-
Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης -
Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης -
Σε περιπτωση που ανεβασουμε ιπποδυναμη και ροπη μεκαποιο τροπο,
υπερ/σμο,υπερπληρωση η κατι αλλο κατα 40-50% σε αυτοκινητο με κιβωτιο
Steptronic πρεπει να αλλαχθει και ο μετατροπεας ροπης του κιββωτιου?
Αν γνωριζετε σχετικα βοηθει στε.Ευχαριστω.Δημητρης -
Ο μετατροπέας πρέπει να είναι το τελευταίο που σε ανυσηχεί. Αν δεν ρυθμίσεις το σαζμάν/βάλεις κιτ/αλλάξεις πρόγραμμα για τις αλλαγές των ταχυτήτων θα χαλάσεις τους συμπλέκτες ΠΟΛΥ γρήγορα.
Ο μετατροπέας ΜΑΛΛΟΝ αντέχει, απλά θα έχεις πολύ μεγαλύτερο stall speed σε δοκιμή - μη τον πετάξεις σα χαλασμένο (μεγαλύτερη δύναμη του κινητήρα). Π.χ. αν σταματημένος, τέρμα φρένο - τέρμα γκάζι έχεις 2500 στροφές, μετά μπορεί να έχεις πάνω από 3.000 στροφές. Δεν χάλασε ο μετατροπέας, η τιμή του stall speed που δίνει ο κατασκευαστής είναι για την εργοστασιακή ιπποδύναμη.
-
To κάθε κιβώτιο έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές για τη μέγιστη ροπή που μπορεί να δεχτεί. Ειδικά στις BMW η ροπή αυτή αποτελεί και μέρος του ονόματος του κιβωτίου. Έτσι πχ το A5S310Z είναι ένα αυτόματο κιβώτιο (Α) που έχει 5 ταχύτητες (5) με την 5η overdrive και όχι direct (θα είχε D αντί για S), αντέχει μέγιστη ροπή 310Nm και φτιάχνεται από τη ZF.
Το κιβώτιο αυτό χρησιμοποιήθηκε στην Ε34 παλιά πεντάρα, την 530 αλλά και στην Ε39 προηγούμενη πεντάρα όπου πλέον δεν ήθελε και αλλαγή υγρών. Δεν ξέρω που αλλού.
Βέβαια και σύμφωνα με τα του προηγούμενου σε κάθε εφαρμογή μπορεί να υπάρχουν άλλες ρυθμίσεις στον εγκέφαλο που ίσως να πρέπει να λάβεις υπόψη σου (ίσως και να μην έχει σημασία...)
Μετατροπεας ροπης