Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πνίχτης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πνίχτης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bad-boy last edited by

      Εχω σκουπα απο μαμα και ειχα βγαλει τον πνίχτη μετα το στρωσιμο.
      τον ξαναεβαλα πριν μερικες μερες και διαπιστωσα οτι το μοτερ οταν ειναι κρυο και το βαλω μπροστα ακουγεται πιο ησυχο απο οτι οταν ειχα βγαλει τον πνιχτη και ειχα βαλει κολαρο...

      θεωρητικα δεν ειναι κακο για το μοτερ χωρις τον πνιχτη αφου οταν ειναι κρυο παιρνει περισσοτερο αερα χωρις τον πνιχτη, οποτε ζοριζετε και κανει πιο πολυ θορυβο?

      Ή μηπως δεν εχει σχεση οποτε να ξαναβαλω το κολαρο στη θεση του πνιχτη?

      Υ.Γ. με το κολαρο αντι του πνιχτη παει καλυτερα το αμαξι. εννοειται μιλαω με το μαμα φιλτρο. δεν εχω βαλει ελευθερο ή χωανη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bad-boy last edited by

        Εχω σκουπα απο μαμα και ειχα βγαλει τον πνίχτη μετα το στρωσιμο.
        τον ξαναεβαλα πριν μερικες μερες και διαπιστωσα οτι το μοτερ οταν ειναι κρυο και το βαλω μπροστα ακουγεται πιο ησυχο απο οτι οταν ειχα βγαλει τον πνιχτη και ειχα βαλει κολαρο...

        θεωρητικα δεν ειναι κακο για το μοτερ χωρις τον πνιχτη αφου οταν ειναι κρυο παιρνει περισσοτερο αερα χωρις τον πνιχτη, οποτε ζοριζετε και κανει πιο πολυ θορυβο?

        Ή μηπως δεν εχει σχεση οποτε να ξαναβαλω το κολαρο στη θεση του πνιχτη?

        Υ.Γ. με το κολαρο αντι του πνιχτη παει καλυτερα το αμαξι. εννοειται μιλαω με το μαμα φιλτρο. δεν εχω βαλει ελευθερο ή χωανη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bad-boy last edited by

          Εχω σκουπα απο μαμα και ειχα βγαλει τον πνίχτη μετα το στρωσιμο.
          τον ξαναεβαλα πριν μερικες μερες και διαπιστωσα οτι το μοτερ οταν ειναι κρυο και το βαλω μπροστα ακουγεται πιο ησυχο απο οτι οταν ειχα βγαλει τον πνιχτη και ειχα βαλει κολαρο...

          θεωρητικα δεν ειναι κακο για το μοτερ χωρις τον πνιχτη αφου οταν ειναι κρυο παιρνει περισσοτερο αερα χωρις τον πνιχτη, οποτε ζοριζετε και κανει πιο πολυ θορυβο?

          Ή μηπως δεν εχει σχεση οποτε να ξαναβαλω το κολαρο στη θεση του πνιχτη?

          Υ.Γ. με το κολαρο αντι του πνιχτη παει καλυτερα το αμαξι. εννοειται μιλαω με το μαμα φιλτρο. δεν εχω βαλει ελευθερο ή χωανη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Τον βάζουν για να είναι πιο ήσυχο το αμάξι και για να κρατάει έξω τα νερά αν πέσεις σε μεγάλες λακούβες όταν βρέχει.

            Αν έχεις δεύτερο αμάξι (για τη βροχή) μη τον βάζεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cowcow last edited by

              ...............
              EMMANOYHL

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr