-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ρωτάω για τη χρησιμότητα του HANS για την οποία αναφέρεις συγκεκριμένα ατυχήματα, υπάρχει κάτι, κάπου κάποιο site κάποια ανακοίνωση που να τα αναφέρει, ώστε να τα πληροφορηθούμε και εμείς;Οχι.
Ναι, έχω. Αλλά δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να ανακοινώσω οτιδήποτε. Είναι δουλειά της ΕΘΕΑ αυτό.
Συνεπώς αυτά που γνωρίζεις επιβαρύνουν με κάποιον τρόπο την ΕΘΕΑ ή τους οργανωτές, γιατί σε αντίθετη περίπτωση, δεν θα υπήρχε λόγος μη ανακοίνωσης.
(Φυσικά το παραπάνω δεν είναι θέση αλλά βάσιμη υπόθεση)Φυσικά τα παραπάνω είναι αυθαίρετη αερολογία. Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει 'δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να μιλήσω για λογαριασμό της ΕΘΕΑ' ? Σημαίνει πως δεν μιλάω ως εκπρόσωπος της ΕΘΕΑ και κατά συνέπεια Επιπλέον, δε γνωρίζω όλες τις παραμέτρους της υπόθεσης αλλά μόνο αυτές που με αφορούν.
Πάντως σε κανένα από τα 3 δυστυχήματα δεν υπήρχε έλλειψη ασφάλειας του αυτοκινήτου που να συνετέλεσε στο δυστύχημα ή στο αποτέλεσμά του. Για τη χρήση των ατομικών μέτρων ασφάλειας δεν είμαι τόσο σίγουρος...
Δεν είσαι σίγουρος για τα ατομικά μέτρα ασφάλειας. Για τα μέτρα ασφάλειας της εκάστοτε διοργάνωσης, είσαι σίγουρος;
Διότι όπως το γράφεις αφήνεις να αιωρείται μομφή προς τα θύματα και όχι προς τις διοργανώσεις. (Και για να γίνω σαφής μπαριέρα-ΑΛΑ-Κυρίτση)Πάλι τα ίδια... Δεν αφήνω μομφή κατά ουδενός, λέω μόνο αυτά που γνωρίζω και εμπίπτουν στο δικό μου γνωστικό πεδίο. Και μπορεί μια χαρά στο αποτέλεσμα ενός δυστυχήματος να συντελέσουν 100 παράγοντες, το ό,τι μιλάω για έναν δε σημαίνει πως αγνοώ τους άλλους 99 ή πως μηδενίζω τη σημασία τους. Ούτε σημαίνει πως δεν ξέρω τι συνέβη. Ομως προσπαθώ να μην εκφέρω άποψη επί παντός επιστητού.
Κοστίζει έναν τεχνικό έφορο (ή περισσότερους, αν είναι σε ράλι). Αλλά φυσικά είναι κάτι που πρέπει να γίνεται.
Αλλά διαφωνώ με το ό,τι πρέπει πάντα να υπάρχει κάποιος να υπενθυμίζει στους αγωνιζόμενους τα αυτονόητα: 'δέσε σωστά το κράνος σου, σφίξε τέρμα τη ζώνη σου, φόρα τη φόρμα και τα εσώρουχα'. Αν συμβαίνει αυτό, καλύτερα να κάτσει στο σπίτι του όποιος δεν μπορεί να κάνει αυτά τα βασικά...Δεν είναι απαραίτητο να το κάνουν οι ΤΕ, αλλά οι κριτές.
Όσο για το κόστος μάλλον αγνοείς το συνολικό κόστος των υποτιθέμενων σεμιναρίων μιας και απαιτεί συνολική μετακίνηση εκατοντάδων ανθρώπων προς τα κέντρα που θα γίνουν τα σεμινάρια, βενζίνες, διόδια, χαμένα 'μεροκάματα', διανυκτερεύσεις, αμοιβές 'εκπαιδευτών', ίσως ενοικιάσεις χώρων κλπ.
Η λύση των 100% ελέγχων είναι σαφώς φθηνότερη και έχει 100% αποτελέσματα. Η λύση των σεμιναρίων μπορεί να βελτιώσει κάπως τα ποσοστά των ανεκπαίδευτων - ανεύθυνων οδηγών όμως δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι μπορεί να φτάσει στο παραπάνω 100%.
Επίσης ο έλεγχος κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορεί να συνδυαστεί με ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ, της ενημέρωσης των οδηγών πριν τους αγώνες, η οποία αν και προβλέπεται δεν πραγματοποιείται.
Εκεί μπορούν να γίνονται σύντομα briefing σχετικά με την ασφάλεια, με υποχρεωτική παρουσία (πχ από εκεί να δίνονται τα ΟΚ των τεχνικών ελέγχων σε όσους τα δικαιούνται και όχι στο τέλος του τεχνικού ελέγχου)
Ούτε αυτό κοστίζει κάτι...-
Ποιός σου είπε πως οι κριτές ξέρουν να δένουν κράνη ? Επίσης, λάβε υπόψη σου πως ο κριτής μιας αφετηρίας σε ένα ασφάλτινο ράλι έχει ~45 δευτερόλεπτα από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο, χρόνος που σαφώς δεν επαρκεί για σωστό έλεγχο δεσίματος κρανών-ζωνών και τη διεκπεραίωση των υπόλοιπων καθηκόντων του και σαφώς δεν επαρκεί για να λυθεί επιτόπου ένα πρόβλημα που δημιουργείται (έχεις κάνει κριτής ? Αν όχι, κάνε και δες πως δουλεύει το σύστημα. Εχω κοντέψει να φάω ξύλο από πλήρωμα που αρνήθηκα να του δώσω εκκίνηση σε ειδική αν δεν έδενε τη ζώνη του σωστά και όχι σα να πήγαινε σε super market).
-
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα και γκαζώνεις χωρίς λόγο. Ασχέτως σεμιναρίων ή μη, αυτό που λέω είναι, πολύ απλά, πως ο αγωνιζόμενος που δεν είναι ικανός από μόνος του να φροντίσει την προσωπική του ασφάλεια, να μάθει, αν δεν ξέρει, πως χρησιμοποιούνται τα μέτρα ασφάλειας (δεν είναι ανάγκη να πάει σε σεμινάριο, ας ρωτήσει κάποιους παλιούς), και να φροντίζει για τη συστηματική εφαρμογή τους, δεν είναι επαρκώς υπεύθυνος για να λαμβάνει μέρος σε αγώνες. Ολα τα άλλα, σεμινάρια, έλεγχοι, ενημερώσεις κτλ. είναι συμπληρωματικά μέτρα, η αρχή και το τέλος είναι η προσωπική ευθύνη του καθενός.
-
Ο τεχνικός έφορος στο Ακρόπολις βλέπει λάθος δεμένο κράνος και δείχνει στον αγωνιζόμενο πως να το δέσει σωστά. Την επόμενη φορά στην ίδια ειδική, τον ξαναβλέπει πάλι με λάθος δεμένο κράνος. Κατάλαβες τώρα ?
-
-
Λοιπόν,
εδω δεν τίθεται θέμα ποιό ειναι ασφαλέστερο οχημα το μεγάλο η το μικρό,αλιμονο μας αν προτρέπαμε τους νέους(και τους εαυτούς μας!!!!)να ξεκινά καποιος τους αγώνες με φτερούγα επειδή ειναι πιο ασφαλή(κάτι που σε τελική ανάλυση δεν υπάρχει απόδειξη!!!!!).
Το θέμα θυμίζω ειναι πως θα γίνουν οι αγώνες ασφαλέστεροι και κατα την ταπεινή μου γνώμη δεν θα γίνουν αν τρέχουμε ολοι με 'φτερούγες'.
Το ξέρουμε ολοι(εκ των εσω) οτι πολλοι κάνουν εκπτώσεις στην ασφάλεια τους και δεν μιλώ απο οικονομικής αποψης(που γίνονται και εκεί αλλά με τους νέους κανονισμούς οχι τόσο!!!)μιλώ για την **κακιά νοοτροπία **οτι δεν δένω τη ζώνη σφιχτά γιατι με σφίγγει και δεν μπορώ να οδηγήσω',η ακόμα πιο γελοίο 'δεν δένω το κράνος γιατι δεν βλεπω',η ακόμα '*δεν φορώ εσώρουχο γιατι με ζεσταίνει *και αλλά τέτοια φαιδρά.Αυτά λοιπόν λυνονται μόνο με σωστή ενημέρωση και καθοδήγηση(σε ολους οχι μόνο σε νέους).
Εν κατακλείδι(που λέει και ο φίλος μου ο Σπύρος)τα μέτρα ασφαλείας υπάρχουν μένει να εφαρμοστούν πιστά και σωστά(δεν καταλαβαίνω το οτι ο κριτής εχει πολύ λίγο χρόνο να ελεγξει τα κράνη-ειναι τρείς ανθρωποι εκει τι κάνουν;;;;;;;;;-τελικά ειναι πιο ανώδινο να φάει ενα 'καπέλο'10δλ παρά να φάει το κεφάλι του).
Κατα τη γνώμη μου πράγματι οι **πιο ασφαλείς αγώνες ειναι τα σιρκουί **αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατι οταν πρωτοέβγαλα λισανς απαγορευόταν να κάνεις σιρκουι αν δεν ειχες ενα χρόνο αγώνες.
Νομίζω πως θα ηταν μια καλή και εξυπνη πρόταση,οι νέοι να ξεκινούν απο τα σιρκουί τωρα που δεν εχουν και παράβολο συμμετοχής.Προτάσεις συνέχεια:
-Κριτές ,συνεχόμενη εκπαιδευση και αν ειναι δυνατόν νέο αιμα με πιο πολύ ενδιαφέρον(δεν ειναι δυνατόν να φυλάμε μερικές διασταυρώσεις και αλλές οχι-γιατι ρε αδελφέ με εχει φάει ο ηλιος εδω-ε για αυτό πληρώνεσαι ρε φίλε) .
-Οργανωτές:δεν ειναι δυνατόν να βάζουν ειδικές μονο και μόνο να βγούν τα κμ και χωρίς να συνεργαστούν με κάποιον που εχει μπεί σε αγωνιστικό!!!!!(προτείνω ειδικό του ΣΟΑΑ)πχ ειδικές σαν την Μαυροσουβάλα(με τον αγωγό στην ακρη του δρόμου-απο τύχη δεν εχουμε θρυνήσει θύμα εκεί),ή τον Αγ.Κωννο στην Καμάριζα, ή το κομμάτι στο δροσοχώρι(που θρυνήσαμε τελικά!),η το τελευταίο κομμάτι στους Πετσάκους(στη διασταυρωση) δεν πιστευω να τα δεχόταν κάποιος ανθρωπος που σκεφτεται με γνώμονα την ασφάλεια(σε σχετική παρατήρηση ειπώθηκε- ελα μωρέ ουτε γεμάτη 2α δεν θα φθάσουν εκεί-φυλαξε ο Θεος και εβρεχε διαφορετικά θα ειχαμε πολλά γέλια ).
-Κανονισμοί:Ας γίνουν επιτέλους πιο σαφείς πχ στα ραλυ σπριντ,που ο καθένας ερμηνευει οτι και οπως θέλει,ας μην αλλάξουν οι αριθμοί των περασμάτων στα ραλυ αλλά αφηστε τους οδηγούς να φορούν, λάστιχα αγωνιστικά για την ασφάλεια τη δική τους αλλά και των αλλων,(μην γελιόμαστε κανεις δεν μπορεί να πάει-οσο και να θέλει-με το οριο των 70κμ). -
Ο χρήστης cprtuning έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ .
ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΛΠ ΚΛΠ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ .
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ.
ΟΛΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΠΡΩΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΖΕ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ .ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΧΙ .
ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ .ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ .
ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ.Λοιπόν θα σου γράψω μια βασική διαφορά και αν θέλεις δέξου τη.
Οταν ξεκινήσαμε κάποιοι(προσωπικά πριν 15 χρόνια) τα αυτοκίνητα ηταν σαφώς αργότερα και λιγότερο εξελιγμένα(πιο ευκαμπτα-που γράφει και ο Ναςς)κατα συνέπεια τα ατυχήματα γίνονταν με λιγότερα km,
ΑΛΛΑ εκτος αυτού το σεμινάριο θα σου μάθει πρωτα απο ολα, αν εχεις ανάρτηση και πρόσφηση και αν μπορείς να πας 'ταπα', ενω τώρα οι περισσότεροι νέοι, δυστυχώς, δεν ξέρουν τι τους γίνεται σε αυτόν το τομέα(το εχω δει σε ολες μα σε ολες τις τελευταίες αναβάσεις που εχω παρακουλουθήσει).
Ειναι επικίνδυνο το αθλημα η αν θέλεις πιο πολύ επικίνδυνο σε σχέση με παλιότερα..... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρωτάω για τη χρησιμότητα του HANS για την οποία αναφέρεις συγκεκριμένα ατυχήματα, υπάρχει κάτι, κάπου κάποιο site κάποια ανακοίνωση που να τα αναφέρει, ώστε να τα πληροφορηθούμε και εμείς;
Οχι.
Ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία. Μακάρι να είναι το ίδιο ενδιαφέρουσα και μεθαύριο.
'δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να μιλήσω για λογαριασμό της ΕΘΕΑ'
Ok, συνεργείς λοιπόν και εσύ στην όποια συγκάληψη επιχειρεί η παρεούλα της Μεσογείων. Kανένα πρόβλημα.
Πάντως σε κανένα από τα 3 δυστυχήματα δεν υπήρχε έλλειψη ασφάλειας του αυτοκινήτου που να συνετέλεσε στο δυστύχημα ή στο αποτέλεσμά του. Για τη χρήση των ατομικών μέτρων ασφάλειας δεν είμαι τόσο σίγουρος...
Δεν είσαι σίγουρος για τα ατομικά μέτρα ασφάλειας. Για τα μέτρα ασφάλειας της εκάστοτε διοργάνωσης, είσαι σίγουρος;
Διότι όπως το γράφεις αφήνεις να αιωρείται μομφή προς τα θύματα και όχι προς τις διοργανώσεις. (Και για να γίνω σαφής μπαριέρα-ΑΛΑ-Κυρίτση)Πάλι τα ίδια... Δεν αφήνω μομφή κατά ουδενός, λέω μόνο αυτά που γνωρίζω και εμπίπτουν στο δικό μου γνωστικό πεδίο.
Scripta manent
Η μομφή που άφησες απέναντι σε νεκρούς ανθρώπους ήταν ξεκάθαρη. Οπότε έχεις δύο επιλογές: Ανακαλείς ή υπερασπίζεσαι τη θέση σου.- Ποιός σου είπε πως οι κριτές ξέρουν να δένουν κράνη ? Επίσης, λάβε υπόψη σου πως ο κριτής μιας αφετηρίας σε ένα ασφάλτινο ράλι έχει ~45 δευτερόλεπτα από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο, χρόνος που σαφώς δεν επαρκεί για σωστό έλεγχο δεσίματος κρανών-ζωνών και τη διεκπεραίωση των υπόλοιπων καθηκόντων του και σαφώς δεν επαρκεί για να λυθεί επιτόπου ένα πρόβλημα που δημιουργείται (έχεις κάνει κριτής ? Αν όχι, κάνε και δες πως δουλεύει το σύστημα. Εχω κοντέψει να φάω ξύλο από πλήρωμα που αρνήθηκα να του δώσω εκκίνηση σε ειδική αν δεν έδενε τη ζώνη του σωστά και όχι σα να πήγαινε σε super market).
-
Κριτής δεν έχω κάνει όμως στο περσινό Αχαιός όπως και στη φετινή Αγ. Άννα το μόνο που κάνανε οι ΤΕ πριν την εκκίνηση και συγκεκριμένα ο κος Ιωαννίδης στο πρώτο και ο ίδιος μαζί με τον κο Μαρατζίδη στην Αγ. Άννα ήταν ο ενδελεχής έλεγχος των εσωρούχων!
Κανείς, ούτε κριτής ούτε ΤΕ σε κανέναν από τους 2 αγώνες δεν ασχολήθηκε όχι για ζώνες και κράνη αλλά ούτε καν αν έχουν βγει τα πειράκια από τους πυροσβεστήρες...
Πρέπει ενδεχομένως αγαπητέ Νάσο να στραφεί (και) αλλού ο ζήλος των στελεχών. -
10 Δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να γίνει ο έλεγχος. Όποιος δεν είναι σωστός δεν παίρνει καρνέ. Τελεία και παύλα. Που το πρόβλημα;
Ακόμα και max 3 στελέχη παραπάνω, επιφορισμένα με το έργο των ελέγχων δεν είναι πάνω από 200 ευρώ κόστους σε ένα μονήμερο ράλι.
Σιγά τα λεφτά βρε Νάσσ!
@ Koulis1 Τα εσώρουχα είναι τραγικά ζεστά!!!
- Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα και γκαζώνεις χωρίς λόγο. Ασχέτως σεμιναρίων ή μη, αυτό που λέω είναι, πολύ απλά, πως ο αγωνιζόμενος που δεν είναι ικανός από μόνος του να φροντίσει την προσωπική του ασφάλεια, να μάθει, αν δεν ξέρει, πως χρησιμοποιούνται τα μέτρα ασφάλειας (δεν είναι ανάγκη να πάει σε σεμινάριο, ας ρωτήσει κάποιους παλιούς), και να φροντίζει για τη συστηματική εφαρμογή τους, δεν είναι επαρκώς υπεύθυνος για να λαμβάνει μέρος σε αγώνες. Ολα τα άλλα, σεμινάρια, έλεγχοι, ενημερώσεις κτλ. είναι συμπληρωματικά μέτρα, η αρχή και το τέλος είναι η προσωπική ευθύνη του καθενός.
- Ο τεχνικός έφορος στο Ακρόπολις βλέπει λάθος δεμένο κράνος και δείχνει στον αγωνιζόμενο πως να το δέσει σωστά. Την επόμενη φορά στην ίδια ειδική, τον ξαναβλέπει πάλι με λάθος δεμένο κράνος. Κατάλαβες τώρα
Μακρυγορούμε χωρίς λόγο.Πως λύνεται το παραπάνω;
Με σεμινάρια και αόριστη προσπάθεια περί 'συνειδητοποίησης' ή με συνεχείς ελέγχους;
Το θέμα είναι πως αποφεύγεται το κακό με τον αποτελεσματικότερο τρόπο.............................
Η ΕΘΕΑ βλέπεις δεν μας έχει συνηθίσει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα με τον πιο έξυπνο αλλά με τον πιο προσοδοφόρο τρόπο. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Ρωτάω για τη χρησιμότητα του HANS για την οποία αναφέρεις συγκεκριμένα ατυχήματα, υπάρχει κάτι, κάπου κάποιο site κάποια ανακοίνωση που να τα αναφέρει, ώστε να τα πληροφορηθούμε και εμείς;
Οχι.
Ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία. Μακάρι να είναι το ίδιο ενδιαφέρουσα και μεθαύριο.
Ποιά επιχειρηματολογία ? Μου ζήτησες κάποιο Web site. Δεν υπάρχει. Η πληροφόρηση που έχω είναι μέσα από τη FIA και ό,τι γνωρίζω το έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα. Δε χρειάζεται να αποδείξω κάτι. Εσύ τι προσπαθείς να αποδείξεις ?
'δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να μιλήσω για λογαριασμό της ΕΘΕΑ'
Ok, συνεργείς λοιπόν και εσύ στην όποια συγκάληψη επιχειρεί η παρεούλα της Μεσογείων. Kανένα πρόβλημα.
ΟΚ.
Πάντως σε κανένα από τα 3 δυστυχήματα δεν υπήρχε έλλειψη ασφάλειας του αυτοκινήτου που να συνετέλεσε στο δυστύχημα ή στο αποτέλεσμά του. Για τη χρήση των ατομικών μέτρων ασφάλειας δεν είμαι τόσο σίγουρος...
Δεν είσαι σίγουρος για τα ατομικά μέτρα ασφάλειας. Για τα μέτρα ασφάλειας της εκάστοτε διοργάνωσης, είσαι σίγουρος;
Διότι όπως το γράφεις αφήνεις να αιωρείται μομφή προς τα θύματα και όχι προς τις διοργανώσεις. (Και για να γίνω σαφής μπαριέρα-ΑΛΑ-Κυρίτση)Πάλι τα ίδια... Δεν αφήνω μομφή κατά ουδενός, λέω μόνο αυτά που γνωρίζω και εμπίπτουν στο δικό μου γνωστικό πεδίο.
Scripta manent
Η μομφή που άφησες απέναντι σε νεκρούς ανθρώπους ήταν ξεκάθαρη. Οπότε έχεις δύο επιλογές: Ανακαλείς ή υπερασπίζεσαι τη θέση σου.Στα τέτοια μου ποιές επιλογές μου δίνεις, για να στο πω χοντρά.
Το κράνος του άτυχου Μακρή βρέθηκε 100 μέτρα από το σημείο της εξόδου και το αυτοκίνητο 500 μέτρα από το σημείο της εξόδου. Αυτό το ξέρει όλη η αγωνιστική Ελλάδα (μπες στο φόρουμ του 'Χωμάτινου'...) εκτός από σένα, προφανώς. Βγάλε εσύ τα συμπεράσματά σου, εμένα πάντως με προβληματίζει σοβαρά το γεγονός αυτό.
- Ποιός σου είπε πως οι κριτές ξέρουν να δένουν κράνη ? Επίσης, λάβε υπόψη σου πως ο κριτής μιας αφετηρίας σε ένα ασφάλτινο ράλι έχει ~45 δευτερόλεπτα από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο, χρόνος που σαφώς δεν επαρκεί για σωστό έλεγχο δεσίματος κρανών-ζωνών και τη διεκπεραίωση των υπόλοιπων καθηκόντων του και σαφώς δεν επαρκεί για να λυθεί επιτόπου ένα πρόβλημα που δημιουργείται (έχεις κάνει κριτής ? Αν όχι, κάνε και δες πως δουλεύει το σύστημα. Εχω κοντέψει να φάω ξύλο από πλήρωμα που αρνήθηκα να του δώσω εκκίνηση σε ειδική αν δεν έδενε τη ζώνη του σωστά και όχι σα να πήγαινε σε super market).
- Κριτής δεν έχω κάνει όμως στο περσινό Αχαιός όπως και στη φετινή Αγ. Άννα το μόνο που κάνανε οι ΤΕ πριν την εκκίνηση και συγκεκριμένα ο κος Ιωαννίδης στο πρώτο και ο ίδιος μαζί με τον κο Μαρατζίδη στην Αγ. Άννα ήταν ο ενδελεχής έλεγχος των εσωρούχων!
Ναι γιατί αυτή την εντολή είχαν από τους αγωνοδίκες για συγκεκριμένους λόγους.
Κανείς, ούτε κριτής ούτε ΤΕ σε κανέναν από τους 2 αγώνες δεν ασχολήθηκε όχι για ζώνες και κράνη αλλά ούτε καν αν έχουν βγει τα πειράκια από τους πυροσβεστήρες...
Πρέπει ενδεχομένως αγαπητέ Νάσο να στραφεί (και) αλλού ο ζήλος των στελεχών.Σε άλλους αγώνες που δεν πήγες (ανέφερα παραδείγματα: Κύμη, Ακρόπολις, και άλλους φυσικά) έγιναν και άλλα.
- 10 Δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να γίνει ο έλεγχος. Όποιος δεν είναι σωστός δεν παίρνει καρνέ. Τελεία και παύλα. Που το πρόβλημα;
Καταρχήν αν δεν έχεις κάνει κριτής, άσε τα 'τελεία και παύλα'...
Επίσης, αν διάβαζες αυτά που έγραψα θα έβλεπες πως το πρόβλημα είναι πως ούτε οι κριτές ξέρουν πως δένονται σωστά τα κράνη και οι ζώνες. Αρα πρέπει και πάλι να γίνει σεμινάριο. Ε, από το να το κάνω στους κριτές προτιμώ να το κάνω στους αγωνιζόμενους, που (θα έπρεπε να) τους ενδιαφέρει άμεσα, επειδή το δικό τους κεφάλι παίζουν. (Καλύτερα να το κάνω σε όλους τους εμπλεκόμενους φυσικά)
Ακόμα και max 3 στελέχη παραπάνω, επιφορισμένα με το έργο των ελέγχων δεν είναι πάνω από 200 ευρώ κόστους σε ένα μονήμερο ράλι.
Σιγά τα λεφτά βρε Νάσσ!@ Koulis1 Τα εσώρουχα είναι τραγικά ζεστά!!!
- Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τι είπα και γκαζώνεις χωρίς λόγο. Ασχέτως σεμιναρίων ή μη, αυτό που λέω είναι, πολύ απλά, πως ο αγωνιζόμενος που δεν είναι ικανός από μόνος του να φροντίσει την προσωπική του ασφάλεια, να μάθει, αν δεν ξέρει, πως χρησιμοποιούνται τα μέτρα ασφάλειας (δεν είναι ανάγκη να πάει σε σεμινάριο, ας ρωτήσει κάποιους παλιούς), και να φροντίζει για τη συστηματική εφαρμογή τους, δεν είναι επαρκώς υπεύθυνος για να λαμβάνει μέρος σε αγώνες. Ολα τα άλλα, σεμινάρια, έλεγχοι, ενημερώσεις κτλ. είναι συμπληρωματικά μέτρα, η αρχή και το τέλος είναι η προσωπική ευθύνη του καθενός.
- Ο τεχνικός έφορος στο Ακρόπολις βλέπει λάθος δεμένο κράνος και δείχνει στον αγωνιζόμενο πως να το δέσει σωστά. Την επόμενη φορά στην ίδια ειδική, τον ξαναβλέπει πάλι με λάθος δεμένο κράνος. Κατάλαβες τώρα
Μακρυγορούμε χωρίς λόγο.Πως λύνεται το παραπάνω;
Με σεμινάρια και αόριστη προσπάθεια περί 'συνειδητοποίησης' ή με συνεχείς ελέγχους;
Το θέμα είναι πως αποφεύγεται το κακό με τον αποτελεσματικότερο τρόπο.............................
Η ΕΘΕΑ βλέπεις δεν μας έχει συνηθίσει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα με τον πιο έξυπνο αλλά με τον πιο προσοδοφόρο τρόπο.Προσωπικά δεν θέλω να πιστέψω πως 'ο Ελληνας θέλει βούρδουλα' και 'ένας αστυνομικός για κάθε Ελληνα' αλλά με κάνεις να αμφιβάλλω. Κρίμα που είσαι νέος άνθρωπος και δείχνεις να πιστεύεις περισσότερο στην αστυνόμευση και την καταστολή παρά στη συνειδητοποίηση και την εκπαίδευση.
Και μετά σου φταίει η ΕΘΕΑ.
Συμφωνώ πάντως, μακρυγορήσαμε χωρίς λόγο ._
-
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΚΡΥΓΟΡΗΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΙΠΩΣΙΑΚΟΣ , ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΙΟ ΑΔΑΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ , ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ .
ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΛΟΙΠΟΝ :hm
-
Είναι σαφές πως ύπαρξη του εξοπλισμού ασφάλειας ενός αγωνιστικού, είναι αλληλένδετη με τη σωστή χρήση του.
Η ύπαρξη του εξοπλισμού αυτού, εξασφαλίζεται μέσω των τεχνικών ελέγχων που διενεργούνται στο 100% των αυτοκινήτων. Αντίθετα, η σωστή χρήση εξασφαλίζεται, μόνο όποτε το πάρουν απόφαση οι αγωνοδίκες...
Πρόκειται για μια παράλογη κατάσταση που δείχνει εμμονή στο γράμμα του νόμου και όχι στην ουσία. Άλλωστε είναι ασφαλέστερος κάποιος με ληγμένη ζώνη που τη χρησιμοποιεί σωστά (αδύνατο όμως να συμβεί κάτι τέτοιο λόγω των ΤΕ) παρά κάποιος άλλος με ολοκαίνουργια ζώνη που δεν είναι δεμένη σωστά. (Πολύ πιθανό ενδεχόμενο, με βάση τη σημερινή νοοτροπία)Το παράλογο της παραπάνω σημερινής κατάστασης, φτάνει στα όρια της εγκληματικής αμέλειας, όταν από πλευράς διοργανωτών έχει γίνει εδώ και καιρό η διαπίστωση πως πολλά πληρώματα δεν τηρούν τα σωστά μέτρα ασφάλειας κατά τη διάρκεια του αγώνα και δεν έχουν ληθφεί οι κατάλληλες αποφάσεις και ενέργειες ώστε να εξαληφθεί το γεγονός αυτό.
Η λήση περί σεμιναρίων δεν είναι τίποτε παραπάνω, εκτός από μερικές εκατοντάδες παράβολα επιπλέον στα ταμεία της Μεσογείων.
Άλλωστε σε κάθε αγώνα είναι εύκολο να γίνονται briefings τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα στελέχη του αγώνα, ώστε να ενημερώνονται όλοι συνεχώς και πάνω από όλα, χωρίς επιπλέον έξοδα.Η ασφάλεια στους αγώνες οφείλει να αντιμετωπίζεται συνολικά, από την ύπαρξη μέχρι την εφαρμογή, ή ακόμα και μετά τον αγώνα ώστε να μαρκάρονται και να αποσύρονται εξοπλισμοί (πχ ζώνες - κράνη) που ενεπλάκησαν σε κάποιο σοβαρό περιστατικό.
Εσύ Νάσο το αντιμετωπίζεις αυτό ότι, 'ο Ελληνας θέλει βούρδουλα' και 'ένας αστυνομικός για κάθε Ελληνα', όπως γράφεις παραπάνω.
Θα επιτρέψεις λοιπόν και διαφορετικές απόψεις σε αυτό που λες.Όσο για τους χαρακτηρισμούς τύπου
Στα τέτοια μου ποιές επιλογές μου δίνεις, για να στο πω χοντρά.
ή χειρονομίες τύπου >
το μόνο που μπορώ να πω είναι δάσκαλε που δίδασκες...
-
Μη μου πεις πως δεν έχεις ξαναδεί επιθετικότητα στο παρόν Forum ή πως απαγορεύεται
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μη μου πεις πως δεν έχεις ξαναδεί επιθετικότητα στο παρόν Forum ή πως απαγορεύεται -
ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΑΚΙΝΕΝ , ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ¨...
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΑΚΙΝΕΝ , ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ¨...ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
ΜΑΛΛΟΝ ΦΑΓΑΜΕ ΤΗΝ ΦΟΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ,ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΧΙΛΙΑΔΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΩΝ , ΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ.
ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΡΓΟ,ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟΙΝΩΣ ΤΣΟΝΤΑ!
ΜΕΓΑΛΕΙΟ!
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Υ.Σ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΙΑΓΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Π/ΡΙΖΟΥ -ΕΠΙΜΕΝΩ- ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΑΝ ΒΡΙΣΚΑΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΛΕΙΔΙ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΟΥΤΕ ΚΛΕΙΔΙ ΟΥΤΕ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ!
-
Ο χρήστης bravehard έγραψε:
ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΑΚΙΝΕΝ , ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ¨...
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
ΜΑΛΛΟΝ ΦΑΓΑΜΕ ΤΗΝ ΦΟΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ,ΠΕΤΑΧΤΗΚΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΣΙΜΠΗΣΑΝ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΧΙΛΙΑΔΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΝΕΥΡΙΑΣΜΕΝΩΝ , ΤΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ.
ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΡΓΟ,ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟΙΝΩΣ ΤΣΟΝΤΑ
ΜΕΓΑΛΕΙΟ!ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Υ.Σ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΙΑΓΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Π/ΡΙΖΟΥ -ΕΠΙΜΕΝΩ- ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ ΑΝ ΒΡΙΣΚΑΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΛΕΙΔΙ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΟΥΤΕ ΚΛΕΙΔΙ ΟΥΤΕ ΚΛΕΙΔΑΡΟΤΡΥΠΑ!
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ
....ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ????
H HTAN ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.... ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙ????
ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙΣ.....ΤΣΟΝΤΑ !!!!ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ!!!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!
Αν ισχυε αυτό στην χώρα δεν θα κουβεντιάζαμε τώρα για σεμινάρια κλπ.
Ο καθένας θα ηξερε τι συμβαίνει και τι να κάνει.Αλλα εδω ζούμε σε κράτος αλλαλουμ και οι αγώνες ειναι επακόλουθο.
Προτάσεις Κε Χρηστο,(dimos,Platis,Bravehard,roadrunner,zivas,elem)ολοι πρέπει να κάνουμε προτάσεις να τις μαζέψει μετα ο ΣΟΑΑ(ακούς προεδρε;;;;;)και να παέι στον Μανιατόπουλο να βρούμε άκρη!!!!Αν βρούμε!!!!!.Προς takinen:Τα εσώρουχα αν ειναι καλά (100%βαμβάκι) δεν ζεσταίνουν περισσότερο ιδέα σου ειναι!!!Ισα ισα που κράτούν και το ιδρώτα περισσότερο.
Επίσης τα σεμινάρια κλπ των οδηγών-συνοδηγών, δεν μπορούν να γίνουν απο την ΕΛΠΑ(ως τι;;;;)για να μπούν ευρώ στα ταμεία τους ,παρα μόνο απο σχολές οδήγησης αναγνωρισμένες(και με ενδιαφέρον) και μετά να βγαίνει ενα 'χαρτί',τυπικό, που θα κατατίθεται μαζί με τη lisans. -
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!
Αν ισχυε αυτό στην χώρα δεν θα κουβεντιάζαμε τώρα για σεμινάρια κλπ.
Ο καθένας θα ηξερε τι συμβαίνει και τι να κάνει.Αλλα εδω ζούμε σε κράτος αλλαλουμ και οι αγώνες ειναι επακόλουθο.
Προτάσεις Κε Χρηστο,(dimos,Platis,Bravehard,roadrunner,zivas,elem)ολοι πρέπει να κάνουμε προτάσεις να τις μαζέψει μετα ο ΣΟΑΑ(ακούς προεδρε;;;;;)και να παέι στον Μανιατόπουλο να βρούμε άκρη!!!!Αν βρούμε!!!!!.Προς takinen:Τα εσώρουχα αν ειναι καλά (100%βαμβάκι) δεν ζεσταίνουν περισσότερο ιδέα σου ειναι!!!Ισα ισα που κράτούν και το ιδρώτα περισσότερο.
Επίσης τα σεμινάρια κλπ των οδηγών-συνοδηγών, δεν μπορούν να γίνουν απο την ΕΛΠΑ(ως τι;;;;)για να μπούν ευρώ στα ταμεία τους ,παρα μόνο απο σχολές οδήγησης αναγνωρισμένες(και με ενδιαφέρον) και μετά να βγαίνει ενα 'χαρτί',τυπικό, που θα κατατίθεται μαζί με τη lisans.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΣΑΜΠΑ.
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ SERVICE PARK TOY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
-
Σωστός koulis1 σε όλα όσα λες. Ιδίως σε αυτά για το ΣΟΑΑ (και το ΣΟΑΒΕ), για τι άλλο πρέπει να νοιαστούν αν όχι για τα θέματα ασφάλειας των αγώνων ?
Η ΕΘΕΑ δεν μπορεί να κάνει σεμινάρια αγωνιστικής οδήγησης αλλά εξωτερικές σχολές όπως το Safetrack ή ο Ιαβέρης μπορούν (φυσικά θα υπάρξουν οι κακόπιστοι που θα πουν 'α, τα παίρνουν στην ΕΘΕΑ από τον Τσάδαρη και τον Ιαβέρη' και 'ποιός είναι ο Ιαβέρης' , ΟΚ, στην Ελλάδα είμαστε)
Αν πάλι γίνουν απλά σεμινάρια σε αγωνιζόμενους για χρήση του εξοπλισμού ασφάλειας (καθίσματα, ζώνες, κράνη, φόρμες κτλ.) τότε ρισκάρω να πω πως δεν θα υπάρχει παράβολο συμμετοχής, όπως δεν υπήρξε ποτέ παράβολο συμμετοχής σε οποιοδήποτε σεμινάριο της ΕΘΕΑ (πχ. κριτών, τεχνικών εφόρων και άλλων στελεχών των αγώνων). Ε, αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει τα έξοδα του ταξιδιού του για να παρακολουθήσει αυτό το σεμινάριο, τι να πω...
(Και σωστά λέει ο APR πως αυτό το τελευταίο θα έπρεπε να είναι κάτι που θα είχαν φροντίσει εδώ και καιρό να κάνουν οι κατά τόπους λέσχες, οι οποίες όμως υπολειτουργούν στην πλειονότητά τους -το πως και το γιατί είναι μια άλλη συζήτηση)
Αρα δε βλέπω που είναι η περίφημη 'κονόμα' που de facto βρίσκεται πίσω από οποιαδήποτε ενέργεια της ΕΘΕΑ (μπορεί πάλι να είμαι και κορόιδο )
Τέλος: όπως πιστεύει πως η ΕΘΕΑ περιμένει να ακούσει ιδέες και προτάσεις από το Forum, μάλλον υπερεκτιμά τη σημασία του Forum
-
Τέλος: όπως πιστεύει πως η ΕΘΕΑ περιμένει να ακούσει ιδέες και προτάσεις από το Forum, μάλλον υπερεκτιμά τη σημασία του Forum
ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ ΠΕΣ ΤΟ , ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΑΙ
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ , ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΜΠΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΓΡΑΦΟΝΤΕ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ .
ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΕΥΟΝΤΕ ΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ Σ.Κ ΤΟΥΣ , ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΜΠΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΕ .ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ , ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΠΙΘΑΝΟ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΠΑΡΧΙΑΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ , ΚΑΙ ΑΥΤΑ , ΜΕΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ) ΟΠΟΤΕ ΖΗΤΑΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΟΡΕΑ ΟΠΩΣ Η ΕΛΠΑ , ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΜΗ ΚΑΙΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ , ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ !
ΦΙΛΙΑ ΣΤΑΥΡΩΤΑ
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!
Αν ισχυε αυτό στην χώρα δεν θα κουβεντιάζαμε τώρα για σεμινάρια κλπ.
Ο καθένας θα ηξερε τι συμβαίνει και τι να κάνει.Αλλα εδω ζούμε σε κράτος αλλαλουμ και οι αγώνες ειναι επακόλουθο.
Προτάσεις Κε Χρηστο,(dimos,Platis,Bravehard,roadrunner,zivas,elem)ολοι πρέπει να κάνουμε προτάσεις να τις μαζέψει μετα ο ΣΟΑΑ(ακούς προεδρε;;;;;)και να παέι στον Μανιατόπουλο να βρούμε άκρη!!!!Αν βρούμε!!!!!.Προς takinen:Τα εσώρουχα αν ειναι καλά (100%βαμβάκι) δεν ζεσταίνουν περισσότερο ιδέα σου ειναι!!!Ισα ισα που κράτούν και το ιδρώτα περισσότερο.
Επίσης τα σεμινάρια κλπ των οδηγών-συνοδηγών, δεν μπορούν να γίνουν απο την ΕΛΠΑ(ως τι;;;;)για να μπούν ευρώ στα ταμεία τους ,παρα μόνο απο σχολές οδήγησης αναγνωρισμένες(και με ενδιαφέρον) και μετά να βγαίνει ενα 'χαρτί',τυπικό, που θα κατατίθεται μαζί με τη lisans.ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ POST ΚΑΙ ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΑΚΡΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΠΑΡΑΓΩΝ 'ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ' ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ,ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ ΟΔΗΓΟ,ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΟΔΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.(ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ) ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥΣ,ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΟΣ.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΙΡΚΟΥΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΟΥΝ) Ο ΚΑΘΕ ΝΕΟΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΑ ΣΠΡΙΝΤ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΤΑΞΙΟΜΕΝΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΞΙΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ 20ρη (ΡΙΣΚΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ) ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ?
ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΥ ΜΟΥ ΜΑΣ
< ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ,ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ ΟΔΗΓΟ>
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ , ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΡΛΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ , ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ
**ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΞΙΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ 20ρη (ΡΙΣΚΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ) **
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΕΕΕ ?
**ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ? **
ΕΝΤΑΞΙ ΜΩΡΕ , ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΣΤΩ ΜΗ ΒΑΣΙΚΑ , ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΑΑΛΛΗ ΖΩΗ ΦΙΛΙΚΑ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΥ ΜΟΥ ΜΑΣ< ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ,ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ ΟΔΗΓΟ>
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ , ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΡΛΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ , ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ
**ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΞΙΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΩΤΟΒΓΑΛΤΟ 20ρη (ΡΙΣΚΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ) **
ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΕΕΕ ?
**ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ? **
ΕΝΤΑΞΙ ΜΩΡΕ , ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΣΤΩ ΜΗ ΒΑΣΙΚΑ , ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΑΑΛΛΗ ΖΩΗ ΦΙΛΙΚΑ
ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ?
ΕΠΟΜΕΝΟΟΟΟΟΟΣ ?
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΔΥΣΤΥΧΩΣ , ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΟΡΕΞΗ , ΦΙΛΙΚΑ
Τα νεα μετρα περι ασφαλειας!