-
Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.
Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.
Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.
To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.
Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............' -
Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.
Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.
Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.
To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.
Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............'
Mια βόλτα με ένα S2000