Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλεκτρικοί καθρέφτες και σένσορες κλιματισμού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηλεκτρικοί καθρέφτες και σένσορες κλιματισμού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    5
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      highfidelity last edited by

      Οι ηλεκτρικοί καθρέφτες στο Υ έχουν στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα που από ότι έχω ρωτήσει είναι ένας σένσορας που έχουν όσα μοντέλα είχαν εργοστασιακό A/C. Αυτό το έγραφε και η συσκευασία ενός καθρέφτη που είδα στο κουτί του. Το ίδιο εξόγκωμα είδα να έχει και μια Alfa 159 που είχε παρκάρει στην δουλειά;
      Ξέρει κάποιος τι ακριβώς κάνει αυτό και πώς δουλεύει;

      Αλλη ερώτηση...
      Τα παραπάνω τα έμαθα γιατί κάποιοι έχουν βάλει στόχο τους καθρέφτες μου! Ο δεξιός βρέθηκε ένα πρωί με σπασμένο τζάμι και έβαλα πάνω ένα αυτοκόλλητο άλλο... Το πρόβλημα είναι πως είναι απλώς καθρέφτης και όχι ελαφρά ευρυγώνιος όπως ο παλιός, με αποτέλεσμα κακή ορατότητα προς τα πίσω και ενόχληση την νύχτα όταν χτυπούν τα φώτα πάνω... Εχει λύσει κάποιος τον καθρέφτη για να το αλλάξει με άλλο σαν το κανονικό;

      Και μια ακόμη...
      Ο αριστερός πάλι βρέθηκε με χαλασμένη την βάση του, δηλαδή ουσιαστικά περιστρέφεται ελεύθερα πλέον... Σκέφτομαι το εξής: ν' αγοράσω έναν μεταχειρισμένο χειροκίνητο από τον οποίο θα βγάλω την βάση και θα την βάλω σ' αυτόν. Θα προσπαθήσω να βγάλω και το τζάμι του και να το τοποθετήσω στον δεξιό... Θα πρέπει να λύσω 3 καθρέφτες βέβαια, αλλά αν γίνεται δεν θα είναι και δύσκολο... Δεν κατάφερα να βγω μεταχειρισμένους σαν αυτούς που φοράει το δικό μου, είναι η έκδοση Elefantino Rosso που είναι βαμμένοι στο ίδιο χρώμα με τις ζάντες και είναι ηλεκτρικοί... Καινούριους ούτε καν το συζητάω, καλύτερα να βάλω...κάμερες από το Ebay, πιο φθηνά θα μου πάει! Με την πατέντα που λέω, θα πληρώσω μόνον 25-30

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Οι ηλεκτρικοί καθρέφτες στο Υ έχουν στην κάτω πλευρά ένα εξόγκωμα που από ότι έχω ρωτήσει είναι ένας σένσορας που έχουν όσα μοντέλα είχαν εργοστασιακό A/C. Αυτό το έγραφε και η συσκευασία ενός καθρέφτη που είδα στο κουτί του. Το ίδιο εξόγκωμα είδα να έχει και μια Alfa 159 που είχε παρκάρει στην δουλειά;
        Ξέρει κάποιος τι ακριβώς κάνει αυτό και πώς δουλεύει;

        Αλλη ερώτηση...
        Τα παραπάνω τα έμαθα γιατί κάποιοι έχουν βάλει στόχο τους καθρέφτες μου! Ο δεξιός βρέθηκε ένα πρωί με σπασμένο τζάμι και έβαλα πάνω ένα αυτοκόλλητο άλλο... Το πρόβλημα είναι πως είναι απλώς καθρέφτης και όχι ελαφρά ευρυγώνιος όπως ο παλιός, με αποτέλεσμα κακή ορατότητα προς τα πίσω και ενόχληση την νύχτα όταν χτυπούν τα φώτα πάνω... Εχει λύσει κάποιος τον καθρέφτη για να το αλλάξει με άλλο σαν το κανονικό;

        Και μια ακόμη...
        Ο αριστερός πάλι βρέθηκε με χαλασμένη την βάση του, δηλαδή ουσιαστικά περιστρέφεται ελεύθερα πλέον... Σκέφτομαι το εξής: ν' αγοράσω έναν μεταχειρισμένο χειροκίνητο από τον οποίο θα βγάλω την βάση και θα την βάλω σ' αυτόν. Θα προσπαθήσω να βγάλω και το τζάμι του και να το τοποθετήσω στον δεξιό... Θα πρέπει να λύσω 3 καθρέφτες βέβαια, αλλά αν γίνεται δεν θα είναι και δύσκολο... Δεν κατάφερα να βγω μεταχειρισμένους σαν αυτούς που φοράει το δικό μου, είναι η έκδοση Elefantino Rosso που είναι βαμμένοι στο ίδιο χρώμα με τις ζάντες και είναι ηλεκτρικοί... Καινούριους ούτε καν το συζητάω, καλύτερα να βάλω...κάμερες από το Ebay, πιο φθηνά θα μου πάει! Με την πατέντα που λέω, θα πληρώσω μόνον 25-30

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Εχω αλλαξει ενα τζαμακι γιατι μου το εσπασαν αλλα εχει ενα αυτοκολλητο απο μεσα που το συγκρατουσε.Εβγαλα το καπακι και το εσπρωξα με ενα κατσαβιδι απο κατι τρυπες που εχει το σωμα του καθρεπτη και το εβγαλα τελειως.Αν ομως θελεις να το βγαλεις χωρις να το σπασεις θελει προσοχη για να ξεκουμπωσει απο την θεση του.

