-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Eδω και μερες επαψε να δουλευει το σταρτ/στοπ
Ξερω οτι υπο ορισμενες συνθηκες δε σβηνει το αυτοκινητο,αλλα το σσ γενικα δε λειτουργει οπως φαινεται..Παμε αντιπροσωπεια και βλεπουμεΑπό τους 30 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και πάνω, δε λειτουργεί το start/stop.
Επίσης δε λειτουργεί αν το μοτέρ είναι κρύο κι αν η μπαταρία δεν είναι πλήρως φορτισμένη.
-
Ο δεύτερος λόγος οκ, ο πρώτος γιατι;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ο δεύτερος λόγος οκ, ο πρώτος γιατι;Στους 31 καίγεσαι. (κυριολεκτικά και μεταφορικά).
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ο δεύτερος λόγος οκ, ο πρώτος γιατι;Mαλλον για τον κλιματισμο
-
Αχααα σωστα, δεν το είχα σκεφτεί.
Θενξ κύριοι -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ο δεύτερος λόγος οκ, ο πρώτος γιατι;Με πρόλαβε ο Θωμάς.
Λογικά λόγω του κλιματισμού γιατί το start/stop επίσης δε δουλεύει αν η καμπίνα είναι πολύ ζεστή και ο κλιματισμός δουλεύει στο φουλ. Όταν πέσει ο ανεμιστήρας μερικές σκάλες κάτω, τότε δουλεύει.
Ίσως το κάνει για να μη κουράζει το συμπιεστή του a/c.
Αλλά δε ξέρω, μπορεί να είναι άλλος ο λόγος.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ο δεύτερος λόγος οκ, ο πρώτος γιατι;
Με πρόλαβε ο Θωμάς.
Λογικά λόγω του κλιματισμού γιατί το start/stop επίσης δε δουλεύει αν η καμπίνα είναι πολύ ζεστή και ο κλιματισμός δουλεύει στο φουλ. Όταν πέσει ο ανεμιστήρας μερικές σκάλες κάτω, τότε δουλεύει.
Ίσως το κάνει για να μη κουράζει το συμπιεστή του a/c.
Αλλά δε ξέρω, μπορεί να είναι άλλος ο λόγος.
Ισως για να μην ψηθουν οι επιβαίνοντες;
Μονο το αμαξι σκεφτεστε; -
Πάντως και με κλειστό a/c, πάλι στους 30 C εξωτερική δε σβήνει.
-
Λες να λιωνουν τα πλαστικα οπως στα VOLVO?
-
Λολ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Πάντως και με κλειστό a/c, πάλι στους 30 C εξωτερική δε σβήνει.Νικο μου το ειπε ο μηχανικος αυτο,αλλα το ss με κλειστο a/c εχει δουλεψει παρα πολλες φορες με 30+ βαθμους,οποτε δε νομιζω να ειναι αυτο..
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Πάντως και με κλειστό a/c, πάλι στους 30 C εξωτερική δε σβήνει.
Νικο μου το ειπε ο μηχανικος αυτο,αλλα το ss με κλειστο a/c εχει δουλεψει παρα πολλες φορες με 30+ βαθμους,οποτε δε νομιζω να ειναι αυτο..
Περίμενε λίγο να πέσει η θερμοκρασία και δες αν στους 29 C δουλεύει.
Αλλιώς, πήγαινε το από την αντιπροσωπεία να το βάλει στο διαγνωστικό κι αν χρειάζεται να του κάνει ένα software update και τέλος. Σε 20 λεπτά θα έχεις τελειώσει.
-
Θα το παμε αυριο γιατι σημερα εκλεινε.Απλα χθες και σημερα μου ετυχε το εξης..Σε εκκινησεις,με πρωτη την μια φορα και με οπισθεν την αλλη,παραλιγο να μου σβησει,δηλαδη επεσαν πολυ οι στροφες.Και τοτε ενεργοποιηθηκε το ss και ενω σε αλλο αυτοκινητο απλα θα εσβηνε και θα ηθελε μιζια για να ξαναπαρει μπρος,στην bmw εβαλα νεκρα,μετα ξανα πρωτη και με το που πατησα συμπλεκτη ξαναπηρε μπρος χωρις να πατησω start button.Το εικονιδιο του ss ηταν ενεργοποιημενο σ ολη τη διαδικασια.Τι παιχτηκε?
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Θα το παμε αυριο γιατι σημερα εκλεινε.Απλα χθες και σημερα μου ετυχε το εξης..Σε εκκινησεις,με πρωτη την μια φορα και με οπισθεν την αλλη,παραλιγο να μου σβησει,δηλαδη επεσαν πολυ οι στροφες.Και τοτε ενεργοποιηθηκε το ss και ενω σε αλλο αυτοκινητο απλα θα εσβηνε και θα ηθελε μιζια για να ξαναπαρει μπρος,στην bmw εβαλα νεκρα,μετα ξανα πρωτη και με το που πατησα συμπλεκτη ξαναπηρε μπρος χωρις να πατησω start button.Το εικονιδιο του ss ηταν ενεργοποιημενο σ ολη τη διαδικασια.Τι παιχτηκε?Μου το είχε κάνει και στην 1 μια φορά αυτό.
Bug.
Με f/w update διορθώθηκε.
-
Κ ειχα και τον πατερα μου τη μια φορα διπλα.Σου σβησε και σου σβησε.
Αρα οι ενδειξεις μας υποδεικνυουν update ετσι?Γιατι το πρωι φρικαρα με μια ερευνα στα φορα που το θεμα ξεκινουσε απο κακες βενζινες και κατεληγε σε πολλαπλασιαστες και ιστοριες για αγριους -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Κ ειχα και τον πατερα μου τη μια φορα διπλα.Σου σβησε και σου σβησε.
Αρα οι ενδειξεις μας υποδεικνυουν update ετσι?Γιατι το πρωι φρικαρα με μια ερευνα στα φορα που το θεμα ξεκινουσε απο κακες βενζινες και κατεληγε σε πολλαπλασιαστες και ιστοριες για αγριουςΈτσι όπως μου το περιγράφεις, ναι.
Οι πολλαπλασιαστές συνοδεύονται με λαμπάκι κινητήρα, ρετάρισμα, τρέμουλο και λειτουργία 3/4 κυλίνδρων.
Οπότε είναι εντάξει.
-
Τι να πω και εγω που μολις πηγα να παρω την 320coupe πρωτη φορα βολτα , την επομενη της αγορας , δεν πηρε ποτε μπρος..
Προβλημα με μπαταρια.. ηρθε η οδικη βοηθεια , βαλαμε μπρος , την πηγα βολτα για να γεμισει και την επομενη συνεργειο .
(ειχε θεματακι με κατι καλωδια το οποιο ευτυχως διορθωθηκε , πανε τρια χρονια τωρα , ολα καλα) -
-
laguna seca Αγαπαμε
-
Αλλάχτηκε τελικά η τρόμπα του SMG, μαζί με ιμάντα του δυναμό (και το ρουλεμάν του), 480 έουρος.
Και κάτι σπάνιο.
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
BMW FORUM