Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    [Διάσπαση] Περί διπλών ψαλιδιών, κατανομής βάρους κτλ.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. [Διάσπαση] Περί διπλών ψαλιδιών, κατανομής βάρους κτλ.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    71
    275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του RX8 club & forum

      (Moderator nass)

      Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
      Παιδιά καλημέρα.... επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σιγά σιγά το XSARA VTS που έχω και μέσα στις επιλογές μου είναι το RX-8 με τα 192 άλογα... θα ήθελα την γνώμη σας ....
      Η κατανάλωση αν είναι όντως στα 15lt/km δεν με ενδιαφέρει.

      Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάντρες είναι γεμάτες από RX-8......

      Λοιπόν φίλε άκου πως έχω αντιλιφθεί εγώ τα πράγματα.

      Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

      Παρόλο κουπέ, προσφέρει πολλές ανέσεις με 2 πραγματικές πίσω θέσεις, και χώρο αποσκευών αξιοπρεπή για κουπέ.

      Έχει εντυπωσιακό σχήμα, και τραβάει τα βλέμματα.

      Το κυριότερο είναι ότι θα χαμογελάς κάθε φορά που θα πηγαίνεις ταξίδια.

      Είναι πολύ φθινό γι'αυτά που προσφέρει.

      ΑΛΛΑ!!!!

      Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι plug n play όπως πχ ένα golf GTI ή μια celica TS.

      O λόγος που βλέπεις πολλά σε μάντρες (εγώ δεν έχω δει πολλά βέβαια) δεν είναι τα κυβικά, για όνομα του Θεού.

      Ο λόγος είναι η όχι καλή αξιοπιστία σύμφωνα με τους ίδιους τους χρήστες στο φόρουμ τους (rx8club.gr), το γεγονός ότι ο wankel απαιτεί κάποιο 'rebuild' μετά από 100000+χλμ και άσχετα του τι λέει η mazda δεν μπορείς έυκολα να τον εμπιστευτείς όπως ένα παλινδρομικό. Ίσως ένα RX8 το πουλήσεις εύκολα στα 30000χλμ, αλλά εαν είναι στα 100000χλμ μόνο ένας ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ θα στο πάρει.

      Επίσης να ξέρεις ότι ακόμα και αν λες ότι δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, το ρχ πίνει τα κέρατά του. Θα δεις ότι όταν φύγει ο ενθουσιασμός θα αρχίσεις να εκνευρίζεσαι. Θα έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πολύ έντονο, και θα πρέπει να τα ελέγχεις κάθε 1000χλμ και ίσως να συμπηρώνεις. Τέλος το flooding ίσως να σου σπάσει τα νεύρα. Η MAZDA έβγαλε update για τον εγκέφαλο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα.

      Οι περισσότεροι στο φόρουμ έχουν πάρει και 2ο αμάξι για την πόλη. Αυτό πρέπει να το συνυπολογίσιες στην αρχική τιμή.

      Δλδ εαν ένα GTi έχει 30000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του RX8 club & forum

        (Moderator nass)

        Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
        Παιδιά καλημέρα.... επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σιγά σιγά το XSARA VTS που έχω και μέσα στις επιλογές μου είναι το RX-8 με τα 192 άλογα... θα ήθελα την γνώμη σας ....
        Η κατανάλωση αν είναι όντως στα 15lt/km δεν με ενδιαφέρει.

        Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάντρες είναι γεμάτες από RX-8......

        Λοιπόν φίλε άκου πως έχω αντιλιφθεί εγώ τα πράγματα.

        Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

        Παρόλο κουπέ, προσφέρει πολλές ανέσεις με 2 πραγματικές πίσω θέσεις, και χώρο αποσκευών αξιοπρεπή για κουπέ.

        Έχει εντυπωσιακό σχήμα, και τραβάει τα βλέμματα.

        Το κυριότερο είναι ότι θα χαμογελάς κάθε φορά που θα πηγαίνεις ταξίδια.

        Είναι πολύ φθινό γι'αυτά που προσφέρει.

        ΑΛΛΑ!!!!

        Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι plug n play όπως πχ ένα golf GTI ή μια celica TS.

        O λόγος που βλέπεις πολλά σε μάντρες (εγώ δεν έχω δει πολλά βέβαια) δεν είναι τα κυβικά, για όνομα του Θεού.

        Ο λόγος είναι η όχι καλή αξιοπιστία σύμφωνα με τους ίδιους τους χρήστες στο φόρουμ τους (rx8club.gr), το γεγονός ότι ο wankel απαιτεί κάποιο 'rebuild' μετά από 100000+χλμ και άσχετα του τι λέει η mazda δεν μπορείς έυκολα να τον εμπιστευτείς όπως ένα παλινδρομικό. Ίσως ένα RX8 το πουλήσεις εύκολα στα 30000χλμ, αλλά εαν είναι στα 100000χλμ μόνο ένας ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ θα στο πάρει.

        Επίσης να ξέρεις ότι ακόμα και αν λες ότι δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, το ρχ πίνει τα κέρατά του. Θα δεις ότι όταν φύγει ο ενθουσιασμός θα αρχίσεις να εκνευρίζεσαι. Θα έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πολύ έντονο, και θα πρέπει να τα ελέγχεις κάθε 1000χλμ και ίσως να συμπηρώνεις. Τέλος το flooding ίσως να σου σπάσει τα νεύρα. Η MAZDA έβγαλε update για τον εγκέφαλο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα.

        Οι περισσότεροι στο φόρουμ έχουν πάρει και 2ο αμάξι για την πόλη. Αυτό πρέπει να το συνυπολογίσιες στην αρχική τιμή.

        Δλδ εαν ένα GTi έχει 30000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του RX8 club & forum

          (Moderator nass)

          Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
          Παιδιά καλημέρα.... επειδή σκέφτομαι να αλλάξω σιγά σιγά το XSARA VTS που έχω και μέσα στις επιλογές μου είναι το RX-8 με τα 192 άλογα... θα ήθελα την γνώμη σας ....
          Η κατανάλωση αν είναι όντως στα 15lt/km δεν με ενδιαφέρει.

          Με προβληματίζει το γεγονός ότι οι μάντρες είναι γεμάτες από RX-8......

          Λοιπόν φίλε άκου πως έχω αντιλιφθεί εγώ τα πράγματα.

          Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

          Παρόλο κουπέ, προσφέρει πολλές ανέσεις με 2 πραγματικές πίσω θέσεις, και χώρο αποσκευών αξιοπρεπή για κουπέ.

          Έχει εντυπωσιακό σχήμα, και τραβάει τα βλέμματα.

          Το κυριότερο είναι ότι θα χαμογελάς κάθε φορά που θα πηγαίνεις ταξίδια.

          Είναι πολύ φθινό γι'αυτά που προσφέρει.

          ΑΛΛΑ!!!!

          Πρέπει να καταλάβεις ότι δεν είναι plug n play όπως πχ ένα golf GTI ή μια celica TS.

          O λόγος που βλέπεις πολλά σε μάντρες (εγώ δεν έχω δει πολλά βέβαια) δεν είναι τα κυβικά, για όνομα του Θεού.

          Ο λόγος είναι η όχι καλή αξιοπιστία σύμφωνα με τους ίδιους τους χρήστες στο φόρουμ τους (rx8club.gr), το γεγονός ότι ο wankel απαιτεί κάποιο 'rebuild' μετά από 100000+χλμ και άσχετα του τι λέει η mazda δεν μπορείς έυκολα να τον εμπιστευτείς όπως ένα παλινδρομικό. Ίσως ένα RX8 το πουλήσεις εύκολα στα 30000χλμ, αλλά εαν είναι στα 100000χλμ μόνο ένας ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΟΣ θα στο πάρει.

          Επίσης να ξέρεις ότι ακόμα και αν λες ότι δεν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, το ρχ πίνει τα κέρατά του. Θα δεις ότι όταν φύγει ο ενθουσιασμός θα αρχίσεις να εκνευρίζεσαι. Θα έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση λαδιού πολύ έντονο, και θα πρέπει να τα ελέγχεις κάθε 1000χλμ και ίσως να συμπηρώνεις. Τέλος το flooding ίσως να σου σπάσει τα νεύρα. Η MAZDA έβγαλε update για τον εγκέφαλο, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο λύνει το πρόβλημα.

          Οι περισσότεροι στο φόρουμ έχουν πάρει και 2ο αμάξι για την πόλη. Αυτό πρέπει να το συνυπολογίσιες στην αρχική τιμή.

          Δλδ εαν ένα GTi έχει 30000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
            Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

            Μάλλον κάτι κάνουν λάθος εκεί στην Ιαπωνία με τα EVO που τους βάζουν πολλαπλούς συνδέσμους... Και στην Γερμανία το M division, και και και..

            Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος αναρτήσεις, υπάρχει σωστή και λάθος υλοποίηση..

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              babbis last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:

              Το rx8 ίσως είναι από τα πιο καλοστημένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Έχει στιβαρό πλαίσιο , τις σωστές αναρτήσεις (ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ), xαμηλό κέντρο βάρους, και ένα δυνατό και κυρίως ελαφρύ μοτέρ, το οποίο λόγο του στροφαρίσματος σε εμπνέει για σπορ οδήγηση.

              Μάλλον κάτι κάνουν λάθος εκεί στην Ιαπωνία με τα EVO που τους βάζουν πολλαπλούς συνδέσμους... Και στην Γερμανία το M division, και και και..

              Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος αναρτήσεις, υπάρχει σωστή και λάθος υλοποίηση..

              Πως καταφέρνεις να βγάζεις off-topic. Τα mcferson είναι πολύ πιο ανθεκτικά για χρήση και εκτός δρόμου και γι'αυτο προτιμούνται από τα wrc.

              Τα evo-wrx ως homologasion wrc έχουν τις ίδιες αναρτήσεις.

              Tα Μ3/Μ5/Μ6 όπως και τα S είναι extreme εκδόσεις των απλών 3-5 series και των Α4/Α6, και γι'αυτό έχουν τέτοια τυπλολογία. Γνώμη μου απαράδεκτο για αμάξια 80+ χιλιάδων

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                Πως καταφέρνεις να βγάζεις off-topic. Τα mcferson είναι πολύ πιο ανθεκτικά για χρήση και εκτός δρόμου και γι'αυτο προτιμούνται από τα wrc.

                Τα evo-wrx ως homologasion wrc έχουν τις ίδιες αναρτήσεις.

                Tα Μ3/Μ5/Μ6 όπως και τα S είναι extreme εκδόσεις των απλών 3-5 series και των Α4/Α6, και γι'αυτό έχουν τέτοια τυπλολογία. Γνώμη μου απαράδεκτο για αμάξια 80+ χιλιάδων ?.

                Από εκεί και πέρα όλα τα Σοβαρά σπορ αμάξια έχουν διπλά ψαλίδια:

                Ferrari
                Maserati
                Lamborghini
                Aston Martin

                αλλά και πιο 'προσγειωμένα' σπορ μοντέλα όπως:
                350z
                rx8
                s2000
                mx5
                Alfa brera
                Alfa GT

                Μην το συνεχίσουμε εδώ

                ας το μεταφερθεί όπου νομίζουν οι mods...

                Τα McPherson είναι πιο ανθεκτικά στην εκτός δρόμου χρήση γι' αυτό τα έχουν τα WRC; Ποιος το γράφει αυτό;

                Τα περισσότερα ακριβά SUV/4x4 μόνο McPherson δεν έχουν μπροστά! Κάτι Cherokee, Grand Cherokee, Q7, ML, Hummer, κλπ διπλά ψαλίδια έχουν μπροστά.

                Τα Α4/RS4 & Α6 παρεπιπτόντως δεν έχουν McPherson μπροστά, αλλά τεσσάρων συνδέσμων αλουμινίου, αλλάζει κάτι για αυτοκίνητο 80 χιλ. ευρώ;

                Οι Porsche είναι ή δεν είναι σοβαρά σπορ μοντέλα;

                Τα Lexus IS/Cadillac CTS που κατατάσσονται με τα διπλά τους ψαλίδια;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  opterios last edited by

                  Εγώ πιστεύω ότι δικαίως τα παιδιά έκαναν αυτή τη διευκρίνιση, επειδή υπάρχει μία τάση τον τελευταίο καιρό να 'αποθεώνουμε' τα διπλά ψαλίδια και να υποτιμούμε οτιδήποτε άλλο!! Και το Civic EG6 φορούσε διπλά ψαλίδια και ήταν πατάτα, καθαρά λόγω εντελώς λανθασμένης γεωμετρίας!!

                  Αρκεί να παραμείνει ως παρένθεση αυτή η παρέμβαση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babbis last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Εγώ πιστεύω ότι δικαίως τα παιδιά έκαναν αυτή τη διευκρίνιση, επειδή υπάρχει μία τάση τον τελευταίο καιρό να 'αποθεώνουμε' τα διπλά ψαλίδια και να υποτιμούμε οτιδήποτε άλλο!!

                    Αρκεί να παραμείνει ως παρένθεση αυτή η παρέμβαση

                    Το θέμα των διπλών ψαλιδιών έχει υπερ-αναλυθεί ουκ ολίγες φορές σε αυτό το φόρουμ!!

                    Εγώ θεωρώ ότι ένα 'σωστό' σπορ αμάξι πρέπει να ακολουθεί την σωστή συνταγή, κοματια της οποίας είναι:

                    1. Αεροδυναμικό σχήμα
                    2. Χαμηλό κέντρο βάρους
                    3. Κατανομή 50-50 για 4κίνητα, 58πίσω-42 εμπρός για πισωκίνητα, 58εμπρός-42 πίσω για μπροστοκίνητα
                    4. Πίσω κίνηση η και 4κίνηση
                    5. Διπλά ψαλίδια
                    6. Μεγάλο μετατρόχιο και σχετικά μεγάλο μεταξόνια
                    7. Φαρδιά ελαστικά με χαμηλό προφίλ
                    8. Κοντό κιβώτιο εκτός εαν η ροπή είναι τόσο μεγάλη που κάτι τέτοιο είναι περιτό η και επικύνδυνο για την 'ζωή' του κιβωτίου

                    Και φυσικά δυνατό κινητήρα.

                    Από εκεί και ύστερα μπορεί να αποκλίνεις από αυτή την συνταγή για οικονομικούς-τεχνικούς και άλλος λόγους, όπως μπορείς και να καλύψεις το handicap με ενίσχυση σε άλλους τομείς.

                    Το θέμα είναι όμως να 'παραδεχόμαστε' όταν μια εταιρία κάνει σωστές επιλογες εξ'αρχής και ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ MAZDA και το RX8 και αποτελεί και μια εξήγηση της τόσο καλής συμπεριφοράς στο δρόμο.

                    Και το Civic EG6 φορούσε διπλά ψαλίδια και ήταν πατάτα, καθαρά λόγω εντελώς λανθασμένης γεωμετρίας!!

                    Και πολλες άλλες χιλιάδες μοντέλω φοράνε mcferson και είναι ακόμα χειρότερα από το civic. Τι σημαίνει αυτό?

                    Φυσικά και κάθε υλοποίηση διπλού ψαλιδιού δεν είναι πάντα καλύτερη από μια υλοποίηση macferson όπως το ίδιο ισχύει και για τις σούστες. Λαμπρό παράδειγμα η corvette.

                    Τπ ίδιο ισχύει για όλες τις λύσεις. Μπορεί να έχεις ένα αμάξι με 'την σωστή' συνταγή αλλά να έχουν υλοποιήσει με λάθος τρόπο και το αμάξι να έχει βγει μάπα?

                    Ενοείται ρε παιδιά δεν είπε κανείς ότι είναι πανάκεια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      μετά τα γενικά, τα ειδικά και τα premium αυτοκίνητα, έχουμε τα σωστά και τα προσγειωμένα σπορ;

                      Συμφωνήσαμε τουλάχιστον ότι οι σύγχρονες Alfa δεν είναι 'σωστά σπορ' αφού δεν έχουν πίσω κίνηση -πλην μίας για την ώρα-, άρα πάμε στα προσγειωμένα σπορ που γράφεις σε προηγούμενο μήνυμα.

                      Το RS4 που δεν έχει McPherson μπροστά που κατατάσσεται;

                      Έχεις δει την ανάρτηση της C6;

                      Βέβαια όσες φορές και να αναλυθεί το 'θεώρημα' είναι το ίδιο: τα διπλά ψαλίδια είναι καλύτερα.

                      Μετά φταίνε οι εγκάθετοι και οι εμπαθείς

                      Δεν πειράζει, θα μείνω στα ταπεινά μου McPherson και το επόμενο για McPherson το κόβω, αλλά που να ξέρω ο άσχετος.

                      Υ.Γ: ας μεταφερθούν κάπου αλλού

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        droemmen last edited by

                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                        Εγώ κατέθεσα την αποψή μου!

                        Δεν σου επιτρέπεται κολλημένε!

                        Μετά φταίνε οι εγκάθετοι και οι εμπαθείς

                        Ασφαλώς!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:

                          Εγώ κατέθεσα την αποψή μου!

                          Δεν σου επιτρέπεται κολλημένε!

                          Μετά φταίνε οι εγκάθετοι και οι εμπαθείς

                          Ασφαλώς!

                          Τα ίδια γράφεις κι όταν άλλοι καταθέτουν απόψεις βλέπω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                            ...

                            Εγώ θεωρώ ότι ένα 'σωστό' σπορ αμάξι πρέπει να ακολουθεί την σωστή συνταγή, κοματια της οποίας είναι:

                            1. Αεροδυναμικό σχήμα
                            2. Χαμηλό κέντρο βάρους
                              3. Κατανομή 50-50 για 4κίνητα, 58πίσω-42 εμπρός για πισωκίνητα, 58εμπρός-42 πίσω για μπροστοκίνητα
                            3. Πίσω κίνηση η και 4κίνηση
                              5. Διπλά ψαλίδια
                            4. Μεγάλο μετατρόχιο και σχετικά μεγάλο μεταξόνια
                            5. Φαρδιά ελαστικά με χαμηλό προφίλ
                            6. Κοντό κιβώτιο εκτός εαν η ροπή είναι τόσο μεγάλη που κάτι τέτοιο είναι περιτό η και επικύνδυνο για την 'ζωή' του κιβωτίου

                            Και φυσικά δυνατό κινητήρα.

                            ...

                            Φυσικά και κάθε υλοποίηση διπλού ψαλιδιού δεν είναι πάντα καλύτερη από μια υλοποίηση macferson όπως το ίδιο ισχύει και για τις σούστες. Λαμπρό παράδειγμα η corvette.

                            Φαντάσου λοιπόν μια Corvette Z06 με σωστή κατανομή βάρους και διπλά ψαλίδια πόσο πιο γρήγορη θα είναι από μία 430 που τα έχει αυτά.. BTW η Z06 γυρνάει στο Ring σύμφωνα με τον Clarkson στο 7.43..

                            Δεν έχω πρόβλημα με την 430 ή οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι πρωτίστως και κυριότερα μετράει η υλοποίηση και σε πολύ μικρότερο βαθμό η συνδεσμολογία και τα 'τεχνικά χαρακτηριστικά'.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babbis last edited by

                              η corvette έχει και σωστή κατανομή βάρους και διπλά ψαλίδια, όπως και η 430.

                              Έχω πει 1000δες φορές αλλά μιλάω σε κουφούς φαίνεται (η τυφλους μιας κι εδώ διαβάζουμε).

                              Φυσικά και μετράει η υλοποίηση, αλλά ξεκινώντας από την σωστή 'τυπολογία' φθάνεις πιο εύκολα στο σωστό αποτέλεσμα. Αν προσπαθήσεις να φτιάξεις το 'τέλειο' τότε αναγκαστηκά θα πας σε αυτά που αναφέρω.

                              Απόδειξη: Carerra GT, SLR, Enzo, F50, F40, F1 κλπ κλπ κλπ.

                              please no more of--topic. Έγραψα κάτι να τονίσω τα θετικά του RX και αρχίσατε (οι γνωστοί που πάντα διαφωνείται με μένα και ως εκ θαύματος ταυτοχρονα κάθε φορά) να τα ισοπεδώνεται όλα. [/img]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                                Φυσικά και μετράει η υλοποίηση, αλλά ξεκινώντας από την σωστή 'τυπολογία' φθάνεις πιο εύκολα στο σωστό αποτέλεσμα.

                                Και γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει σαν καταναλωτή το πόσο πιο εύκολα έφτασαν στο σωστό αποτέλεσμα ? Αυτό αντικατοπτρίζεται στην τιμή που πλήρωσα και that's all. Πέραν τούτου, τα υπόλοιπα είναι άχρηστες ιδεοληψίες του στυλ:

                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν διπλά ψαλίδια
                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν μηχανή στο κέντρο
                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν κατανομή βάρους 50-50, 58-42 ή οποιοδήποτε άλλο τυχαίο ποσοστό
                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν ατμοσφαιρικό μοτέρ
                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν turbo
                                Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν κουπέ αμάξωμα

                                κτλ. κτλ.

                                Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις ώστε να μην ισχύει πια ο 'κανόνας'. Πάρτο είδηση Babbis, θέμα προσωπικής προτίμησης είναι αυτά και, σε ένα βαθμό, όποιος επιμένει, μάλλον θύμα του μάρκετινγκ έχει πέσει παρά έχει άποψη επί της ουσίας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Έχεις δίκιο για τα ψαλίδια, απλά με μπέρδεψε το συνθετικό φύλλο σούστας.

                                  Για την κατανομή δεν μπόρεσα να βρω νούμερο που να επιβεβαιώνει τα λεγόμενα σου παρόλο που τα σχόλια που διάβασα μιλάνε για βελτιωμένη κατανομή.

                                  Το παράδειγμα ήταν ατυχές, η ουσία όμως παραμένει η ίδια.
                                  Τα υπόλοιπα περί συνομοσιών δεν τα σχολιάζω, δεν προσφέρουν κάτι εξάλλου.

                                  Να τα μεταφέρει τα 'περί αναρτήσεων & συνδεσμολογίας' κάποιος mod εκεί που ταιριάζουν καλύτερα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                                    Φυσικά και μετράει η υλοποίηση, αλλά ξεκινώντας από την σωστή 'τυπολογία' φθάνεις πιο εύκολα στο σωστό αποτέλεσμα.

                                    Και γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει σαν καταναλωτή το πόσο πιο εύκολα έφτασαν στο σωστό αποτέλεσμα ? Αυτό αντικατοπτρίζεται στην τιμή που πλήρωσα και that's all. Πέραν τούτου, τα υπόλοιπα είναι άχρηστες ιδεοληψίες του στυλ:

                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν διπλά ψαλίδια
                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν μηχανή στο κέντρο
                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν κατανομή βάρους 50-50, 58-42 ή οποιοδήποτε άλλο τυχαίο ποσοστό
                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν ατμοσφαιρικό μοτέρ
                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν turbo
                                    Τα σωστά σπορ αυτοκίνητα έχουν κουπέ αμάξωμα

                                    κτλ. κτλ.

                                    Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις ώστε να μην ισχύει πια ο 'κανόνας'. Πάρτο είδηση Babbis, θέμα προσωπικής προτίμησης είναι αυτά και, σε ένα βαθμό, όποιος επιμένει, μάλλον θύμα του μάρκετινγκ έχει πέσει παρά έχει άποψη επί της ουσίας

                                    Μα δεν είπε κανείς ότι αν ένα αυτοκίνητο δεν έχει όλα τα στοιχεία δεν το αγοράζουμε. Εγώ ο ίδιος αγόρασα μπροστοκίνητο κουπε γιατί μου άρεσε.

                                    Εδώ είμαστε όμως αυτοκινητιστικό φόρουμ **και μία απο τις 'αποστολές' αυτού του φόρουμ είναι να συζητάμε πιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πιο λιγότερο ή να το πω καλύτερα πιο εκφράζει ποιες ανάγκες. **

                                    Και το να πούμε ότι το Χ αμάξι είναι καλό απλά γιατί έχει καλές κριτικές και καλούς lap-times για μένα δεν προσφέρει τίποτε στα μέλη.

                                    Αν όμως δούμε τις τεχνικές επιλογές και τις αναλύσουμε με τις γνώσεις που έχουμε και ανταλάσουμε απόψεις νομίζω ότι είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα συζήτηση.

                                    Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε αυτό. Δλδ μια τεχνική συζήτηση την θεωρείται αδόκιμη για το φόρουμ?

                                    Και κάτι άλλο: μου αρέσει ότι επαναλαμβάνετε το αυτονόητο. Ότι δλδ το αποτέλεσμα μετράει. Χαίρω πολύ ρε μάγκες. Αν φτάσουμε να γράφουμε το αυτονόητο πάει να το κλείσουμε το μαγαζι.

                                    Δλδ με θεωρείται τόσο αφελή που μόλις δω ένα αμάξι με διπλά ψαλίδια θα το κατατάξω καλύτερο από ένα άλλο? Αν με κρίνετε έτσι καλύτερα να πάψουμε να μιλάμε

                                    Αυτό που εγώ κάνω είναι να 'κρίνω' ή να 'χειροκροτώ' κάποιες επιλογές όταν το αποτέλεσμα είναι ανάλογο, και όχι το αντίστροφο.

                                    Δλδ στην προκειμένη γνωρίζοντας το RX8 ότι είναι ένα 'υποδειγματικό' σπορ έδωσα την δικία μου εξήγηση γιατί συμβάινει αυτό.

                                    Αν το θεωρείτε περιτό να μην ξανασυζητήσουμε τεχνικά και θεωρητικά, και ας συζητάμε μόνο αν καίει και τι ζάντες του πάνε και ποια αεροτομή να βάλουμε.

                                    Διαλέξτε το επίπεδο και την θεματολογία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ενα μόνο θα πω: όταν βλέπω ένα αυτοκίνητο με τις 'λάθος' επιλογές (McPherson, πίσω μηχανή (πχ. Porsche), 'λάθος' κατανομή κτλ. κτλ.) να είναι εξίσου ή και περισσότερο αποτελεσματικό με ένα άλλο με τις 'σωστές' επιλογές (βλ. χρόνους γύρου Ζ06 στο 'ring, συγκρίσιμοι με Ferrari κτλ.) τότε δεν μπορώ παρά να έχω απέραντο σεβασμό στους μηχανικούς που το κατάφεραν αυτό. Και άρα αναγκαστικά κρατάω τα μάτια μου ανοικτά για όλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        babbis last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Ενα μόνο θα πω: όταν βλέπω ένα αυτοκίνητο με τις 'λάθος' επιλογές (McPherson, πίσω μηχανή (πχ. Porsche), 'λάθος' κατανομή κτλ. κτλ.) να είναι εξίσου ή και περισσότερο αποτελεσματικό με ένα άλλο με τις 'σωστές' επιλογές (βλ. χρόνους γύρου Ζ06 στο 'ring, συγκρίσιμοι με Ferrari κτλ.) τότε δεν μπορώ παρά να έχω απέραντο σεβασμό στους μηχανικούς που το κατάφεραν αυτό. Και άρα αναγκαστικά κρατάω τα μάτια μου ανοικτά για όλους.

                                        Γιατί νομίζεις ότι εγώ δεν τρέφω θαυμασμό για τους μηχανικούς της porsche?

                                        **Με έχετε παρεξηγήσει πάρα πολύ εδώ μέσα. **

                                        Το ότι κάποιοι τεχνικοί κατώρθωσαν με 'λάθος' επιλογές να φτιάξουν ένα θαύμα (911 GT3/ GT3 RS) δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην εκτιμούμε όταν κάποιοι άλλοι μηχανικοί κάνουν επίσης ένα θαύμα με 'σωστές'¨επιλογές.

                                        Δλδ το ότι η 911 GT3 κοντράρει στα ίσια την 'politically correct' Modena CS θα πρέπει να αναγκάσει τους κατασκευαστες υπερ-αυτοκινήτων να έχουν McFerson και μοτερ πίσω?

                                        Και σε ρωτάω γιατί ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ στην Carrera GT δεν ακολούθησαν την ίδια φιλοσοφία?

                                        Γιατί οι ΙΔΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ στις boxter/caymann δεν ακολούθησαν την ίδια φιλοσοφία?

                                        Άλλο το να σχολιάζουμε τις τεχνικές επιλογές ώστε να μαθάινουμε όλοι μας τα + και - της κάθε λύσης και άλλο αν θαυμάζουμε κάποιους μηχανικούς και κάποια μοντέλα.

                                        Είναι δυο διακριτά πράγματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thevoice last edited by

                                          Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                                          Το ότι κάποιοι τεχνικοί κατώρθωσαν με 'λάθος' επιλογές να φτιάξουν ένα θαύμα (911 GT3/ GT3 RS) δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην εκτιμούμε όταν κάποιοι άλλοι μηχανικοί κάνουν επίσης ένα θαύμα με 'σωστές'¨επιλογές.

                                          Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Αυτό που λέμε είναι να μην κολλάμε σε κάποιες -και καλά- 'μαγικές συνταγές' τη στιγμή που τα ίδια (ή και καλύτερα) αποτελέσματα μπορούν να προκύψουν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους!!

                                          Εκτός κι αν μπορεί ν'αποδειχτεί φυσικομαθηματικά ότι ένας συγκεκριμένος τύπος ανάρτησης δίνει πάντα το καλύτερο πάτημα κλπ των τροχών, μια συγκεκριμένη κατανομή βάρους δίνει πάντα (και σε επιτάχυνση, και σε επιβράδυνση, και σε στροφές) τα καλύτερα αποτελέσματα, κλπ, κλπ.

                                          Διαφορετικά, καλύτερα να έχουμε το μυαλό μας ανοιχτό προς όλες τις λύσεις (όπως οι μηχανικοί που τόσο θαυμάζουμε, μερικοί από εμάς) και να μη βιαζόμαστε να κρίνουμε και να βαφτίσουμε 'σπορ' και 'μη σπορ'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

                                            Το ότι κάποιοι τεχνικοί κατώρθωσαν με 'λάθος' επιλογές να φτιάξουν ένα θαύμα (911 GT3/ GT3 RS) δεν σημαίνει ότι πρέπει να μην εκτιμούμε όταν κάποιοι άλλοι μηχανικοί κάνουν επίσης ένα θαύμα με 'σωστές'¨επιλογές.

                                            Κανείς δεν είπε κάτι τέτοιο. Αυτό που λέμε είναι να μην κολλάμε σε κάποιες -και καλά- 'μαγικές συνταγές' τη στιγμή που τα ίδια (ή και καλύτερα) αποτελέσματα μπορούν να προκύψουν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους!!

                                            Εκτός κι αν μπορεί ν'αποδειχτεί φυσικομαθηματικά ότι ένας συγκεκριμένος τύπος ανάρτησης δίνει πάντα το καλύτερο πάτημα κλπ των τροχών, μια συγκεκριμένη κατανομή βάρους δίνει πάντα (και σε επιτάχυνση, και σε επιβράδυνση, και σε στροφές) τα καλύτερα αποτελέσματα, κλπ, κλπ.

                                            Διαφορετικά, καλύτερα να έχουμε το μυαλό μας ανοιχτό σε όλα (όπως οι μηχανικοί που τόσο θαυμάζουμε, μερικοί από εμάς).

                                            Μου φαίνεται ότι μιλάμε άλλη γλώσσα.

                                            Έγραψα πιο πάνω αλλά μάλλον με γράφετε κι εσείς, και λέτε τα αυτονόητα που επίσης εγώ δεν αρνούμαι.

                                            Δλδ με θεωρείται τόσο αφελή που μόλις δω ένα αμάξι με διπλά ψαλίδια θα το κατατάξω καλύτερο από ένα άλλο? Αν με κρίνετε έτσι καλύτερα να πάψουμε να μιλάμε

                                            Αυτό που εγώ κάνω είναι να 'κρίνω' ή να 'χειροκροτώ' κάποιες επιλογές όταν το αποτέλεσμα είναι ανάλογο, και όχι το αντίστροφο.

                                            Δλδ στην προκειμένη γνωρίζοντας το RX8 ότι είναι ένα 'υποδειγματικό' σπορ έδωσα την δικία μου εξήγηση γιατί συμβάινει αυτό.

                                            Kαι να συμπληρώσω το ανάποδο. όταν ένα αυτοκίνητο δεν αποδίδει τα αναμενόμενα επίσης να αναλύσουμε με βάση τα τεχνικά στοιχεία γιατί δν συμβαίνει αυτό.

                                            Πείτε μου nass, thevoice, lkar, kid που διαφωνείται με τα παραπάνω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr