-
Κυριολεκτικά έμεινα εμβρόντητος διαβάζοντας πως από τον Αύγουστο του 2008 ξεκινάει πρωτάθλημα FORMULA 1 τα οποία τα αυτοκίνητα τα κατεβάζουν ποδοσφαιρικοί σύλλογοι οπού ανάμεσα τους βρίσκεται και ο δικός μας Ολυμπιακός!
Tα αυτοκίνητα θα είναι σχεδιασμένα από την Elan/Panoz κινούνται με v12 4.2 MCT κινητήρα και η απόδοση τους θα είναι στους 750 ίππους.
Οι κανονισμοί θα διαφέρουν από τους αντιστοίχους της F1 και έχουν ως εξής.
Κάθε γύρος θα περιλαμβάνει 2 αγώνες και στον δεύτερο τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν με αντιστροφή την σειρά του τερματισμού τους από τον πρώτο αγώνα.
Οι άλλες ομάδες που έχουν επιβεβαιώσει την συμμετοχή τους είναι η Μιλάν , Αιντχοβεν , Πόρτο.
Δεν είναι και δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί έγινε αυτό το εγχείρημα μιας και η θεαματικότητα της f1 έχει πέσει δραματικά μειώνοντας έτσι τα κέρδη και στα γραφεία στοιχημάτων.
Ποιοι θα οδηγούν αυτά τα αυτοκίνητα και τι μεταγραφικο παζάρι θα ακολουθήσει?
Θα είναι οδηγοί που δεν τα κατάφεραν στην f1?
Θα είναι οδηγοί που τρέχουν σε άλλους θεσμούς?
Θα είναι καινούριοι?
Ποιος θα μου διασφαλίσει ότι εγώ δεν πρόκειται να βρεθώ με τους οργανωμένους – ανοργάνωτους κάφρους τον γηπέδων?
Ποιος θα μου πει εμένα που όταν το τάδε αυτοκίνητο της τάδε ομάδας προσπερνάει το άλλο δεν θα πέφτουν μπουκάλια και βεγγαλικά στην πιστά?
Που θέλω να καταλέξω..
Κάποια πράγματα σε αυτήν την ζωή δεν πάνε μαζί .. όπως δεν πάει το τένις με την ξιφασκία.
Αλλά θα μου πείτε … προς χάριν του κέρδους τα πάντα γίνονται.
Ντροπή και αίσχος , ως ποτέ πια στο βωμό του χρήματος να διαλύονται τα πάντα… -
Κυριολεκτικά έμεινα εμβρόντητος διαβάζοντας πως από τον Αύγουστο του 2008 ξεκινάει πρωτάθλημα FORMULA 1 τα οποία τα αυτοκίνητα τα κατεβάζουν ποδοσφαιρικοί σύλλογοι οπού ανάμεσα τους βρίσκεται και ο δικός μας Ολυμπιακός!
Tα αυτοκίνητα θα είναι σχεδιασμένα από την Elan/Panoz κινούνται με v12 4.2 MCT κινητήρα και η απόδοση τους θα είναι στους 750 ίππους.
Οι κανονισμοί θα διαφέρουν από τους αντιστοίχους της F1 και έχουν ως εξής.
Κάθε γύρος θα περιλαμβάνει 2 αγώνες και στον δεύτερο τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν με αντιστροφή την σειρά του τερματισμού τους από τον πρώτο αγώνα.
Οι άλλες ομάδες που έχουν επιβεβαιώσει την συμμετοχή τους είναι η Μιλάν , Αιντχοβεν , Πόρτο.
Δεν είναι και δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί έγινε αυτό το εγχείρημα μιας και η θεαματικότητα της f1 έχει πέσει δραματικά μειώνοντας έτσι τα κέρδη και στα γραφεία στοιχημάτων.
Ποιοι θα οδηγούν αυτά τα αυτοκίνητα και τι μεταγραφικο παζάρι θα ακολουθήσει?
Θα είναι οδηγοί που δεν τα κατάφεραν στην f1?
Θα είναι οδηγοί που τρέχουν σε άλλους θεσμούς?
Θα είναι καινούριοι?
Ποιος θα μου διασφαλίσει ότι εγώ δεν πρόκειται να βρεθώ με τους οργανωμένους – ανοργάνωτους κάφρους τον γηπέδων?
Ποιος θα μου πει εμένα που όταν το τάδε αυτοκίνητο της τάδε ομάδας προσπερνάει το άλλο δεν θα πέφτουν μπουκάλια και βεγγαλικά στην πιστά?
Που θέλω να καταλέξω..
Κάποια πράγματα σε αυτήν την ζωή δεν πάνε μαζί .. όπως δεν πάει το τένις με την ξιφασκία.
Αλλά θα μου πείτε … προς χάριν του κέρδους τα πάντα γίνονται.
Ντροπή και αίσχος , ως ποτέ πια στο βωμό του χρήματος να διαλύονται τα πάντα… -
Τελικα ρε παιδια θα υλοποιηθει αυτη η παπαρια;;;
Η παρουσιαση παντως δειχνει να ηταν αρκετα ... ενδιαφερουσα
-
Εννοείται θα υλοποιηθεί. Και δεν βλέπω που είναι η παπαριά με φαρδιά μονοθέσια με χοντρά σλικς και V12 750hp.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εννοείται θα υλοποιηθεί. Και δεν βλέπω που είναι η παπαριά με φαρδιά μονοθέσια με χοντρά σλικς και V12 750hp.παπαριά είναι το μαρκετιστικο νταλαβέρι της ποδοσφαιροποίησης ενός αγώνα μονοθεσίων.
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Εννοείται θα υλοποιηθεί. Και δεν βλέπω που είναι η παπαριά με φαρδιά μονοθέσια με χοντρά σλικς και V12 750hp.
παπαριά είναι το μαρκετιστικο νταλαβέρι της ποδοσφαιροποίησης ενός αγώνα μονοθεσίων.
+1....σαν την ΔΕΗ που μπήκε στις τηλεπικοινωνίες...ο καθείς στα του οίκου του.
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
παπαριά είναι το μαρκετιστικο νταλαβέρι της ποδοσφαιροποίησης ενός αγώνα μονοθεσίων.Αυτο ακριβως, τιποτε αλλο.
Aman pia...