          Κοιτα και αυτο: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=23169

          Αρα η πορεία θα είναι:
          -Αγοράζω ένα απλό χειροκίνητο και τον κάνω...κομμάτια! Ιδιαίτερη προσοχή στο μηχανισμό αναδίπλωσης μην χαλάσω καμιά ασφάλεια...
          -Βγάζω με προσοχή και τους δύο καθρέφτες από το αυτοκίνητο και τους λύνω και αυτούς (θα έχω κάνει ήδη μια πρόβα με τον χειροκίνητο και θα έχω ...πάρει το κολάι! - λέμε τώρα....)
          -Αφαιρώ τα καπάκια και στον έναν βγάζω την βάση της αναδίπλωσης και στον άλλο με τον τρόπο που είπες το τζαμάκι.
          -Μετά προσπαθώ να τα συναρμολογήσω όλα...
          -Αν όλα πάνε καλά, θα έχω δυο καθρέφτες σαν καινούριους σχεδόν...
          -Αν όλα πάνε σκ@τα, θα το βάψω κίτρινο και θα βάλω καθρέφτες Μ3 και με ένα μπουρί πίσω θα είμαι πρώτη μούρη στο Μπουρνάζι!

          -Το μόνο πρόβλημα στο τελευταίο είναι πως είναι μακριά από το Ελληνικό...
          -Ε, ίσως τότε να αγοράσω καινούριους , τι να κάνω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
            -Αφαιρώ τα καπάκια και στον έναν βγάζω την βάση της αναδίπλωσης...

            Καλή τύχη, έχει ένα ελατήριο που δε πατιέται με το χέρι. Εγώ το πάτησα σε πρέσα χρησιμοποιώντας ένα καρυδάκι για αισθητήρα λ για να περνάνε τα καλώδια (το καρυδάκι έχει σκίσιμο στο πλάι).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:

              -Αφαιρώ τα καπάκια και στον έναν βγάζω την βάση της αναδίπλωσης...

              Καλή τύχη, έχει ένα ελατήριο που δε πατιέται με το χέρι. Εγώ το πάτησα σε πρέσα χρησιμοποιώντας ένα καρυδάκι για αισθητήρα λ για να περνάνε τα καλώδια (το καρυδάκι έχει σκίσιμο στο πλάι).

              Ευχαριστώ! Θα τον λύσω πρώτα και θα δω πως ακριβώς είναι το ελατήριο αυτό. Φοβάμαι πως μπορεί και να μην υπάρχει, γιατί ο καθρέφτης αν δεν είχε και την πλεξούδα του, θα μπορούσε να βγει αν τον τραβήξεις. Ίσως έχει χαθεί... Σε αυτή την περίπτωση, θα το πάρω από κάποιον άλλο μεταχειρο...
              Αν χρειαστώ εργαλεία, θα πεταχτώ στο Praktiker που είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου. Πάντως είμαι λίιιιιγοοοο άσχετος και δεν κατάλαβα ακριβώς τι χρησιμοποίησες εσύ Λεωνίδα: το καρυδάκι το κατάλαβα, αλλά τι σημαίνει καρυδάκι για αισθητήρα λ; Δεν είναι σαν τα κλασικά καρυδάκια; Το σχίσιμο στο πλάι, γιατί χρειάζεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                leonp last edited by

                Ο λ έχει ένα καλώδιο που δε βγαίνει και χρειάζεται ειδικό καρυδάκι ανοικτό στο πλάι για να περνάει το καλώδιο. Το ίδιο χρειάζεται για να πατήσεις τη ροδέλα που ασφαλίζει το πολύ ισχυρό ελατήριο.

                Αν δεν έσπασε ο καθρέφτης και πετάχτηκαν κομμάτια από μέσα, το ελατήριο είναι εκεί (έχει φύγει η ροδέλα/ασφάλεια). Σηκώνεται λίγο με το χέρι και τον κρατάνε μόνο τα καλώδια.

                Εγώ αφού πέρασα τη ροδέλα, χτύπησα με το σφυρί το αλουμίνιο (όχι πολύ δυνατά μη σπάσει ο καθρέφτης ) αλλά αρκετά για να κάνει ένα χείλος επάνω και να μη ξαναφύγει πολύ εύκολα.

                Αυτό που το χαλάει τη ροδέλα/ασφάλεια (νομίζω) είναι η έλλειψη λίπανσης. Αν ο καθρέφτης όταν τον ανοίγεις/κλείνεις ζορίζει και νιώθεις κάτι να 'τρίζει' μέσα, θα χαλάσει. Μαγκώνει κάτω (εκεί που πρέπει να γλιστράει) και αρχίζει και περιστρέφεται η ροδέλα/ασφάλεια στον άξονά της (αυτό νιώθεις με το χέρι σα 'τρίξιμο'). Σε λίγο καιρό θα πεταχτεί από τη θέση της.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr