-
Geia sas filoi mou...Apofasisa san klassiko paidi tis nyxtas na diorganoso ena party se gnosto paraliako club tis Athinas...
Gia na kleiso to magazi tha prepei na eimaste toulaxiston 100 atoma..
An kataferoume na mazeytoume toulaxiston 60 atoma apo 4tf ta ypoloipa ta symplirono aneta kai ego.....
Eggyomai mio omorfi bradia me polla happening, tragoudi kai mia special parousiasi live apo emena kai ta koritsia mou...
Sto party tha exo kalesei kai polles files mou opote tha ginoun kai kone...
an mazeftoume eiste oloi kalesmenoi filoi mou..timi peripou 15 euro to atomo..
PS>Den prokeitai na konomisei kanenas apo to party..aplos tha perasoume orea..opoios thelei mporei na parei to mikrofono sto xeri kai na tragoudisei i na pei oti thelei sta plaisia tou oreou party....
Episis an kapoios mporei na analabei na trabaei foto kai tetoia..
An oi moderators den symfonoun as sbisoun to topic...
-
Geia sas filoi mou...Apofasisa san klassiko paidi tis nyxtas na diorganoso ena party se gnosto paraliako club tis Athinas...
Gia na kleiso to magazi tha prepei na eimaste toulaxiston 100 atoma..
An kataferoume na mazeytoume toulaxiston 60 atoma apo 4tf ta ypoloipa ta symplirono aneta kai ego.....
Eggyomai mio omorfi bradia me polla happening, tragoudi kai mia special parousiasi live apo emena kai ta koritsia mou...
Sto party tha exo kalesei kai polles files mou opote tha ginoun kai kone...
an mazeftoume eiste oloi kalesmenoi filoi mou..timi peripou 15 euro to atomo..
PS>Den prokeitai na konomisei kanenas apo to party..aplos tha perasoume orea..opoios thelei mporei na parei to mikrofono sto xeri kai na tragoudisei i na pei oti thelei sta plaisia tou oreou party....
Episis an kapoios mporei na analabei na trabaei foto kai tetoia..
An oi moderators den symfonoun as sbisoun to topic...
Random's Party....)))