-
γεια χαρά σε όλους ....
σχεδόν έχω καταλήξει στο νέο μου αυτοκίνητο(focus 1.6), αλλά
μπέρδευόμαι λίγο με τις εκδόσεις κτλ-
Μιάς και όλα τα μέρχι τώρα αυτοκινητα μου είχαν Α/C δεν ξέρω
ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του Clima.. Αξίζει τον κόπο ή όχι αντι για
AC να το πάρω με Clima. Φίλος με ibiza που είχε clima μου έλεγε ότι έβλεπε
κόψιμο.... κατα την λειτουργία του clima και τον χειμωνα ισχύει ? -
Η ford έχει τις εκδόσεις Sport και Sport Plus ... τι παραπάνω έχει η δεύτερη γιατί δεν έχω βγάλει ακρη.
-
Πόσο καστίζει extra ή ηλιοροφή, το μεταλικό χρώμα.
-
Τα δισκόφρενα πίσω πάνε μόνο μαζι με το ESP
-
-
γεια χαρά σε όλους ....
σχεδόν έχω καταλήξει στο νέο μου αυτοκίνητο(focus 1.6), αλλά
μπέρδευόμαι λίγο με τις εκδόσεις κτλ-
Μιάς και όλα τα μέρχι τώρα αυτοκινητα μου είχαν Α/C δεν ξέρω
ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του Clima.. Αξίζει τον κόπο ή όχι αντι για
AC να το πάρω με Clima. Φίλος με ibiza που είχε clima μου έλεγε ότι έβλεπε
κόψιμο.... κατα την λειτουργία του clima και τον χειμωνα ισχύει ? -
Η ford έχει τις εκδόσεις Sport και Sport Plus ... τι παραπάνω έχει η δεύτερη γιατί δεν έχω βγάλει ακρη.
-
Πόσο καστίζει extra ή ηλιοροφή, το μεταλικό χρώμα.
-
Τα δισκόφρενα πίσω πάνε μόνο μαζι με το ESP
-
-
γεια χαρά σε όλους ....
σχεδόν έχω καταλήξει στο νέο μου αυτοκίνητο(focus 1.6), αλλά
μπέρδευόμαι λίγο με τις εκδόσεις κτλ-
Μιάς και όλα τα μέρχι τώρα αυτοκινητα μου είχαν Α/C δεν ξέρω
ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του Clima.. Αξίζει τον κόπο ή όχι αντι για
AC να το πάρω με Clima. Φίλος με ibiza που είχε clima μου έλεγε ότι έβλεπε
κόψιμο.... κατα την λειτουργία του clima και τον χειμωνα ισχύει ? -
Η ford έχει τις εκδόσεις Sport και Sport Plus ... τι παραπάνω έχει η δεύτερη γιατί δεν έχω βγάλει ακρη.
-
Πόσο καστίζει extra ή ηλιοροφή, το μεταλικό χρώμα.
-
Τα δισκόφρενα πίσω πάνε μόνο μαζι με το ESP
-
-
Αν βάλεις το clima στο economy δεν δουλεύει ο συμπιεστής του a/c και δεν κόβει.
Όταν χρησιμοποιείς το a/c στο αμάξι σου ανοίγεις ταυτόχρονα λίγο τη ζέστη; Αν το κάνεις συχνά γιατί αλλιώς ο αέρας σου φαίνεται πολύ κρύος πάρε το clima. Αντίθετα αν δουλεύεις το a/c τέρμα και ο αέρας δεν σου φαίνεται αρκετά κρύος θα μισήσεις το clima.
-
Το Clima σύμφωνα με μερικές μαρτυρίες (μάλλον πλέον και δικιά μου) πιάνει πιο γρήγορα επιθυμητή θερμοκρασία. Αν μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει ή να το διαψεύσει πλήρως, ας δώσει τα φώτα του, γιατί έχω αρχίσει να το πιστεύω...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Clima σύμφωνα με μερικές μαρτυρίες (μάλλον πλέον και δικιά μου) πιάνει πιο γρήγορα επιθυμητή θερμοκρασία. Αν μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει ή να το διαψεύσει πλήρως, ας δώσει τα φώτα του, γιατί έχω αρχίσει να το πιστεύω...στο δικό μου, μέσα σε 30 δευτ. βγάζει κρύο αέρα.... ίσως και πιο γρήγορα. Για μένα το clima είναι must. Βάζεις τη θερμοκρασία που θες μέσα στο αυτοκίνητο.... φεύγεις για ταξίδι και ξεχνάς το κλιματισμό γιατί φροντίζει αυτό για εσένα....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Clima σύμφωνα με μερικές μαρτυρίες (μάλλον πλέον και δικιά μου) πιάνει πιο γρήγορα επιθυμητή θερμοκρασία. Αν μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει ή να το διαψεύσει πλήρως, ας δώσει τα φώτα του, γιατί έχω αρχίσει να το πιστεύω...Μπορεί το μοντέλο με το clima να χρησιμοποιεί πιο μεγάλο συμπιεστή από το απλό a/c και να κρυώνει πιο γρήγορα. Αν χρησιμοποιούν ακριβώς τον ίδιο συμπιεστή το απλό a/c μάλλον είναι πιο δυνατό - δουλεύει συνέχεια τέρμα ενώ το clima μειώνει σταδιακά την ένταση του ψύχους.
Από το 1995 που άρχισε να χρησιμοποιείται το R134a αντί για το R12 στα κλιματιστικά των αυτοκινήτων, ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΡΥΟ. Τα παλιά συστήματα με R12 έβγαζαν σε δευτερόλεπτα παγωμένο αέρα, όλα τα R134a που έχω δει αργούν.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το Clima σύμφωνα με μερικές μαρτυρίες (μάλλον πλέον και δικιά μου) πιάνει πιο γρήγορα επιθυμητή θερμοκρασία. Αν μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει ή να το διαψεύσει πλήρως, ας δώσει τα φώτα του, γιατί έχω αρχίσει να το πιστεύω...
Μπορεί το μοντέλο με το clima να χρησιμοποιεί πιο μεγάλο συμπιεστή από το απλό a/c και να κρυώνει πιο γρήγορα. Αν χρησιμοποιούν ακριβώς τον ίδιο συμπιεστή το απλό a/c μάλλον είναι πιο δυνατό - δουλεύει συνέχεια τέρμα ενώ το clima μειώνει σταδιακά την ένταση του ψύχους.
Από το 1995 που άρχισε να χρησιμοποιείται το R134a αντί για το R12 στα κλιματιστικά των αυτοκινήτων, ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΡΥΟ. Τα παλιά συστήματα με R12 έβγαζαν σε δευτερόλεπτα παγωμένο αέρα, όλα τα R134a που έχω δει αργούν.
Δέν φταίει μόνο το R134a γι αυτό. Τα τελευταία χρόνια βάζουν μικρότερη ποσότητα ψυκτικού και για να αντισταθμίσουν βάζουν το συμπιεστή να λειτουργεί σε μεγαλύτερες πιέσεις. Αυτό σημαίνει οτι θέλει πολλές στροφές για να λειτουργεί καλά
Πχ, τα πρώτα αυτοκίνητα που έρχονταν με R134a έπαιρναν 1200+ γραμμάρια και δεν είχαν πρόβλημα ψύξης. Τώρα βλέπεις ακόμα και αυτοκίνητα με διζωνικό να παίρνουν κάτω απο 1000 γραμμάρια R134a.
Μετά κοιτάς τις προδιαγραφές και σου λέει οτι είναι νορμάλ πχ να βγάζει 8-9 βαθμούς μέσα στον αεραγωγό με 25 εξωτερική θερμοκρασία όταν κάποια παλιότερα έβγαζαν κάτω απο 5 βαθμούς.
-
leonp
Να μια λογική εξήγηση! -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
- Μιάς και όλα τα μέρχι τώρα αυτοκινητα μου είχαν Α/C δεν ξέρω
ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του Clima.. Αξίζει τον κόπο ή όχι αντι για
AC να το πάρω με Clima. Φίλος με ibiza που είχε clima μου έλεγε ότι έβλεπε
κόψιμο.... κατα την λειτουργία του clima και τον χειμωνα ισχύει ?
-Για να έχεις clima στο Focus πρέπει να πας στην έκδοση Ghia ή Titanium. Στη Ghia , εμένα προσωπικά , δεν μου αρέσει το ξύλο στο εσωτερικό&οι ζάντες. Η Titanium συγκεντρώνει όλα τα καλά με ~1500
- Μιάς και όλα τα μέρχι τώρα αυτοκινητα μου είχαν Α/C δεν ξέρω
-
Thanks a lot !!! μαλλον για το Sport Plus πάω .... αν και πρέπει να δω αναλυτικά τι παραπάνω έχει το titanium ....
πχ αν τα λεώ καλα ...το τιtanium έχει κάτι φωτάκια στις πόρτες ... ημιδερματινο σαλόνι, cruise control, clima, RCD me 8 ηχεία....
το clima σε σχεση με το ΑC είναι ίδιο σαν μηχανισμός ? τεχνολογικα ?
από αυτά που είδα όσο μπορεσα να το ψάξω είναι ότι το clima είναι ένα
κανονικό AC με ΣΑΕ (σύστημα αυτομάτου ελεγχου θερμοκρασιας) κλειστού βρόγχου...traction ... για να δούμε και το χρώμα που λες !!! Sea Grey
-
*Θα μου επιτρέψετε ένα σύντομο off-topic σχόλιο μιας και βλέπω ότι ο φίλος johnkyr έχει rallye...
*
Φίλος μου λοιπόν , επίσης κάτοχος rallye , οδήγησε το δικό μου Focus II 1,6 Sport και σε γενικές γραμμές παρατήρησε τα παρακάτω:ΘΕΤΙΚΑ:
-Άνεση καμπίνας , αίσθηση ευρυχωρίας .
-Άμεσο τιμόνι
-Ποιότητα κύλισης
-Πρόθυμη για παιχνίδια πίσω ανάρτηση
-Φιλικό στο όριοΑΡΝΗΤΙΚΑ
-Ψηλή θέση οδήγησης
-Ψόφιο στις ψηλές στροφές
-Αίσθηση φρένων
-Κλίσεις στις στροφές
-Ογκος και βάρος!Όπως καταλαβαίνεις το να αντικαταστήσεις το rallye με μικρομεσαίο γύρω στα 20.000
-
Δε νομιζω να δωσει τον Γάλλο ο φίλος johnkyr !!
-
Θα πω την άποψη μου για το AC και Clima από τα αυτοκίνητα που είχα ...
-
Suzuki Swift AC ... Το AC του μικρού γιαπωνέζικου ήταν απλό έως πολύ απλό στην χρήση. Είχε και ECO mode. Από λειτουργία ήταν μία χαρά, άμεση ψύξη. Κανένα πρόβλημα. Καμιά επίπτωση στην λειτουργία και την κατανάλωση.
-
Hyundai Coupe ΑC... Μία από τα ίδια χωρίς όμως διακόπτη ECO mode. Απλή λειτουργία, άμεση ψύξη χωρίς να ταλαιπωρείται ο κινητήρας. Κάποιες στιγμές στην χαμηλή σκάλα ταχύτητας το μοτέρ του AC έκανε θόρυβο. Δεν μπορώ να πω ότι με το AC αυξήθηκε η κατανάλωση.
-
Peugeot 206 Clima ... Επιβλητικό Display, πολλές δυνατότητες και με ξεθάμπωμα μπροστινού παρμπρίζ. Δύσκολο στην χρήση αφού ήταν και χαμηλά στην κονσόλα. Στο AUTO mode ο κινητήρας ζοριζόταν αρκετά και από την αρχή το clima έβγαλε πρόβλημα θορύβου. Αύξηση κατανάλωσης βενζίνης, ανεβάζει ρελαντί. Δεν μπορώ να πω ότι το βρήκα λειτουργικό.
-
Opel Astra Clima ... Απλό Display, πολλές δυνατότητες και με ξεθάμπωμα μπροστινού παρμπρίζ. Αχρηστο το Auto Mode αφού με το που το ενεργοποιείς ανεβάζει απ'ευθείας 4η σκάλα στο μοτέρ του Clima και ο αέρας είναι ιδιαίτερα δυνατός και ενοχλητικός. Ξαφνικά χαμηλώνει η σκάλα (Auto Mode) και ξαφνικά πάλι αρχίζει και βγάζει αέρα δυνατά. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίαζει αυτό το Up/Down την κατανομής αέρα. Σε ταξίδι ποτέ δεν είδα το Clima να 'φροντίζει για μένα' αφού έκανε του κεφαλιού του. Οπότε απεύφεγα να χρησιμοποιώ το Auto Mode. Με το Clima ανοικτό το αυτοκίνητο χάνει πολύ σε ιπποδύναμη και ταυτόχρονα πίνει και περισσότερη βενζίνη αφού ανεβάζει και ρελαντί.
Συμπέρασμα? Το επόμενο αυτοκiνητό μου θα έχει AC ...
Aπλά πράγματα!
-
-
...εάν υπάρχει...
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Δε νομιζω να δωσει τον Γάλλο ο φίλος johnkyr !!το 106 θα μείνει ...για πιο ειδικές διαδρομές .... θα το κάνω 'πενα' κατι πλαστικά πχ που έχουν σπασει στα σποιλερ κατω από την πορτα .... και θα μπει κατω από το υπόστεγο για 1-2 βόλτες το μήνα στα μέγαρα!!!
για όλες τις αλλες δουλειές !!!! θα έχω το φοκους !!! και ναι αυτό το θέλω άνετο .... ηλιοροφή... αθόρυβο... δερματινα καθίσματα ... κτλ...
ps ... είχα οδηγήσει φόκους Ι 1.4 και γενικά μου άρεσε το τιμόνι του και το πάτημα του ..... στα 20.000 νομίζω οτι είναι η πιο all around λύση. Κοιτάω και το 2.0 αλλα ρε γαμωτο.... πολλά τέλη, ασφάλειες....
Αν ήμουν ευρωΠΕΟΣ ... θα είχα το φοκούς 1.6D
-
κάνεις .... άλλος με ΑC ή Clima ... εντυπώσεις ? !!!
-
To δικό μου c4 έχει και clima (διζωνικό) και a/c. Οτι με βολεύει βάζω. Κυρίως χρησιμοποιώ το clima. Δουλεύει όποτε χρειάζεται, δεν επιβαρύνει τον κινητήρα και στην τελική δεν ασχολούμαι μαζί του.
-
Επειδη εχω το focus titanium πρεπει να ομολογησω οτι το κλιμα ειναι ολα τα λεφτα.Και καλη ψυξη εχει και ζεστο το χειμωνα βγαζει μετα απο 1 λεπτο.Επισης ειναι και διζωνικο ιδιαιτερα χρησιμο το καλοκαιρι που οι γυναικες ζεσταινονται λιγοτερο και δεν θελουν πολυ κρυο αερα,αλλα και το χειμωνα που κρυωνουν και το θελουν καυτο(τον αερα!!).Παντως economy λειτουργια δεν εχει.Αν πιεσεις τον κινητηρα πανω απο τις 5000 ο συμπιεστης κοβει για να σου δωσει επιταχυνση
-
φίλος με ibiza(με clima) έλεγε ότι και τον χειμώνα που έβγαζε ζεστό αέρα ... αισθανόταν κόψιμο του κινητήρα.... ισχύει κάτι τέτοιο, υπάρχει μόνιμη συμπλεξη του συστήματος ?
Focus ...Clima ή Α/C...ESP...