Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Service Fabia
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Service Fabia
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    31
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alefantos last edited by

      Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
      Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
      Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alefantos last edited by

        Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
        Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
        Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alefantos last edited by

          Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
          Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
          Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mousatos last edited by

            del

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Οδοντωτός ιμάντας = καδένα δηλαδή;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alefantos last edited by

                Δε νομίζω ότι αυτοί οι κινητήρες της VAG φέρουν καδένα. Το Leon 1,4 που επίσης έχουμε & φοράει το ίδιο, κατά βάση, μοτέρ (1,4 16V 75PS) έχει ιμάντα & όχι καδένα, & η αλλαγή του έγινε, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα 60.000 χλμ. Άλλα η Seat, άλλα η Skoda; Δε νομίζω. Μπέρδεμα, πάντως με τις ασάφειες των service books...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  αφού δεν έχει κλείσει 5ετία δεν χρειάζεται αλλαγή ιμάντα. Θα γίνει βέβαια κι οπτικός έλεγχος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    b_x last edited by

                    Δυστυχώς και στο Octavia τα ίδια γράφει.Μόνο για έλεγχο μιλάει και όχι για αλλαγή.Λογικά ισχύει αυτό που λέει ο ikar πιο πάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr