Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Το εκμηδενίζεται η διαφορά και να κερδίζεις θέση από είσοδο του SC θεωρείται εκμετάλλευση λάθους αντιπαλου οδηγού και όχι τύχη?
Και ναι και οχι. Αν ο MS ηταν μπροστα απο τον FM (που δεν ηταν επειδη εκανε ενα λαθακι στα προκριματικα, να μην ξεχναμε) το SC δε θα επηρεαζε το αποτελεσμα στην μαχη του πρωταθληματος οδηγων.
Η ειρωνια μαλιστα ειναι οτι θα μιλαγαμε εδω για την κουλαμαρα του FM που δεν μπορουσε να περασει με καλυτερο αυτοκινητο τον FA.
Το δια ταυτα ειναι οτι ο MS εχασε την ευκαιρια να κανεει τη διαφορα 6 βαθμους εξαιτιας δυο λαθων του, εξαιτιας του πεισματος του αλανθαστου Ισπανου και εξαιτιας του στησιματος της Renault που της εκανε πολυ πιο γρηγορες στην περυφημη στροφη 8. Τα μετρα που κερδιζε εκει ο Ισπανος τον εβγαζαν απο το πεδιο βολης του Γερμανου στα δυο πιο κλασικα σημεια για προσπερασμα της πιστας.
Παντως σε καθε περιπτωση η Bridgestone εξακολουθει να εχει πλεονεκτημα παρα το οτι η Michelin δειχνει να κλεινει τη διαφορα. Ειμαι σιγουρος οτι αν στην Μοντσα δεν πετυχουν οι κοκκινοι το κολπο γκροσο τα πραγματα θα ειναι δυσκολα για αυτους και για τα δυο πρωταθληματα.