Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κακή βενζίνη ή κατι άλλο?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κακή βενζίνη ή κατι άλλο?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    14
    368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Τις τελευταίες 2-3 μέρες παρατήρησα κάτι περίεργο.

      Οταν η μηχανή ειναι κρύα και βάλω μπρός, ο κινητήρας παίρνει κανονικά με την πρώτη και κρατάει κανονικά ρελαντί αλλά:

      Στις πρώτες 1-2 γκαζιές στροφάρει μέν αλλα ψιλορετάρει (μερικές φορές το ακούς, άλλες απλά το νιώθεις μιας και μεταφέρει κραδασμό, σαν να υπολειτουργεί πολλαπλασιαστής ενα πράγμα). Misfire, αγγλιστί.

      Μετά απο τις πρώτες 1-2 ξερογκαζιές όλα κομπλέ. Στροφάρει κανονικά, τραβάει κανονικά, κατανάλωση κανονική... Τι μπορεί να παίζει??? Λέτε να ειναι βρώμικη βενζίνη? Η κάνα βουλωμένο μπέκ?

      Κανένα καταγεγγραμένο σφάλμα στην ECU.

      Μπουζί έχω Denso Iridium, πολλαπλασιαστές Beru (που υποτίθεται οτι ειναι αθάνατοι), είχα καθαρίσει πρόσφατα τη πεταλούδα γκαζιού...

      Καλού κακού πήγα και φούλαρα απο άλλο πρατήριο και θα το δοκιμάσω το βράδυ να δω αν θα αλλάξει κάτι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silencer51 last edited by

        Τις τελευταίες 2-3 μέρες παρατήρησα κάτι περίεργο.

        Οταν η μηχανή ειναι κρύα και βάλω μπρός, ο κινητήρας παίρνει κανονικά με την πρώτη και κρατάει κανονικά ρελαντί αλλά:

        Στις πρώτες 1-2 γκαζιές στροφάρει μέν αλλα ψιλορετάρει (μερικές φορές το ακούς, άλλες απλά το νιώθεις μιας και μεταφέρει κραδασμό, σαν να υπολειτουργεί πολλαπλασιαστής ενα πράγμα). Misfire, αγγλιστί.

        Μετά απο τις πρώτες 1-2 ξερογκαζιές όλα κομπλέ. Στροφάρει κανονικά, τραβάει κανονικά, κατανάλωση κανονική... Τι μπορεί να παίζει??? Λέτε να ειναι βρώμικη βενζίνη? Η κάνα βουλωμένο μπέκ?

        Κανένα καταγεγγραμένο σφάλμα στην ECU.

        Μπουζί έχω Denso Iridium, πολλαπλασιαστές Beru (που υποτίθεται οτι ειναι αθάνατοι), είχα καθαρίσει πρόσφατα τη πεταλούδα γκαζιού...

        Καλού κακού πήγα και φούλαρα απο άλλο πρατήριο και θα το δοκιμάσω το βράδυ να δω αν θα αλλάξει κάτι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the-butcher last edited by

          μπορουμε να βαζουμε 95αρα αντι για 100αρα στους fsi (και συγκεκριμενα στον 1.6 fsi)?
          στο βιβλιαρακι λεει οτι με την 95αρα θα μειωθει ελαχιστα η ισχυς και θα αυξηθει ελαχιστα ο θορυβος.
          περα απο αυτα, υπαρχει καμια περιπτωση βλαβης ή τιποτα αλλο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Μεγάλη κουβέντα αυτή.
            Πότε αγόρασες τον FSI (μοντέλο); Ως πρόσφατα υπήρχε πρόβλημα με προανάφλεξη, που σε βάθος χρόνου μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στον κινητήρα. Μετά, λένε, διόρθωσαν αυτό το πρόβλημα και πλέον οι FSI δουλεύουν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και με απλή αμόλυβδη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-butcher last edited by

              αμαν..? μαρτιο του 2005.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Νομίζω ότι οι προ του 2006 'ζητάνε' σούπερ αμόλυβδη. Με αυτήν έχουν καλή λειτουργία, βγάζουν περισσότερους ίππους και καταναλώνουν λιγότερο (αν και ακριβότερο) καύσιμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the-butcher last edited by

                  αι σιχτιρ το εχω βαρεθει.. δεδομενου οτι η 100αρα ειναι 20λεπτα πιο ακριβη απο την 95αρα περιπου, και οτι κανω 2.000χλμ το μηνα, υπολογιζω οτι χανω περιπου 40 ευρω το μηνα μονο βαζοντας 100αρα αντι για απλη..

                  (περιπου 50 λιτρα το γεμισμα τα οποια δινουν μια αυτονομια 500χλμ κυριως μεσα στην πολη)

                  τωρα το σκεφτηκα: εχω κανει 3-4 γεμισματα με απλη και καμια φορα το πρωι οταν το βαζω μπρος ακουγεται ενας πολυ βαρβαρος ηχος απο τον κινητηρα. σαν τρακτερ. μετα το σβηνω και οταν το ξαναβαζω μπροστα δεν το κανει. λες να φταιει η απλη?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης The Butcher έγραψε:

                    τωρα το σκεφτηκα: εχω κανει 3-4 γεμισματα με απλη και καμια φορα το πρωι οταν το βαζω μπρος ακουγεται ενας πολυ βαρβαρος ηχος απο τον κινητηρα. σαν τρακτερ. μετα το σβηνω και οταν το ξαναβαζω μπροστα δεν το κανει. λες να φταιει η απλη?

                    Λαδια εχεις κοιταξει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tpapo last edited by

                      Ο χρήστης The Butcher έγραψε:
                      μπορουμε να βαζουμε 95αρα αντι για 100αρα στους fsi (και συγκεκριμενα στον 1.6 fsi)?
                      στο βιβλιαρακι λεει οτι με την 95αρα θα μειωθει ελαχιστα η ισχυς και θα αυξηθει ελαχιστα ο θορυβος.
                      περα απο αυτα, υπαρχει καμια περιπτωση βλαβης ή τιποτα αλλο?

                      Εχει συζητηθεί πολλές φορές το θέμα ,**Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ 95 Η 98 ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ 100 αρας **,διάβασε το manual και αν θες κοιτα και εδώ που εχουν ξαναγραφεί αυτά και αλλού πολλές - πολλές φορές..
                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=10044&postdays=0&postorder=asc&start=15

                      Αρκει η βεζίνη που βάζεις να μην είναι νοθευμένη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tpapo last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                        Νομίζω ότι οι προ του 2006 'ζητάνε' σούπερ αμόλυβδη. Με αυτήν έχουν καλή λειτουργία, βγάζουν περισσότερους ίππους και καταναλώνουν λιγότερο (αν και ακριβότερο) καύσιμο.

                        Δεν ισχύει αυτό σχετικά με τους fsi προ και μετα του 2006

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Δηλαδή ισχύει μόνο για του 2006; Το χάλασαν και μετά το έφτιαξαν πάλι;

                          Πολλοί κάτοχοι fsi έχουν γράψει εδώ ότι έχουν προβλήματα με τα περίφημα 'πειράκια' χρησιμοποιώντας απλή αμόλυβδη - εξαιρούνται οι τουρμπίσιοι.

                          Ρε παιδιά, ας γράψει κανένας που γνωρίζει καλά το θέμα. Πότε ακριβώς διόρθωσε το πρόβλημα η VW με τροποποίηση του συγκεκριμένου ατμοσφαιρικού κινητήρα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tpapo last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            Δηλαδή ισχύει μόνο για του 2006; Το χάλασαν και μετά το έφτιαξαν πάλι;

                            Πολλοί κάτοχοι fsi έχουν γράψει εδώ ότι έχουν προβλήματα με τα περίφημα 'πειράκια' χρησιμοποιώντας απλή αμόλυβδη - εξαιρούνται οι τουρμπίσιοι.

                            Ρε παιδιά, ας γράψει κανένας που γνωρίζει καλά το θέμα. Πότε ακριβώς διόρθωσε το πρόβλημα η VW με τροποποίηση του συγκεκριμένου ατμοσφαιρικού κινητήρα;

                            Δεν έχει υπάρξει **καμμιά **τροποποίηση στους fsi για το θέμα που αναφέρεις απο τη μαμά ,την ημερομηνία αυτή εσύ την χρησιμοποιείς ,προβλήματα έχουν αναφερθει από χρήση νοθευμένης βενζίνης και όχι εξαιτίας προβλημάτων του κινητήρα ,τωρα να επαναλάβω ότι προτεινεται 95 ή 98 για μια ακόμη φορά απο τον κατασκευαστή δεν έχει καμμιά σημασία ,ανέτρεξε στο Forum και θα δεις πολλά θεματα γι άυτό
                            Αν δεν σου αρκούν ριξε μια ματια :

                            http://www.vwclub.gr
                            http://www.audisportsclub.gr

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-butcher last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              τωρα το σκεφτηκα: εχω κανει 3-4 γεμισματα με απλη και καμια φορα το πρωι οταν το βαζω μπρος ακουγεται ενας πολυ βαρβαρος ηχος απο τον κινητηρα. σαν τρακτερ. μετα το σβηνω και οταν το ξαναβαζω μπροστα δεν το κανει. λες να φταιει η απλη?

                              Λαδια εχεις κοιταξει?

                              οχι τα λαδια καλα ηταν.

                              τι λετε να φταιει για αυτον τον ηχο?

                              δλδ να βαζω 95αρα αφοβα?
                              σημειωτεον οτι χρησιμοποιω δυο μονο βενζιναδικα που εχουν και τα δυο καλη βενζινη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Πολύ πιθανό να είναι από τα λάδια που έχουν πέσει, και μέχρι να ανέβουν πάλι έχεις ελλιπή λίπανση. Επίσης, μπορεί να είναι από τον τεντωτήρα του ιμάντα. Στο κάνει με κάθε είδους θερμοκρασία το πρωί;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-butcher last edited by

                                  εχει δροσια το πρωι. παντως τι να πω.. κωνσταντινε εχω βαρεθει να ασχολουμαι. μου φαινεται θα βαζω 95αρα, θα αγνοω τον οποιο ηχο και θα ασχοληθω αμα σταματησει να κινειται το αμαξι κι αμα η ζημια ειναι πολυ ακριβη θα το πουλησω.
                                  εγω απο το αυτοκινητο θελω να το πηγαινω στην ωρα του για τα σερβις και να του βαζω βενζινη. τιποτα αλλο. με το vw θα γινω αρχιμηχανικος στο τελος..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr