-
Στις αρχές του 2006 η ΕΘΕΑ έβγαλε κανονισμούς, στους οποίους προειδοποιεί πως το 2009 (για πρωταθληματικούς αγώνες) ή 2010 (για όλους τους αγώνες) θα εισαχθεί το HANS. Σήμερα έχουμε 2006, συνεπώς δόθηκε περιθώριο 3 ή 4 ετών. Για ποιό ακριβώς λόγο διαμαρτύρεσαι ?
Που μετά από 3-4 χρόνια ΙΣΩΣ χρειαστεί να αλλάξεις κάποια τμήματα του εξοπλισμού σου (θα έχουν ήδη σε ένα βαθμό παλιώσει μέχρι τότε) ?
Που δε δόθηκε επαρκής προειδοποίηση -μήπως καμιά 10αριά χρόνια θα ήταν καλύτερα ?
Που υπάρχει σχέδιο χρήσης του HANS ? Καλύτερα όχι ? Το έχεις διαπιστώσει πως δεν σώζει ζωές ?Σημαντική ερώτηση: έχεις διαβάσει τους εν λόγω κανονισμούς ? http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=843&cat=133
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@SAXOstudentΣτις αρχές του 2006 η ΕΘΕΑ έβγαλε κανονισμούς, στους οποίους προειδοποιεί πως το 2009 (για πρωταθληματικούς αγώνες) ή 2010 (για όλους τους αγώνες) θα εισαχθεί το HANS. Σήμερα έχουμε 2006, συνεπώς δόθηκε περιθώριο 3 ή 4 ετών. Για ποιό ακριβώς λόγο διαμαρτύρεσαι ?
Που μετά από 3-4 χρόνια ΙΣΩΣ χρειαστεί να αλλάξεις κάποια τμήματα του εξοπλισμού σου (θα έχουν ήδη σε ένα βαθμό παλιώσει μέχρι τότε) ?
Που δε δόθηκε επαρκής προειδοποίηση -μήπως καμιά 10αριά χρόνια θα ήταν καλύτερα ?
Που υπάρχει σχέδιο χρήσης του HANS ? Καλύτερα όχι ? Το έχεις διαπιστώσει πως δεν σώζει ζωές ?Σημαντική ερώτηση: έχεις διαβάσει τους εν λόγω κανονισμούς ? http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=843&cat=133
Δηλαδή από όσα έγραψα το HANS σας έμεινε κ. nass?
Το θεωρώ αυτονόητο ότι το HANS σώζει ζωές και δεν αντιλέγω
σε αυτό αλλά μήπως με αυτό τον τρόπο διώχνουνε τον
ερασιτέχνη αγωνιζόμενο (1500 ευρώ το ένα κάθισμα, 1500 ευρώ το
ένα HANS-κράνος, 600 ευρώ η μία ζώνη)?
Στο περιθώριο που θα έπρεπε να δωθεί πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον
5 χρόνια (2011) και εφαρμογή του μέτρου μετά τα 5 χρόνια σε όλους τους
αγώνες, αφού και ο εξοπλισμός έχει homologation για 5 συναπτά έτη,
με την προϋπόθεση ότι είναι προσεγμένος και όχι διαλυμένος,
έτσι και αν έκανες τις αγορές σου στις αρχές του έτους να μην
αναγκαστείς να τον 'σκοτώσεις' ενώ παραμένει πλήρως λειτουργικός!
Τους κανονισμούς που παραθέσατε τους έχω αφενός διαβάσει και
αφετέρου έχω και το year book σπίτι
Μπορεί εσείς κ. nass να είστε η εξαίρεση μέσα στο σύνολο των
τεχνικών εφόρων ή των λοιπών παραγόντων του αθλήματος και
να είστε φιλότιμος και ειλικρινής ώστε να βοηθήσεται στην ασφάλειά
μου αλλά η πλειοψηφία των ομολόγων σας δεν είναι έτσι! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
@SAXOstudentΣτις αρχές του 2006 η ΕΘΕΑ έβγαλε κανονισμούς, στους οποίους προειδοποιεί πως το 2009 (για πρωταθληματικούς αγώνες) ή 2010 (για όλους τους αγώνες) θα εισαχθεί το HANS. Σήμερα έχουμε 2006, συνεπώς δόθηκε περιθώριο 3 ή 4 ετών. Για ποιό ακριβώς λόγο διαμαρτύρεσαι ?
Που μετά από 3-4 χρόνια ΙΣΩΣ χρειαστεί να αλλάξεις κάποια τμήματα του εξοπλισμού σου (θα έχουν ήδη σε ένα βαθμό παλιώσει μέχρι τότε) ?
Που δε δόθηκε επαρκής προειδοποίηση -μήπως καμιά 10αριά χρόνια θα ήταν καλύτερα ?
Που υπάρχει σχέδιο χρήσης του HANS ? Καλύτερα όχι ? Το έχεις διαπιστώσει πως δεν σώζει ζωές ?Σημαντική ερώτηση: έχεις διαβάσει τους εν λόγω κανονισμούς ? http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=843&cat=133
Δηλαδή από όσα έγραψα το HANS σας έμεινε κ. nass?
Το θεωρώ αυτονόητο ότι το HANS σώζει ζωές και δεν αντιλέγω
σε αυτό αλλά μήπως με αυτό τον τρόπο διώχνουνε τον
ερασιτέχνη αγωνιζόμενο (1500 ευρώ το ένα κάθισμα, 1500 ευρώ το
ένα HANS-κράνος, 600 ευρώ η μία ζώνη)?
Στο περιθώριο που θα έπρεπε να δωθεί πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον
5 χρόνια (2011) και εφαρμογή του μέτρου μετά τα 5 χρόνια σε όλους τους
αγώνες, αφού και ο εξοπλισμός έχει homologation για 5 συναπτά έτη,
με την προϋπόθεση ότι είναι προσεγμένος και όχι διαλυμένος,
έτσι και αν έκανες τις αγορές σου στις αρχές του έτους να μην
αναγκαστείς να τον 'σκοτώσεις' ενώ παραμένει πλήρως λειτουργικός!
Τους κανονισμούς που παραθέσατε τους έχω αφενός διαβάσει και
αφετέρου έχω και το year book σπίτι
Μπορεί εσείς κ. nass να είστε η εξαίρεση μέσα στο σύνολο των
τεχνικών εφόρων ή των λοιπών παραγόντων του αθλήματος και
να είστε φιλότιμος και ειλικρινής ώστε να βοηθήσεται στην ασφάλειά
μου αλλά η πλειοψηφία των ομολόγων σας δεν είναι έτσι! -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και για να παρηγορηθουμε (αν μπορουμε) για το επιπεδο ασφαλειας της χωρας μας κοιταξτε τι μπορει να συμβει σε μια προηγμενη στους αγωνες χωρα (ΗΠΑ) και ενα απο τα πιο ονομαστα σιρκουι της (Mid Ohio):http://www.youtube.com/watch?v=dxnzhtjf ... Mid%20Ohio
-
Δεν καταλαβαίνω τη λογική 'διώχνουν τον αγωνιζόμενο'.
Τα ρολλ-κέιτζ είναι ο μεγαλύτερος 'αγωνιζομενοδιώχτης' που υπάρχει. Τι σημαίνει αυτό ? 'Μπείτε όλοι και τρέξτε χωρίς, μήπως και μαζέψουμε συμμετοχές' ?
Θεωρώ τα 3-4 χρόνια επαρκή προειδοποίηση. 5 χρόνια είναι πολύ αν μιλάμε για ένα μέτρο που αποδεδειγμένα έχει σώσει ζωές.
Για το πρώτο που ανέφρες, πιθανότατα υπάρχει σοβαρός λόγος εκτός από το 'είναι γνωστός του' (που αν δεν τον ξέρεις και είσαι και λιγουλαααάκι αρνητικά προκατειλλημένος, αμέσως καταλήγεις στην 'κακή' εκδοχή). Για παράδειγμα, στο πλαίσιο του ΔΤΤ, πολλοί τεχνικοί έφοροι έχουν δει τόσα roll cage που ξέρουν να πουν μια 50άρα από μια 45άρα σωλήνα (και εγώ) χωρίς να τη μετρήσουν. Στο πλαίσιο ενός αγώνα, μπορεί ο συγκεκριμένος τεχνικός έφορος να είδε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο την προηγούμενη εβδομάδα. Θα μου πεις 'είναι σωστά αυτά' ? Τυπικά όχι, το αναγνωρίζω, αλλά πολλές φορές γίνονται από ανθρώπους που βασίζονται στην εμπειρία τους (ξέρω-ξέρω, τότε γίνονται τα μεγαλύτερα λάθη -αλλά είναι ανθρώπινο).
Για τα άλλα που ανέφερες δεν έχω να πω κάτι.
-
ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο Κ.ΝΑΣΣ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΛΛΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ , ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑΣ ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τη λογική 'διώχνουν τον αγωνιζόμενο'.Τα ρολλ-κέιτζ είναι ο μεγαλύτερος 'αγωνιζομενοδιώχτης' που υπάρχει. Τι σημαίνει αυτό ? 'Μπείτε όλοι και τρέξτε χωρίς, μήπως και μαζέψουμε συμμετοχές' ?
Θεωρώ τα 3-4 χρόνια επαρκή προειδοποίηση. 5 χρόνια είναι πολύ αν μιλάμε για ένα μέτρο που αποδεδειγμένα έχει σώσει ζωές.
Για το πρώτο που ανέφρες, πιθανότατα υπάρχει σοβαρός λόγος εκτός από το 'είναι γνωστός του' (που αν δεν τον ξέρεις και είσαι και λιγουλαααάκι αρνητικά προκατειλλημένος, αμέσως καταλήγεις στην 'κακή' εκδοχή). Για παράδειγμα, στο πλαίσιο του ΔΤΤ, πολλοί τεχνικοί έφοροι έχουν δει τόσα roll cage που ξέρουν να πουν μια 50άρα από μια 45άρα σωλήνα (και εγώ) χωρίς να τη μετρήσουν. Στο πλαίσιο ενός αγώνα, μπορεί ο συγκεκριμένος τεχνικός έφορος να είδε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο την προηγούμενη εβδομάδα. Θα μου πεις 'είναι σωστά αυτά' ? Τυπικά όχι, το αναγνωρίζω, αλλά πολλές φορές γίνονται από ανθρώπους που βασίζονται στην εμπειρία τους (ξέρω-ξέρω, τότε γίνονται τα μεγαλύτερα λάθη -αλλά είναι ανθρώπινο).
Για τα άλλα που ανέφερες δεν έχω να πω κάτι.
Θα σας στείλω ένα PM γιατί δεν θέλω να αναφερθώ συγκεκριμένα και
πιστεύω ότι διαθέτεται την αρμόζουσα κρίση. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο Κ.ΝΑΣΣ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΛΛΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ , ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑΣ ?Ασφαλώς και δεν θα το πω αυτό και θα προβώ στην αλλαγή, αλλά από ότι
φαίνεται ο κ. Nass θα την πει για το συγκεκριμένο σε όλους και όχι μόνο
σε εμένα, ενώ οι 'άλλοι', που δεν θέλω να ονοματίσω, την είπαν/θα την
έλεγαν μόνο σε εμένα.
Θες και εσύ PM μήπως? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο Κ.ΝΑΣΣ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΛΛΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ , ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑΣ ?(Χωρίς πλάκα, το παρατήρησα αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό να την 'πω' στο SAXOstudent από το Forum. Φαίνεται είσαι πιο σπασίκλας από μένα )
-
Ο χρήστης SAXOstudent έγραψε:
Θες και εσύ PM μήπως?
saxostudent ,λιγο σεβασμος δεν βλαπτει!
-
Ο χρήστης fotis-84 έγραψε:
Θες και εσύ PM μήπως?
saxostudent ,λιγο σεβασμος δεν βλαπτει!
Μα δεν το έγραψα με εριστικό τρόπο.
Λάθος μου αν διαβάστηκε έτσι.Όσο για τις πλαϊνές μπάρες θα μετατραπούν σε Χ με το τετραγωνάκι στην
μέση εντός της καλοκαιρινής περιόδου.
Το θέμα όμως δεν είναι να μου την πει αλλά να μάθω ώστε να μην 'τρέχω'
αργότερα.ΥΓ: Η φωτογραφία ξεγελάει λίγο για την κλίση αλλά μην ψαρώνετε.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Θεωρώ τα 3-4 χρόνια επαρκή προειδοποίηση. 5 χρόνια είναι πολύ αν μιλάμε για ένα μέτρο που αποδεδειγμένα έχει σώσει ζωές.Θα επιμείνω στην μη αποδοχή a priori αυτού του 'αποδεδειγμένα'...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο Κ.ΝΑΣΣ ΟΤΙ ΤΟ ΡΟΛΛΚΕΙΤΖ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ , ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ , ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΠΑΣΙΚΛΑΣ ?
(Χωρίς πλάκα, το παρατήρησα αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό να την 'πω' στο SAXOstudent από το Forum. Φαίνεται είσαι πιο σπασίκλας από μένα )
ΕΙΔΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΝΩ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚ
ΑΡΑ ΚΟΥΚ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Και για να παρηγορηθουμε (αν μπορουμε) για το επιπεδο ασφαλειας της χωρας μας κοιταξτε τι μπορει να συμβει σε μια προηγμενη στους αγωνες χωρα (ΗΠΑ) και ενα απο τα πιο ονομαστα σιρκουι της (Mid Ohio):
http://www.youtube.com/watch?v=dxnzhtjf ... Mid%20Ohio
Συμπαθάτε με, αλλά έχω πάθει πλάκα με το παραπάνω
Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ενδιαφέρον να διαβάσετε (οι αγγλομαθείς) τι λέει ο οδηγός της Μ3 GTR που έζησε αυτό το σκηνικό από μέσα!!!
(έντονα γράμματα και υπογραμμίσεις δικά μου)Joey Hand's Incredible Crash At Mid Ohio
6/25/2006 - (Reprinted from Grand Am site)LEXINGTON, Ohio (June 25, 2006) -- No. 21 Matt Connolly Motorsports BMW M3 driver Joey Hand, who was involved in a spectacular, end-over-end crash while battling for the lead with Paul Edwards in the No. 64 TRG/iRise Pontiac GTO.R late in Saturday's EMCO Gears Classic presented by KeyBank at Mid-Ohio Sports Car Course, was released from Mansfield/MedCentral Hospital at 12:40 a.m. ET.
All x-rays and CAT-scans were negative, and Hand was back at Mid-Ohio on Sunday morning as teams made final preparations for the Grand-Am Cup 200 on Sunday afternoon. Hand was scheduled to co-drive the No. 97 Turner Motorsport BMW M3 with Anders Hainer, but will be replaced in the car by Nic Jönsson. What follows below is Hand's account of the accident itself and its aftermath. Saturday's Grand American Rolex Sports Car Series presented by Crown Royal Special Reserve EMCO Gears Classic airs on SPEED Channel this afternoon at 3:00 p.m. ET.
Q: How did the incident happen?
HAND: I was leading, obviously, and we came up on some lapped cars and we went two or three wide. I went to the inside and kind of got held up on my run off the Keyhole (Turn 2). I went to the inside and Edwards got a run on me. I defended way to the inside, right to the grass, and he never took his foot out of it. He got into my right rear and kind of lifted the car up a bit. I got a little wheelspin and it turned me into the infield.
It was no problem, I got the car straightened out and it was all good, but there's a crossover road in the middle of the track that is new. It has a really big elevation change to the road from the grass and when I hit that, the car got launched and scooped the nose. It went really high and it landed nose-first, missed the tail, then nose-first, missed the tail, like, eight times or something.
I was conscious for the whole thing. I felt every one. I mean, I was sure I was going to be badly hurt. I was like, 'Oh, this is bad.' My big concern was--I thought, 'The worst thing that can happen to me is to get hit by another car sliding across the track upside down.' That's what I was really worried about.
When it was all said and done, I came to a stop upside down. I was still in the seat, and the first thing I noticed was my right shoe was off. I blew my right shoe off and my right glove somehow. I unbuckled myself and fell down out of the car onto the roof. There was fuel running down my back and into the roof of the car, and oil and stuff. The corner workers were yelling to get out of the car because it was going to catch fire, and I couldn't get out because my HANS device was stuck in the window net, and the window was smaller than normal.
I went back in and tried to get my helmet off and then they called me back out again, and then they finally got me out with my HANS and everything on. I just climbed out and laid against the wall. We were too close to the car, still, so they dragged me up the way and worked on me from there.
Right now, I'm just pretty lucky, I think. When I was hitting every time, I thought it was sure that I was going to have broken legs and arms and stuff. But right now, all I've got is a badly-bruised right elbow and really sore back and neck, left foot, right groin and things like that hurt.
All-in-all, I can walk up and down pit lane and I really did not think I was going to be walking. I didn't think I'd walk out of the hospital last night, for sure. I got out of the hospital at about 1:00 in the morning and went straight to Steak 'n Shake and got myself a chocolate shake and a double Steak 'n Shake burger with fries and chili.
Q: What was going through your mind when all of this was happening?
HAND: I can remember vividly the first two or three landings, but it knocked the wind right out of me. Every hit was just hurting. I could feel the belts and I was just way up in the belts. Absolutely the main thing going through my mind was I was worried I was going to get hit by another car. That's what I was worried about.
I'm just glad all the guys behind me were smart enough to get it whoaed-down and they missed all the wreck. Nobody clipped me again. Otherwise, I was just assessing the situation. I've been in a lot of wrecks, unfortunately. Well, not a lot, but a couple big ones, and when that stuff is happening you kind of assess the situation quickly.
I moved my legs; I knew I was okay there. Since I already have a back issue, I figured, 'Well, hopefully my back doesn't get hurt again.' I moved my feet, and I was good. I noticed I didn't have a right shoe, and that was kind of intriguing to me. I knew that my groin area was hurting, because when I came to a stop, I was hanging by my sub belts and my lap belts, pretty much.
After that, the first thing I started thinking was, 'Hey, this feels like fuel and oil. This is going to catch fire. I need to get out of here.' The window net was still up, I mean, it was just a mess to get out. Then, you start panicking. Fire makes you panic, and that's obviously the worst thing for any race car driver is fire. I thought, 'Boy, this would be icing on the cake. Wreck huge and then catch on fire and burn to the ground.'
When it was all said and done, people were asking me, 'Am I upset about the whole deal?' Well, yeah. I was winning the race in a car that nobody thought could win, with a team that didn't think it could win. Everybody came through, the pit stops were good, the strategy was great, (co-driver) Chris (Gleason) did a great job, and we had a chance to win the GT class for the first time this year in a BMW, and it just got turned around. It really is a racing incident.
The only thing I could say about Paul Edwards is that I wouldn't have drove it in there, I would have lifted. But when it's all said and done, I was defending my line, he was trying to pass, there's two laps to go or whatever, and it was pretty much a racing incident. But I would not have done it to him.
**Q: What do you think prevented really serious injuries from happening to you?
HAND: Number one, right from the get-go, BMW Motorsport builds these cars with a roll cage in them. They come to PTG that way, and then PTG reinforces and does even more stuff to them. Number one, I think the guys at PTG, the fabricators, especially James Stevens, I know for a fact that I'm going to give him a hug, because these guys weld this cage together and it withstood a wreck it shouldn't have withstood as far as everybody's concerned.
That's a big thing, and also the preparation by the Connolly guys. I mean, the belts stayed intact, the seats stayed intact and all the safety equipment stayed intact. If you don't have that stuff, you don't survive or you don't come out walking away. The preparation from PTG to Connolly is probably what saved me.
Q: What about the HANS Device?
HAND: That's number two for me and the HANS Device. That's the second time the HANS Device saved me. They said there's no way I could have survived the impacts without the HANS Device. It saved me again. In (a Toyota Atlantic car at) Milwaukee it saved me and here it saved me. I won't drive without it if I have a chance. Not many people can say that they hit hard enough to have a HANS Device save them twice. Whatever, we'll go on.**
Q: Were you scared?
HAND: This was probably the most scared I've been, when I was thinking I was going to catch fire. That's a really bad thing. Otherwise, I wasn't that scared. I think I'm pretty good at surviving. I always tell my wife, 'The key is to survive, right?' Survival came into account immediately.
I was like, 'I've got to get out of here.' As soon as I came to a stop, I was like, 'Forget it, if I've got a broken leg or whatever, I'll drag myself out of here.' A lot of stuff didn't feel good, but I was like, 'It doesn't matter at this point. My arms are working and I'm going to drag myself out of this car somehow. I don't want to burn to the ground with it.' At that point, I was a little bit scared. I panicked a little bit.
But then, once I got out, I was like, 'I'm good. At this point, I'm good.' That was until they wanted to Life Flight me because they thought I had internal injuries. Then, I started thinking, 'Do I have internal injuries? I don't know. Maybe I do feel something.' I had an IV in both arms and was just going crazy.
Then they cut all my clothes off, which, everything was by procedure and I want to thank all the people out there, because they were right on the spot. They did everything right as far as I'm concerned. They cut all my clothes off and then they hosed me down with a fire hose (out of concern that he was soaked in fuel), which I thought was the funniest thing of the whole deal. I was laying out there, butt naked, hosing down 200 gallons of water with a fire hose in the rocks.
Q: How do you feel this morning?
HAND: This morning, I didn't take any Motrin or anything, which is what they prescribed me, and I've got pretty big back and neck pain. My right elbow, my right groin, I'm pretty much just sore everywhere. Really, my head's feeling better and everything feels fine. I had no concussion. I was cleared on the CAT-scan. There were no problems on the CAT-scan and no problems on x-rays. I'm good to go, but I'm not going to race today in the Grand-Am Cup race. The doctor there cleared me for next week.
Παρακαλώ πολύ για τον σχολιασμό σας σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας.
-
Υλικό για το σεμινάριο των τεχνικών εφόρων!
Αλλά πάνω απ΄ όλα για το σεμινάριο των αγωνιζομένων
-
Πρώτη εμφάνιση νέου οδηγού με καταξιωμένο συνοδηγό ?
Ανέκδοτο !Άν είσαι 'έχων' θα πάρεις έναν έμπειρο ούτως ή άλλως και πολύ καλά θα κάνεις. Κατά τ' άλλα, ούτε βοήθεια για σημειώσεις δεν μπορείς να πάρεις από καταξιωμένους.
-
Καταρχήν μπαίνω στο forum κάποια χρόνια. Πριν μπω στο forum όντως η εικόνα που είχα για τους ελληνικούς αγώνες ήταν φοβερή. Από την στιγμή που μπήκα εδω πέρα η είκονα αυτή καταστράφηκε. Γεγονός όμως είναι ένα. Είδα ή μάλλον διάβασα σχεδόν όλες τις 'πλευρές'.....
Επι της ουσίας δεν μου απαντήσατε στο ζουμί του ποστ μου ως το γιατί αντιμετώπιζετε κάποιες καταστάσεις ή απόψεις, ειρωνικά και σαρκαστικά θα έλεγα, όταν δεν υπάρχει λόγος. Ως μηχανικός που είστε γενικώς περίμενα μια απάντηση του στύλ 'Διαφωνώ για τον α,β,γ λόγο'. Δεν νομίζω ότι με τέτοιες τοποθέτησεις όπως αυτή απέναντι στον EL-EM (και προς Θεού δεν στέκομαι στο συγκεκριμένο σκηνικό αλλά το πάω λιγο ποιο γενικά) βοήθατε τον νέο κόσμο να στροφάρει. Μάλλον σε 'λήθαργο' τον βάζετε.
Αφού όπως λέτε πιστεύετε στην δύναμη του συνοδηγού, που είναι το προβλημά σας? Γιατί δεν δίνετε απλές και ξεκάθαρες απαντήσεις όπως θα μου δίνατε αν σας ρώταγα, τι ανάρτηση να βάλω στο αυτοκίνητο μου? Γιατί κρύβεστε πίσω απο σχόλια γεμάτα υπονούμενα?
Σας διαβάζω αρκετές φορές να λέτε για την ΕΛΠΑ, τις λέσχες, την κονόμα...
Εχετε ποτέ αναλογιστεί τι είναι όλοι αυτοί? Άνθρωποι που τους έχετε εκλέξει όλοι σας(με άμεσο ή 'έμμεσο' τρόπο). Ο κ.Μανιατόπουλος δεν ξύπνησε ένα ωραίο πρωί και είπε 'ΧΜΜΜΜ τι να κάνω? Δεν πάω να γίνω πρόεδρος της Ε.Θ.Ε.Α??'. Ούτε κατέβηκε απο μόνος του στην Μεσογείων και είπε στον κ.Δεσποτοόπουλο ' Ρε Βασίλη άσε με να γίνω Πρόεδρος της Ε.Θ.Ε.Α.'. Το ίδιο ισχύει και για τον κ.Δεσποτόπουλο, τον πρόεδρο του Σ.Ο.Ο.Α. κτλπ. Σπάνια ακούω ανθρώπους να κάνουν την αυτοκριτική τους, στους αγώνες. Όλοι θέλουν να πετάνε το μπαλάκι αλλού. Οτι φταίει ο χ, ψ, ω. Θυμάμαι μια ωραία πρόταση του γιατρού (κ.Πλατη) για ιατρικά σεμινάρια σε περίπτωση ατυχήματος. Και είχα ξετρελαθεί! Και του στέλνω p.m. να βοηθήσω αν χρείαζεται και οτι ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω και ο άνθρωπος μου είπε οτι αυτοί που πρέπει να την ακούσουνε την πρόταση δεν την ακούνε. Επιτρέπετε ο Σ.Ο.Α.Α. να μην κάνει τουλάχιστον μία φορά τον μήνα ένα τέτοιο σεμινάριο? Ακόμη και για 3 άτομα να συμμετέχουν στο σεμινάριο, το ΚΑΛΟ που θα γίνει δεν πληρώνετε ΟΥΤΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑΦΙ.
Ποιος νοιάστηκε? Κανείς...... Τι έγινε στο Μαύρο Ρόδο? Έφταιγε η Λέσχη, η ΕΛΠΑ, ο ο ο ......Από όσο θυμάμαι και είναι προς τιμήν του, μόνο ο EL-EM είχε βγεί και είχε πει οτι ΦΤΑΙΩ ως αγωνιζόμενος γιατι όταν είδα αυτή την χαράδρα αντί να τους κράξω, το άφησα. Προς Θεού δεν λέω οτι δεν φταίγανε πολλοί και ούτε πρόκειται να δικάσω ή να κρίνω κάποιον. Απλά δεν βλέπω τον κόσμο να αναλαμβάνει τις ευθύνες του για τις συνέπειες των πραξεών του όπως επίσης δεν βλέπω και κάποια σοβαρή αντιμετώπιση των διάφορων κατάστασεων-απόψεων που συχνά εκφράζονται σε αυτό το forum.
Να σας θέσω ένα ωραίο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι θέλατε να βγάλετε ένα manual-βοήθημα με σωστές και χρήσιμες συμβουλες για την αγωνιστική προετοιμασία και περιποιήση ενός αγωνιστικού αυτόκινητου. (αν γίνεται κάτι τέτοιο....) Καταρχήν αν το βγάλετε θα πρέπει να το διαδώσετε παντού αν θέλετε να ενημερωθεί ο κόσμος οτι κάνατε αυτή την κίνηση. Όπως γνωρίζετε καλύτερα στην κοινωνία που ζούμε θα μπορούσαμε να πούμε οτι έχουμε τους καλοπροαίρετους και τους κακοπροαίρετους. Οι καλοπροαίρετοι χωρίζονται κυρίως σε 3 κατηγορίες.- Σε αυτούς που δεν θα διαβάσουν ποτέ αυτό που γράψατε απο άγνοια
- Σε αυτούς που θα το διαβάσουν επειδή τους ενδιαφέρει το θέμα και απο περιέργια.
- Σε αυτούς που θα το διαβάσουν γιατί ειναι πορωμένοι και ότι υλικό τέτοιου είδους θα το διάβαζαν ούτως ή άλλωστε.
Μετά έχουμε τους κακοπροαίρετους. Αυτοί ως γνωστόν δεν μπαίνουν εύκολα σε κατηγορίες. Είναι όλοι τους μοναδικοί! Όμως υπάρχουν κάποιοι που δεν θα το διαβάσουν γιατί έχουν προσωπικά μαζί σας και μερικοί που δεν θα το διαβάσουν γιατι πολύ απλά δεν σας 'χωνεύουν'. Πάλι όμως μερικοί κακοπροαίρετοι θα το διαβάσουν απο καθαρή περιέργια για να δουν 'τι έγραψε ο αχώνευτος APR'. Αν αυτά που θα γράφατε ήταν σωστά και χρήσιμα τότε μόνο καλό θα κάνατε σε φίλους και εχθρούς.
Όλα αγαπητέ APR βρίσκονται στον κάθε άνθρωπο. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει την διαφορά αρκεί να το θέλει. Το forum δεν είναι για να λαμβάνονται αποφάσεις, ούτε για κατάθεση προτάσεων. Αυτά πρέπει να γίνονται αλλού. Το forum είναι για την ανταλλαγή απόψεων και την ενημέρωση του κόσμου για καινούργια πράγματα. Κάτι σαν think-tank.
Τέλος πάντων ελπίζω να μην σας ζάλισαΦιλικά,
Γίαννης
Υ.Γ. Όσο αναφορά για τις δοκιμές την δεκαετία '70 θα σας παρακαλούσα να μην μου συγκρίνετε την βούρτσα με την τσατσάρα. Άλλες καταστάσεις (και ποιο δύσκολες τότε) και άλλες τώρα. Και εγώ διαφωνώ για τα 4 περάσματα στα νέα πληρώματα όμως. Και στην τελική όταν συμμετέχουμε σε κάτι ξέρουμε τους κανόνες απο πριν. Αν δεν μας αρέσουν ή θεωρούμε ότι είναι άδικοι απλά δεν συμμετέχουμε.
-
Ο χρήστης carlito_ner έγραψε:
Υ.Γ. Όσο αναφορά για τις δοκιμές την δεκαετία '70 θα σας παρακαλούσα να μην μου συγκρίνετε την βούρτσα με την τσατσάρα. Άλλες καταστάσεις (και ποιο δύσκολες τότε) και άλλες τώρα. Και εγώ διαφωνώ για τα 4 περάσματα στα νέα πληρώματα όμως. Και στην τελική όταν συμμετέχουμε σε κάτι ξέρουμε τους κανόνες απο πριν. Αν δεν μας αρέσουν ή θεωρούμε ότι είναι άδικοι απλά δεν συμμετέχουμε.
για να τα λες εσυ κατι θα ξερεις, 22 χρονων εισαι αλλωστε.
τοσα χρονια στους αγωνες .... εχεις ψησει!!!!!!!!!
-
@fotis-84
LOL
Καλημέρα. Τι σχέση έχουν αυτά που έγραψα με αυτούσιους τους αγώνες ?? Εκτός απο το Υ.Γ.(όπου αυτό δεν το λέω εγώ αλλά παλιοί αγωνιζόμενοι) τα
υπόλοιπα ποιο πολύ για τρόπο σκέψης και αντίληψης μιλάνε και όχι για καθαρά αγωνιστικά θέματα. Αλοίμονο fotis-84 αν κάτσω να πω εγώ σε άνθρωπο που είναι 30 χρόνια στους αγώνες τι να κάνει.
Ελπίζω την επόμενη φορά να διαβάζεις καλύτερα τα ποστ μου.Φιλικά
Γιάννης
-
Τα νεα μετρα περι ασφαλειας!