Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    @@@@ τις 14άρες μου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. @@@@ τις 14άρες μου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    108
    889
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Αμάν πια με τη μανία των κατασκευαστών να βάζουν 15άρες και πάνω ακόμα και σε 1000άρια κουβαδάκια. Έτσι λοιπόν για έναν ευτυχή κάτοχο σαξόραλλου, με μαμά 14άρες ζάντες, ο οποίος για τους δικούς του λόγους ΔΕΝ θέλει να τις αλλάξει, τα πράγματα χλωμιάζουν, έως που γίνονται διάφανα... Επειδή λοιπόν έρχεται Φθινόπωρο και παραδοσιακά αρχίζουμε να σκεφτόμαστε την αλλαγή ελαστικών τέτοια εποχή, θέλω τη βοήθειά σας...

      Για να μην καταλήξω στην φαεινή ιδέα ενός βουλκανιζατερά που μου πρότεινε να βάλω Energy...

      Έχουμε και λέμε λοιπόν...

      Το αμάξι φοράει αυτή τη στιγμή τα Γιοκογλίστρα 539... Πολύ ωραία λάστιχα στην αρχή, έχασαν απόδοση πολύ γρήγορα όμως, ακόμα και όταν έπαιξα με τις πιέσεις, όπως μου πρότεινε ο φίλτατος συνφορουμας tazio... Στο δε βρεγμένο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ... και σε ροχάλα γλιστράγανε, που λέει ο λόγος... Άλλο ένα ατού τους ότι ήταν σχετικά άνετα.

      Πριν από αυτά είχα τα 720. Πολύ ανθεκτικό λάστιχο, κράτησε πολύ καιρό (και μάλιστα το ένιωσα ότι κάποια στιγμή στα κάμποσα χιλιόμετρα 'αναζωογονήθηκε'), αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό το αμαξάκι των 950 (με το ζόρι) κιλών... Ο λόγος? Δεν ζεσταίνονται... έχεις καεί από την πολλή προθέρμανση και αυτά εκεί... χαμπάρι... Τουλάχιστον ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο και δεν καταλάβαιναν Χριστό από λακούβες, πεζοδρόμια, τάφρους, τάφους και άλλα χαριτωμένα Ελληνικά... Αλλά όπως και να το πας είναι 'παλιό' λάστιχο πια...

      Επιπλέον το αμάξι έχει φορέσει και κάτι Γλιστρέλλι, αυτά που φόραγαν τα ραλλύ από το εργοστάσιο, τα έχω για καβάτζες για την πίστα, για να μην χαλάνε τα 'δρομίσια'. Πέραν της αντοχής τους, ουδέν... και πώς να μην αντέχουν εξάλλου, όταν μάλλον έχουν ίνες ξύλου στη σύνθεσή τους... Για τόσο ξερά μιλάμε... Όπως και τα περισσότερα Πιρέλλι που έχω οδηγήσει στο παρελθόν, με διάφορα αμάξια...

      Πέραν αυτών λοιπόν τι? Δυτυχώς οι επιλογές δεν είναι πολλές. Ίσως να είναι πολλές οι απαιτήσεις μου... τι ζητάω λοιπόν ο Χριστιανός? Ένα σπορτίφ λαστιχάκι, που να μην κάνει 5 ώρες να ζεσταθεί, αλλά παράλληλα τα πλαϊνά του να είναι πιο άκαμπτα και ανθεκτικά από... σώμα μπαλαρίνας, να μην μου τελειώσει στους 5 μήνες και να είναι αξιοπρεπές στο βρεγμένο (έτσι και αλλιώς δεν κάνω και πολλές μαγκιές εκεί...). Δεν έχω την απαίτηση να κρατήσει μια ζωή, έτσι και αλλιώς στον 1μιση χρόνο με 2 θα το αλλάξω, αλλά να μην τελειώσει πιο γρήγορα και από... πρώωρη εκσπερμάτιση...

      Διάσταση? Η γνωστή περίεργη των Γάλλων, 185/55/14...

      Πάσα γνώμη, άποψη, συμβουλή, δεκτή...

      Ευχαριστώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Αμάν πια με τη μανία των κατασκευαστών να βάζουν 15άρες και πάνω ακόμα και σε 1000άρια κουβαδάκια. Έτσι λοιπόν για έναν ευτυχή κάτοχο σαξόραλλου, με μαμά 14άρες ζάντες, ο οποίος για τους δικούς του λόγους ΔΕΝ θέλει να τις αλλάξει, τα πράγματα χλωμιάζουν, έως που γίνονται διάφανα... Επειδή λοιπόν έρχεται Φθινόπωρο και παραδοσιακά αρχίζουμε να σκεφτόμαστε την αλλαγή ελαστικών τέτοια εποχή, θέλω τη βοήθειά σας...

        Για να μην καταλήξω στην φαεινή ιδέα ενός βουλκανιζατερά που μου πρότεινε να βάλω Energy...

        Έχουμε και λέμε λοιπόν...

        Το αμάξι φοράει αυτή τη στιγμή τα Γιοκογλίστρα 539... Πολύ ωραία λάστιχα στην αρχή, έχασαν απόδοση πολύ γρήγορα όμως, ακόμα και όταν έπαιξα με τις πιέσεις, όπως μου πρότεινε ο φίλτατος συνφορουμας tazio... Στο δε βρεγμένο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ... και σε ροχάλα γλιστράγανε, που λέει ο λόγος... Άλλο ένα ατού τους ότι ήταν σχετικά άνετα.

        Πριν από αυτά είχα τα 720. Πολύ ανθεκτικό λάστιχο, κράτησε πολύ καιρό (και μάλιστα το ένιωσα ότι κάποια στιγμή στα κάμποσα χιλιόμετρα 'αναζωογονήθηκε'), αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό το αμαξάκι των 950 (με το ζόρι) κιλών... Ο λόγος? Δεν ζεσταίνονται... έχεις καεί από την πολλή προθέρμανση και αυτά εκεί... χαμπάρι... Τουλάχιστον ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο και δεν καταλάβαιναν Χριστό από λακούβες, πεζοδρόμια, τάφρους, τάφους και άλλα χαριτωμένα Ελληνικά... Αλλά όπως και να το πας είναι 'παλιό' λάστιχο πια...

        Επιπλέον το αμάξι έχει φορέσει και κάτι Γλιστρέλλι, αυτά που φόραγαν τα ραλλύ από το εργοστάσιο, τα έχω για καβάτζες για την πίστα, για να μην χαλάνε τα 'δρομίσια'. Πέραν της αντοχής τους, ουδέν... και πώς να μην αντέχουν εξάλλου, όταν μάλλον έχουν ίνες ξύλου στη σύνθεσή τους... Για τόσο ξερά μιλάμε... Όπως και τα περισσότερα Πιρέλλι που έχω οδηγήσει στο παρελθόν, με διάφορα αμάξια...

        Πέραν αυτών λοιπόν τι? Δυτυχώς οι επιλογές δεν είναι πολλές. Ίσως να είναι πολλές οι απαιτήσεις μου... τι ζητάω λοιπόν ο Χριστιανός? Ένα σπορτίφ λαστιχάκι, που να μην κάνει 5 ώρες να ζεσταθεί, αλλά παράλληλα τα πλαϊνά του να είναι πιο άκαμπτα και ανθεκτικά από... σώμα μπαλαρίνας, να μην μου τελειώσει στους 5 μήνες και να είναι αξιοπρεπές στο βρεγμένο (έτσι και αλλιώς δεν κάνω και πολλές μαγκιές εκεί...). Δεν έχω την απαίτηση να κρατήσει μια ζωή, έτσι και αλλιώς στον 1μιση χρόνο με 2 θα το αλλάξω, αλλά να μην τελειώσει πιο γρήγορα και από... πρώωρη εκσπερμάτιση...

        Διάσταση? Η γνωστή περίεργη των Γάλλων, 185/55/14...

        Πάσα γνώμη, άποψη, συμβουλή, δεκτή...

        Ευχαριστώ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Αμάν πια με τη μανία των κατασκευαστών να βάζουν 15άρες και πάνω ακόμα και σε 1000άρια κουβαδάκια. Έτσι λοιπόν για έναν ευτυχή κάτοχο σαξόραλλου, με μαμά 14άρες ζάντες, ο οποίος για τους δικούς του λόγους ΔΕΝ θέλει να τις αλλάξει, τα πράγματα χλωμιάζουν, έως που γίνονται διάφανα... Επειδή λοιπόν έρχεται Φθινόπωρο και παραδοσιακά αρχίζουμε να σκεφτόμαστε την αλλαγή ελαστικών τέτοια εποχή, θέλω τη βοήθειά σας...

          Για να μην καταλήξω στην φαεινή ιδέα ενός βουλκανιζατερά που μου πρότεινε να βάλω Energy...

          Έχουμε και λέμε λοιπόν...

          Το αμάξι φοράει αυτή τη στιγμή τα Γιοκογλίστρα 539... Πολύ ωραία λάστιχα στην αρχή, έχασαν απόδοση πολύ γρήγορα όμως, ακόμα και όταν έπαιξα με τις πιέσεις, όπως μου πρότεινε ο φίλτατος συνφορουμας tazio... Στο δε βρεγμένο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ... και σε ροχάλα γλιστράγανε, που λέει ο λόγος... Άλλο ένα ατού τους ότι ήταν σχετικά άνετα.

          Πριν από αυτά είχα τα 720. Πολύ ανθεκτικό λάστιχο, κράτησε πολύ καιρό (και μάλιστα το ένιωσα ότι κάποια στιγμή στα κάμποσα χιλιόμετρα 'αναζωογονήθηκε'), αλλά δεν ταιριάζει σε αυτό το αμαξάκι των 950 (με το ζόρι) κιλών... Ο λόγος? Δεν ζεσταίνονται... έχεις καεί από την πολλή προθέρμανση και αυτά εκεί... χαμπάρι... Τουλάχιστον ήταν πολύ καλά στο βρεγμένο και δεν καταλάβαιναν Χριστό από λακούβες, πεζοδρόμια, τάφρους, τάφους και άλλα χαριτωμένα Ελληνικά... Αλλά όπως και να το πας είναι 'παλιό' λάστιχο πια...

          Επιπλέον το αμάξι έχει φορέσει και κάτι Γλιστρέλλι, αυτά που φόραγαν τα ραλλύ από το εργοστάσιο, τα έχω για καβάτζες για την πίστα, για να μην χαλάνε τα 'δρομίσια'. Πέραν της αντοχής τους, ουδέν... και πώς να μην αντέχουν εξάλλου, όταν μάλλον έχουν ίνες ξύλου στη σύνθεσή τους... Για τόσο ξερά μιλάμε... Όπως και τα περισσότερα Πιρέλλι που έχω οδηγήσει στο παρελθόν, με διάφορα αμάξια...

          Πέραν αυτών λοιπόν τι? Δυτυχώς οι επιλογές δεν είναι πολλές. Ίσως να είναι πολλές οι απαιτήσεις μου... τι ζητάω λοιπόν ο Χριστιανός? Ένα σπορτίφ λαστιχάκι, που να μην κάνει 5 ώρες να ζεσταθεί, αλλά παράλληλα τα πλαϊνά του να είναι πιο άκαμπτα και ανθεκτικά από... σώμα μπαλαρίνας, να μην μου τελειώσει στους 5 μήνες και να είναι αξιοπρεπές στο βρεγμένο (έτσι και αλλιώς δεν κάνω και πολλές μαγκιές εκεί...). Δεν έχω την απαίτηση να κρατήσει μια ζωή, έτσι και αλλιώς στον 1μιση χρόνο με 2 θα το αλλάξω, αλλά να μην τελειώσει πιο γρήγορα και από... πρώωρη εκσπερμάτιση...

          Διάσταση? Η γνωστή περίεργη των Γάλλων, 185/55/14...

          Πάσα γνώμη, άποψη, συμβουλή, δεκτή...

          Ευχαριστώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            εαν εκανες συμβιβασμο στην διασταση και στην ακαμψια των πλαινων, θα σου ελεγα να κοιταξεις στο 185/60/14 τα Exalto 2 με χαμηλο δεικτη ταχυτητας.

            Πριν απο αυτα φορουσα τα RE720... οποτε αυτο που μπορω να πω ειναι πως σιγουρα ζεσταινονται ποιο ευκολα και γατζωνουν καλυτερα. Εχουν σαφως ποιο μαλακα πλαινα (κερδιζεις ομως τρομακτικα σε ανεση, ειδικα στα κοπανηματα) χωρις ομως να παρουσιαζει εντονα μαγουλιασματα. Τα εχω σχεδον 1,5 χρονο και παλι Exalto2 θα φορεσω. Στο θεμα της φθορας... επειδη ειμαι λιγακι καννιβαλος με τα λαστιχα, μπορω να πω πως αντεχουν αρκετα καλα. Ισως οχι τοσο καλα οσο τα 720, αλλα ειναι ΟΚ.

            Εαν παντως πανω στην απελπισια σου βαλεις τα Energy, ελα να σου δωσω μια μπλε μπογια για τετοιες περιπτωσεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              taurus last edited by

              Γμτ... το σκέφτηκα και αυτό, καθώς έχω ακούσει για τα ΙΙ πάρα πολύ καλά λόγια και το έχω εν μέρει διαπιστώσει πόσο καλά είναι από Φόκους φίλου.

              Αλλά αν μεγαλώσω τον τροχό, εκτός του ότι θα χάσω σε επιδόσεις και ότι θα υπάρξει αλλείωση των ενδείξεων του κοντέρ, θα έχω και προβλήματα επαφής λάστιχου με θόλο, λόγω χαμηλώματος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                Αλλά αν μεγαλώσω τον τροχό, εκτός του ότι θα χάσω σε επιδόσεις και ότι θα υπάρξει αλλείωση των ενδείξεων του κοντέρ, θα έχω και προβλήματα επαφής λάστιχου με θόλο, λόγω χαμηλώματος...

                Ευκαιρία να ξε-χαμηλώσεις...
                Για τα άλλα τώρα έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλες οι διαφορές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  puntolord last edited by

                  Καλημέρα.

                  Είχα ένα Punto GT και φορούσε την ίδια διάσταση, οπότε ξέρω τί περνάς!

                  Λοιπόν, στα 8 έτη που το είχα άλλαξα 4 ελαστικά, τα παρακάτω:

                  1. Michellin Pilot SX-GT. Δεν βγαίνει πιά αλλά ήταν άπαιχτο.

                  2. Bridgestone RE-720. Αρκετά καλό, μεγάλη αντοχή αλλά μετά από 20.000χλμ έχασε απότομα την απόδοσή του.

                  3. BF Goodrich Profiler. Θα το χαρακτήριζα value for money, απλά καλό παντού, ειδικά στο βρεγμένο ήταν αρκετά καλό. Δυστυχώς μετά από τα 15-17.000χλμ έχασε κι αυτό απότομα την απόδοσή του και γλίστρούσε πολύ, ακόμα και στο στεγνό δρόμο (στροφές). Βγαίνει σε νέα έκδοση g-profiler και profiler2.....δεν ξέρω πιά από τις 2 έχει στη δική σου διάσταση!😉

                  4. Dunlop SP Sport 01. To λάστιχο με το οποίο έκανα 65.000χλμ, ήτοι 2 αλλαγές και ήμουν ικανοποιημένος. Πολύ καλό στο στεγνό, απλά καλό στο βρεγμένο και πολύ καλή αντοχή στο χρόνο. Ειδικά στις στροφές δεν ζορίζονταν καθόλου καθόσον είχε αρκετά σκληρά πλαϊνά.

                  Με τα Dunlop SP Sport 01 έμεινα τόσο ικανοποιημένος ώστε τα έβαλα και στο καινούργιο μου Nissan Almera 1.5 Challenge (115PS) και είναι τέλειο!!:eusadance:

                  ΥΓ: Ρίξε και μια ματιά στο νέο Yoκohama C-Drive.....είναι πολύ καλό & καμμία σχέση με τα παλαιότερα Yoκohama. Έβαλα το Α-Drive στo Seicento 1.1 της συζύγου (155/65/13) και είναι τέλεια παντού, ειδικά στο βρεγμένο!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    asteris last edited by

                    Φοράω ένα Marangoni Vanto 185/55/14Η και μπορώ να πω ότι μέχρι τώρα στα 6.000χλμ και για τα 260

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_n last edited by

                      την ίδια διάσταση (185/55/14) 'φοράει' κ το clio μου κ από τα γιόκοτσόκο κ 720 έχω κ εγώ τις ίδιες εντυπώσεις!
                      Πέρσι τέτοια εποχή είπα να κάνω την 'υπέρβαση' κ να δοκιμάσω ένα λάστιχο που (με άλλους δείκτες βέβαια) προτείνεται για υπεραυτοκίνητα ΑΛΛΑ είναι κ πολύ φθηνότερο από άλλα

                      έτσι κ έπραξα κ έβαλα τα Kumho ECSTA SPT :

                      κ μετά από ένα χρόνο συμβίωσης κ αρκετού σκισίματος είναι ακόμα μία χαρά, ζεσταίνονται αρκετά γρήγορα κ αποδίδουν παντού!
                      Ίσως να είναι λίγο πιο ευαίσθητα στην απώλεια πλευρικής πρόσφυσης (ίσως γιατί είμαι κανίβαλος) αλλά έχουν πολύ καλό έλεγχο κ είναι πολύ προοδευτικά!

                      Προσωπικά για τα 235

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                        1. BF Goodrich Profiler. Θα το χαρακτήριζα value for money, απλά καλό παντού, ειδικά στο βρεγμένο ήταν αρκετά καλό. Δυστυχώς μετά από τα 15-17.000χλμ έχασε κι αυτό απότομα την απόδοσή του και γλίστρούσε πολύ, ακόμα και στο στεγνό δρόμο (στροφές). Βγαίνει σε νέα έκδοση g-profiler και profiler2.....δεν ξέρω πιά από τις 2 έχει στη δική σου διάσταση!😉

                        Το προτείνω ανεπιφύλακτα G-Profiler2. Το φέρνει η Michelin Hellas. Είναι για Μεσογειακούς δρόμους, φτιάχνεται στην Ισπανία στο εργοστάσιο της Michelin, είναι σε πολύ καλή τιμή.

                        Το είχα στο ASTRA για 15000χλμ. μέχρι που το πούλησα. Ζεστενόταν μέσα σε 5 λεπτά. Ηταν πάντα μαλακό και άνετο, πολύ καλό στο φρενάρισμα, δεν έβγαζε θόρυβο, πολύ καλό και στην βροχή και στις ανωμαλίες του δρόμου, πολύ ωραία σχεδίαση, έχει και εγγύηση για 1 χρόνο. Το G-Profiler2 δεν είχε τα προβλήματα του 'απλού' Profiler.

                        Η διάσταση 205/50/16 μου είχε κοστίσει 450euro με τοποθέτηση, όταν όλα τα υπόλοιπα ήταν πάνω από 600euro.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nik_marin last edited by

                          Kumho ECSTA SPT

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            puntolord last edited by

                            Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
                            Kumho ECSTA SPT

                            +1

                            Ερώτηση: Σε τί άλλες διαστάσεις βγαίνει αυτο?? Κανένα site??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              PuntoLord
                              Έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια για τα ντάνλοπ, είναι μέσα στις σκέψεις μου...

                              Όσο για τα SX-GT... Αααααχχχ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                taurus last edited by

                                mad_n

                                Τι δείκτη χιλιομέτρων έχουν τα Kumho σου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mad_n last edited by

                                  @puntolord βγαίνουν σε 65 διαφορετικές διαστάσεις!

                                  http://www.kumhotire.com/int/Tires/

                                  http://www.kumhotire.com/int/Tires/Pass.jsp

                                  θα τα βρεις στα ultra high performance

                                  Δυστυχώς το ευρωπαϊκό site δεν μου εμφανίζει τις διαστάσεις οπότε το μόνο που βρήκα είναι από το Αμερικάνικο site:

                                  http://www.kumhotire.com/int/Tires/PopPassSpec.jsp?pattern_name=KU31X&product_name=ECSTA SPT XPT

                                  @taurus: έψαχνα για δείκτη 'Τ' αλλά δεν έβγαινε κ αν θυμάμαι καλά είναι 'V' (έως 210) .... αλλά για να μην σου πω κάτι που δεν στέκει θα το κοιτάξω το ΣΚ (το έχω στην Πάτρα το Ι αυτό το καιρό) κ θα σου πω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    puntolord last edited by

                                    Δυστυχώς δεν βγαίνει σε 195/60/15.....μόνο το ΚΗ-11.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      στο site της kumho δεν αναφερεται η διασταση 185/55/14 παντως..
                                      (παρακολουθω γιατι .. ενδιαφερει )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Δυστυχώς δεν βγαίνει σε 195/60/15.....μόνο τα ΚΗ-11 & ΚΗ-15.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Αφού δεν θέλεις τα 720, τα Kumho ECSTA SPT ή τα ECSTA SUPRA νομίζω ότι είναι πολύ καλές επιλογές. (σε Η βγαίνουν)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ο χρήστης tm έγραψε:
                                            στο site της kumho δεν αναφερεται η διασταση 185/55/14 παντως..
                                            (παρακολουθω γιατι .. ενδιαφερει )

                                            Kαι συ με καινούρια παπά θα είσαι στο touring Τριαντάφυλλε?

                                            Btw, κάποιος μου πρότεινε και ημισλίκ... όχι ρε σεις, μην κάνετε τέτοιο κακό στα αμαξάκια σας... από πολλές απόψεις...

                                            mad_n
                                            Μα και εμένα ο V με ενδιαφέρει, με τα 210 ΧΑΩ. Ο Τ, σε πόσα χλμ αντιστοιχεί?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr