Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 55 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Tρεχει !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scn last edited by

        Για να μη χαλάμε τις καρδιές μας, να μειωθεί η ετήσια καθιερωμένη ταλαιπωρία οδηγών και μηχανικών από τις διάφορες αλλαγές (πραγματικές ή δήθεν, ουσιαστικές ή χαζές), να σταματήσουν οι διάφορες φήμες περί βιδών, πλακών κλπ. στα κέιτζ που είναι ιδιοκατασκευές και στέλνουν κόσμο ξανά στους κατασκευαστές ρολ-κέιτζ (με ό,τι άλλες παράξενες φήμες προκαλεί αυτό στη χώρα της μίζας), παραθέτω αυτούσιο απόσπασμα από το τέλος του άρθρου 8 του J253 που αφορά τα ρολ-κέιτζ:

        Αυτές είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν περισσότερες βίδες, τα πέδιλα στήριξης μπορούν να κολληθούν στις πλάκες ενίσχυσης ή ο κλωβός ασφαλείας (όπως ορίστηκε στο άρθρο 253N8.3.1) μπορεί να συγκολληθεί στο αμάξωμα/σασί.

        και τον ορισμό από το ίδιο άρθρο

        8.2.12 Πέδιλο στήριξης
        Πλάκα κολλημένη στο ένα άκρο της σωλήνας ενός τοξυλίου, η οποία επιτρέπει το βίδωμα ή/και την κόλληση στο αμάξωμα/σασί, συνήθως πάνω σε μία πλάκα ενίσχυσης

        Υ.Γ. Και μια φιλική συμβουλή προς οδηγούς που θέλουν να φτιάξουν αυτοκίνητο, αν υπάρχει πια κανένας τέτοιος τρελός: Για ρολ-κέιτζ να προτιμάτε ομολογκαρισμένο. Συνήθως κοστίζουν παραπάνω και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ανθεκτικά και τόσο ασφαλή όσο είναι του Χέρμπι και του Καραταρούκ που κατά κανόνα χρησιμοποιούν σωλήνες μεγαλύτερου πάχους. Αλλά και μόνο ότι με μια απλή επίδειξη της ομολογκασιόν ξεφορτώνεστε την κάθε νέα παρανόηση και νέα ερμηνεία που κατέβηκε στο νου κάποιου, αξίζει. Έβαλα ομολογκαρισμένο και ξένοιασα. Δείχνω το χαρτάκι και τελειώνει εκεί κάθε κουβέντα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          agis last edited by

          Ο χρήστης scn έγραψε:
          .......................................
          Υ.Γ. Και μια φιλική συμβουλή προς οδηγούς που θέλουν να φτιάξουν αυτοκίνητο, αν υπάρχει πια κανένας τέτοιος τρελός: Για ρολ-κέιτζ να προτιμάτε ομολογκαρισμένο. Συνήθως κοστίζουν παραπάνω και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι τόσο ανθεκτικά και τόσο ασφαλή όσο είναι του Χέρμπι και του Καραταρούκ που κατά κανόνα χρησιμοποιούν σωλήνες μεγαλύτερου πάχους. Αλλά και μόνο ότι με μια απλή επίδειξη της ομολογκασιόν ξεφορτώνεστε την κάθε νέα παρανόηση και νέα ερμηνεία που κατέβηκε στο νου κάποιου, αξίζει. Έβαλα ομολογκαρισμένο και ξένοιασα. Δείχνω το χαρτάκι και τελειώνει εκεί κάθε κουβέντα.

          Όσο αφορά το παραπάνω δε θα συμφωνήσω ,γιατί οι κατασκευαστές που αναφέρεις έχουν γνώση και από πρόσφατη εμπειρία λέω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα και στον έλεγχο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            scn last edited by

            Ο χρήστης AGIS έγραψε:

            Όσο αφορά το παραπάνω δε θα συμφωνήσω ,γιατί οι κατασκευαστές που αναφέρεις έχουν γνώση και από πρόσφατη εμπειρία λέω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα και στον έλεγχο.

            Δεν υπονόησα το παραμικρό εναντίον των δύο συγκεκριμένων ελλήνων κατασκευαστών. Είναι και οι δύο κορυφαίοι. Αντίθετα έγραψα ότι ως επί το πλείστον τα δικά τους κέιτζ είναι καλύτερα από τα περισσότερα ομολογκαρισμένα λόγω μεγαλύτερου πάχους σωλήνων. Το πρόβλημα δεν το έχουν οι κατασκευαστές. Το πρόβλημα υπάρχει στο ότι διάφοροι έχουν κάθε χρόνο καινούργιες παρανοήσεις, ελλιπή κατανόηση και εμμονές σε σχέση με ερμηνείες των κανονισμών και αντοχές κατασκευών. Σκέψου μόνο ότι φτάσαμε στο σημείο να λέμε ότι τρεις βίδες Μ8 έχουν μεγαλύτερη αντοχή από μια ραφή αργκόν μήκους 45 cm!!!!! (ένα πέδιλο με ελάχιστη επιφάνεια 120 cm2 δεν μπορεί να έχει ραφή μικρότερη από 44 cm). Ούτε καν μπήκε στον κόπο κανείς να ανοίξει κάνα βιβλίο από το Μετσόβιο για να καταλάβει πόσο διασκεδαστικό είναι να λέγεται ή να υπονοείται κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς, απ' όλη αυτή την κατάσταση γλιτώνεις μόνο αν κουβαλάς το χαρτί μιας ομολογκασιόν, ακόμα κι αν το κέιτζ είναι σαφώς υποδεέστερο αυτών που φτιάχνουν οι δύο συγκεκριμένοι έλληνες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 51
            • 52
            • 53
            • 54
            • 55
            • 55 / 55
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr