-
-
-
-
Εννοείται!!!!
-
Δεν υπαρχει επιλογη 'εχω λαβει μερος και θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να λαβω μερος το 2007'
Αν δεν το βαλεις που ψηφιζω?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Δεν υπαρχει επιλογη 'εχω λαβει μερος και θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να λαβω μερος το 2007'Αν δεν το βαλεις που ψηφιζω?
εχεις δικιο...
νομιζω οτι το 'Έχω λάβει μέρος στο παρελθόν και θα το επαναλάβω σίγουρα το 2007' ειναι αυτο που ειναι πιο κοντα στη δικη σου επιλογη, ετσι δεν ειναι?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Δεν υπαρχει επιλογη 'εχω λαβει μερος και θα ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ να λαβω μερος το 2007'Αν δεν το βαλεις που ψηφιζω?
Μήπως εννοείς 'εχω λαβει μερος και ΨΑΧΝΩ ΣΑΝ ΠΟΥ.... ΝΑ ΒΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ να λαβω μερος το 2007'
-
εγω δεν εχω λαβει,αλλα αν ολα πανε καλα φετος θα τρεξω
αντε καλη μου επιτυχια.... -
ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ESCORT ΜΚ ΙΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ .ΕΤΣΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΩΣ ΤΟ 1981 .ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ.
-
η συμμετοχη επιτρεπεται σε αυτοκινητα κατασκευης μεχρι και 31/12/1981 αρκει να εχουν εφοδιαστει πρωτα με FIVA green card ή FIA Regularity Pass
-
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORTING ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 1975.ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ REGULARITΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΩΣ ΤΟ 1981. ΚΑΙ ΤΟ ESCORT ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΩ.
-
περσι δεν προλάβαμε, φέτος πιστέυω να τα καταφέρουμε, αυτοκίνητο υπάρχει, παρέα υπάρχει οπότε όλα δείχνουν πως θα είμαστε παρόν.
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORTING ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 1975.ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ REGULARITΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΩΣ ΤΟ 1981. ΚΑΙ ΤΟ ESCORT ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΩ.Πολυ σωστος!
Εγω ομως μιλουσα για regularity και ειπα μεχρι 1981:roll:το δικο σου τι χρονιας ειναι?
-
Δλδ ποιος είναι troll?
Eγώ ή ο DAP?
Τεσπα, δεν ήταν και τόοοσο off topic τα περισσότερα από αυτά που ειπώθηκαν πιο πάνω, αλλά εγώ το τελειώνω εδώ, σεβόμενος οτι δε μπορεί όλοι να γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα και δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν.
Σόρι SPITFIRE... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δλδ ποιος είναι troll?
Eγώ ή ο DAP?
Τεσπα, δεν ήταν και τόοοσο off topic τα περισσότερα από αυτά που ειπώθηκαν πιο πάνω, αλλά εγώ το τελειώνω εδώ, σεβόμενος οτι δε μπορεί όλοι να γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα και δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν.
Σόρι SPITFIRE...H TELIWSTE TO H EKSIGISTE TO GIA NA KATALAVOUME KAI EMEIS....
....SKEFTIKA NA PW KAI EGW KATI OS STRAVADI AUTIS TIS PAREASKALHSPERA KAI SIGNWMI GIA TOUS LATINIKOUS XARAKTIRES...DN THA KSANAGINEI!
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
**Κώστας Αποστόλου: **
*«Ο αγώνας είχε οργάνωση Ουγκάντα, ευτυχώς με λίγους κατοίκους σε κάποιες θέσεις της. Η γεύση που αφήνει είναι απογοήτευση». *Δίκιο έχει ο κ.Κώστας Αποστόλου !
Απλά δέν επεκτάθηκε σε λεπτομέρειες....
Οπως πχ-
Δεν είπε οτι στην ειδική της Θίσβης ο ΣΕΧ ήταν στημένος ακριβώς πάνω στη διασταύρωση με τη 'δημοσιά' και η 'κίτρινη' ήταν πάνω στη 'δημοσιά' 50 μέτρα πρίν. Ολοι μαζί μέσα στον ΣΕΧ, αγωνιστικά, λεωφορεία του ΚΤΕΛ, λές και αν πήγαινε η κίτρινη στη διασταύρωση και το τραπεζάκι 50 μέτρα μέσα στον παράδρομο θα χανόταν το σύμπαν....
-
Δέν είπε, οτι σε νυκτερινή ειδική ο κριτής της αφετηρίας, με επιτακτικό τρόπο απαιτούσε απο τους αγωνιζόμενους που περίμεναν τη σειρά τους να ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ (ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΣΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ) γιατί δέν μπορούσε να κάνει σωστή χρονομέτρηση !!! Και μάλιστα, είχε δώσει εντολή και στον κριτή του ΣΕΧ να ενημερώνει τους αγωνιζόμενους να προσεγγίζουν την αφετηρία με σβηστά φώτα !!!
-
Δέν είπε, οτι στην ανασυγκρότηση της Ιτέας (Παρασκευή 04/05/2007) ΧΑΘΗΚΑΝ 13 (φταίει το νούμερο για τη γρουσουζιά???) ΚΑΡΝΕ και η Οργάνωση το 'ανακάλυψε' όταν έδιωχνε τα αγωνιστικά για τους βωξίτες (ΙΤΕΑ OUT) και κάποια στιγμή τα καρνέ 'πηδούσαν' νούμερο και λείπαν 13...
Δέν είπε, οτι στη συνέχεια αναγκάστηκαν να κρατήσουν όλα τα αγωνιστικά στην Ιτέα, μέχρι να δώσουν στους 13 ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ απο καρνέ, που φυσικά ΔΕΝ ειχαν καρμπονιζέ.
Δέν είπε, ότι μετά απ την 'κοιλιά' που έκανε ο αγώνας στην 1η μετά την ανασυγκρότηση ειδική (τους Βωξίτες) λόγω του προβλήματος με τα καρνέ, η Οργάνωση που ΔΕΝ είχε εφεδρικό πλοηγό, 'έμπασε' στους Βωξίτες πρίν την εκκίνηση του πρώτου (απο το 2ο γκρούπ) αγωνιστικού τον ΟΥΡΑΓΟ !!!
Οχι απλά ΧΩΡΙΣ ΜΗΔΕΝ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ, αλλά ΜΕ ΚΑΡΡΩ ΣΗΜΑΙΕΣ ΝΑ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ.
Και φυσικά κάποιοι φωτογράφοι νόμισαν οτι τελείωσε η ειδική και κινήθηκαν... 5 λεπτά πρίν την επανεκκίνηση της ειδικής !!! -
Δέν είπε, οτι κριτής ΣΕΧ (με 20 χρόνια εμπλοκή στο χώρο), λόγω του πάρκ φερμέ που είχε στον ΣΕΧ του μέχρι την αφετηρία της ειδικής του, αντί να δώσει κανονικά τον χρόνο άφιξης στον ΣΕΧ στους αγωνιζόμενους και διαφορετικό προβλεπόμενο εκκίνησης της ΕΔ, έδινε μεταγενέστερο χρόνο ΣΕΧ με ΟΚ (άλλαξαν οι κανονισμοί και δίνουν ΟΚ και οι ΣΕΧ τώρα ???)
Μήπως τελικά η Οργάνωση δίνει μικρότερη της δέουσας και επιβαλλόμενης σημασία σε ένα αγώνα καμάρι για την Ελλάδα ???
-
-
Όπως δεν είπε πως στην Ιτέα είχε ανασυγκρότηση, όχι service, και οι ξένοι είχαν μείνει να κοιτάνε σαν χαμένοι και εμείς να νιώθουμε μ@λ@κες που κατεβήκαμε με τος ταυτότητες στο στόμα να προλάβουμε γιατί αλλάξαμε λάστιχα στο δρόμο όπως προβλεπόταν κανονικά.
Στους Βωξίτες οι κριτές ρωτάγαν συνέχεια μέσω του ασυρμάτου τι έχει συμβεί και απάντηση δεν έπαιρναν. -
Ο χρήστης CDL έγραψε:
-
Δεν είπε οτι στην ειδική της Θίσβης ο ΣΕΧ ήταν στημένος ακριβώς πάνω στη διασταύρωση με τη 'δημοσιά' και η 'κίτρινη' ήταν πάνω στη 'δημοσιά' 50 μέτρα πρίν. Ολοι μαζί μέσα στον ΣΕΧ, αγωνιστικά, λεωφορεία του ΚΤΕΛ, λές και αν πήγαινε η κίτρινη στη διασταύρωση και το τραπεζάκι 50 μέτρα μέσα στον παράδρομο θα χανόταν το σύμπαν....
-
Δέν είπε, οτι σε νυκτερινή ειδική ο κριτής της αφετηρίας, με επιτακτικό τρόπο απαιτούσε απο τους αγωνιζόμενους που περίμεναν τη σειρά τους να ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ (ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΣΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ) γιατί δέν μπορούσε να κάνει σωστή χρονομέτρηση !!! Και μάλιστα, είχε δώσει εντολή και στον κριτή του ΣΕΧ να ενημερώνει τους αγωνιζόμενους να προσεγγίζουν την αφετηρία με σβηστά φώτα !!!
Θα σου απαντησω σε αυτά που ξέρω απο πρώτο χέρι.
Για τη Θίσβη.
Η αφετηρία της ειδικής είδες που ήταν, έτσι?
Μπορεί κάποιος να την μετακινήσει?
Μην κάνεις τον κόπο, θα σου πω εγώ... Όχι.
Ο χώρος μεταξύ ΣΕΧ και αφετηρίας είδες πόσος ήταν έτσι?
Πιστεύεις οτι αν γινόταν οτιδήποτε (πχ 2-3 καπέλα), θα χώραγαν 5-6 αυτοκίνητα εκει μέσα αν μικραίναμε τον χώρο του ΣΕΧ? Αν ακόμα γινόταν ένα σκηνικο, πχ (χτύπα ξύλο) έπρεπε να φύγει επειγόντως πυροσβεστικό-ασθενοφόρο-γιατρός, θα ήταν εφικτό να γίνει ΑΜΕΣΑ με ένα ΣΕΧ πηγμένο στα αυτοκίνητα και στριμωγμένο?Για τη νυχτερική (μάλλον αναφέρεσαι στο Γυμνό)
Κανείς δε σου είπε να σβήσεις τα φώτα σου ενώ ήσουν έτοιμος να πάρεις εκκινηση. Αντιθέτως, έγιναν παρατηρήσεις σε αυτοκίνητα που περίμεναν πίσω από εκκινούντες και είχαν αναμμένους τους προβολείς, ενοχλώντας τους μπροστινούς και αφού είχαν γίνει παράπονα σχετικά. Αν πάλι μιλάς για το ΣΕΧ άλλης νυχτερινής δεν ξέρω.Αυτά τα ολίγα...
-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
-
Δεν είπε οτι στην ειδική της Θίσβης ο ΣΕΧ ήταν στημένος ακριβώς πάνω στη διασταύρωση με τη 'δημοσιά' και η 'κίτρινη' ήταν πάνω στη 'δημοσιά' 50 μέτρα πρίν. Ολοι μαζί μέσα στον ΣΕΧ, αγωνιστικά, λεωφορεία του ΚΤΕΛ, λές και αν πήγαινε η κίτρινη στη διασταύρωση και το τραπεζάκι 50 μέτρα μέσα στον παράδρομο θα χανόταν το σύμπαν....
-
Δέν είπε, οτι σε νυκτερινή ειδική ο κριτής της αφετηρίας, με επιτακτικό τρόπο απαιτούσε απο τους αγωνιζόμενους που περίμεναν τη σειρά τους να ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ (ΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΣΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ) γιατί δέν μπορούσε να κάνει σωστή χρονομέτρηση !!! Και μάλιστα, είχε δώσει εντολή και στον κριτή του ΣΕΧ να ενημερώνει τους αγωνιζόμενους να προσεγγίζουν την αφετηρία με σβηστά φώτα !!!
Θα σου απαντησω σε αυτά που ξέρω απο πρώτο χέρι.
Για τη Θίσβη.
Η αφετηρία της ειδικής είδες που ήταν, έτσι?
Μπορεί κάποιος να την μετακινήσει?
Μην κάνεις τον κόπο, θα σου πω εγώ... Όχι.
Ο χώρος μεταξύ ΣΕΧ και αφετηρίας είδες πόσος ήταν έτσι?
Πιστεύεις οτι αν γινόταν οτιδήποτε (πχ 2-3 καπέλα), θα χώραγαν 5-6 αυτοκίνητα εκει μέσα αν μικραίναμε τον χώρο του ΣΕΧ? Αν ακόμα γινόταν ένα σκηνικο, πχ (χτύπα ξύλο) έπρεπε να φύγει επειγόντως πυροσβεστικό-ασθενοφόρο-γιατρός, θα ήταν εφικτό να γίνει ΑΜΕΣΑ με ένα ΣΕΧ πηγμένο στα αυτοκίνητα και στριμωγμένο?Για τη νυχτερική (μάλλον αναφέρεσαι στο Γυμνό)
Κανείς δε σου είπε να σβήσεις τα φώτα σου ενώ ήσουν έτοιμος να πάρεις εκκινηση. Αντιθέτως, έγιναν παρατηρήσεις σε αυτοκίνητα που περίμεναν πίσω από εκκινούντες και είχαν αναμμένους τους προβολείς, ενοχλώντας τους μπροστινούς και αφού είχαν γίνει παράπονα σχετικά. Αν πάλι μιλάς για το ΣΕΧ άλλης νυχτερινής δεν ξέρω.Αυτά τα ολίγα...
Αγαπητέ Taurus,
Στην παράγραφο Νο 1 (για τη Θίσβη) δέν μέμφομαι το συνεργείο που έκανε τον ΣΕΧ - Αφετηρία.
Προφανώς οι κριτές πάνε εκεί που λένε οι οδηγίες τους και οι φωτογραφίες που δίνει η Οργάνωση.
Η παρατήρησή μου αφορούσε την Οργάνωση, η οποία (όπως και ΚΑΘΕ Οργάνωση) έχει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όταν γράφει αρχικά τον αγώνα και επιλέγει σημεία για τα κοντρόλ, να επιλέγει σημεία που πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και διεκπαιρέωσης του αγώνα.
Η απάντηση πρός την Οργάνωση λοιπόν θα ήταν η εξής απλή:
ΑΣ ΞΕΚΙΝΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ !Η φράση σου όμως 'μετακινήσουμε' (τα BOLD στην παράθεση δικά μου) σε συνδυασμό με το οτι αναφέρεσαι και στο Γυμνό, με κάνει να υποθέσω οτι έχεις πράγματι άμεση γνώση και των δύο θεμάτων, γιατί απλά, και τις δύο ειδικές τις έκανε το ΙΔΙΟ συνεργείο.
Με κάθε εκτίμηση λοιπόν στο έργο του συγκεκριμένου συνεργείου, θα μου επιτρέψεις απλά να υπενθυμίσω ότι,
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Δ. ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΙΤΗ ΤΟΥ ΣΕΧ ΣΤΟ ΚΑΡΝΕ ΣΕ ΔΥΟ (2) ΣΗΜΕΙΑ (κάτω και πάνω) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ...... -
-
Λάθος!
Το καρνέ έχει 3 κουτάκια που αφορούν την εκκίνηση.
Το ένα είναι το provisional start, το οποίο είναι ο προτεινόμενος χρόνος εκκίνησης που δίνει το ΣΕΧ στην αφετηρία. Επειδή όμως για χίλιους-δυο λόγους μπορεί αυτός ο χρόνος να μην είναι και ο πραγματικός (πχ διακοπή των εκκινήσεων), υπάρχει και το κουτί actual start όπου γράφεται απο τον κριτή της αφετηρίας η πραγματική ώρα εκκίνησης, στην οποία προσθέτετε τον ιδανικό χρόνο για το επόμενο ΣΕΧ.Ακριβώς γι' αυτό το λόγο και λόγους ευκολίας του πληρώματος στην πρόσθεση, το ίδιο κουτάκι (actual start) υπάρχει και στο πάνω μέρος του καρνέ, αν δεν κάνω λάθος μάλιστα συνδέεται με μια γραμμή. Ουσιαστικά εκεί είναι που πρέπει να γίνει αντιγραφή του χρόνου, από τους κριτές της αφετηρίας. Από λάθος ή από αφηρημάδα ή από παράλειψη ή λόγω πιεσμένου χρόνου, πολλές φορές αυτή η μεταφορά του χρόνου δε γίνεται και κακώς. Δεν είναι δύσκολο όμως έτσι και αλλιώς για κάποιον να καταλάβει ποιος είναι ο χρόνος στον οποίο πρέπει να προσθέσει τον ιδανικό του...
Για του λόγου το αληθές...
6o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις