-
Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!! -
Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!! -
Καλησπέρα! Έχω ένα Fabia 1,4 16V (101 PS), μοντέλο 2003. Αυτή τη στιγμή έχω 55.000 χλμ. Λάδια αλλάζω κάθε 10.000 χλμ (ημισυνθετικά - κάνω το σωστό, άραγε; Το αυτοκίνητο συνήθως κινείται στην εθνική οδό, σχετικά χαλαρά), & έχω κάνει 1 βασικό service στα 30.000 χλμ (λάδια+όλα τα φίλτρα). Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, την αξιοπιστία του & την εξυπηρέτηση-τιμές στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda που πηγαίνω.
Τώρα που πλησιάζει το service των 60.000 χλμ, τι θα πρέπει να αλλάξω; Τακάκια (δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ, αν & φρενάρει ακόμη άψογα) & το κυριότερο, ιμάντες χρονισμού; Το τελευταίο το ρωτάω, επειδή στο service book δεν αναφέρεται τπτ για αλλαγή ιμάντα, παρά μόνον έλεγχος οδοντωτού ιμάντα στις 90.000 χλμ. Και εάν δεν είναι η ώρα του ακόμη, δε 'λέει' να με 'γδύσουν' από τώρα, αφού όλοι γνωρίζουμε πόσο δαπανηρή είναι η αλλαγή ιμάντα. Ποια είναι, τελικά, η αλήθεια;
Παρακαλώ, τα φώτα σας!!! Ευχαριστώ!!! -
del
-
Οδοντωτός ιμάντας = καδένα δηλαδή;
-
Δε νομίζω ότι αυτοί οι κινητήρες της VAG φέρουν καδένα. Το Leon 1,4 που επίσης έχουμε & φοράει το ίδιο, κατά βάση, μοτέρ (1,4 16V 75PS) έχει ιμάντα & όχι καδένα, & η αλλαγή του έγινε, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα 60.000 χλμ. Άλλα η Seat, άλλα η Skoda; Δε νομίζω. Μπέρδεμα, πάντως με τις ασάφειες των service books...
-
αφού δεν έχει κλείσει 5ετία δεν χρειάζεται αλλαγή ιμάντα. Θα γίνει βέβαια κι οπτικός έλεγχος
-
Δυστυχώς και στο Octavia τα ίδια γράφει.Μόνο για έλεγχο μιλάει και όχι για αλλαγή.Λογικά ισχύει αυτό που λέει ο ikar πιο πάνω.
Service Fabia