-
Τι λάθη στο σχεδιασμό, στην καθημερινή χρήση, στην προώθηση, στις τιμές έχετε παρατηρήσει σε αυτοκίνητα, είτε δικά σας είτε από οσα διαβάζετε και παρατηρείτε ? Ξεκινώ εγώ με μερικά :
-
Η πίσω αεροτομούλα στο Audi TT. Είχαν ακουστεί πολλά τότε. Οι 4τροχοί θυμάμαι ότι είχαν κάνει μια αρκετά μεγάλη αναφορά στο θέμα καταλήγοντας ότι περισσότερο ήταν θέμα του μάρκετινγ η ανάκληση παρά πραγματικού προβλήματος. Η δικιά μου σκέψη όταν ανέκυψε το πρόβλημα ήταν ότι η Porsche στην Boxster με 'ανάλογο' τελείωμα στον πισινό είχε αυτόματη αεροτομή . Κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρουν στο Τσούφενχάουζεν και όχι μόνο για τη μόστρα !!
Άλλωστε και το νέο με την αυτόματη μάλλον επιβεβαιώνει το πρόβλημα.
-
Το άνοιγμα του πόρτμπαγκάζ και της τάπας της βενζίνης μόνο με το κλειδί. Αυτό το έχω παρατηρήσει σχέδον σε όλα τα φόρντ, δεν ξέρω για άλλες μάρκες (πόσο να στοιχίζει μια ντίζα και ένας διακόπτης επιτέλους ή μια απλή κλειδαρια συνδεδεμένη με το κεντρικό κλείδωμα?) ...
-
'Ειδικές' εκδόσεις κάποιων μοντέλων και καλά με πολυχρηστικό χαρακτήρα. Πρόχειρα μου έρχεται στο νου το Ford Fusion το οποίο ήταν ένα 'φουσκωμένο' Fiesta (αν είχα καταλάβει καλά). Μάλλον αποτυχία σαν σκέψη θα έλεγα αν κρίνω ότι δεν το έχω δει ποτέ live !
-
'Kανιβαλλισμός' μοντέλων. Μοντέλα τα οποία είναι 'κοντά' σε κορυφαίες εκδόσεις και τους κλέβουν πωλήσεις. Π.χ. το Golf GT με το Golf GTI. Ναι μεν ΔΕΝ είναι ίδια (το γνωριζώ αυτό. Άλλα τιμόνια, άλλο στήσιμο, άλλα αισθητικά εξτρά εξωτερικά κλπ ) ΑΛΛΑ για κάποιον που δεν θα το ψάξει και τόσο και δει μόνο τιμές πώλησης και άλογα ίσως να παρασυρθεί και να πεί : όοοοπα τι έχουμε εδώ ? Το αφεντικό (Volkswagen) τρελλάθηκε και μου δίνει το GTI σε τιμή ευκαιρίας κόβοντας μου ΜΟΝΟ το τελικό i !!! Έφυγααααα !!
Προς το παρόν δεν μου έρχονται άλλα στο νου αλλά μόλις φρεσκάρω τη μνήμη μου θα επανέλθω !
Προς το παρόν εκφράστε την απόγνωση σας, την κριτική σας ή τη χλεύη σας !!
-
-
Τι λάθη στο σχεδιασμό, στην καθημερινή χρήση, στην προώθηση, στις τιμές έχετε παρατηρήσει σε αυτοκίνητα, είτε δικά σας είτε από οσα διαβάζετε και παρατηρείτε ? Ξεκινώ εγώ με μερικά :
-
Η πίσω αεροτομούλα στο Audi TT. Είχαν ακουστεί πολλά τότε. Οι 4τροχοί θυμάμαι ότι είχαν κάνει μια αρκετά μεγάλη αναφορά στο θέμα καταλήγοντας ότι περισσότερο ήταν θέμα του μάρκετινγ η ανάκληση παρά πραγματικού προβλήματος. Η δικιά μου σκέψη όταν ανέκυψε το πρόβλημα ήταν ότι η Porsche στην Boxster με 'ανάλογο' τελείωμα στον πισινό είχε αυτόματη αεροτομή . Κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρουν στο Τσούφενχάουζεν και όχι μόνο για τη μόστρα !!
Άλλωστε και το νέο με την αυτόματη μάλλον επιβεβαιώνει το πρόβλημα.
-
Το άνοιγμα του πόρτμπαγκάζ και της τάπας της βενζίνης μόνο με το κλειδί. Αυτό το έχω παρατηρήσει σχέδον σε όλα τα φόρντ, δεν ξέρω για άλλες μάρκες (πόσο να στοιχίζει μια ντίζα και ένας διακόπτης επιτέλους ή μια απλή κλειδαρια συνδεδεμένη με το κεντρικό κλείδωμα?) ...
-
'Ειδικές' εκδόσεις κάποιων μοντέλων και καλά με πολυχρηστικό χαρακτήρα. Πρόχειρα μου έρχεται στο νου το Ford Fusion το οποίο ήταν ένα 'φουσκωμένο' Fiesta (αν είχα καταλάβει καλά). Μάλλον αποτυχία σαν σκέψη θα έλεγα αν κρίνω ότι δεν το έχω δει ποτέ live !
-
'Kανιβαλλισμός' μοντέλων. Μοντέλα τα οποία είναι 'κοντά' σε κορυφαίες εκδόσεις και τους κλέβουν πωλήσεις. Π.χ. το Golf GT με το Golf GTI. Ναι μεν ΔΕΝ είναι ίδια (το γνωριζώ αυτό. Άλλα τιμόνια, άλλο στήσιμο, άλλα αισθητικά εξτρά εξωτερικά κλπ ) ΑΛΛΑ για κάποιον που δεν θα το ψάξει και τόσο και δει μόνο τιμές πώλησης και άλογα ίσως να παρασυρθεί και να πεί : όοοοπα τι έχουμε εδώ ? Το αφεντικό (Volkswagen) τρελλάθηκε και μου δίνει το GTI σε τιμή ευκαιρίας κόβοντας μου ΜΟΝΟ το τελικό i !!! Έφυγααααα !!
Προς το παρόν δεν μου έρχονται άλλα στο νου αλλά μόλις φρεσκάρω τη μνήμη μου θα επανέλθω !
Προς το παρόν εκφράστε την απόγνωση σας, την κριτική σας ή τη χλεύη σας !!
-
"Λάθη" σε αυτοκίνητα(Σχεδιασμού,χρήσης ,marketing)