Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος σε αεραγωγό sx4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος σε αεραγωγό sx4
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    212
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Την περασμένη Παρασκευή παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο. Ένα suzuki sx4. Σε κάποια στιγμή θέλησα να χρησιμοποιήσω τους αεραγωγούς που βρίσκονται στο παρμπρίζ. Όταν λοιπόν γύρισα το διακόπτη παρατήρησα ότι ακούγεται ένα κροτάλισμα σαν να έπεσε κάτι μέσα στους μπροστινούς αεραγωγούς και με την ροή του αέρα να κτυπάει. Πήγα τη Δευτέρα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα στον τεχνικό μου είπε ότι το γνωρίζει. Υπάρχει είπε ένα αφρολέξ μικρό μέσα στον μπροστινό αεραγωγό που μερικές φορές πέφτει και όπως περνάει ο αέρας το κουνάει και κτυπάει και για να το αφαιρέσουν θα πρέπει να τραβήξουν το ταμπλό λίγο έξω . Όταν το άκουσα αυτό ανατρίχιασα. Δεν μου πολυαρέσει η ιδέα να μου βγάλουν το ταμπλό από τον φόβο μην αρχίσουν μετά τα τριξίματα.... Βέβαια παρατήρησα ότι μόλις πατάω λίγο το ταμπλό στο σημείο που εφάπτεται με το παρμπριζ ο θόρυβος σταματάει. Σκέφτομαι να μην τους πω να βγάλουν το ταμπλό και να σφηνώσω ένα πολύ μικρό μαύρο σφουγγαράκι (σχεδόν αθέατο) ανάμεσα στο ταμπλό και το παρμπριζ (το δοκίμασα και δουλεύει). Τί λέτε παιδιά αξίζει να μετακινηθεί το ταμπλό? Να σημειώσω ότι κατά τα άλλα το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί κανονικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kon5 last edited by

        Την περασμένη Παρασκευή παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο. Ένα suzuki sx4. Σε κάποια στιγμή θέλησα να χρησιμοποιήσω τους αεραγωγούς που βρίσκονται στο παρμπρίζ. Όταν λοιπόν γύρισα το διακόπτη παρατήρησα ότι ακούγεται ένα κροτάλισμα σαν να έπεσε κάτι μέσα στους μπροστινούς αεραγωγούς και με την ροή του αέρα να κτυπάει. Πήγα τη Δευτέρα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα στον τεχνικό μου είπε ότι το γνωρίζει. Υπάρχει είπε ένα αφρολέξ μικρό μέσα στον μπροστινό αεραγωγό που μερικές φορές πέφτει και όπως περνάει ο αέρας το κουνάει και κτυπάει και για να το αφαιρέσουν θα πρέπει να τραβήξουν το ταμπλό λίγο έξω . Όταν το άκουσα αυτό ανατρίχιασα. Δεν μου πολυαρέσει η ιδέα να μου βγάλουν το ταμπλό από τον φόβο μην αρχίσουν μετά τα τριξίματα.... Βέβαια παρατήρησα ότι μόλις πατάω λίγο το ταμπλό στο σημείο που εφάπτεται με το παρμπριζ ο θόρυβος σταματάει. Σκέφτομαι να μην τους πω να βγάλουν το ταμπλό και να σφηνώσω ένα πολύ μικρό μαύρο σφουγγαράκι (σχεδόν αθέατο) ανάμεσα στο ταμπλό και το παρμπριζ (το δοκίμασα και δουλεύει). Τί λέτε παιδιά αξίζει να μετακινηθεί το ταμπλό? Να σημειώσω ότι κατά τα άλλα το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί κανονικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Την περασμένη Παρασκευή παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο. Ένα suzuki sx4. Σε κάποια στιγμή θέλησα να χρησιμοποιήσω τους αεραγωγούς που βρίσκονται στο παρμπρίζ. Όταν λοιπόν γύρισα το διακόπτη παρατήρησα ότι ακούγεται ένα κροτάλισμα σαν να έπεσε κάτι μέσα στους μπροστινούς αεραγωγούς και με την ροή του αέρα να κτυπάει. Πήγα τη Δευτέρα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέφερα το πρόβλημα στον τεχνικό μου είπε ότι το γνωρίζει. Υπάρχει είπε ένα αφρολέξ μικρό μέσα στον μπροστινό αεραγωγό που μερικές φορές πέφτει και όπως περνάει ο αέρας το κουνάει και κτυπάει και για να το αφαιρέσουν θα πρέπει να τραβήξουν το ταμπλό λίγο έξω . Όταν το άκουσα αυτό ανατρίχιασα. Δεν μου πολυαρέσει η ιδέα να μου βγάλουν το ταμπλό από τον φόβο μην αρχίσουν μετά τα τριξίματα.... Βέβαια παρατήρησα ότι μόλις πατάω λίγο το ταμπλό στο σημείο που εφάπτεται με το παρμπριζ ο θόρυβος σταματάει. Σκέφτομαι να μην τους πω να βγάλουν το ταμπλό και να σφηνώσω ένα πολύ μικρό μαύρο σφουγγαράκι (σχεδόν αθέατο) ανάμεσα στο ταμπλό και το παρμπριζ (το δοκίμασα και δουλεύει). Τί λέτε παιδιά αξίζει να μετακινηθεί το ταμπλό? Να σημειώσω ότι κατά τα άλλα το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί κανονικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Να χιονίσει πολύ του χρόνου να αξιοποιήσεις το αμάξι.

            Για το ταμπλό, εγώ δεν θα το κουνούσα αφού φτιάχνεται προσωρινά ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Σε περίπτωση που το παρουσιάσει ακόμα και εκτός εγγύησης έχεις πιθανότητες να σε καλύψουν.

            Τα τριξίματα μπορεί να είναι από κάτι χαλαρό ή πολύ σφιχτό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodor last edited by

              Καλορίζικο καταρχήν
              Δεν νομίζω ότι αξίζει το κόπο να βγάλεις το ταμπλό . . .κάνε την πατέντα που είπες, σφηνωσέ το και όλα θα πάνε καλά . . .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr