-
Γεια σας,
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση και αν μπορει καποιος να μου πει την γνωμη του.
Εχω ενα Seat Ibiza που εκλεισε αυτον τον μηνα 3 χρονια (15.000 Km). Τελευταια μολις πηγαινα να το βαλω μπρος (οταν ηταν κρυο) ετρεμε ολοκληρο και μετα εβγαζε την ενδειξη της μηχανης στο ταμπλω (επειτα δεν ειχε προβλημα πηγαινε κανονικα). Το πηγα στον αντιπροσωπο οπου που το αγορασα και οπου πριν ενα μηνα του εκανα service και μου ειπε οτι φταινε μαλλον νοθευμενα καυσιμα.Εγω επεμενα να το αφησω να το κοιταξουν και μετα απο μια εβδομαδα ενω πηρα να ρωτησω αν ειναι ετοιμο μου ειπε κατι για προβλημα του μεταλλου στις βαλβιδες και οτι θα το αλλαξει γιατι παρατηρειται τετοιο προβλημα στα τελευταια μοντελα και αυτο που κανουν ειναι να αλλαζουν το συγκεκριμενο κομματι. Εγω ειμαι ασχετη απο αυτοκινητα αλλα δεν μου καθεται καλα να βαζουν χερι σε 3 χρονον μηχανη με τοσα λιγα χιλιομετρα. Δεν μιλισαμε ακομα για λεφτα αλλα απο οτι θυμαμαι η εγγυηση ειναι 2 χρονια.
Εχει καποιος να δωσει μια συμβουλη τι πρεπει να κανω?
Ευχαριστω! -
Γεια σας,
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση και αν μπορει καποιος να μου πει την γνωμη του.
Εχω ενα Seat Ibiza που εκλεισε αυτον τον μηνα 3 χρονια (15.000 Km). Τελευταια μολις πηγαινα να το βαλω μπρος (οταν ηταν κρυο) ετρεμε ολοκληρο και μετα εβγαζε την ενδειξη της μηχανης στο ταμπλω (επειτα δεν ειχε προβλημα πηγαινε κανονικα). Το πηγα στον αντιπροσωπο οπου που το αγορασα και οπου πριν ενα μηνα του εκανα service και μου ειπε οτι φταινε μαλλον νοθευμενα καυσιμα.Εγω επεμενα να το αφησω να το κοιταξουν και μετα απο μια εβδομαδα ενω πηρα να ρωτησω αν ειναι ετοιμο μου ειπε κατι για προβλημα του μεταλλου στις βαλβιδες και οτι θα το αλλαξει γιατι παρατηρειται τετοιο προβλημα στα τελευταια μοντελα και αυτο που κανουν ειναι να αλλαζουν το συγκεκριμενο κομματι. Εγω ειμαι ασχετη απο αυτοκινητα αλλα δεν μου καθεται καλα να βαζουν χερι σε 3 χρονον μηχανη με τοσα λιγα χιλιομετρα. Δεν μιλισαμε ακομα για λεφτα αλλα απο οτι θυμαμαι η εγγυηση ειναι 2 χρονια.
Εχει καποιος να δωσει μια συμβουλη τι πρεπει να κανω?
Ευχαριστω! -
Γεια σας,
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση και αν μπορει καποιος να μου πει την γνωμη του.
Εχω ενα Seat Ibiza που εκλεισε αυτον τον μηνα 3 χρονια (15.000 Km). Τελευταια μολις πηγαινα να το βαλω μπρος (οταν ηταν κρυο) ετρεμε ολοκληρο και μετα εβγαζε την ενδειξη της μηχανης στο ταμπλω (επειτα δεν ειχε προβλημα πηγαινε κανονικα). Το πηγα στον αντιπροσωπο οπου που το αγορασα και οπου πριν ενα μηνα του εκανα service και μου ειπε οτι φταινε μαλλον νοθευμενα καυσιμα.Εγω επεμενα να το αφησω να το κοιταξουν και μετα απο μια εβδομαδα ενω πηρα να ρωτησω αν ειναι ετοιμο μου ειπε κατι για προβλημα του μεταλλου στις βαλβιδες και οτι θα το αλλαξει γιατι παρατηρειται τετοιο προβλημα στα τελευταια μοντελα και αυτο που κανουν ειναι να αλλαζουν το συγκεκριμενο κομματι. Εγω ειμαι ασχετη απο αυτοκινητα αλλα δεν μου καθεται καλα να βαζουν χερι σε 3 χρονον μηχανη με τοσα λιγα χιλιομετρα. Δεν μιλισαμε ακομα για λεφτα αλλα απο οτι θυμαμαι η εγγυηση ειναι 2 χρονια.
Εχει καποιος να δωσει μια συμβουλη τι πρεπει να κανω?
Ευχαριστω! -
Λεπτομέρειες δεν ξέρεις δλδ;
Τι μέταλλο είναι αυτό;
-
Καποιο μεταλλο εχει φθαρει μαλλον καπου στις βαλβιδες και αν καταλαβα καλα μολις πηγαινε να ξεκινησει λειτουργουσαν μονο οιι δυο αρχικα απο τις 4 και μεταα οι αλλες δυο??? Κατι τετοιο...Σημερα θα ξαναπαω μαλλον για να το παρω αλλα δεν ξερω τι να κανω..να κανω φασαρια? να μην κανω...δεν ξερω
-
Τι φασαρία να κάνεις;Αφού τούς το άφησες να σου το φτιάξουν,τι θα τους πείς τωρα;
-
Δλδ μπορει να δούλευε 3κύλινδρο.
Τι σφάλμα κατέγραψε μπορείς να μάθες;
Ο πολλαπλασιαστής μήπως τα φτυσε;
Τι χρήση του έκανες; Το πρόσεχες το αμάξι; Σέρβις κτλ; Το πρωί το ζόριζες ενώ ήταν κρύο;
-
Ο χρήστης tina1 έγραψε:
Καποιο μεταλλο εχει φθαρει μαλλον καπου στις βαλβιδες και αν καταλαβα καλα μολις πηγαινε να ξεκινησει λειτουργουσαν μονο οιι δυο αρχικα απο τις 4 και μεταα οι αλλες δυο??? Κατι τετοιο...Σημερα θα ξαναπαω μαλλον για να το παρω αλλα δεν ξερω τι να κανω..να κανω φασαρια? να μην κανω...δεν ξερωh εγγυηση ετσι κι αλλιως εχει ληξει,δυσκολο ομως το βλεπω για ζημια του μοτερ?
Ποιο μοτερ φοραει,το 16βαλβιδο η το 8βαλβιδο?
Απο που εισαι αν επιτρεπεται? -
Δεν πρεπει να διαμαρτυρηθω που ενα αυτοκινητο 3 χρονων με τοσα λιγα χιλιομετρα και με πολυ καλη χρηση εβγαλε τετοιο προβλημα? Το αφησα να το φτιαξει ενω ο ιδιος αρχικε επεμενε οτι ηταν θεμα καυσιμων. Τα service του κανονικα και μονο σε αυτον τον αντιπροσωπο.
Δεν ξερω για πολ/στη δεν μου ειπε κατι τετοιο.
Τελος παντων μαλλον ειμαι γκαντεμω δεν εξηγειται αλλιως. -
h εγγυηση ετσι κι αλλιως εχει ληξει,δυσκολο ομως το βλεπω για ζημια του μοτερ? Ποιο μοτερ φοραει,το 16βαλβιδο η το 8βαλβιδο? Απο που εισαι αν επιτρεπεται?
16βιδο, Αθηνα
-
Δλδ στο έχουν φτιάξει τώρα; Μένει να πληρώσεις; Πάρε τηλ, ρώτα τι άλλαξαν ακριβώς και πες εδώ.
-
Ok θα τους παρω πριν παω και θα σας πω.
Thanks -
Αλλαξε τους οδηγους απο τις βαλβιδες και φλατζα....
-
Έμεινε χωρίς λάδι καθόλου το αμάξι;
-
Οχι απλα δεν το κινο πολυ και μου ειπε οτι ειχε μαζεψει σαν καπνα κατω απο το καπακι που δημιουργουσε προβλημα και οτι τα αλλα τα αλλαξανε προληπτικα. Service του ειχα κανει πριν 10 μερες.
Anyway ελπιζω να μην εμφανισει ξανα κατι. Thanks για τη βοηθεια -
Τώρα δουλεύει κανονικά το αμάξι;
-
Ο χρήστης tina1 έγραψε:
Οχι απλα δεν το κινο πολυ και μου ειπε οτι ειχε μαζεψει σαν καπνα κατω απο το καπακι που δημιουργουσε προβλημα και οτι τα αλλα τα αλλαξανε προληπτικα. Service του ειχα κανει πριν 10 μερες.
Anyway ελπιζω να μην εμφανισει ξανα κατι. Thanks για τη βοηθειαΕπειδή το αμάξι κάθεται δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αλλάζεις λάδια. Αν μάλιστα κάνεις μόνο μικρές διαδρομές έπρεπε να έχεις αλλάξει λάδια 4 ΦΟΡΕΣ!! (όχι σέρβις, μόνο λάδια).
-
λοιπον σε seat ibiza 1.4 100 του 2005 στα 25000χλμ ενα απογευμα παρουσιατηκε το ιδιο ακριβως προβλημα... τρομερο τρανταγμα οταν εβαλα μπρος, check engine στο ταμπλο. οταν ανοιξα το καπο δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο κουνιοταν η μηχανη...
υποπτευθηκα τρικυλινδρο, παιρνω στο συνεργειο το αλλο πρωι και τους ρωταω αν μπορω να τους παω εγω ή αν πρεπει να φωναξω γερανο. επειδη το συνεργειο απεχει λιγοτερο απο χλμ μου ειπαν να τους το παω εγω.
το αμαξι δεν τραβουσε καθολου (safe mode ο κινητηρας ετσι?), παρολο που σταματησε να τρεμει. φτανω στο συνεργειο, συνδεουν το διαγνωστικο και βλεπουν οτι ο 4ος πολλαπλασιαστης το προηγουμενο απογευμα δε λειτουργουσε.
οταν εσβησαν τη βλαβη απο τη μνημη λειτουργησε κανονικα.
παρολ'αυτα εβγαλαν το πολλαπλασιαστη και κατεγραψαν με το διαγνωστικο, λειτουργια του κινητηρα χωρις τον 4ο πολλαπλασιαστη. αν καταλαβα καλα το εκαναν αυτο για να δικαιολογησουν αλλαγη του εξαρτηματος στα πλαισια της εγγυησης και ας δουλευε τελικα ο παλιος πολλαπλασιαστης. -
Ο χρήστης tina1 έγραψε:
Οχι απλα δεν το κινο πολυ και μου ειπε οτι ειχε μαζεψει σαν καπνα κατω απο το καπακι που δημιουργουσε προβλημα και οτι τα αλλα τα αλλαξανε προληπτικα. Service του ειχα κανει πριν 10 μερες.
Anyway ελπιζω να μην εμφανισει ξανα κατι. Thanks για τη βοηθειαπω πωωωωω
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τώρα δουλεύει κανονικά το αμάξι;Ναι προς το παρον καλα δουλευει οσο ειδα θα το τσεκαρω κι αλλο. Αυτο που με απασχολει ειναι μην μου ξαναεμφανισει προβλημα επειδη βαλαν χερι στη μηχανη..θα δειξει.
Προβλημα με Seat Ibiza