-
Top 5
1 . Michael Schumacher η αποχώρηση ενός θρύλου , θέτει το τέλος μιας εποχής και το ξεκίνημα μιας νέας.
2. ** Fernando Alonso** ο πρωταθλητης είναι πρωταθλητης … Εξαιρετική οδηγηση σε μια πολύ , μα πάρα πολύ απαιτητική χρονιά. Δικαίως.
3. ** Συστημα κατακακτηριων δοκιμών** Μετα από χρονια έκανε ενδιαφέροντα τα Σαββατα. Επιτελους δράση
4. ** V8** .Σταθηκαν στο υψος των προσδοκιών μας
5. ΒροχήΕμφανίστηκε μετά από χρόνια και εδωσε 2 απιστευτους αγωνες ενώ αλλαξε την εξελιξη ενός άλλου με μια Σαββατιατικη εμφανιση τηςBottom 5
- FIA καραγκιοζιλίκια υψηλού επιπέδου με απαγορευσεις ήδη εγγεκριμενων συστηματων , τιμωρίες βαση υποψίων και της λογικής «μια σου και μια μου» . Ελεος , ουτε στη ΕΠΟ δεν γίνονταν αυτά
- Juan Pablo Montoya … εφυγε για το Nascar που εχει πιο πολύ πλακα !!! Δεν πειραζει … καλές βολτες
- McLaren μαλλον έξυσε πατο ( για κορυφαια ομαδα ).Χωρις νικη μετα από χρόνια … τόσα προβλήματα … οδηγοι …Ελπίζω να τελειωσουν όλα συντομα και να ξαναβρει τον δρόμο της
- ** Giancarlo Fisichella** εάν το απολυτο μετρο συγκρισης είναι η απόδοση του team mate σου τότε είναι ο απολυτα αγωνιστικα χαμενος. Ρε λες να κρατάνε για να αναδείξουν τον Ηeiki
- Jacques Villeneuve …φαινεται πως μονο ο Briatore εκτιμησε το ταλεντο του. Κυκλοφορει CD με τραγουδι του … και ενας τομος με απιστευτες δηλώσεις του
-
Top 5
1 . Michael Schumacher η αποχώρηση ενός θρύλου , θέτει το τέλος μιας εποχής και το ξεκίνημα μιας νέας.
2. ** Fernando Alonso** ο πρωταθλητης είναι πρωταθλητης … Εξαιρετική οδηγηση σε μια πολύ , μα πάρα πολύ απαιτητική χρονιά. Δικαίως.
3. ** Συστημα κατακακτηριων δοκιμών** Μετα από χρονια έκανε ενδιαφέροντα τα Σαββατα. Επιτελους δράση
4. ** V8** .Σταθηκαν στο υψος των προσδοκιών μας
5. ΒροχήΕμφανίστηκε μετά από χρόνια και εδωσε 2 απιστευτους αγωνες ενώ αλλαξε την εξελιξη ενός άλλου με μια Σαββατιατικη εμφανιση τηςBottom 5
- FIA καραγκιοζιλίκια υψηλού επιπέδου με απαγορευσεις ήδη εγγεκριμενων συστηματων , τιμωρίες βαση υποψίων και της λογικής «μια σου και μια μου» . Ελεος , ουτε στη ΕΠΟ δεν γίνονταν αυτά
- Juan Pablo Montoya … εφυγε για το Nascar που εχει πιο πολύ πλακα !!! Δεν πειραζει … καλές βολτες
- McLaren μαλλον έξυσε πατο ( για κορυφαια ομαδα ).Χωρις νικη μετα από χρόνια … τόσα προβλήματα … οδηγοι …Ελπίζω να τελειωσουν όλα συντομα και να ξαναβρει τον δρόμο της
- ** Giancarlo Fisichella** εάν το απολυτο μετρο συγκρισης είναι η απόδοση του team mate σου τότε είναι ο απολυτα αγωνιστικα χαμενος. Ρε λες να κρατάνε για να αναδείξουν τον Ηeiki
- Jacques Villeneuve …φαινεται πως μονο ο Briatore εκτιμησε το ταλεντο του. Κυκλοφορει CD με τραγουδι του … και ενας τομος με απιστευτες δηλώσεις του
-
Top 5
1 . Michael Schumacher η αποχώρηση ενός θρύλου , θέτει το τέλος μιας εποχής και το ξεκίνημα μιας νέας.
