Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Marketing - Ποια είναι η θέση σας;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Marketing - Ποια είναι η θέση σας;
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Έχω παρατηρήσει ότι όλοι πλην των εργαζόμενων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιούμε τον όρο με αρνητική έννοια. Για να δούμε...

      • Παθητική ασφάλεια: Λύσσα για αερόσακους, μπάρες προστασίας κλπ.
      • Ενεργητική ασφάλεια: Λύσσα για ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, μεγαλύτερα φρένα, σοφιστικέ αναρτήσεις, δυνατότερα μοτέρ κλπ.
      • Χώροι και δυνατότητες διαμόρφωσης
      • Σχεδιασμός (π.χ. θέση οδήγησης, όργανα στο κέντρο, βοηθητικά τζάμια στο πλάι του αυτοκινήτου, εκατομμύρια θήκες στο χώρο των επιβατών)
      • Εξοπλισμός απαραίτητος, μη απαραίτητος, άχρηστος.

      Τόσο άσχημα αποτελέσματα έχουν οι επιταγές του marketing, οι οποίες συχνά συμπίπτουν και με τις ανάγκες του κόσμου ( ); Πόσα πράγματα δεν τα είχατε σκεφτεί και σας πρόλαβαν οι εταιρείες; Για ποιες εξελίξεις είστε υπέρ και για ποιες κατά;

      Π.χ. ως μη οδηγός αγώνων, μου τη δίνει η μειωμένη ορατότητα στα σημερινά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα πόλης. Αντίθετα, δεν με ενοχλούν τα όργανα στο κέντρο ούτε η ψηλή θέση οδήγησης, μάλλον την προτιμώ κιόλας.

      Είμαστε απλά παρελθοντολάτρες ή όντως οι εξελίξεις είναι κακές; Και αν είναι κακές, γιατί τις ζητάμε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Έχω παρατηρήσει ότι όλοι πλην των εργαζόμενων στην αυτοκινητοβιομηχανία, χρησιμοποιούμε τον όρο με αρνητική έννοια. Για να δούμε...

        • Παθητική ασφάλεια: Λύσσα για αερόσακους, μπάρες προστασίας κλπ.
        • Ενεργητική ασφάλεια: Λύσσα για ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, μεγαλύτερα φρένα, σοφιστικέ αναρτήσεις, δυνατότερα μοτέρ κλπ.
        • Χώροι και δυνατότητες διαμόρφωσης
        • Σχεδιασμός (π.χ. θέση οδήγησης, όργανα στο κέντρο, βοηθητικά τζάμια στο πλάι του αυτοκινήτου, εκατομμύρια θήκες στο χώρο των επιβατών)
        • Εξοπλισμός απαραίτητος, μη απαραίτητος, άχρηστος.

        Τόσο άσχημα αποτελέσματα έχουν οι επιταγές του marketing, οι οποίες συχνά συμπίπτουν και με τις ανάγκες του κόσμου ( ); Πόσα πράγματα δεν τα είχατε σκεφτεί και σας πρόλαβαν οι εταιρείες; Για ποιες εξελίξεις είστε υπέρ και για ποιες κατά;

        Π.χ. ως μη οδηγός αγώνων, μου τη δίνει η μειωμένη ορατότητα στα σημερινά αυτοκίνητα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα πόλης. Αντίθετα, δεν με ενοχλούν τα όργανα στο κέντρο ούτε η ψηλή θέση οδήγησης, μάλλον την προτιμώ κιόλας.

        Είμαστε απλά παρελθοντολάτρες ή όντως οι εξελίξεις είναι κακές; Και αν είναι κακές, γιατί τις ζητάμε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr