-
Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα.
Φίλη είχε χτες ατύχημα στην ε.ο. λόγω αστοχίας του ΠΔ ελαστικού του Mitsubishi Colt 2005 (5Θ) που οδηγούσε. Παραθέτω παρακάτω την περιγραφή, με δικά της λόγια. Το ζητούμενο είναι: ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει για να δικαιωθεί / να αποδείξει τις ευθύνες του συνεργείου (βλ. παρακάτω); Σημειώνω ότι υπάρχει οικογενειακός φίλος δικηγόρος.
Πώς μπορεί ένα λάστιχο αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας με 19.000 χλμ στον χιλιομετρητή του και σε άριστη (κατά βεβαίωση του συνεργείου) κατάσταση να σκάσει αφού πρώτα έχει μυρίσει στιγμιαία καμένο λάστιχο, ενώ κινείται κανείς με 100 χλμ/ώρα στην εθνικό οδό; Ποιος φέρει ευθύνη και ποιος θα αποζημιώσει για τις υλικές ζημιές, που ευτυχώς/δυστυχώς είναι οι μόνες που καταγράφονται;
Το αμάξι το παρέλαβα καινούργιο απ'την αντιπροσωπεία τον Ιανουάριο του 2005. Σε αντίστοιχο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη, παρέα με την κόρη μου εκείνη τη φορά, το Μάρτιο του 2005 είχα ανάλογο 'ατύχημα' όπου με πρόδωσε το λάστιχο, αλλά τότε δεν μπορούσα ν'αποδείξω τίποτα γιατί χάνοντας τον έλεγχο του αμαξιού πριν τους Ν. Πόρους έπεσα σε χωράφι, αφού είχα διασχίσει κάθετα την εθνική και είχα περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Συνεπώς, το μπροστινό σύστημα ήταν σμπαράλια καθώς και όλη η δεξιά πλευρά του αμαξιού, αφού χτύπησα στη δεξιά μπαριέρα (ευτυχώς, πάλι είχα το Θεό αρωγό μου). Το αποτέλεσμα ήταν 6.000 ευρώπουλα γι'αντικατάσταση των ανταλλακτικών και βάψιμο όλου του αμαξιού, δύο μήνες στο συνεργείο, συν 350 ευρώ για τη μεταφορά του από Λάρισα (το κοντινότερο εξ. συνεργείο όπου με κάλυπτε η οδική βοήθεια για να μεταφερθεί) προς Αθήνα συν το κόστος ενοικίασης άλλου αυτοκινήτου γι'αυτό το δίμηνο... Να μην κάνω τη σούμα γιατί τότε το γλίτωσα από θαύμα το εγκεφαλικό... Τώρα, it's a whole different ball game.
Όταν πήρα το αμάξι απ'το συνεργείο, πέρσι τον Ιούνιο, είχαν αντικατασταθεί -προφανώς- τα μπροστινά ελαστικά. Έλα όμως που με τις βροχές το χειμώνα, το αμάξι γλιστρούσε. Πήγα στο συνεργείο (εξ. συνεργείο της Mitsubishi) και τους ζήτησα τα ρέστα. Έκαναν έλεγχο. Τα βρήκαν όλα εντάξει. Έκανα σέρβις πριν τα Χριστούγεννα, εκτός σειράς γιατί δεν είχε συμπληρώσει ακόμη τα απαραίτητα χιλιόμετρα, και επέμεινα ν'αλλάξουν τα λάστιχα τα μπρος πίσω ενώ εκείνοι έλεγαν ότι όλα είναι ΟΚ. Το πρόβλημα διορθώθηκε εκτός κι αν η ανηφόρα που προσπαθούσα ν'ανεβώ είχε μεγάλη γωνία. Συνεπώς, το λάστιχο που έσκασε είναι από τα 'καινούργια' που μου τοποθέτησαν μετά το περσινό ατύχημα κι ευτυχώς που είχα επιμείνει να μου τ'αλλάξουν τα μπρος πίσω... αλλιώς, δεν θέλω να το σκέφτομαι πού θα'μουν τώρα.
Στο προκείμενο τώρα. Αυτή τη φορά, έσκασε το πίσω δεξί λάστιχο, αφού μύρισε έντονα καμένο ελαστικό, κι αμέσως έχασα τον έλεγχο. Έκανα τετακέ στη μέση της εθνικής και χτύπησα στην τσιμεντένια μπαριέρα με το πίσω δεξί μέρος του αμαξιού. Πανομοιότυπο ατύχημα, μόνο που τότε είχε σκάσει το μπροστινό δεξί. Δεν γνωρίζω τόσα πολλά από μηχανικά/μηχανολογικά για να κάνω εκτίμηση της ζημιάς, αλλά σίγουρα δεν είναι μικρή. Ο δικηγόρος μου (και οικογενειακός φίλος) είναι θετικός, σε πρώτη φάση, για το αν θα βρω το δίκιο μου. Ξέρω ότι με περιμένουν τεράστια έξοδα και κόπος και τρέξιμο και άγχος. Δεν πτοούμαι, όμως. Δεν θα τους περάσει αυτή τη φορά. Θύμωσα!
Κλίνω προς την απόφαση να το φτιάξω, ή να μου το φτιάξουν, και να το δώσω για να πάρω καινούργιο. Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον και κινούμαι τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα στην Αττική οδό, όπου οι ταχύτητες δεν επιτρέπουν να το ρισκάρω...
Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδικής βοήθειας, όπου το άφησα χθες, για να συντάξει την αναφορά του και μετά θα δούμε πώς θα κινηθώ. Σαφώς, κανείς δεν πρόκειται να το πειράξει, αν δεν δώσω εντολή εγώ.
Τεχνικά μιλώντας, αναρωτιέμαι:
-Μήπως εξ αρχής υπήρχε κάτι στραβό στο εμπρός σύστημα του αυτοκινήτου που οδήγησε σε υπερθέρμανση του ελαστικού; Ή μήπως μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ελαστικών; Αυτό θα εξηγούσε και το δεύτερο περιστατικό. Τέλος πάντων, αυτά είναι θέματα πραγματογνωμοσύνης.
-Έχουν ακουστεί άλλα παρόμοια περιστατικά σχετικά με τα λάστιχα του Colt; Σε κάποιο θέμα (μήπως ήταν στο coltclub.gr διάβαζα προ καιρού ότι ερχόντουσαν παρτίδες με διαφορετικά λάστιχα. Γιατί γινόταν αυτό; Δεν έχει σταθερό προμηθευτή η Μιτσου; Μια άλλη φίλη, παρέλαβε το ίδιο μοντέλο το Νοέμβριο με Bridgestone, όπως περίμενε.
-Και, τέλος, έχει κανείς να προτείνει εταιρεία για ενοικίαση αξιόπιστου αυτοκινήτου σε λογική τιμή;Ευχαριστώ για τις όποιες ιδέες και σόρυ για το μεγάλο ποστ.
γιάννης -
Χαιρετώ και μπαίνω αμέσως στο θέμα.
Φίλη είχε χτες ατύχημα στην ε.ο. λόγω αστοχίας του ΠΔ ελαστικού του Mitsubishi Colt 2005 (5Θ) που οδηγούσε. Παραθέτω παρακάτω την περιγραφή, με δικά της λόγια. Το ζητούμενο είναι: ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει για να δικαιωθεί / να αποδείξει τις ευθύνες του συνεργείου (βλ. παρακάτω); Σημειώνω ότι υπάρχει οικογενειακός φίλος δικηγόρος.
Πώς μπορεί ένα λάστιχο αυτοκινήτου σύγχρονης τεχνολογίας με 19.000 χλμ στον χιλιομετρητή του και σε άριστη (κατά βεβαίωση του συνεργείου) κατάσταση να σκάσει αφού πρώτα έχει μυρίσει στιγμιαία καμένο λάστιχο, ενώ κινείται κανείς με 100 χλμ/ώρα στην εθνικό οδό; Ποιος φέρει ευθύνη και ποιος θα αποζημιώσει για τις υλικές ζημιές, που ευτυχώς/δυστυχώς είναι οι μόνες που καταγράφονται;
Το αμάξι το παρέλαβα καινούργιο απ'την αντιπροσωπεία τον Ιανουάριο του 2005. Σε αντίστοιχο ταξίδι προς τη Θεσσαλονίκη, παρέα με την κόρη μου εκείνη τη φορά, το Μάρτιο του 2005 είχα ανάλογο 'ατύχημα' όπου με πρόδωσε το λάστιχο, αλλά τότε δεν μπορούσα ν'αποδείξω τίποτα γιατί χάνοντας τον έλεγχο του αμαξιού πριν τους Ν. Πόρους έπεσα σε χωράφι, αφού είχα διασχίσει κάθετα την εθνική και είχα περάσει στο αντίθετο ρεύμα. Συνεπώς, το μπροστινό σύστημα ήταν σμπαράλια καθώς και όλη η δεξιά πλευρά του αμαξιού, αφού χτύπησα στη δεξιά μπαριέρα (ευτυχώς, πάλι είχα το Θεό αρωγό μου). Το αποτέλεσμα ήταν 6.000 ευρώπουλα γι'αντικατάσταση των ανταλλακτικών και βάψιμο όλου του αμαξιού, δύο μήνες στο συνεργείο, συν 350 ευρώ για τη μεταφορά του από Λάρισα (το κοντινότερο εξ. συνεργείο όπου με κάλυπτε η οδική βοήθεια για να μεταφερθεί) προς Αθήνα συν το κόστος ενοικίασης άλλου αυτοκινήτου γι'αυτό το δίμηνο... Να μην κάνω τη σούμα γιατί τότε το γλίτωσα από θαύμα το εγκεφαλικό... Τώρα, it's a whole different ball game.
Όταν πήρα το αμάξι απ'το συνεργείο, πέρσι τον Ιούνιο, είχαν αντικατασταθεί -προφανώς- τα μπροστινά ελαστικά. Έλα όμως που με τις βροχές το χειμώνα, το αμάξι γλιστρούσε. Πήγα στο συνεργείο (εξ. συνεργείο της Mitsubishi) και τους ζήτησα τα ρέστα. Έκαναν έλεγχο. Τα βρήκαν όλα εντάξει. Έκανα σέρβις πριν τα Χριστούγεννα, εκτός σειράς γιατί δεν είχε συμπληρώσει ακόμη τα απαραίτητα χιλιόμετρα, και επέμεινα ν'αλλάξουν τα λάστιχα τα μπρος πίσω ενώ εκείνοι έλεγαν ότι όλα είναι ΟΚ. Το πρόβλημα διορθώθηκε εκτός κι αν η ανηφόρα που προσπαθούσα ν'ανεβώ είχε μεγάλη γωνία. Συνεπώς, το λάστιχο που έσκασε είναι από τα 'καινούργια' που μου τοποθέτησαν μετά το περσινό ατύχημα κι ευτυχώς που είχα επιμείνει να μου τ'αλλάξουν τα μπρος πίσω... αλλιώς, δεν θέλω να το σκέφτομαι πού θα'μουν τώρα.
Στο προκείμενο τώρα. Αυτή τη φορά, έσκασε το πίσω δεξί λάστιχο, αφού μύρισε έντονα καμένο ελαστικό, κι αμέσως έχασα τον έλεγχο. Έκανα τετακέ στη μέση της εθνικής και χτύπησα στην τσιμεντένια μπαριέρα με το πίσω δεξί μέρος του αμαξιού. Πανομοιότυπο ατύχημα, μόνο που τότε είχε σκάσει το μπροστινό δεξί. Δεν γνωρίζω τόσα πολλά από μηχανικά/μηχανολογικά για να κάνω εκτίμηση της ζημιάς, αλλά σίγουρα δεν είναι μικρή. Ο δικηγόρος μου (και οικογενειακός φίλος) είναι θετικός, σε πρώτη φάση, για το αν θα βρω το δίκιο μου. Ξέρω ότι με περιμένουν τεράστια έξοδα και κόπος και τρέξιμο και άγχος. Δεν πτοούμαι, όμως. Δεν θα τους περάσει αυτή τη φορά. Θύμωσα!
Κλίνω προς την απόφαση να το φτιάξω, ή να μου το φτιάξουν, και να το δώσω για να πάρω καινούργιο. Δεν του έχω εμπιστοσύνη πλέον και κινούμαι τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα στην Αττική οδό, όπου οι ταχύτητες δεν επιτρέπουν να το ρισκάρω...
Θα κανονίσω αύριο το πρωί να πάει πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής μου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας οδικής βοήθειας, όπου το άφησα χθες, για να συντάξει την αναφορά του και μετά θα δούμε πώς θα κινηθώ. Σαφώς, κανείς δεν πρόκειται να το πειράξει, αν δεν δώσω εντολή εγώ.
Τεχνικά μιλώντας, αναρωτιέμαι:
-Μήπως εξ αρχής υπήρχε κάτι στραβό στο εμπρός σύστημα του αυτοκινήτου που οδήγησε σε υπερθέρμανση του ελαστικού; Ή μήπως μιλάμε για ελαττωματική παρτίδα ελαστικών; Αυτό θα εξηγούσε και το δεύτερο περιστατικό. Τέλος πάντων, αυτά είναι θέματα πραγματογνωμοσύνης.
-Έχουν ακουστεί άλλα παρόμοια περιστατικά σχετικά με τα λάστιχα του Colt; Σε κάποιο θέμα (μήπως ήταν στο coltclub.gr διάβαζα προ καιρού ότι ερχόντουσαν παρτίδες με διαφορετικά λάστιχα. Γιατί γινόταν αυτό; Δεν έχει σταθερό προμηθευτή η Μιτσου; Μια άλλη φίλη, παρέλαβε το ίδιο μοντέλο το Νοέμβριο με Bridgestone, όπως περίμενε.
-Και, τέλος, έχει κανείς να προτείνει εταιρεία για ενοικίαση αξιόπιστου αυτοκινήτου σε λογική τιμή;Ευχαριστώ για τις όποιες ιδέες και σόρυ για το μεγάλο ποστ.
γιάννης
Δεύτερο (ίδιο;) ατύχημα