Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θάψτε αλύπητα τους "Γάλλους" (μη ζμπρώχνεστε)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θάψτε αλύπητα τους "Γάλλους" (μη ζμπρώχνεστε)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    410
    399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Ξεκινώ το thread (αν και κανονικά σειρά έχει η Opel, αλλά το παραβλέπω) κατόπιν απαίτησης του κοινού και γιατί θεωρώ ότι το οφείλω, ως... αμετανόητος γαλλόφιλος!

      1. Τεχνολογία είναι να ανακαλύπτεις -μετά την πέμπτη επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (και τον όγδοο καβγά με το μηχανικό)- πως για το ότι δεν ξεκινά το αυτοκίνητο με καμία παναγία, ευθύνεται ένας αισθητήρας στα πιτσιλιστίρια που έχει παραδόσει το πνεύμα (για 876η φορά).
      2. Προτεραιότητα είναι να υποβάλεις 650 σχέδια για ένα μπροστινό φανάρι ώστε να επιλεγεί το αισθητικά καλύτερο, αλλά να μη σπαταλάς ούτε 10 λεπτά για το σχεδιασμό της θέσης οδήγησης (γνωρίζοντας ούτως ή άλλως ότι ο μέσος χρήστης του προϊόντος σου, είναι καμπούρης, έχει ύψος 1,60 και το δεξί του χέρι είναι 25 πόντους μακρύτερο από το αριστερό).
      3. Ευθύνη απέναντι στις ζωτικές απαιτήσεις του πελάτη είναι να του παρέχεις 40 εναλλακτικά χρώματα για τα προσκέφαλα, 25 επιλογές αρωματικού χώρου και 162 διαφορετικά λαχούρια για την ταπετσαρία (όλα στη φιλική τιμή των 399,99 ευρώ).
      4. Εγγύηση είναι αυτό που υπόσχεσαι ότι θα παρέχεις για 730 ολόκληρες ημέρες (2 χρόνια - και μόνο επειδή το απαιτεί η Ε.Ε.), στην πράξη το προσφέρεις για περίπου 365 (1 χρόνο), καλύπτοντας μόνο το 50% των υποσυστημάτων του προϊόντος σου και αφού αποδείξει ο κάτοχός του (με δικαστική απόφαση) ότι δεν ευθύνεται αυτός (ο οποίος ούτως ή άλλως είναι υπεύθυνος για ό,τι συμβεί από τη στιγμή που θα απομακρυνθεί την πρώτη φορά από την αντιπροσωπεία μετά την αγορά του αυτοκινήτου του).
      5. Αισθητική αμαξώματος είναι εκείνο που στην ιατρική ονομάζεται παρωτίτιδα (μαγουλάδες).
      6. Τεστ συναρμογής είναι εκείνο που μετράς αν φεύγει το τασάκι από τις βάσεις του όταν το αυτοκίνητο περάσει ανάχωμα ύψους 5 πόντων (αν δεν φύγει περνάει το τεστ). Επίσης αν το σύνολο των θορύβων των πλαστικών που τρίβονται σε κάθε λακούβα δεν ξεπερνά εκείνον του κινητήρα (σε πλήρη φορτίο, δηλαδή περίπου 88db!).

      Συνεχίστε τη λίστα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        Ξεκινώ το thread (αν και κανονικά σειρά έχει η Opel, αλλά το παραβλέπω) κατόπιν απαίτησης του κοινού και γιατί θεωρώ ότι το οφείλω, ως... αμετανόητος γαλλόφιλος!

        1. Τεχνολογία είναι να ανακαλύπτεις -μετά την πέμπτη επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (και τον όγδοο καβγά με το μηχανικό)- πως για το ότι δεν ξεκινά το αυτοκίνητο με καμία παναγία, ευθύνεται ένας αισθητήρας στα πιτσιλιστίρια που έχει παραδόσει το πνεύμα (για 876η φορά).
        2. Προτεραιότητα είναι να υποβάλεις 650 σχέδια για ένα μπροστινό φανάρι ώστε να επιλεγεί το αισθητικά καλύτερο, αλλά να μη σπαταλάς ούτε 10 λεπτά για το σχεδιασμό της θέσης οδήγησης (γνωρίζοντας ούτως ή άλλως ότι ο μέσος χρήστης του προϊόντος σου, είναι καμπούρης, έχει ύψος 1,60 και το δεξί του χέρι είναι 25 πόντους μακρύτερο από το αριστερό).
        3. Ευθύνη απέναντι στις ζωτικές απαιτήσεις του πελάτη είναι να του παρέχεις 40 εναλλακτικά χρώματα για τα προσκέφαλα, 25 επιλογές αρωματικού χώρου και 162 διαφορετικά λαχούρια για την ταπετσαρία (όλα στη φιλική τιμή των 399,99 ευρώ).
        4. Εγγύηση είναι αυτό που υπόσχεσαι ότι θα παρέχεις για 730 ολόκληρες ημέρες (2 χρόνια - και μόνο επειδή το απαιτεί η Ε.Ε.), στην πράξη το προσφέρεις για περίπου 365 (1 χρόνο), καλύπτοντας μόνο το 50% των υποσυστημάτων του προϊόντος σου και αφού αποδείξει ο κάτοχός του (με δικαστική απόφαση) ότι δεν ευθύνεται αυτός (ο οποίος ούτως ή άλλως είναι υπεύθυνος για ό,τι συμβεί από τη στιγμή που θα απομακρυνθεί την πρώτη φορά από την αντιπροσωπεία μετά την αγορά του αυτοκινήτου του).
        5. Αισθητική αμαξώματος είναι εκείνο που στην ιατρική ονομάζεται παρωτίτιδα (μαγουλάδες).
        6. Τεστ συναρμογής είναι εκείνο που μετράς αν φεύγει το τασάκι από τις βάσεις του όταν το αυτοκίνητο περάσει ανάχωμα ύψους 5 πόντων (αν δεν φύγει περνάει το τεστ). Επίσης αν το σύνολο των θορύβων των πλαστικών που τρίβονται σε κάθε λακούβα δεν ξεπερνά εκείνον του κινητήρα (σε πλήρη φορτίο, δηλαδή περίπου 88db!).

        Συνεχίστε τη λίστα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Ξεκινώ το thread (αν και κανονικά σειρά έχει η Opel, αλλά το παραβλέπω) κατόπιν απαίτησης του κοινού και γιατί θεωρώ ότι το οφείλω, ως... αμετανόητος γαλλόφιλος!

          1. Τεχνολογία είναι να ανακαλύπτεις -μετά την πέμπτη επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (και τον όγδοο καβγά με το μηχανικό)- πως για το ότι δεν ξεκινά το αυτοκίνητο με καμία παναγία, ευθύνεται ένας αισθητήρας στα πιτσιλιστίρια που έχει παραδόσει το πνεύμα (για 876η φορά).
          2. Προτεραιότητα είναι να υποβάλεις 650 σχέδια για ένα μπροστινό φανάρι ώστε να επιλεγεί το αισθητικά καλύτερο, αλλά να μη σπαταλάς ούτε 10 λεπτά για το σχεδιασμό της θέσης οδήγησης (γνωρίζοντας ούτως ή άλλως ότι ο μέσος χρήστης του προϊόντος σου, είναι καμπούρης, έχει ύψος 1,60 και το δεξί του χέρι είναι 25 πόντους μακρύτερο από το αριστερό).
          3. Ευθύνη απέναντι στις ζωτικές απαιτήσεις του πελάτη είναι να του παρέχεις 40 εναλλακτικά χρώματα για τα προσκέφαλα, 25 επιλογές αρωματικού χώρου και 162 διαφορετικά λαχούρια για την ταπετσαρία (όλα στη φιλική τιμή των 399,99 ευρώ).
          4. Εγγύηση είναι αυτό που υπόσχεσαι ότι θα παρέχεις για 730 ολόκληρες ημέρες (2 χρόνια - και μόνο επειδή το απαιτεί η Ε.Ε.), στην πράξη το προσφέρεις για περίπου 365 (1 χρόνο), καλύπτοντας μόνο το 50% των υποσυστημάτων του προϊόντος σου και αφού αποδείξει ο κάτοχός του (με δικαστική απόφαση) ότι δεν ευθύνεται αυτός (ο οποίος ούτως ή άλλως είναι υπεύθυνος για ό,τι συμβεί από τη στιγμή που θα απομακρυνθεί την πρώτη φορά από την αντιπροσωπεία μετά την αγορά του αυτοκινήτου του).
          5. Αισθητική αμαξώματος είναι εκείνο που στην ιατρική ονομάζεται παρωτίτιδα (μαγουλάδες).
          6. Τεστ συναρμογής είναι εκείνο που μετράς αν φεύγει το τασάκι από τις βάσεις του όταν το αυτοκίνητο περάσει ανάχωμα ύψους 5 πόντων (αν δεν φύγει περνάει το τεστ). Επίσης αν το σύνολο των θορύβων των πλαστικών που τρίβονται σε κάθε λακούβα δεν ξεπερνά εκείνον του κινητήρα (σε πλήρη φορτίο, δηλαδή περίπου 88db!).

          Συνεχίστε τη λίστα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Οι Γάλλοι είναι αδελφές και δειλοί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnnywalker last edited by

              Εγώ τα πάω τα γαλλικά (όχι όλα βέβαια...) δε θέλω να τα θάψω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                king-alexander last edited by

                Μια μερίδα Freedom Fries για εμένα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petros last edited by

                  Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
                  Εγώ τα πάω τα γαλλικά (όχι όλα βέβαια...) δε θέλω να τα θάψω...

                  Σπασίκλα

                  Τι να πω κι εγώ 15 χρόνια κάτοχος διαφόρων Peugeot!!!
                  και υποψήφιος αγοραστής του 207GT (αλλά αυτό το τελευταίο δεν το φωνάζω)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Οι γάλλοι και ειδικά οι Σιτροενάκηδες είναι εκείνοι οι κάπτυστοι τύποι που όταν είχαν στην κατοχή τους την Μαζεράτι είχαν σχεδιάσει την πρώτη προσθιοκίνητη Quattroporte!

                    Το κατασκεύμασμα παρουσιάστηκε μάλιστα σε κάποιο διεθνές σαλόνι! Ευτυχώς ο καλός Θεούλης (που είναι ιταλόφιλος-το απέδειξε και στο Μουντιάλ ) φρόντισε να πουληθεί η Μαζεράτι πριν βγει στην παραγωγή αυτό το μίασμα!

                    Επίσης είναι εφευρέτες του Vagειου τρόπου σχεδιασμού (PSA) και πρωτεργάτες στα premium μοντέλα. Τρανό παράδειγμα το 106 gti - ένα premium rallye!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lkar last edited by

                      Το ζουάν είναι γαλλική λέξη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros last edited by

                        Σπορ συμπεριφορά είναι αυτό που άμα τολμήσεις να σηκώσεις ένα χιλιοστό το πόδι σου από το γκάζι στη στροφή (ενίοτε και χωρίς να το σηκώσεις), βλέπεις σε dt τον κώλο σου να σε προσπερνάει συντροφιά με έναν μαυροφορεμένο τύπο που τον λένε Χάρη (τι, Χάρο;;; ααα...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opterios last edited by

                          Je ne veux pas parler des voitures francaises, parce que chrmes et cavallino peut-etre deviendra tristes.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            petros last edited by

                            Αξιοπιστία δεν είναι να μην τρυπήσει το κολάρο του ψυγείου (αυτά τα κάνουν μόνο οι ξενέρωτοι κιτρινιάρηδες που φτιάχνουν ψυγεία με ρόδες), αλλά να τρυπήσει όταν το αυτοκίνητο είναι έξω από το σπίτι σου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              king-alexander last edited by

                              Εγώ απορώ πώς, με τόση απλησιά και δυσωδία που έχουν εθνική παράδοση, δεν βρωμούν τα αυτοκίνητά τους και καταφέρνουν να τα πωλούν: βέβαια, δημιούργησαν και κάτι εκπληκτικά αρώματα για να καλύπτουν τη μπόχα, οπότε, χαλάλι τους.

                              Μερικές φορές αναρωτιέμαι, από πού αντλούν την έμπνευσή τους οι Γάλλοι σχεδιαστές: απ' τις τριχωτές μασχάλες ορισμένων γυναικών τους ή απ' το απείρου κάλλους, μουχλιασμένο τυρί ροκφόρ, που μάλιστα χρυσοπληρώνει κανείς, προκειμένου να ντερλικώσει;

                              Υ.Γ: (εντάξει, πλάκα κάνουμε, μην παρεξηγιέστε!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnnywalker last edited by

                                Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                Εγώ τα πάω τα γαλλικά (όχι όλα βέβαια...) δε θέλω να τα θάψω...

                                **Σπασίκλα **:lol:

                                Τι να πω κι εγώ 15 χρόνια κάτοχος διαφόρων Peugeot!!!
                                και υποψήφιος αγοραστής του 207GT (αλλά αυτό το τελευταίο δεν το φωνάζω)

                                Εγώ 4 γαλλικά έχω οδηγήσει : Το Renault 19 1.4 (τελευταίο μοντ.) του πατέρα μου, το Renault 19 GTS 16V του θείου μου, ένα Renault megane classic 1.6 επίσης του θείου κ ένα Peugeot 206 (του δασκάλου που έμαθα οδήγηση )

                                Άντε να θάψω κ εγώ λίγο για να μη μου τη λες όχι τίποτα άλλο!

                                Όσο οδηγούσα γαλλικό αμάξι είχα φτιάξει απίστευτη αριστερή γάμπα!
                                Μιλάμε η γράμμωση η ίδια!!!
                                Καλά όλα τα γαλλικά εχουν τόσο σκληροκούτσουρο συμπλέκτη?
                                (σοβαρά τώρα έχουν όλα τόσο σκληρό συμπλέκτη? )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  To 1007 γαλλικό είναι; αυτός που το σχεδίασε είναι στη θέση του; αυτοί που το ενέκριναν και το έβαλαν στην παραγωγή;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:

                                    Καλά όλα τα γαλλικά εχουν τόσο σκληροκούτσουρο συμπλέκτη?
                                    (σοβαρά τώρα έχουν όλα τόσο σκληρό συμπλέκτη? )

                                    Δυστυχώς ( ) όχι... Όταν πέρασα από το Rallye στο 206, ο συμπλέκτης νόμιζα ότι πάταγε σε λιωμένο βούτυρο (μπλιαχχχχχ!!!)

                                    Επί του θέματος τώρα:
                                    Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτό που έχει ένα μαρκούτσι στη μία του άκρη και πάνω γράφει αριθμούς από το 1 ως το 5 (σε ελάχιστες περιπτώσεις και 6) -οι οποίοι όμως τοπογραφικά δεν αντιστοιχούν σε τίποτε- ενώ για να χαρακτηριστεί σωστό θα πρέπει να αρνείται πεισματικά να δεχτεί τη δευτέρα και την όπισθεν. Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι κάτι που είδαμε σε κάποια ιαπωνέζικα περιοδικά αυτοκινήτου αλλά ακόμη δεν ξέρουμε τι κάνουν (εκτός του ότι δεν έχουν αριθμούς πάνω τους).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      japanpower last edited by

                                      Το μονο που αξιζει απο Γαλλια ειναι φυσικα οι γυναικαρες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Γαλλικό σημαίνει να προσπαθείς -μιλάμε για τεράστια προσπάθεια όχι αστεία- να βρίσκεις σε κάθε μοντέλο που βγάζεις όλο και πιο απίθανα σημεία για να βάλεις τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων...Όλοι σκέφτονται οτι τους έβαλες εκεί που περίσευε χώρος όμως εσύ -ο μέγιστος μηχανικός της εργονομίας- ξέρεις οτι όλα έχουν γίνει με σχέδιο και άσε τους άλλους να νομίζουν οτι θέλουν
                                        Εγκάθετε...έχει γεμίσει 1007 η Θεσσαλονίκη είναι παντού ( καλά δεν είναι τόσα όσα τα 206 ) κάθε μέρα βλέπω και ένα διαφορετικό αναρωτιέμαι η Peugeot τα δίνει δώρο σε όποιον αγοράζει ένα Peugeot για να μην τις πίανουν χώρο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          opterios last edited by

                                          Ο χρήστης japanpower έγραψε:
                                          Το μονο που αξιζει απο Γαλλια ειναι φυσικα οι γυναικαρες

                                          Προτιμώ τις γιαπωνέζες...!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                            Οι Γάλλοι είναι αδελφές και δειλοί.

                                            κάουαρντ σίσσυς;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 1 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr