Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΙΣΤΑ ΑΓΩΝΩΝ - ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗΜΟΤΗΤΑ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΠΙΣΤΑ ΑΓΩΝΩΝ - ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗΜΟΤΗΤΑ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    13
    22
    232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      komninos last edited by

      Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκεντρώσω πληροφορίες σχετικά με την πιθανή βιωσημότητα ενός σχεδίου κατασκευής πίστας στην Ελλάδα , στα πρότυπα και τα μεγέθη της πίστας των Σερρών.

      Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τα έσοδα μιας πίστας παρόμοιας με των Σερρών, έστω και εκτός Ελλάδας??
      Που θα μπορούσα να βρώ οικονομικά στοιχεία σχετικά με τα έσοδα αλλά και τα έξοδα μιας τέτοιας πίστας (κατασκευής και λειτουργείας)??? Κάποια σχετικά sites ή links?? Γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένες πληροφορίες??

      Οποιαδήποτε πληροφορία σας θα βοηθούσε πολύ, καθώς υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου από μια ομάδα επιχειρηματιών στην βόρεια Ελλάδα και εχω αναλάβει να βρω πληροφορίες για το θέμα.

      Σας ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        komninos last edited by

        Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκεντρώσω πληροφορίες σχετικά με την πιθανή βιωσημότητα ενός σχεδίου κατασκευής πίστας στην Ελλάδα , στα πρότυπα και τα μεγέθη της πίστας των Σερρών.

        Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τα έσοδα μιας πίστας παρόμοιας με των Σερρών, έστω και εκτός Ελλάδας??
        Που θα μπορούσα να βρώ οικονομικά στοιχεία σχετικά με τα έσοδα αλλά και τα έξοδα μιας τέτοιας πίστας (κατασκευής και λειτουργείας)??? Κάποια σχετικά sites ή links?? Γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένες πληροφορίες??

        Οποιαδήποτε πληροφορία σας θα βοηθούσε πολύ, καθώς υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου από μια ομάδα επιχειρηματιών στην βόρεια Ελλάδα και εχω αναλάβει να βρω πληροφορίες για το θέμα.

        Σας ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          komninos last edited by

          Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκεντρώσω πληροφορίες σχετικά με την πιθανή βιωσημότητα ενός σχεδίου κατασκευής πίστας στην Ελλάδα , στα πρότυπα και τα μεγέθη της πίστας των Σερρών.

          Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τα έσοδα μιας πίστας παρόμοιας με των Σερρών, έστω και εκτός Ελλάδας??
          Που θα μπορούσα να βρώ οικονομικά στοιχεία σχετικά με τα έσοδα αλλά και τα έξοδα μιας τέτοιας πίστας (κατασκευής και λειτουργείας)??? Κάποια σχετικά sites ή links?? Γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένες πληροφορίες??

          Οποιαδήποτε πληροφορία σας θα βοηθούσε πολύ, καθώς υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου από μια ομάδα επιχειρηματιών στην βόρεια Ελλάδα και εχω αναλάβει να βρω πληροφορίες για το θέμα.

          Σας ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apostolis last edited by

            Ο χρήστης komninos έγραψε:
            Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να συγκεντρώσω πληροφορίες σχετικά με την πιθανή βιωσημότητα ενός σχεδίου κατασκευής πίστας στην Ελλάδα , στα πρότυπα και τα μεγέθη της πίστας των Σερρών.

            Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τα έσοδα μιας πίστας παρόμοιας με των Σερρών, έστω και εκτός Ελλάδας??
            Που θα μπορούσα να βρώ οικονομικά στοιχεία σχετικά με τα έσοδα αλλά και τα έξοδα μιας τέτοιας πίστας (κατασκευής και λειτουργείας)??? Κάποια σχετικά sites ή links?? Γνωρίζει κάποιος συγκεκριμένες πληροφορίες??

            Οποιαδήποτε πληροφορία σας θα βοηθούσε πολύ, καθώς υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον για την υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου από μια ομάδα επιχειρηματιών στην βόρεια Ελλάδα και εχω αναλάβει να βρω πληροφορίες για το θέμα.

            Σας ευχαριστώ.

            Καλως ήρθες , στο forum !!!
            Με το αντικείμενο που έχεις αναλάβει να βρείς πληροφορίες , δυστυχώς ή ευτυχώς , έχει να κάνει ΚΑΙ η ΕΘΕΑ (ΕΘνική Επιτροπή Αγώνων) .....
            Μήν το δείς σαν αντικείμενο μιας οποιασδήποτε οικονομοτεχνικής μελέτης...
            Είναι δύσκολο το πράγμα ...
            Πάντως , είναι κοινό μυστικό , πως κάποια ... μεγάλα παιδιά , έχουν τις εκτάσεις και περιμένουν .......

            Αποστόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              komninos last edited by

              Φίλε Αποστόλη, αυτο που χρειάζομαι είναι πληροφορίες για τα ετήσια έσοδα κυρίως μια πίστας. Το κόστος κατασκευής έχει ήδη διερευνηθεί και δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα. Και έκταση επίσης συγκεκριμένη υπάρχει. Το θέμα είναι να πιστούν κάποιοι άνθρωποι να το προχωρήσουν, βάζοντας στην αρχή χρήματα απο την τσέπη τους. Και αυτο μπορεί να γίνει αν υπάρχει μια καθαρή εικόνα για τα ετήσια έσοδα τους από την χρήση της πίστας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                komninos last edited by

                Και άμα αυτό γίνει, τότε το project θα προχωρήσει... και κανένας δεν μπορεί να μπλοκάρει την διαδικασία...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Πληροφοριες θα μπορουσε(αν θελει) να σου δωσει ο Μ. Καπετανακης,προεδρος της 'Αυτοκινητοδρομιο Χαλανδριτσας Α.Ε'

                  Τωρα πολυ γενικα, τα εσοδα μιας πιστας εχουν να κανουν με πολλους παραγοντες.
                  Για να εχει βιωσιμοτητα μια πιστα, θα πρεπει να μην στηριζεται μονο στους αγωνες ταχυτητας, αλλα και σε περιφερειακες εκδηλωσεις, οπως σεμιναρια ασφαλους οδηγησης, μαθηματα κυκλοφοριακης αγωγης, track days,δοκιμες κατασκευαστων και ειδικου τυπου,πιστα καρτ, καφετεριες κλπ.

                  Προσωπικα, θα κοιταγα και προς εξωτερικο μερια, για να δειτε πως λειτουργουν εκει οι σωστες πιστες,ενω σιγουρα θα προσπαθουσα να κλεισω εναν αγωνα ευρωπαικου ή παγκοσμιου πρωταθληματος σε αυτοκινητο ή μοτοσικλετα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    offtopic

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      avel last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                      Εχω παρα πολλες αμφιβολιες για το αν μια τετοια επενδυση ειναι ελκυστικη για χρηματοδοτηση μονο απο ιδιωτες,καθοτι πρεπει να τα σκασεις χοντρα για δικαιωματα στον Μπερνι,και θεωρητικα ανα πασα στιγμη μπορει να βρεθεις εκτος καλεντάρι.Και φυσικα η ΕΕ δεν επιδοτει τετοιου ειδους εργα.

                      Μπέρνι;;; Ποιο καλεντάρι;;; Τι σχέση έχει η F1; Ο άνθρωπος μιλάει για πίστα αντίστοιχη με τις Σέρρες, όχι προδιαγραφών F1.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opterios last edited by

                        Καλό είναι αν δεν μπορούμε να δίνουμε υπεύθυνες απαντήσεις, να μην απαντάμε καθόλου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο χρήστης S3 έγραψε:
                          ...σιγουρα θα προσπαθουσα να κλεισω εναν αγωνα ευρωπαικου ή παγκοσμιου πρωταθληματος σε αυτοκινητο ή μοτοσικλετα.

                          Χωρις να ειναι η πιστα FIA Grade 4 κατι τετοιο ειναι αδυνατο. Και η μια πιστα σαν τις Σερρες δεν ειναι Grade 4, θελει πολυ μεγαλυτερη επενδυση σε υποδομες.

                          ΥΓ Οταν λεω υποδομες δεν εννοω το μεγεθος της πιστας ή τη χαραξη, αλλα ολα τα υπολοιπα (pits, paddock, κερκιδες, κτιρια υποστηριξης κλπ κλπ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              avel last edited by

                              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                              ...σιγουρα θα προσπαθουσα να κλεισω εναν αγωνα ευρωπαικου ή παγκοσμιου πρωταθληματος σε αυτοκινητο ή μοτοσικλετα.

                              Χωρις να ειναι η πιστα FIA Grade 4 κατι τετοιο ειναι αδυνατο. Και η μια πιστα σαν τις Σερρες δεν ειναι Grade 4, θελει πολυ μεγαλυτερη επενδυση σε υποδομες.

                              Πάντως υπάρχουν και εξαιρέσεις σε μερικά πρωταθλήματα, για παράδειγμα έγινε ευρωπαϊκός αγώνας Super Moto στο Ελληνικό με απόλυτη επιτυχία από κόσμο και οργάνωση, και αυτό με 'πρόχειρες' εγκαταστάσεις. Αλλά υποθέτω ότι για τα περισσότερα πρωταθλήματα έχεις δίκιο γενικά...

                              (sorry για το semi-OT)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                ...σιγουρα θα προσπαθουσα να κλεισω εναν αγωνα ευρωπαικου ή παγκοσμιου πρωταθληματος σε αυτοκινητο ή μοτοσικλετα.

                                Χωρις να ειναι η πιστα FIA Grade 4 κατι τετοιο ειναι αδυνατο. Και η μια πιστα σαν τις Σερρες δεν ειναι Grade 4, θελει πολυ μεγαλυτερη επενδυση σε υποδομες.

                                ΥΓ Οταν λεω υποδομες δεν εννοω το μεγεθος της πιστας ή τη χαραξη, αλλα ολα τα υπολοιπα (pits, paddock, κερκιδες, κτιρια υποστηριξης κλπ κλπ)

                                Δεν διαφωνω, μακαρι να γινει σωστη επενδυση για πιστα τετοιου επιπεδου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  f1pilot last edited by

                                  Σαν heavy user ( αν και με ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξι:roll: ) με έχει απασχολήσει πολλές φορές το θέμα αυτό. Οι αγώνες ταχύτητας χαροπαλεύουν στην Ελλάδα, ενώ πρωτάθλημα Β.Ελλάδος είναι ανύπαρκτο. Ο κόσμος γενικά αδιάφορος και ως δυνητικός χρήστης αλλά και ως θεατής. Νομίζω ότι δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα κρίνοντας από την πίστα των Σερρών (για διάφορους λόγους), ούτε και από πίστα του εξωτερικού. Το θέμα βιοσημότητας χρήζει ευρύτερης ανάλυσης, μακροοικονομικής, πολιτικής, δημογραφικής, ψυχολογίας καταναλωτή κτλ. Πιστεύω είναι ένα στοίχημα ανατροπής μιας παγιωμένης κατάστασης. Σίγουρα πάντως οι παράπλευρες δραστηριότητες είναι που στηρίζουν μια πίστα παρά αυτοί καθε αυτοί οι αγώνες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Το μόνο σίγουρο είναι ότι γενικώς, το ενδιαφέρον των ερασιτεχνών για επισκέψεις στην πίστα, έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία 2 χρόνια. Το κατά πόσο αυτό βέβαια ενδιαφέρει κάποιον επενδυτή δε γνωρίζω, αλλά επειδή επισκέπτομαι συχνά τις πίστες, βλέπω πως υπάρχει κίνηση πλέον ακόμα και ανυποψίαστες μέρες.

                                    Ίσως να είναι ένα σημάδι ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται στο υποσυνείδητο του κόσμου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ναι αυτο θα λεγα κι εγω. Αμαν κανουμε να βρουμε ελευθερη μερα στα Μεγαρα και τωρα τελευταια φευγουμε απο τις δουλειες μας και παμε στο καπακι πιστα (αντι σπιτι για ξαπλα ή παραλια για μπανιο). Αρα τουλαχιστον στην Αθηνα, υπαρχει ρευμα. Για τις Σερρες δεν ξερω, αν ομως η πιστα των Σερρων (σαν συνολο), βρισκοταν στην Αττικη, νομιζω θα εκανε χρυσες δουλειες....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης f1pilot έγραψε:
                                        Σαν heavy user ( αν και με ιδιαίτερα ελαφρύ αμάξι:roll: ) με έχει απασχολήσει πολλές φορές το θέμα αυτό. Οι αγώνες ταχύτητας χαροπαλεύουν στην Ελλάδα, ενώ πρωτάθλημα Β.Ελλάδος είναι ανύπαρκτο.

                                        Αν οι αγωνες ταχυτητας ακολουθουσαν το Αμερικανικο προτυπο, πιστευω ακομα και εδω θα ειχαμε μπολικο κοσμο. Θα επρεπε να υπαρχει ενα escalation, μια διαδικασια εξελιξης, που θα επαιρνε τους διαφορους track day drivers και με διαφορα βηματα εξελιξης, θα τους εβαζε στους αγωνες.
                                        Σαν 1ο σταδιο, ατομικη χρονομετρηση, σαν 2ο ολοι μαζι στην πιστα με περιορισμους στο προσπερασμα (ισως μονο σε ενα σημειο), σαν 3ο καθαρο wheel to wheel racing. Μπορει να εχει και αλλα, δεν τα θυμαμαι, αν θελετε τα ψαχνω. Ολα τα αυτοκινητα τρεχουν (οχι μονο οσα εχουν ομολογκασιον FIA), παιρνουν βαθμους αναλογα με το τι φορανε πανω και κατατασονται σε κατηγοριες (πχ τουρμπισμενο S2000 με 911 και Viper, ή Μ3 Ε36 με 928, Ν/Α S2000, Boxter, Z4 και ΜΧ5 κομπρεσορ). Ομοιως κατατασονται και οι οδηγοι και αναλογα με το ποσους βαθμους μαζευουν, μπορουν να τρεξουν και τα αναλογα event.
                                        Εγω παω στοιχημα οτι αν τρεξει στην Ελλαδα ενα τετοιο μοντελο, θα σκασουν οι πιστες απο τον κοσμο. Αλλα τι να λεμε τωρα.... ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          komninos last edited by

                                          Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                          Ναι αυτο θα λεγα κι εγω. Αμαν κανουμε να βρουμε ελευθερη μερα στα Μεγαρα και τωρα τελευταια φευγουμε απο τις δουλειες μας και παμε στο καπακι πιστα (αντι σπιτι για ξαπλα ή παραλια για μπανιο). Αρα τουλαχιστον στην Αθηνα, υπαρχει ρευμα. Για τις Σερρες δεν ξερω, αν ομως η πιστα των Σερρων (σαν συνολο), βρισκοταν στην Αττικη, νομιζω θα εκανε χρυσες δουλειες....

                                          Έχουμε ήδη περθει σε επαφή με τον διαχειριστή στης πίστας των Σερρών, και ενώ δεν μπρούσε να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία λόγω της θέσης του, μας διαβεβαίωσε ότι απο κίνηση και έσοδα πηγαίνουν πολύ καλά.

                                          Το εντυπωσιακότερο είναι ότι το 60% της κίνησης των ερασιτεχνών οδηγών αλλα και αγωνιστικών ομάδων είναι απο την Βουλγαρία. Κάτι που διαπιστώσαμε και εμείς στις δυο επισκέψεις μας, καθώς και τις 2 φορές στην πίστα υπήρχαν μηχανές αγωνιστικών ομάδων απο Βουλγαρία. Στην μία μάλιστα βουλγαρικό ήταν και ένα αγωνιστικό τύπου F3000 που έκανε δοκιμές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                            Το μόνο σίγουρο είναι ότι γενικώς, το ενδιαφέρον των ερασιτεχνών για επισκέψεις στην πίστα, έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία 2 χρόνια. Το κατά πόσο αυτό βέβαια ενδιαφέρει κάποιον επενδυτή δε γνωρίζω, αλλά επειδή επισκέπτομαι συχνά τις πίστες, βλέπω πως υπάρχει κίνηση πλέον ακόμα και ανυποψίαστες μέρες.

                                            Ίσως να είναι ένα σημάδι ότι κάτι έχει αρχίσει να κινείται στο υποσυνείδητο του κόσμου...

                                            Το ότι η κίνηση στίς πίστες τών ιδιωτών αυξάνει είναι γεγονός.
                                            Το ότι άν γίνει καί άλλη πίστα (ή καί άλλες πίστες) στήν Ελλάδα,θα χτιστεί σταδιακά μία 'κουλτούρα' τής πίστας με αποτέλεσμα να συνεχίσει η αύξηση τών επισκεπτών σε αυτές.
                                            Είμαστε πολλά χρόνια πίσω από άλλες ευρωπαικές χώρες,αλλά πιστεύω ότι σέ κάποια στιγμή,καί άν υπάρξουνε υποδομές,θα πρέπει να τούς μοιάσουμε.

                                            Για τους αγώνες,τα είπανε όλα οι προηγούμενοι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr