-
Αν δεν υπάρχει διαρροή σε ψυγείο, κολάρα, καλοριφέρ, σωληνώσεις κτλ, τότε €€€€ καθώς μάλλον πας για άνοιγμα μοτέρ. Να εύχεσαι να χάνει από την φλάτζα της κεφαλής (ή έστω από κάποιο ρήγμα στην κεφαλή) και όχι από κάπου στο μπλοκ.
-
δεν παιζει με τιποτα ιδικα τωρα να ανοιξω το μοτερ το εκανα πριν 3000 χιλιομετρα για αλλαγη της φλατζας δεν το ξανακανω τωρα.το αφηνω και οτι γινει
-
Εάν έχεις εφεδρικό καπάκι για το ψυγείο,
πάρε αυτό που έχεις και ξήλωσε το κάτω λάστιχο - αυτό που πατάει κάτω στο ψυγείο με ελατήριο, ΟΧΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ γιατί θα χάνει νερά. Τώρα το καπάκι απλά κλείνει το ψυγείο και αφήνει το νερό να πηγαίνει στο δίπλα δοχείο χωρίς να σηκώνει καθόλου πίεση.Η διαρροή σου θα περιοριστεί πάρα πολύ. Μη φοβάσαι, δεν θα βράσει το νερό αν δεν φτάσει η θερμοκρασία πάνω από το 90-95.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν έχεις εφεδρικό καπάκι για το ψυγείο,
πάρε αυτό που έχεις και ξήλωσε το κάτω λάστιχο - αυτό που πατάει κάτω στο ψυγείο με ελατήριο, ΟΧΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ γιατί θα χάνει νερά. Τώρα το καπάκι απλά κλείνει το ψυγείο και αφήνει το νερό να πηγαίνει στο δίπλα δοχείο χωρίς να σηκώνει καθόλου πίεση.Η διαρροή σου θα περιοριστεί πάρα πολύ. Μη φοβάσαι, δεν θα βράσει το νερό αν δεν φτάσει η θερμοκρασία πάνω από το 90-95.
αυτο παει σε μενα η σε καποιο αλλο μελος ?? γιατι καπου σε χανω , σε τι αποσκοπει αυτο που προτηνεις εαν οντως το λες για μενα
επισης εχω μονο ενα δοχειο και οχι 2
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν έχεις εφεδρικό καπάκι για το ψυγείο,
πάρε αυτό που έχεις και ξήλωσε το κάτω λάστιχο - αυτό που πατάει κάτω στο ψυγείο με ελατήριο, ΟΧΙ ΤΟ ΕΠΑΝΩ γιατί θα χάνει νερά. Τώρα το καπάκι απλά κλείνει το ψυγείο και αφήνει το νερό να πηγαίνει στο δίπλα δοχείο χωρίς να σηκώνει καθόλου πίεση.Η διαρροή σου θα περιοριστεί πάρα πολύ. Μη φοβάσαι, δεν θα βράσει το νερό αν δεν φτάσει η θερμοκρασία πάνω από το 90-95.
Δεν εχει δυο ταπες,μια στο ψυγειο και μια στο δοχειο υπερχειλισης οπως πχ τα ιαπωνικα.Εχει μονο μια στο δοχειο.
-
επισης δεν μπορω να καταλαβω εαν οντως τα νερα πηγαιναν καπου μεσα στο μοτερ γιατι δεν κανει ρεταρισματα και τετοια ή γιατι δεν υπαρχουν σκουριασμενα μπουζι.
ακομα αν ετρωγε τα νερα απο θεμα φλατζας στα λουκια που περναει το λαδι απο το καρτερ στην κυλινδροκεφαλι θα ειχα λαδια στο παγουρι του παραφλου.
τελος τα λαδια μου δεν εχουν ουτε αφρους ουτε τιποτα εκανα και αλλαγη λαδιων σημερα και γενικα το αμαξι απο μοτερ σκιζει.
υ.γ επιτρεπεται να ριξω καμια χριστ. . . . για να εκτονωθω
-
Αν η φλάτζα έχει διαρροή από τα νερά προς τα καυσαέρια, τα καίει, αν έχει διαρροή προς το λάδι θα είχες σαπουνάδα στο δοχείο αλλά και στην τάπα του λαδιού.
Όταν άλλαξες φλάτζα πήγε το καπάκι στο ρεκτιφιέ για πλάνισμα να φύγουν τα πέτσικα ? Αν όχι, μάλλον δεν πατάει καλά η φλάτζα και την ξαναάκουσε.
Τι αυτοκίνητο είναι ? Το καπάκι σφίχτηκε σωστά με την μία με κιλά και μοίρες, ή είναι μοτέρ που χρειάζεται επανασφίξιμο ?
Συνήθως οι κατασκευαστές ( όχι όλοι ) προτείνουν όταν ανοιχτεί το καπάκι να αλλαχθούν και οι βίδες του καπακιού, έτσι είναι στο δικό σου ? Αν ναι, αλλάχθηκαν ?
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
αυτο παει σε μενα η σε καποιο αλλο μελος ?? γιατι καπου σε χανω , σε τι αποσκοπει αυτο που προτηνεις εαν οντως το λες για μεναεπισης εχω μονο ενα δοχειο και οχι 2
Δεν σηκώνει πίεση το κύκλωμα ψύξης και αν η διαρροή σου είναι μικρή μετά θα γίνει ελάχιστη.
Αν έχεις 1 καπάκι, δεν δουλεύει με τον ίδιο τρόπο. Άφησε το (πολύ) χαλαρό ώστε να μη κλείνει τη πίεση μέσα. Πρόσεξε μόνο επειδή είναι χαλαρό να μη ξεβιδωθεί από τους κραδασμούς, πέσει και το χάσεις.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν η φλάτζα έχει διαρροή από τα νερά προς τα καυσαέρια, τα καίει, αν έχει διαρροή προς το λάδι θα είχες σαπουνάδα στο δοχείο αλλά και στην τάπα του λαδιού.Όταν άλλαξες φλάτζα πήγε το καπάκι στο ρεκτιφιέ για πλάνισμα να φύγουν τα πέτσικα ? Αν όχι, μάλλον δεν πατάει καλά η φλάτζα και την ξαναάκουσε.
Τι αυτοκίνητο είναι ? Το καπάκι σφίχτηκε σωστά με την μία με κιλά και μοίρες, ή είναι μοτέρ που χρειάζεται επανασφίξιμο ?
Συνήθως οι κατασκευαστές ( όχι όλοι ) προτείνουν όταν ανοιχτεί το καπάκι να αλλαχθούν και οι βίδες του καπακιού, έτσι είναι στο δικό σου ? Αν ναι, αλλάχθηκαν ?
ναι το καπακι πηγε ρεκτιφιε για πλανισμα και τα λοιπα.το αμαξι ειναι fiat punto hgt 1800cc.
το καπακι σφιχτηκε σωστα με κιλα και μοιρες συγκεκριμενα ειναι 25nm , 40 nm , 90 μοιρες , 90 μοιρες , 90 μοιρες.ημουν μπροστα στο σφιξημο γενικα ειμαι παντα μπροστα για να ξερω τι μου γινετε.τωρα για της βιδες μου εβαλες ιδεα διοτι ο μαστορας μου ειπε οτι κανονικα επρεπε να αλλαχτουν αλλα δεν πιστευε και αυτος οτι θα εχει προβλημα εαν δεν αλλαχτουν παντως μου το ανεφερε αλλα δεν τις αλλαξαμε.
α ξεχασα να αναφερω οτι δεν χρησιμοποιηθηκαν οι μαμισιες φλατζες αλλα απο αλλη εταιρια αλλα δε νομιζω να υπαρχει προβλημα συγκεκριμενα ειναι αυτης της εταιρειας
http://www.ajusa.es/us/ -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
...ο μαστορας μου ειπε οτι κανονικα επρεπε να αλλαχτουν αλλα δεν πιστευε και αυτος οτι θα εχει προβλημα εαν δεν αλλαχτουν παντως μου το ανεφερε αλλα δεν τις αλλαξαμε.Αν δεν είναι από αυτές που αλλάζουν δεν χρειάζεται να τις αλλάξεις. Αν είναι από αυτές που αλλάζουν, η αλλαγή δεν είναι προαιρετική - είναι υποχρεωτική. Όταν τις σφίγγεις ξεπερνάς την ελαστική περιοχή του μετάλλου και μπαίνεις στη πλαστική - παραμορφώνονται ΜΟΝΙΜΑ και φυσικά δεν πρέπει να τις ξαναχρησιμοποιείς.
-
Είχε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο R&D προ καιρού για τις βίδες κτλ.
Όντως, αν είναι τέτοιου τύπου θέλουν αλλαγή. Πολύ απλά μακραίνουν και δεν σφίγγουν επαρκώς.
-
Παιδια το παραφλου καθε μηνα πεφτει η σταθμη στο ελαχιστο...
τι πιθανοτητες υπαρχουν για βλαβη? -
Mέχρι το min δλδ και δεν πάει παρακάτω;
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Παιδια το παραφλου καθε μηνα πεφτει η σταθμη στο ελαχιστο...
τι πιθανοτητες υπαρχουν για βλαβη?Η αντλία νερού δικαιολογεί μια μικρή απώλεια (καλύτερα να μην έχει απώλεια αλλά δεν είναι βλάβη). Συμπληρώνεις και παρακολουθείς, ίσως σταματήσει για λίγο καιρό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mέχρι το min δλδ και δεν πάει παρακάτω;Συνεχομενα πεφτει και κατω απο το min...
-
Μην το αφήσεις έτσι. Βρες από πού είναι η διαρροή, γιατί μπορεί να μεγαλώσει και να τρέχεις...
-
Ίδιο πρόβλημα είχα κ γω στο polo και τελικά αλλάχτηκε η αντλία (στην εγγύηση).
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Mέχρι το min δλδ και δεν πάει παρακάτω;
Συνεχομενα πεφτει και κατω απο το min...
Πηγαινε στον Θοδωρη και πες του να βρει τη διαρροη.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Mέχρι το min δλδ και δεν πάει παρακάτω;
Συνεχομενα πεφτει και κατω απο το min...
Πηγαινε στον Θοδωρη και πες του να βρει τη διαρροη.
Eκει ημουν σημερα
Και μιλησαμε και για σενα -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Eκει ημουν σημερα
Και μιλησαμε και για σεναΤι ακριβως ειπατε?
Παραφλού στο ψυγείο