2. ** Fernando Alonso** ο πρωταθλητης είναι πρωταθλητης … Εξαιρετική οδηγηση σε μια πολύ , μα πάρα πολύ απαιτητική χρονιά. Δικαίως.
3. ** Συστημα κατακακτηριων δοκιμών** Μετα από χρονια έκανε ενδιαφέροντα τα Σαββατα. Επιτελους δράση
4. ** V8** .Σταθηκαν στο υψος των προσδοκιών μας
5. ΒροχήΕμφανίστηκε μετά από χρόνια και εδωσε 2 απιστευτους αγωνες ενώ αλλαξε την εξελιξη ενός άλλου με μια Σαββατιατικη εμφανιση τηςBottom 5
- FIA καραγκιοζιλίκια υψηλού επιπέδου με απαγορευσεις ήδη εγγεκριμενων συστηματων , τιμωρίες βαση υποψίων και της λογικής «μια σου και μια μου» . Ελεος , ουτε στη ΕΠΟ δεν γίνονταν αυτά
- Juan Pablo Montoya … εφυγε για το Nascar που εχει πιο πολύ πλακα !!! Δεν πειραζει … καλές βολτες
- McLaren μαλλον έξυσε πατο ( για κορυφαια ομαδα ).Χωρις νικη μετα από χρόνια … τόσα προβλήματα … οδηγοι …Ελπίζω να τελειωσουν όλα συντομα και να ξαναβρει τον δρόμο της
- ** Giancarlo Fisichella** εάν το απολυτο μετρο συγκρισης είναι η απόδοση του team mate σου τότε είναι ο απολυτα αγωνιστικα χαμενος. Ρε λες να κρατάνε για να αναδείξουν τον Ηeiki
- Jacques Villeneuve …φαινεται πως μονο ο Briatore εκτιμησε το ταλεντο του. Κυκλοφορει CD με τραγουδι του … και ενας τομος με απιστευτες δηλώσεις του
-
Top 6
-
Renault F1 Team.γρηγορη,αξιοπιστη και(σχεδον) αλανθαστη απ την αρχη ως το τελος.
-
ΒΜW SAUBER.ανταγωνιστικη και γρηγορη απο την 'πρωτη' χρονια
-
Kubica. Η εκπληξη στους οδηγους φετος.
-
Βutton. κερδιζει και αποδιδει.
-
Cosworth. ο καλυτερος V8 (or so they say) ηταν απο ιδιωτες.
-
Massa,με δυο νικες και poles θα τον δουν με αλλο ματι οι δικοι του
Bottom 7
1)Williams F1(δε χρειαζονται σχολια)
2)Toyota (επισης)
3)FIA + κριτές
4)ALPHA TV
5)McLaren (μετριοτητα)
6)οι κυριοι δημοσιογραφοι που 'βαζουν' λογια
7)Yuji Ide
-
-
TOP 5
- Alonso Στην κορυφη υπαρχει θεση για εναν και αυτη τη στιγμη αυτος ειναι ο Ισπανος. Ετσι και γινει καλη δουλεια στο Παραγκον τοτε η νεα εποχη εχει αρχισει εδω και 2 χρονια
- Μ. Σουμαχερ Ιδανικο τελος ειδικα στο 2ο μισο της σεζον. Απο μια αποψη, για το σπορ, ειναι καλυτερο που δεν αποχωρησε 1ος
- Μichelin Παρα την αποχωρηση, παρα τις φημες για αδιαφορια φευγουν νικητες και αναμφισβητητοι πρωτοι
- Honda, Button Πηραν νικη εκτος προγραμματος και δειχνουν ικανοι για τους χρονου. Αν δεν υπαρχει κυριαρχος την επομενη χρονια, αλλα ισοδυναμια, θα μπορεσει να τρυπωσει πολυ ψηλα
- Θεαμα Μετα απο συνεχη πτωση, φετος απολαυσαμε ωραιους αγωνες και αξιομνημονευτους. Μπορει και χαριν των V8
ΒΟΤΤΟΜ 5
- ΜακΛαρεν Κατα λαθος θα επρεπε που και που να κανουν και κανενα σωστο. Kαι μονο που ακομα συζητανε το ενδεχομενο να εχουν του χρονου εναν μετριοτατο μεσηλικα χωρις νικη, δειχνει οτι το μυαλο εξακολουθει να απουσιαζει
- Τογιοτα Τους περασαν τα πατριωτακια τους και το πειραμα μοιαζει οριστικα αποτυχημενο
- Ραϊκονεν Στην τιτανομαχια νεου vs παλιου, απουσιαζε. Θα μπορεσει να αντεξει τετοιο πληγμα στο ιματζ του; Το οπλο πλεον εχει μονο μια σφαιρα
- Μιντλαντ Ηρθαν ειδαν και απηλθαν. Στο καλο και να μας γραφουν
- Μ. Σουμαχερ Δεν χρειαζοταν ενα Μονακο στην τελευταια του χρονιά
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
ΒΟΤΤΟΜ 5
3. ΡαϊκονενΠαλι τα ιδια Γιατι bottom ο Raikkonen, επειδη για αλλη μια χρονια καταδικασε τους teammate του στην αφανεια?
Εκτος 10δας στα δοκιμαστικα ο dlr, 2ος ο Raikkonen, bottom 5 παρ'ολα αυτα...Αδικη κενωνια
-
top 5
-
Kubica. Ισως οτι πιο ελπιδοφορο είδα φέτος
-
Ανταγωνισμός. Δυνατος και με ενδιαφερον που κρατησε μεχρι τον τελευταιο γύρο.
-
Σουπερ αγγούρι. Καταφερε η προσπαθεια της να γινει ενδιαφερουσα..
-
Massa. Δεν μπορω να πω ότι άλλαξα τελειως γνωμη για τον ίδιο αλλά αν μη τι άλλο δεν ήταν όσο παλτο περιμενα.. Το παραδεχομαι. Αν και δεν πιστευω πως εχει τα προσοντα να γινει κατι ιδιαιτερο, φετος φανηκε ανταξιος της θεσης του, με λιγη σχετικά εμπειρια και ενα δυσκολο ρόλο σε απαιτητικη ομαδα.
-
Και φυσικα η αποχωρηση του μεγαλου Μικαελ και η χαρα του να παρακολουθω εναν σταρ να φευγει με το κεφαλι ψηλά, με τα λάθη και τις επιτυχιες του.. Πιστευω πως η Θεια Δικη τον τιμωρησε για τα λάθη στερώντας του το πρωταθλημα αλλά χαριζοντας του το πιο σημαντικό: τον έκανε έναν ζωντανό μύθο καθιστώντας τον στην σκεψη φίλων και εχθρων ως εναν από τους μεγαλυτερους οδηγους που περασαν ποτε απο την f1.
Bottom 5
-
Fisichella. Οσο συμπαθής κι αν μου είναι, πείστηκα ότι δεν..
-
Τoyota. Προσπαθειες, δοκιμες, εξελιξη και με το που αρχιζει ο αγωνας.. το απόλυτο τίποτα.
-
Παρασκηνιο. Υπερβολικη κουραση και φημες όλη τη χρονια, θα αποχωρησει ο Σουμι? Θα παει στη Φερραρι ο Κιμι? Θα φυγει ο Μπριατορε? Μας ζαλισαν φετος.. Πιο πολυ ασχολιομασταν με αυτα παρα με τα των αγωνων.
-
Rosberg. Αν εγραφα λιγο καιρο πριν θα ήταν στην πάνω λιστα. Εξαιτειας των προσδοκιων που μου δημιουργησε η δυναμικη του εμφανιση μπαινει και στις απογοητευσεις τελικα..
-
Ξεκατινιασματα στο φόρουμ.. Ειλικρινα φέτος το παρατραβήξαμε...
Να προσθεσω και προσδοκίες στην λίστα? Προσθετω :
-
Κιμι. Ας ειναι φετος η χρονιά του, ωρα του είναι..
-
Χάμιλτον. Ελπίζω η f1 να του ταιριάζει..
-
Τηλεοπτικες μεταδόσεις. Οσο ζω ελπίζω...
-
Ελαστικά. Ελπίζω να αποδόσει το νέο μετρο και να μην υστερουν οι καινουργιοι ωστε να είναι όλοι όντως με την ίδια βάση.
-
Κινητηρες. Ελπίζω το κλείδωμα της εξελιξης τους να μην χαντακώσει κανέναν.
edit: Προσδοκία 6. Να μην τσακωθω με τον greo του χρόνου
-
-
Λες να μας ενωσει το κοκκινο;
πινιν γραφτηκαν ποστ και ποστ για το ποσο σημαντικο ηταν να νικηθει ο ΜΣ οσο ηταν ενεργος. Για καποιον που η 2η θεση ειναι αποτυχια, δεν ειναι bottom που δεν εφτασε καν κοντα οταν καποιος μικροτερος πηρε 2 τιτλους;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Για καποιον που η 2η θεση ειναι αποτυχια, δεν ειναι bottom που δεν εφτασε καν κοντα οταν καποιος μικροτερος πηρε 2 τιτλους;Οχι greo αν φαινεται οτι δεν ειναι ευθυνη δικη του αλλα της ομαδας.
-
TOP 5
-
M.Schumacher : Ο ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ
-
Alonso : Το να το πάρεις για δεύτερη συνεχή χρονιά δείχνει τουλάχιστον ικανότητα
-
Massa : Μετά το μέσον της σεζόν έδειξε τον καλό εαυτό του
-
Cubica : Ταλαντούχος, μακάρι να συνεχίσει έτσι .....
-
Pat Symonds : Το μυαλό που οδήγησε την Ρενό στον τίτλο....
ΒΟΤΤΟΜ 5
- Τοyota : One Aim κάποτε έλεγαν, τώρα συνεχίζουν να πετούν λεφτά ....
- Raikkonen : Δεν μπήκε στο πνεύμα της σεζόν... Ελπίζω του χρόνου να τα πάει καλύτερα
- Villeneuve : Mετα την Γουίλιαμς , χάθηκε . Στο καλό... και να μην μας γράφει ....
4 . Juan Pablo Montoya : Αλλη μια μεγάλη ανακάλυψη του Sir Frank , και σε αυτόν αντε γεια !!!!!! - Τελος οι μεταδώσεις ε ρε Α με τα πρόστημα σου... Θα σου έρθουν και αλλα απο Φ1 μεριά
-
-
TOP 5:
-Η αποχωρηση Σουμαχερ. Ιστορικο γεγονος (για το αθλημα)
-Αλονζο: Φετος απεδειξε οτι το περσινο δεν ηταν συμπτωση
-Ρενο: Γ...σε και εδειρε τους (ακομα μεγαλυτερους απο την ιδια) κολοσσους για 2η χρονια
-BMW: Οι γερμανοι ξαναρχονται. Εξελιξη ομως ποιος θα κανει ρε παιδια; Ο δοκιμαστης απο τα playmobil; Αυτος θα τρεχει στα φροντιστηρια για τις πανελληνιες...
-HONDA/Button: Βρε, λες;BOTTOM 5:
-Φιζικελα: η συγκριση ηταν και παλι συντριπτικη. Το 2007 η τελευταια του ευκαιρια
-McLaren: Δειτε τη βαθμολογια.
-TOYOTA: Tα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα
-MS in Monaco: Ο λυκος κι αν εγερασε...
-Μοντογια, Βιλνεβ: Μεγαλες προσδοκιες, μικρα αποτελεσματα, αδοξο τελος -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Για καποιον που η 2η θεση ειναι αποτυχια, δεν ειναι bottom που δεν εφτασε καν κοντα οταν καποιος μικροτερος πηρε 2 τιτλους;
Οχι greo αν φαινεται οτι δεν ειναι ευθυνη δικη του αλλα της ομαδας.
Δεν ειναι το θεμα του ποστ αυτο, αλλα ΠΛΕΟΝ ο Κιμης ΕΙΧΕ μεριδιο ευθυνης για την πορεια της ομαδας (για μενα) οπως και ο Σουμαχερ ΕΙΧΕ μεριδιο ευθυνης για την αψογη πορεια της Φερραρι επι των ημερων του.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν ειναι το θεμα του ποστ αυτο, αλλα ΠΛΕΟΝ ο Κιμης ΕΙΧΕ μεριδιο ευθυνης για την πορεια της ομαδας (για μενα) οπως και ο Σουμαχερ ΕΙΧΕ μεριδιο ευθυνης για την αψογη πορεια της Φερραρι επι των ημερων του.Μπορεις να εξηγησεις αν θες πού ευθυνεται ακριβως?
Υποθετω με το ιδιο σκεπτικο περσι θα εβαζες το Schumi στα Bottom 5 (και οχι πχ Ferrari ή Bridgestone) - αν οχι ποια η διαφορα?
-
TOP 5
1.Alonso: Δε χωραει αμφιβολια πια οτι ειναι ο καλυτερος οδηγος αυτη τη στιγμη στο grind. Οσοι ειχαν αμφιβολιες περυσι λογω της αδυναμης Φερραρι φέτος εχουν πολυ λιγοτερες δικαιολογιες. Πηρε νικες, εφτιαξε διαφορά, παλεψε κοντρα σε ατυχιες, πηρε πολλες μαχες και εδειξε στον Φισικελα οτι ο οδηγος ειναι αυτος που κανει τη διαφορα.
2.Schumacher M.: Μια ατυχια του στερησε τη δυνατοτητα να κλεισει με μια επικη ανατροπη, μια επικη καριερα. Μια απο τις μεγαλυτερες μορφες του αθλητισμου.
3.Μάχη κατασκευαστών: Το πρωτο μισο ηταν γαλοζοκιτρινο, το δευτερο κοκκινησε. Επιτελους μετα απο χρονια υπηρχαν στιγμες που δεν ξεραμε πιο μονοθεσιο ηταν καλυτερο.
4.Δοκιμαστικα: Και μενα μου αρεσαν τα νεα δοκιμαστικα. Δεν χωρανε λαθη,γινονται εκπληξεις και νικα παντα ο γρηγοροτερος.
5.Massa-Button του δευτερου γυρου: Μαζεψαν σχεδον οσους βαθμους μαζεψαν και οι 2 διεκδικητες του τιτλου. Με τον MS να φευγει και τον FA να μεταγραφετε στην αναπηρη McLaren δειχνουν ετοιμοι να ξεφυγουν απο κομπαρσοι.
BOTTOM 5:
1.Raikkonen-McLaren: Δεν ξερω ποιος φταιει περισσοτερο, αλλά λενε οτι ποτε δεν φταει μονο ενας. Το 2007 με Alonso θα εχουμε την καλυτερη απαντηση.
2.Ατυχια: Μια γιγαντομαχια κριθηκε απο ενα σκασμενο κινητητρα που δεν ειχε σκασει ποτε. Αδοξος τροπος, εριξε την αξια και των δυο.
3.ΦΙΑ-Ποινες: Φετος το παρακανανε και εκριναν αποτελεσματα
4.Ωριμοτητα του Forum: Πολυ μιζερια, χαλαρωστε. Φετος με τις αλλαγες στις συνθεσεις των ομαδων ελπιζω να αλλαξουν και τα μυαλα μας.
5.Toyota: Ακομα ονειρευομαι τον Trulli πρωταθλητη με την Toyota. Αλλα αυτοι πανε απο το κακο στο χειροτερο.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
1.Raikkonen-McLaren: Δεν ξερω ποιος φταιει περισσοτερο, αλλά λενε οτι ποτε δεν φταει μονο ενας. Το 2007 με Alonso θα εχουμε την καλυτερη απαντηση.Α να γεια σου! Αυτο ακριβως εννοω πινιν.
-
Top 5:
-
Renault. Καθε χρονο με διαφορετικο πελατη! Η Regie μιλησε παλι στο τελος της σεζον, φανερο σε οσους παρακολουθουσε τις μεγαλυτερες ταχυτητες σε καθε αγωνα, και ουσιαστικα αυτο, μαζι με τους τυπους στο Enstone που πιασανε το νοημα των τεχνικων αλλαγων απο την αρχη της χρονιας, εδωσε τον τιτλο. Να δουμε του χρονου, χωρις Αλονσο και με bridgestone.
-
Alonso. Με δικαιωνει που τον θεωρουσα κορυφαιο απο το 2001. Ταχυτατος, δεν πεταει τιποτα.
-
Σουμαχερ. Ποτε δεν τον χωνευα, αν και τον παραδεχομουν σαν οδηγικη ικανοτητα μεσα στις παντα μεταβαλλομενες συνθηκες ενος αγωνα. Τελειωσε την καριερα του με ταχυτερο γυρο. Θεος!
-
Bmw. Eλεγαν οτι στοχος τους ηταν το τοπ 6 των κατασκευαστων, και φαινοταν δυσκολο. Το καταφεραν ευκολα. (Εκτιμηση μου ειναι οτι με πιο ελευθερους κανονισμους, η ''φυσικη θεση'' τους ειναι κορυφη, μαζι με honda, renault(?).
-
Εξελιξη του πρωταθληματος. (με λιγο σμπρωξιμο απο τη fia) απο τα καλυτερα που εχω δει.
Bottom 5
-
Mass damper ban. Στρατηγικης σημασιας χτυπημα, μεσα στην καλοκαιρινη παυση των ελευθερων δοκιμων. Σε συνδυασμο με το θεμα των αεροτομων της Φεραρι στην αρχη της χρονιας, μια βρωμικη χρονια.
-
V8. Kακοφωνια, πτωση ισχυος, που σε συνδυασμο με τις αλλαγες ελαστικων εκανε τα μονοθεσια να περνουν με τερμα το γκαζι σε πολλες στροφες.
Αν ηθελαν λιγοτερη ισχυ (=και καλα περισσοτερη ασφαλεια) γιατι δεν εβαζαν οριο στα καυσιμα, V8 η V10 η V12 (να ανακατευεται και η τραπουλα αναλογα με την πιστα, βρε αδερφε!) και καταργηση του ανεφοδιασμου? Λενε μονο οτι οι πολυστροφοι κινητηρες ειναι εκτος πνευματος εποχης και το ψαχνουν για υβριδικα συστηματα απο το 2010, με παγωμα της εξελιξης των μοτερ απο του χρονου. Αισχος! -
Δοκιμαστικα. Καλυτερα απο οτι ως περσι, αλλα και παλι ΙΜΟ μακρια απο το πνευμα των δοκιμαστικων, με την εννοια του κυνηγιου του απολυτου χρονου. Βραβευεται η συνεπεια σε σταθερο ρυθμο, κατι για το οποιο εχουμε τον αγωνα κατ εμε. Νοσταλγω της εποχες που εβλεπα τους πιλοτους να γραφουν εναν καλο χρονο και μετα να παλευουν το μονοθεσιο για να τον βελτιωσουν.
Αν το λιγοτερο ''χαος'' στο τελος του χρονου ηταν το θεμα, γιατι απλα δεν αποκλειουν τους αργοτερους απο ενα χρονικο οριο και μετα? -
Δηλωσεις σε press release. Καθε χρονο και χειροτερα? Μας εxει φαει ο επαγγελματισμος και η πολιτικη ορθοτητα. Ξερεις απο πρωτα τι θα πουν, και πως θα το πουν. Obviously. In Kimi we trust, ελλειψεως Villeneuve, Montoya. Mικρη ελπιδα για τον Αλονσο σε αυτον τον τομεα, τωρα με λιγοτερη (?) πιεση.
-
Alpha. Mενω Αγγλια, αλλα απο τους λιγους αγωνες που ειδα Ελλαδα... μου ελλειψε ο Martin Brundle. Λογικος, με αμεση πειρα, δεν του ξεφευγει τιποτα. Η συγκριση βγαζει ματια.
-
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
1.Raikkonen-McLaren: Δεν ξερω ποιος φταιει περισσοτερο, αλλά λενε οτι ποτε δεν φταει μονο ενας. Το 2007 με Alonso θα εχουμε την καλυτερη απαντηση.
Α να γεια σου! Αυτο ακριβως εννοω πινιν.
Αυτο μου φερνει σε αβασιμη γενικολογια, σε ποιον τομεα απο αυτους για τους οποιους προσλαμβανεται ενας οδηγος (οδηγηση, εξελιξη, συνεργασια κτλ) θεωρειτε οτι δεν απεδωσε αυτα που αναμενοταν, και πού το στηριζετε?
Greo απαντησε αν θες και στην ερωτηση περι Schumi.
Εκ των υστερων συγκριση με τον Alonso δεν ισχυει γιατι θα εχει αλλαξει η αποδοση και της McLaren και των αλλων.
-
Τον Σουμι εχω αλλες 12 χρονιες να τον κρινω. Φτανουν για να θεωρησω τη μια εξαιρεση.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Τον Σουμι εχω αλλες 12 χρονιες να τον κρινω. Φτανουν για να θεωρησω τη μια εξαιρεση.Μα και τον kr εχουμε καμποσα χρονια που τον βλεπουμε. Με αυτη τη λογικη ολοι οι οδηγοι που δεν εχουν τον εξοπλισμο να φερουν αποτελεσμα (λχ Trulli Heidfeld και δεν ξερω γω ποιοι αλλοι) δεν ειναι κορυφαιοι επειδη απλα δεν ειχαν αυτη τη δυνατοτητα, ακομη κι αν η αποδοση τους ειναι τελεια. Αν ισχυει αυτο παω πασο και κλεινει εδω αν οχι περιμενω να δικαιολογησεις με ποια βαση θεωρεις οτι η αποδοση του kr δεν ηταν τελεια δηλ. τι δεν εκανε σωστα συνεπως ευθυνεται για το αποτελεσμα.
Τελος παντων μαλλον τσαμπα καθομαι και εξηγω, οσοι εχουν ματια βλεπουν & οσοι εχουν μυαλο σκεφτονται, αντι να του δειχνετε συμπαθεια που ενω παντα εχει ξεπερασει καθε προσδοκια δεν ειχε την ευκαιρια να παρει νικες ή πρωταθληματα σαν τους αλλους 'πρωτοκλασσατους', του ριχνετε ευθυνες κι απο πανω, ετσι αοριστα και χωρις αιτιολογηση (ή μαλλον με μονη αιτιολογηση το αποτελεσμα... )
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Να προσθεσω και προσδοκίες στην λίστα? Προσθετω :
- Κιμι. Ας ειναι φετος η χρονιά του, ωρα του είναι..
Φέτος η χρονιά του; το 2006 εννοείς;
2006 Season - Top / Bottom