Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπεας ροπης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπεας ροπης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris-zisis last edited by

      Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
      υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
      Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
      Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris-zisis last edited by

        Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
        υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
        Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
        Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris-zisis last edited by

          Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
          υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
          Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
          Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο μετατροπέας πρέπει να είναι το τελευταίο που σε ανυσηχεί. Αν δεν ρυθμίσεις το σαζμάν/βάλεις κιτ/αλλάξεις πρόγραμμα για τις αλλαγές των ταχυτήτων θα χαλάσεις τους συμπλέκτες ΠΟΛΥ γρήγορα.

            Ο μετατροπέας ΜΑΛΛΟΝ αντέχει, απλά θα έχεις πολύ μεγαλύτερο stall speed σε δοκιμή - μη τον πετάξεις σα χαλασμένο (μεγαλύτερη δύναμη του κινητήρα). Π.χ. αν σταματημένος, τέρμα φρένο - τέρμα γκάζι έχεις 2500 στροφές, μετά μπορεί να έχεις πάνω από 3.000 στροφές. Δεν χάλασε ο μετατροπέας, η τιμή του stall speed που δίνει ο κατασκευαστής είναι για την εργοστασιακή ιπποδύναμη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              To κάθε κιβώτιο έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές για τη μέγιστη ροπή που μπορεί να δεχτεί. Ειδικά στις BMW η ροπή αυτή αποτελεί και μέρος του ονόματος του κιβωτίου. Έτσι πχ το A5S310Z είναι ένα αυτόματο κιβώτιο (Α) που έχει 5 ταχύτητες (5) με την 5η overdrive και όχι direct (θα είχε D αντί για S), αντέχει μέγιστη ροπή 310Nm και φτιάχνεται από τη ZF.
              Το κιβώτιο αυτό χρησιμοποιήθηκε στην Ε34 παλιά πεντάρα, την 530 αλλά και στην Ε39 προηγούμενη πεντάρα όπου πλέον δεν ήθελε και αλλαγή υγρών. Δεν ξέρω που αλλού.
              Βέβαια και σύμφωνα με τα του προηγούμενου σε κάθε εφαρμογή μπορεί να υπάρχουν άλλες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο που ίσως να πρέπει να λάβεις υπόψη σου (ίσως και να μην έχει σημασία...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr