-
Μια χαρά τα πάνε με την κατανάλωση εκτός!
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
και σε παραεπόμενη φάση μου έκαναν σήμα να σταματήσω, γιατι με χτύπησαν με ραντάρ
Με ποσα σε σταματησαν?και ποσο σε γραψανε?
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
και σε παραεπόμενη φάση μου έκαναν σήμα να σταματήσω, γιατι με χτύπησαν με ραντάρ
και συ με το λεωφορειο πλεον...
ειναι καλη ευκαιρια να το ριξεις στη γυμναστικη παντως εμενα οταν μου πηραν το διπλωμα ημουν σε πολυ φορμα απο το περπατημα που αναγκαζομουν να ριξω
-
dimgster
εντάξει...Παρόμοιες τιμές με το δικό μου στις αντίστοιχες ταχύτητες.Μπορεί και το δικό μου να μην καίει βέβαια και γι'αυτό να μου φαίνεται φυσιολογική κατανάλωση.
Μέσα στην πόλη πιστεύω ότι θα δείξει πολύ καλύτερα τα πλεονεκτήματά του 1.6ΥΓ:Πάρε κάρτα διαρκείας.Συμφέρει...
ΥΓ2:Γιώργο (QsisVTS) δώστου τα φώτα σου. -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
και σε παραεπόμενη φάση μου έκαναν σήμα να σταματήσω, γιατι με χτύπησαν με ραντάρ
Με ποσα σε σταματησαν?και ποσο σε γραψανε?
Μου έκαναν νόημα να σταματήσω, αλλα τους γείωσα και δε σταμάτησα.
Μου έχει μείνει απο τη μηχανή αυτό.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΝΟΥΛΑ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και σε παραεπόμενη φάση μου έκαναν σήμα να σταματήσω, γιατι με χτύπησαν με ραντάρ
και συ με το λεωφορειο πλεον...
ειναι καλη ευκαιρια να το ριξεις στη γυμναστικη παντως εμενα οταν μου πηραν το διπλωμα ημουν σε πολυ φορμα απο το περπατημα που αναγκαζομουν να ριξω
Αλλά μετά απο 4 μέρες χτύπησε το τηλέφωνο στο σπίτι και με κάλεσαν στο τμήμα, γιατί υπήρχε κληση.
Πήγα λοιπόν και με είχαν χτυπησει με 225 χλμ/ωρα.
Αφού τους ευχαρίστησα ευγενικά και παρέλαβα την κλιση τους είπα οτι οδηγούσε η μητέρα μου, τους έδωσα το δίπλωμά της και έφυγα.
Η μητέρα μου έχει να οδηγήσει 35 χρόνια (απο τότε που έβγαλε το δίπλωμα), οπότε για 2 μήνες δε θα της λείψει το χαρτί.
-
μου εδωσες ιδεα θα κανω το ιδιο με την αδερφη μου την επομενη φορα
παντως κατι παιδια που τα ειχαν χτυπησει με ρανταρ (και δεν τα σταματησαν εκεινη την ωρα)
περιμεναν για πολυ καιρο μεχρι να τους φωναξουν και τελικα δεν ξερω αν τους φωναξαν -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
εντάξει...Παρόμοιες τιμές με το δικό μου στις αντίστοιχες ταχύτητες.Μπορεί και το δικό μου να μην καίει βέβαια και γι'αυτό να μου φαίνεται φυσιολογική κατανάλωση.Μάλλον και το δικό σου δε θΑ καίει.
Απλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός οτι 2 τόνοι με ανοιχτό air condition μπορούν να ταξιδεύουν με νόμιμες ταχύτητες καίγοντας τόσο λίγο.
Οταν τρέχεις καίει αρκετά θα έλεγα.
-
Tα μοτερ της Merc προσαρμοζονται απολυτα στον τροπο οδηγησης...εχω δει απο 7,1 μεχρι 14 σε ταξιδι
-
Kάθε μοτέρ το κάνει αυτό, έχει το λεγόμενο πεντάλ γκαζιού.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kάθε μοτέρ το κάνει αυτό, έχει το λεγόμενο πεντάλ γκαζιού.Δεν ειναι ετσι ευκολα και απλα τα πραματα
τα προ tsi μοτερ της vw δν ειχαν τοσες μεγαλες αποκλισεις σε καταναλωση...
οπως και αλλα μοτερ...πχ το κομπρεσορατο που χρησιμοποιει το mini cooper s...
και αλλα παραδειγματα...προφανως αν δν πατησεις καθολου γκαζι θα εχεις καταναλωση μηδεν...μιλαμε για προσαρμοστικοτητα -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Kάθε μοτέρ το κάνει αυτό, έχει το λεγόμενο πεντάλ γκαζιού.
Δεν ειναι ετσι ευκολα και απλα τα πραματα
τα προ tsi μοτερ της vw δν ειχαν τοσες μεγαλες αποκλισεις σε καταναλωση...
οπως και αλλα μοτερ...πχ το κομπρεσορατο που χρησιμοποιει το mini cooper s...
και αλλα παραδειγματα...προφανως αν δν πατησεις καθολου γκαζι θα εχεις καταναλωση μηδεν...μιλαμε για προσαρμοστικοτηταναι εγω εχω δει στο δικο μου απο 8.5 μεχρι 32
και τα 2 εξαιρετικα δυσκολα νουμερα να τα πετυχει καποιος
αλλα (σε πιο νορμαλ φαση) τη μια μπορει να πηγαινω με 11 και την αλλη με 18
στα τουρμπατα παιζει πολυ ρολο τι κανεις με το γκαζι -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
μιλαμε για προσαρμοστικοτηταακριβώς αυτό.
Και δεν είναι μόνο στα turb-άτα αμάξια.
Εμένα μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι η κατανάλωση έχει μεγάλες αυξομειώσεις ανάλογα με τον τρόπο κίνησής σου ακόμα κι όταν πχ έχεις λιώσει το αμάξι 100km (13+ με 14lt/100km) και μέσα στα επόμενα 20km βλέπεις την κατανάλωση να έχει πέσει 2+lt (δηλαδή τιμές γύρω στο 11,5).
Μιλάμε πάντα για καταστάσεις πόλης, γιατί στην εθνική τα πράματα είναι κάπως διαφορετικά. -
Aυτο λεω παιδια...αυτες οι αποκλισεις δεν ειναι θεμα γκαζιου μονο αλλα και του μοτερ κατα βαση
-
Ναι, καλά... Φέρτε μου οποιοδήποτε μοτέρ (άντε, ας πούμε με ψεκασμό) και σας κάνω ό,τι διακύμανση θέλετε. Και στο δικό μου έχω δει από 5,4 σε χαλαρό cruising μέχρι και 14αρια αεροπορία.
-
Κοιτα εσυ μπορει να εισαι απογονος του jeremy εμεις σαν κοινη θνητοι ομως αυτο αντιλαμβανομαστε απο τα μοτερ μας...
-
Τι αντιλαμβάνεσαι δηλαδή ακριβώς; Γιατί μέχρι τώρα δεν περιγράφεις κάτι περίεργο.
-
Μα σου απαντησα οπως και οι αλλοι 2...
Δν ειναι μονο παταω το γκαζι καιω 200Lt δν το παταω καιω 1lt ειναι οτι το μοτερ μπορει και διαχειριζεται τις αυξομειωσεις σου ωστε να μην καιει πολλα... -
Τι πάει να πει αυτό όταν λες πως σε ταξίδι έχεις δει από 7 έως 14;
-
Λοιπον ισως δεν το εγραψα καλα...
Σε ενα ταξιδι μπορει να πηγαινεις συντηρητικα μπορει και ταπα...εκει παιζει ρολο το γκαζι στην καταναλωση εξου και το 7 εως 14
Αλλα αυτα τα μοτερ σε μεικτες συνθηκες πατηματος προσαρμοζονται και επιτυγχανουν χαμηλη καταναλωση...εκει δεν παιζει ρολο το γκαζι αλλα το μοτερ ...πχ παλια με το πολακι εκαιγε σταθερα ψηλα αν ειχες αυξομειωσεις...οπως και αλλα μοτερ οπως εγραψα
Αυτο εννοω ισως δν το ειχα γραψει ξεκαθαρα
MERCEDES-BENZ FORUM