-
Είμαι σε δίλημμα και θα ηθελα τη γνωμη των συνφορουμιτων. Εχω κλεισει ηδη ενα civic 1.8 απο Γεναρη και προβλεπομενη παραδοση αγνωστη. Ψηνομαι για το αστρα 1.6 Τ. Το 5πορτο δε μ αρεσει και αν ειναι θα παω για 2πορτο.
Civic
- Αξιοπιστια
- Εμφανιση
- Καταναλωση
- Χρονος παραδοσης
Αστρα
+Επιδοσεις
+Χρονος παραδοσης- Εμφανιση (5πορτο)
- Πρακτικοτητα (για οικογενεια 2πορτο)
- Αξιοπιστια (σε σχεση με το σιβικ)
(Αν εχει ξαναδημοσιευτει σχετικο οι mods ας το μετακινησουν ή διαγραψουν)
-
Είμαι σε δίλημμα και θα ηθελα τη γνωμη των συνφορουμιτων. Εχω κλεισει ηδη ενα civic 1.8 απο Γεναρη και προβλεπομενη παραδοση αγνωστη. Ψηνομαι για το αστρα 1.6 Τ. Το 5πορτο δε μ αρεσει και αν ειναι θα παω για 2πορτο.
Civic
- Αξιοπιστια
- Εμφανιση
- Καταναλωση
- Χρονος παραδοσης
Αστρα
+Επιδοσεις
+Χρονος παραδοσης- Εμφανιση (5πορτο)
- Πρακτικοτητα (για οικογενεια 2πορτο)
- Αξιοπιστια (σε σχεση με το σιβικ)
(Αν εχει ξαναδημοσιευτει σχετικο οι mods ας το μετακινησουν ή διαγραψουν)
-
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα
-
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα+1
-
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελαΜάλιστα...
Μιας και είσαι τόσος καλός στις προβλέψεις, για πες και κάνα σίγουρο στο Πάμε Στοίχημα... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα
Μάλιστα...
Μιας και είσαι τόσος καλός στις προβλέψεις, για πες και κάνα σίγουρο στο Πάμε Στοίχημα...Χετάφε-Μπαρτσελόνα 2
Τότεναμ-Μπλάκμπερν 1
Τουλούζ-Λεμάν 1 -
Ο χρήστης civgr έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα
Μάλιστα...
Μιας και είσαι τόσος καλός στις προβλέψεις, για πες και κάνα σίγουρο στο Πάμε Στοίχημα...Χετάφε-Μπαρτσελόνα 2
Τότεναμ-Μπλάκμπερν 1
Τουλούζ-Λεμάν 1Δεν έγραψες κι αποδόσεις...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα
Μάλιστα...
Μιας και είσαι τόσος καλός στις προβλέψεις, για πες και κάνα σίγουρο στο Πάμε Στοίχημα...Χετάφε-Μπαρτσελόνα 2
Τότεναμ-Μπλάκμπερν 1
Τουλούζ-Λεμάν 1Δεν έγραψες κι αποδόσεις...
HighFidelity τα πραγματα ειναι ως εξης: αν καποιος αγορασει το honda civic θα επισκεπτεται το συνεργειο μονο για να κανει τα προγραμματισμενα σερβις του αυτοκινητου του....................... Αν τωρα αγορασει Astra 1,6T η Golf το σιγουρο ***(αποδοση 1,10 )***ειναι πως θα επισκεπτεται το συνεργειο του συχνα πικνα για να πιει κανενα καφε με τον αρχημηχανικο καθως ενας αλλος μηχανικος θα ασχολειτε με το χαλασμενο του αυτοκινητο..................(για το Golf εχει βγει η φημη πως ειναι ενα αξιοπιστο αυτοκινητο απο τον ειδηκο τυπο κατι που δυστηχως ει\ναι ψεμα. και αυτο δεν το λεω εγω αλλα οι πολλοι που το αγορασαν και σε ενα χρονο το πουλησαν....αυτοι κατι ξερουν!!!) δεν λεω στον δρομο στεκετε πολυ καλα αλλα αυτο μονο δεν φτανει
-
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
τι Opel astra τι VW Golf....παιδια η αληθεια μπορει να ποναει αλλα ειναι μια....***Το καλυτερο Golf και Astra που μπορει να τυχει σε οποιονδηποτε δεν θα φτασει ποτε σε αξιοπιστια το χειροτερο επαναλαμβανω το χειροτερο Honda Civic που μπορει να τυχει σε καποιον..***αν ηταν και η αντιπροσοποια της Honda τησ προκοπης τα Honda θα πουλουσαν σαν τρελα
Μάλιστα...
Μιας και είσαι τόσος καλός στις προβλέψεις, για πες και κάνα σίγουρο στο Πάμε Στοίχημα...Χετάφε-Μπαρτσελόνα 2
Τότεναμ-Μπλάκμπερν 1
Τουλούζ-Λεμάν 1Δεν έγραψες κι αποδόσεις...
HighFidelity τα πραγματα ειναι ως εξης: αν καποιος αγορασει το honda civic θα επισκεπτεται το συνεργειο μονο για να κανει τα προγραμματισμενα σερβις του αυτοκινητου του....................... Αν τωρα αγορασει Astra 1,6T η Golf το σιγουρο ***(αποδοση 1,10 )***ειναι πως θα επισκεπτεται το συνεργειο του συχνα πικνα για να πιει κανενα καφε με τον αρχημηχανικο καθως ενας αλλος μηχανικος θα ασχολειτε με το χαλασμενο του αυτοκινητο..................(για το Golf εχει βγει η φημη πως ειναι ενα αξιοπιστο αυτοκινητο απο τον ειδηκο τυπο κατι που δυστηχως ει\ναι ψεμα. και αυτο δεν το λεω εγω αλλα οι πολλοι που το αγορασαν και σε ενα χρονο το πουλησαν....αυτοι κατι ξερουν!!!) δεν λεω στον δρομο στεκετε πολυ καλα αλλα αυτο μονο δεν φτανει
Ακόμη κι έτσι να είναι για τα Opel, VW που ΔΕΝ είναι, ποιος εγγυάται πως το Honda θα είναι αξιόπιστο;
Να σου θυμίσω πως στην προ-προηγούμενη γενιά του Civic, ενώ τα 3θυρα και 4θυρα ήταν πολύ αξιόπιστα, τα 5θυρα που φτιαχνόταν στην ίδια γραμμή με τα Rover είχαν προβλήματα; Ευτυχως που πουλήθηκαν λίγα...
Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί αξιοπιστία για ένα μοντέλο που μόλις βγήκε... Επίσης, μιας και η συναρμολόγηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΗ, και τα περισσότερα εξαρτήματα έχουν ΙΔΙΟΥΣ προμηθευτές με τους ευρωπαίους, μην είσαι καθόλου βέβαιος για τις αποδόσεις που δίνεις...
Τέλος, το να πας για αλλαγή λαδιών κάθε εξάμηνο, δεν είναι και ό,τι καλύτερο, ειδικά στις τιμές που γίνονται στην Honda... Σαν κόστος, το πιθανότερο είναι να σου βγει ακριβότερα...
Τέλος επειδή πολλοί στην οικογένειά μου είχαν γερμανικά αυτοκίνητα (αλλά και ιταλικά, γαλλικά, αγγλικά , ιαπωνικά κλπ κλπ) θα έλεγα πως η διαφορά υπήρχε, αλλά ήταν μικρή: ούτε τα υπόλοιπα χαλούσαν τόσο όσο νομίζεις... Και τότε ακόμη τα ιαπωνικά φτιάχνονταν στην Ιαπωνία! Τα σημερινά, τα περισσότερα, φτιάχνονται στην Ευρώπη. -
Η μονάδα στο σουίντον λειτουργεί από το 1985...22 χρόνια είναι αρκετά για να χαλάσουν την καλή φήμη της χόντα αν τα προϊόντα που βγαίνουν από εκεί δεν είναι αντάξια των ιαπωνικών...
Φυσικά και έχεις δίκιο για το νέο σιβικ και τις επιφυλάξεις για την αξιοπιστία του ελέω νεότητας και ηλεκτρονικών όμως σκέψου κάτι αφελές αλλά πρακτικό για να συμφωνήσεις...κυκλοφορούν ήδη τόσα σιβικ στους δρόμους τους 13 μήνες παρουσίας του στην αγορά...έχεις δει ΕΣΤΩ 1 με καμένα στοπ;;;;Πόσα καινούρια άστρα έχεις δει με καμένα πορείας ή στοπ στο δρόμο; Τώρα θα μου πεις ότι αυτό δεν είναι κριτήριο αξιοπιστίας -φυσικά και δεν είναι- καθώς και επίσης ότι τα άστρα έχουν πωληθεί σε πολλαπλάσιους αριθμούς. Είναι όμως μια ένδειξη καλής ή έστω μελετημένης κατασκευής. Μην εμβαθύνω σε μηχανικά μέρη διότι είναι γνωστά...αρκεί η αναφορά των Ιαπώνων μηχανικών ότι ποτέ στα εκατομμύρια μοτέρ που έχουν κατασκευάσει δεν έχει αστοχήσει το v-tec.
Από την άλλη διαφωνώ με την θεώρηση ότι τα άστρα χαλάνε συνέχεια ενώ τα χόντα ποτέ... Αν ήταν έτσι όλοι θα προτιμούσαν ιαπωνικά...
Στα δικά μας βέβαι δεν έχει γίνει ποτέ τίποτα, ούτε και στον συγγενών αλλά ποτέ δεν λες ποτέ...
καλύτερα να μην σου τύχει διότι τότε αναιρείς όσα πιστεύεις...το σίγουρο είναι πάντως ότι ο μύθος της χόντα σε θέματα αξιοπιστίας επιβεβαιώθηκε στην πράξη και δεν είναι προϊόν μάρκετινγκ όπως στα αυτοκίνητα του λαού. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Η μονάδα στο σουίντον λειτουργεί από το 1985...22 χρόνια είναι αρκετά για να χαλάσουν την καλή φήμη της χόντα αν τα προϊόντα που βγαίνουν από εκεί δεν είναι αντάξια των ιαπωνικών...
Φυσικά και έχεις δίκιο για το νέο σιβικ και τις επιφυλάξεις για την αξιοπιστία του ελέω νεότητας και ηλεκτρονικών όμως σκέψου κάτι αφελές αλλά πρακτικό για να συμφωνήσεις...κυκλοφορούν ήδη τόσα σιβικ στους δρόμους τους 13 μήνες παρουσίας του στην αγορά...έχεις δει ΕΣΤΩ 1 με καμένα στοπ;;;;Πόσα καινούρια άστρα έχεις δει με καμένα πορείας ή στοπ στο δρόμο; Τώρα θα μου πεις ότι αυτό δεν είναι κριτήριο αξιοπιστίας -φυσικά και δεν είναι- καθώς και επίσης ότι τα άστρα έχουν πωληθεί σε πολλαπλάσιους αριθμούς. Είναι όμως μια ένδειξη καλής ή έστω μελετημένης κατασκευής. Μην εμβαθύνω σε μηχανικά μέρη διότι είναι γνωστά...αρκεί η αναφορά των Ιαπώνων μηχανικών ότι ποτέ στα εκατομμύρια μοτέρ που έχουν κατασκευάσει δεν έχει αστοχήσει το v-tec.
Από την άλλη διαφωνώ με την θεώρηση ότι τα άστρα χαλάνε συνέχεια ενώ τα χόντα ποτέ... Αν ήταν έτσι όλοι θα προτιμούσαν ιαπωνικά...
Στα δικά μας βέβαι δεν έχει γίνει ποτέ τίποτα, ούτε και στον συγγενών αλλά ποτέ δεν λες ποτέ...
καλύτερα να μην σου τύχει διότι τότε αναιρείς όσα πιστεύεις...το σίγουρο είναι πάντως ότι ο μύθος της** χόντα σε θέματα αξιοπιστίας επιβεβαιώθηκε στην πράξη και δεν είναι προϊόν μάρκετινγκ όπως στα αυτοκίνητα του λαού.**Για όλα τα αυτοκίνητα, οι δείκτες αξιοπιστίας και η άποψη του κοινού, είναι αποτέλεσμα ΚΑΙ της πραγματικότητας ΚΑΙ του μάρκετινγκ!
Εγώ βλέπω VW ηλικίας 40+ ετών να κυκλοφορούν ακόμη και τα Golf I και ΙΙ ήταν εκτός από καταπληκτικά αυτοκίνητα για την εποχή τους και αλεξίσφαιρα! Το ότι τα βανάκια και οι σκαραβαίοι συνεχίζουν ακόμη, δείχνει πως η αξιοπιστία της VW είναι μαρκετινγκ; Πόσα Golf I και II βλέπεις στους δρόμους και πόσα Civic; ΟΚ είναι και θέμα αριθμών, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας πως για τα VW η αξιοπιστία είναι....κατασκευασμένη!
Εχει βγάλει λεμόνια η VW; Σίγουρα! Είχε κι αυτή το μερίδιό της σε προβληματικές παρτίδες εξαρτημάτων, όπως είχαν και όλοι οι Ευρωπαίοι και εσχάτως και οι Ιάπωνες αφού μοιράζονται τους ίδιους προμηθευτές...
Είπες για το V-tec και την αξιοπιστία του... Το να χαλάσει κάτι τετοιο δεν είναι εύκολο ούτως ή άλλως! Αν αγόραζες πχ μια Ducati, δεν θα φοβόσουν μην χαλάσει το Desmo , αλλά η μίζα , οι πολλαπλασιαστές κλπ κλπ...
Αν θα δούμε Civic με καμμένα λαμπάκια; ΣΙΓΟΥΡΑ, όπως θα δούμε και για όλα τα αυτοκίνητα. Μήπως πιστεύεις πως οι λάμπες της Honda είναι καλύτερες, ή χρησιμοποιεί καλύτερα καλώδια; Ή μήπως αυτοί που τις βάζουν εχουν περάσει 5 χρόνια στο Θιβέτ κάνοντας ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης; Οι ίδιοι άνθρωποι είναι, εργάτες που μπορεί σήμερα να δουλεύουν για την Honda και χθες να δούλευαν για την 'ζημιάρα' Rover!
Δες λίγο τους δείκτες αξιοπιστίας που...μας τρίβετε στα μούτρα οι 'αξιόπιστοι': αν δεις, σε ποσοστό ζημιάρικων αυτοκινήτων ανά 100, δεν λέει πως τα Honda δεν χαλάνε, απλά ΧΑΛΑΝΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο κάποια άλλα...
Πχ στην καλύτερη περίπτωση για τον 'αξιόπιστο' , να έχουμε 5 ακινητοποιήσεις Honda και 10 Opel ή VW ΑΝΑ 100 οχήματα! Δηλαδή σου βάζω τις διπλάσιες, ΟΚ; Αυτό σημαίνει τι όμως ουσιαστικά; Πως για κάθε 20 αυτοκίνητα Honda θα έχει πρόβλημα ο ένας, ενώ για κάθε 20 VW θα έχουν πρόβλημα οι 2...
Πολύ μεγάλη διαφορά ε;
Ειλικρινά, ειλικρινέστατα νομίζω, πως η μεγάλη διαφορά είναι μέσα στο κεφάλι μας...ΥΣ: ΔΕΝ έχω VW. Εχω ένα Υ, οι γονείς μου μια Xsara, o αδερφός μου ένα...Niva (αλλά ουσιαστικά χρησιμοποιεί την Xsara) , ενώ άλλοι συγγενείς έχουν VW III, VW V GT, BMW 316, Renault Laguna, Citroen C5, Fiat Panda για να αναφέρω μερικά. Από όλα τα παραπάνω, προβλήματα έβγαλαν ΜΟΝΟΝ τα Laguna και C5, γιατί τ' αγόρασαν μόλις βγήκαν. Τα υπόλοιπα είναι απροβλημάτιστα, άντε να βάλω ένα παράθυρο που εχω κολλημένο στο Υ και ένα υδραυλικό τιμόνι που χρειάστηκε επισκευή κόστους 40
-
[quote='HighFidelity']
Για όλα τα αυτοκίνητα, οι δείκτες αξιοπιστίας και η άποψη του κοινού, είναι αποτέλεσμα ΚΑΙ της πραγματικότητας ΚΑΙ του μάρκετινγκ!
Εγώ βλέπω VW ηλικίας 40+ ετών να κυκλοφορούν ακόμη και τα Golf I και ΙΙ ήταν εκτός από καταπληκτικά αυτοκίνητα για την εποχή τους και αλεξίσφαιρα! Το ότι τα βανάκια και οι σκαραβαίοι συνεχίζουν ακόμη, δείχνει πως η αξιοπιστία της VW είναι μαρκετινγκ; Πόσα Golf I και II βλέπεις στους δρόμους και πόσα Civic; ΟΚ είναι και θέμα αριθμών, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας πως για τα VW η αξιοπιστία είναι....κατασκευασμένη!
Εχει βγάλει λεμόνια η VW; Σίγουρα! Είχε κι αυτή το μερίδιό της σε προβληματικές παρτίδες εξαρτημάτων, όπως είχαν και όλοι οι Ευρωπαίοι και εσχάτως και οι Ιάπωνες αφού μοιράζονται τους ίδιους προμηθευτές...
Είπες για το V-tec και την αξιοπιστία του... Το να χαλάσει κάτι τετοιο δεν είναι εύκολο ούτως ή άλλως! Αν αγόραζες πχ μια Ducati, δεν θα φοβόσουν μην χαλάσει το Desmo , αλλά η μίζα , οι πολλαπλασιαστές κλπ κλπ...
Αν θα δούμε Civic με καμμένα λαμπάκια; ΣΙΓΟΥΡΑ, όπως θα δούμε και για όλα τα αυτοκίνητα. Μήπως πιστεύεις πως οι λάμπες της Honda είναι καλύτερες, ή χρησιμοποιεί καλύτερα καλώδια; Ή μήπως αυτοί που τις βάζουν εχουν περάσει 5 χρόνια στο Θιβέτ κάνοντας ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης; Οι ίδιοι άνθρωποι είναι, εργάτες που μπορεί σήμερα να δουλεύουν για την Honda και χθες να δούλευαν για την 'ζημιάρα' Rover!
Δες λίγο τους δείκτες αξιοπιστίας που...μας τρίβετε στα μούτρα οι 'αξιόπιστοι': αν δεις, σε ποσοστό ζημιάρικων αυτοκινήτων ανά 100, δεν λέει πως τα Honda δεν χαλάνε, απλά ΧΑΛΑΝΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο κάποια άλλα...
Πχ στην καλύτερη περίπτωση για τον 'αξιόπιστο' , να έχουμε 5 ακινητοποιήσεις Honda και 10 Opel ή VW ΑΝΑ 100 οχήματα! Δηλαδή σου βάζω τις διπλάσιες, ΟΚ; Αυτό σημαίνει τι όμως ουσιαστικά; Πως για κάθε 20 αυτοκίνητα Honda θα έχει πρόβλημα ο ένας, ενώ για κάθε 20 VW θα έχουν πρόβλημα οι 2...
Πολύ μεγάλη διαφορά ε;
Ειλικρινά, ειλικρινέστατα νομίζω, πως η μεγάλη διαφορά είναι μέσα στο κεφάλι μας...ΥΣ: ΔΕΝ έχω VW. Εχω ένα Υ, οι γονείς μου μια Xsara, o αδερφός μου ένα...Niva (αλλά ουσιαστικά χρησιμοποιεί την Xsara) , ενώ άλλοι συγγενείς έχουν VW III, VW V GT, BMW 316, Renault Laguna, Citroen C5, Fiat Panda για να αναφέρω μερικά. Από όλα τα παραπάνω, προβλήματα έβγαλαν ΜΟΝΟΝ τα Laguna και C5, γιατί τ' αγόρασαν μόλις βγήκαν. Τα υπόλοιπα είναι απροβλημάτιστα, άντε να βάλω ένα παράθυρο που εχω κολλημένο στο Υ και ένα υδραυλικό τιμόνι που χρειάστηκε επισκευή κόστους 40
-
Όπως νομίζεις...Περίμενα περισσότερα πάντως από σενα! Επρεπε να βρεις κάποιον πίνακα που να είχε την Honda πρώτη!
Αν ψάξεις, σίγουρα θα βρεις πάντως! Κυκλοφορούν μερικές εκατοντάδες εκεί έξω.... Φαντάζομαι με λίγο ψάξιμο, οποιαδήποτε μάρκα την ανεβάζεις στην πρώτη θέση...Τέλος πάντων, χρειάζονται και κάτι τέτοια για να δίνουν κουράγιο στους μήνες της αναμονής...
EDIT
Sorry, αλλά αντί άλλων έγραψα! Κοιτούσα λάθος πίνακα! Τελικά βρήκες το σωστό, η Honda είναι πρώτη! Well done!
Μετά από αυτό καταλαβαίνεις πως κατάπια την γλώσσα μου και δεν έχω τι άλλο να πω...
-
Νομίζω ότι η φράση 'Αν τωρα αγορασει Astra 1,6T η Golf το σιγουρο (αποδοση 1,10 )ειναι πως θα επισκεπτεται το συνεργειο του συχνα πικνα για να πιει κανενα καφε με τον αρχημηχανικο καθως ενας αλλος μηχανικος θα ασχολειτε με το χαλασμενο του αυτοκινητο' είναι υπερβολική. Ίσως σε κάποιες άλλες εταιρείες οι βλάβες να είναι κάτι συνηθισμένο, στην opel όχι ιδιαίτερα. Χαλάνε, αλλά όχι συχνά.
-
ρε συ highfidelity διάβασες τι γράφω ή όχι; Φυσικά και δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν χαλάει. Αυτό κατάλαβες από τα γραφόμενα μου; Απλά κάποια χαλάνε πολύ πιο συχνά από κάποια άλλα. Τώρα για τα vw που ανέφερες πωλήθηκαν τόσα που λογικό είναι να υπάρχουν ακόμα...
Στην τελική τι να χαλάσει σε ένα όχημα με πρωτόγονα ηλεκτρονικά; Από την άλλη νομίζεις ότι είναι με την εργοστασιακή μηχανή; Δεν το νομίζω...
Για πες μας για τα μοντέλα της δεκαετία του 90 και μετά...εκεί τι έχει συμβεί; Διαφωνείς ότι με πανέξυπνο μάρκετινγκ έχουν περάσει την εικόνα των αξιόπιστων ποιοτικών κατασκευών κάτι που ο χρόνος δεν επαληθεύει; Μακάρι πάντως να το είχαν και άλλες εταιρείες το marketing της vw...αλλά κοιμούνται όρθιοι.
Το παράδοξο είναι ότι υπάρχουν ακόμα όμως σιβικ1,2 και ακόρντ1,6 από την δεκαετία του 70 με την μηχανή τους να λειτουργεί κανονικά και να απαιτεί μόνο βενζίνη και...αλλαγές λαδιών.
Τώρα το παράδειγμα με τις λάμπες δεν έγινε για να σε πείσει αλλά για να καταλάβεις ότι αξιοπιστία δεν είναι μόνο θέμα αποφυγής σοβαρών βλαβών αλλά και λεπτομέρειες στην καθημερινή συμβίωση που τελικά συντελούν στην δημιουργία αυτής την σχέσης εμπιστοσύνης και σιγουριάς ότι θα φτάσεις παντού και πάντα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά και ότι το προϊόν δεν θα χαλάσει εύκολα.
Αν διαφωνείς και σε αυτό τι να πω...Υ.Γ. Θα ήθελα μόνο να μην βάζεις τα χαζά emoticons ' ' σε συνδυασμό με ειρωνικά σχόλια διότι έτσι επιστρέφουμε σε καταστάσεις που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε στο φόρουμ.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Από την άλλη διαφωνώ με την θεώρηση ότι τα άστρα χαλάνε συνέχεια ενώ τα χόντα ποτέ... Αν ήταν έτσι όλοι θα προτιμούσαν ιαπωνικά...
Στα δικά μας βέβαια δεν έχει γίνει ποτέ τίποτα, ούτε και στον συγγενών αλλά ποτέ δεν λες ποτέ...
καλύτερα να μην σου τύχει διότι τότε αναιρείς όσα πιστεύεις...αυτό ειρωνεύτηκες φίλε high fidelity...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ρε συ highfidelity διάβασες τι γράφω ή όχι; Φυσικά και δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν χαλάει. Αυτό κατάλαβες από τα γραφόμενα μου; Απλά κάποια χαλάνε πολύ πιο συχνά από κάποια άλλα. Τώρα για τα vw που ανέφερες πωλήθηκαν τόσα που λογικό είναι να υπάρχουν ακόμα...
Στην τελική τι να χαλάσει σε ένα όχημα με πρωτόγονα ηλεκτρονικά; Από την άλλη νομίζεις ότι είναι με την εργοστασιακή μηχανή; Δεν το νομίζω...
Για πες μας για τα μοντέλα της δεκαετία του 90 και μετά...εκεί τι έχει συμβεί; Διαφωνείς ότι με πανέξυπνο μάρκετινγκ έχουν περάσει την εικόνα των αξιόπιστων ποιοτικών κατασκευών κάτι που ο χρόνος δεν επαληθεύει; Μακάρι πάντως να το είχαν και άλλες εταιρείες το marketing της vw...αλλά κοιμούνται όρθιοι.
Το παράδοξο είναι ότι υπάρχουν ακόμα όμως σιβικ1,2 και ακόρντ1,6 από την δεκαετία του 70 με την μηχανή τους να λειτουργεί κανονικά και να απαιτεί μόνο βενζίνη και...αλλαγές λαδιών.
Τώρα το παράδειγμα με τις λάμπες δεν έγινε για να σε πείσει αλλά για να καταλάβεις ότι αξιοπιστία δεν είναι μόνο θέμα αποφυγής σοβαρών βλαβών αλλά και λεπτομέρειες στην καθημερινή συμβίωση που τελικά συντελούν στην δημιουργία αυτή την σχέση εμπιστοσύνης και σιγουριάς ότι θα φτάσεις παντού και πάντα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά και ότι το προϊόν δεν θα χαλάσει εύκολα.
Αν διαφωνείς και σε αυτό τι να πω...Υ.Γ. Θα ήθελα μόνο να μην βάζεις τα χαζά emoticons ' ' σε συνδυασμό με ειρωνικά σχόλια διότι έτσι επιστρέφουμε σε καταστάσεις που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε στο φόρουμ.
Φυσικά και διάβασα, εσύ έκανες το ίδιο για μένα;
Εγώ διαφωνώ για την συχνότητα ή αν θέλεις για την αναλογία: δεν είναι τόσο ΠΙΟ αξιοπιστα τα ιαπωνικα ή τόσο ΠΙΟ ζημιάρικα τα ευρωπαϊκά! Αυτό προσπαθώ να σου πω!
Πάμε στα άλλα τώρα. Λες πως πουλήθηκαν σε μεγάλα νούμερα, αλλά και για τα ιαπωνικά ήταν τα νούμερα μεγάλα! Ίσως όχι τόσο για τα Honda, αλλά Toyota και Nissan είχε πήξει η χώρα! Ε, δεν νομίζω πως πχ το Sunny είναι πιο αξιόπιστο από το ίδιας ηλικίας Golf και αν είναι θα είναι ελάχιστα... Το μυστικό το είπες μόνος σου: απλή τεχνολογία! Αλλά απλή τεχνολογία είχαν ΚΑΙ τα ιαπωνικά ΚΑΙ τα ευρωπαϊκά! Γιατί να χαλάσουν περισσότερο τα τελευταία;
Τώρα για αλλαγμένα μοτέρ: επειδή έχω αλλάξει μοτέρ στο Ζασταβα που είχαν παλιά, σε πληροφορώ πως το κόστος ενός μεταχειρισμένου μοτερ είναι πολύ μικρό και περισσότερο είναι η τοποθέτηση. Σε δικό σου συνεργείο θα σου πάει 600 -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όπως νομίζεις...Περίμενα περισσότερα πάντως από σενα! Επρεπε να βρεις κάποιον πίνακα που να είχε την Honda πρώτη!
Αν ψάξεις, σίγουρα θα βρεις πάντως! Κυκλοφορούν μερικές εκατοντάδες εκεί έξω.... Φαντάζομαι με λίγο ψάξιμο, οποιαδήποτε μάρκα την ανεβάζεις στην πρώτη θέση...Τέλος πάντων, χρειάζονται και κάτι τέτοια για να δίνουν κουράγιο στους μήνες της αναμονής...
EDIT
Sorry, αλλά αντί άλλων έγραψα! Κοιτούσα λάθος πίνακα! Τελικά βρήκες το σωστό, η Honda είναι πρώτη! Well done!
Μετά από αυτό καταλαβαίνεις πως κατάπια την γλώσσα μου και δεν έχω τι άλλο να πω...
Ειλικρινα ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ **ΨΑΞΕ **και βρες μου ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ που να εχει πιο αξιοπιστη την opel ή audi , vw ή κάποια άλλη ευρωπαική εταιρία και θα ακυρωσω την παραγγελια για το civic και θα αγορασω astra ή golf ή Α3 , ό,τι εσυ επιλεξεις!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όπως νομίζεις...Περίμενα περισσότερα πάντως από σενα! Επρεπε να βρεις κάποιον πίνακα που να είχε την Honda πρώτη!
Αν ψάξεις, σίγουρα θα βρεις πάντως! Κυκλοφορούν μερικές εκατοντάδες εκεί έξω.... Φαντάζομαι με λίγο ψάξιμο, οποιαδήποτε μάρκα την ανεβάζεις στην πρώτη θέση...Τέλος πάντων, χρειάζονται και κάτι τέτοια για να δίνουν κουράγιο στους μήνες της αναμονής...
EDIT
Sorry, αλλά αντί άλλων έγραψα! Κοιτούσα λάθος πίνακα! Τελικά βρήκες το σωστό, η Honda είναι πρώτη! Well done!
Μετά από αυτό καταλαβαίνεις πως κατάπια την γλώσσα μου και δεν έχω τι άλλο να πω...
Δεν νομίζω πως αμφισβητεί κανείς την αξιοπιστία των παλαιότερων VW/Opel...
Eίναι γεγονός όμως πως τα σύγχρονα μοντέλα παρουσιάζουν τις κλασσικές σπαστικές μικροβλάβες (κυρίως ηλεκτρικά) που παρουσιάζουν τα περισσότερα ευρωπαικά μοντέλα.
Καλώς η κακώς τα σύγχρονα Χόντα δεν παρουσιάζουν τέτοια προβλήματα, τουλάχιστον όχι στον βαθμό των ευρωπαικών - τώρα αν κάποιος δεν εμπιστεύεται τις άπειρες έρευνες αξιοπιστίας και δεν είχε ποτέ στην κατοχή του Ιαπωνικό ίσως να του φαίνεται παράξενο αυτό.
Σχετικά με το νέο Civic, όντως τα άπειρα on board ηλεκτρονικά ειναι υποψήφια για προβλήματα, πιστεύω ομως οτι η Honda θα κρατήσει ψηλά τον πήχη...
-
σε καποιο ποστ στο civic 2005 ειχε αναφερθει το κοστος για αλλαγη λαδιων. Αν ψαξεις θα το βρεις. Ισως ο spyros μπορει να βοηθησει. Δε θυμαμαι ποσο παλιο ηταν Παντως το κοστος ηταν αναξιο λογου σε σχεση με την 7ετη πραγματικη εγγυηση
Opel astra 1.6T vs Honda civic 1.8 sport