Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία: άφημα γκαζιού....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απορία: άφημα γκαζιού....
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ήξερα ότι όταν αφήνεις το γκάζι κλείνει η πεταλούδα και κόβεται η ροή καυσίμου με αποτέλεσμα να έχεις την αίσθηση της απότομης επιβράδυνσης και του 'φρένου' του κινητήρα. Μάλιστα αν το έκανες αρκετά απότομα ή με ταυτόχρονη αλλαγή ταχύτητας μπορούσες να μπλοκάρεις στιγμιαία τους τροχούς με αποτελέσματα ποικίλλα... γκουχ γκουχ.....
      Έτσι ήξερα, ήρθε η ώρα μου να τα ξεχάσω.
      Οδήγησα ένα καινούργιο A-class 1500 μιας φίλης μου σε διαδρομή ανηφόρα κατηφόρα στην περιοχή Αράχωβας. Τα γνωστά μου παράπονα περί έλλειψης αίσθησης της πλειοψηφίας των σύγχρονων αυτοκινήτων ισχύουν καθώς ουδεμία επικοινωνία είχα μέσω των χειριστηρίων.... Το γκάζι μυστήριο, το φρένο αποτελεσματικό αλλά απότομο σαν διακόπτης on off κλπ. Το τιμόνι άστα να πάνε πολύ ελαφρύ, αφού μπέρδευα το αυτοκίνητο σε γλυστερές βρεγμένες φουρκέτες ώστε να ακούω με το αυτί τα λάστιχα να γλυστράνε αλλά από το τιμόνι ουδεμία πληροφόρηση. (πάντως λαμπάκι ESP δεν άναψε ίσως δεν το είχα παρακάνει αρκετά)
      Αυτά όμως να λέω την αλήθεια μάλλον τα περίμενα, η έκπληξή μου προήλθε όταν άφησα το γκάζι ώστε να επιβραδύνω πριν από στροφή ή σε κατηφόρα κλπ. Εκεί φαίνεται ότι οι βουλές του ECU λένε ότι δεν κλείνουμε απότομα το γκάζι αλλά το κρατάμε ανοιχτό (ίσως για να διευκολύνει το συγχρονισμό για λιγότερο σκορτσάρισμα σε αλλαγές ταχυτήτων?) με αποτέλεσμα ενώ περιμένεις ο κινητήρας να σε φρενάρει να συνεχίζεις και μάλιστα λόγω ελάττωσης θορύβου του κινητήρα σαν να έχεις ανεβάσει ταχύτητα!
      Προς μεγάλη μου απογοήτευση επιβεβαίωσα ρωτώντας ότι μάλλον και σε άλλα αυτοκίνητα Mercedes ισχύει κάποιο τέτοιο σύστημα....
      Έχετε υπόψη σας αν κάτι τέτοιο ισχύει ή τείνει να ισχύσει και σε άλλα αυτοκίνητα και ποια?
      Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο άναβε μόνο του τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες σε σημείο που ένιωθα πως ακόμα και οδηγός είναι μάλλον πρόσθετο κατ'επιλογήν αξεσουάρ! Όπως φαίνεται πάμε όλο και περισσότερο σε αυτοματοποιημένα τηλεχειριζόμενα συστήματα.... Πλέον ξέρουν μέσω του navigator που θέλουμε να πάμε και πώς, ξέρουν μέσω των σύγχρονων αυτόματων πιλότων πώς να μην πέφτουν πάνω στον προηγούμενο κλπ. Σε λίγο θα έχουμε ένα κουμπί για αύξηση ταχύτητας που όταν το αφήνουμε θα μένει σταθερή, ένα για μείωση και τέρμα όλα τα άλλα θα γίνονται μόνα τους και λίγο μετά δεν θα κάνουμε απολύτως τίποτα... Πάντως για να μην είμαι εντελώς απαισιόδοξος υπάρχει κι ένα μεγάλο καλό.... θα απαλλαγούμε από τους ταξιτζήδες αφού πλέον τα ταξί δεν θα τους χρειάζονται!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ήξερα ότι όταν αφήνεις το γκάζι κλείνει η πεταλούδα και κόβεται η ροή καυσίμου με αποτέλεσμα να έχεις την αίσθηση της απότομης επιβράδυνσης και του 'φρένου' του κινητήρα. Μάλιστα αν το έκανες αρκετά απότομα ή με ταυτόχρονη αλλαγή ταχύτητας μπορούσες να μπλοκάρεις στιγμιαία τους τροχούς με αποτελέσματα ποικίλλα... γκουχ γκουχ.....
        Έτσι ήξερα, ήρθε η ώρα μου να τα ξεχάσω.
        Οδήγησα ένα καινούργιο A-class 1500 μιας φίλης μου σε διαδρομή ανηφόρα κατηφόρα στην περιοχή Αράχωβας. Τα γνωστά μου παράπονα περί έλλειψης αίσθησης της πλειοψηφίας των σύγχρονων αυτοκινήτων ισχύουν καθώς ουδεμία επικοινωνία είχα μέσω των χειριστηρίων.... Το γκάζι μυστήριο, το φρένο αποτελεσματικό αλλά απότομο σαν διακόπτης on off κλπ. Το τιμόνι άστα να πάνε πολύ ελαφρύ, αφού μπέρδευα το αυτοκίνητο σε γλυστερές βρεγμένες φουρκέτες ώστε να ακούω με το αυτί τα λάστιχα να γλυστράνε αλλά από το τιμόνι ουδεμία πληροφόρηση. (πάντως λαμπάκι ESP δεν άναψε ίσως δεν το είχα παρακάνει αρκετά)
        Αυτά όμως να λέω την αλήθεια μάλλον τα περίμενα, η έκπληξή μου προήλθε όταν άφησα το γκάζι ώστε να επιβραδύνω πριν από στροφή ή σε κατηφόρα κλπ. Εκεί φαίνεται ότι οι βουλές του ECU λένε ότι δεν κλείνουμε απότομα το γκάζι αλλά το κρατάμε ανοιχτό (ίσως για να διευκολύνει το συγχρονισμό για λιγότερο σκορτσάρισμα σε αλλαγές ταχυτήτων?) με αποτέλεσμα ενώ περιμένεις ο κινητήρας να σε φρενάρει να συνεχίζεις και μάλιστα λόγω ελάττωσης θορύβου του κινητήρα σαν να έχεις ανεβάσει ταχύτητα!
        Προς μεγάλη μου απογοήτευση επιβεβαίωσα ρωτώντας ότι μάλλον και σε άλλα αυτοκίνητα Mercedes ισχύει κάποιο τέτοιο σύστημα....
        Έχετε υπόψη σας αν κάτι τέτοιο ισχύει ή τείνει να ισχύσει και σε άλλα αυτοκίνητα και ποια?
        Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο άναβε μόνο του τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες σε σημείο που ένιωθα πως ακόμα και οδηγός είναι μάλλον πρόσθετο κατ'επιλογήν αξεσουάρ! Όπως φαίνεται πάμε όλο και περισσότερο σε αυτοματοποιημένα τηλεχειριζόμενα συστήματα.... Πλέον ξέρουν μέσω του navigator που θέλουμε να πάμε και πώς, ξέρουν μέσω των σύγχρονων αυτόματων πιλότων πώς να μην πέφτουν πάνω στον προηγούμενο κλπ. Σε λίγο θα έχουμε ένα κουμπί για αύξηση ταχύτητας που όταν το αφήνουμε θα μένει σταθερή, ένα για μείωση και τέρμα όλα τα άλλα θα γίνονται μόνα τους και λίγο μετά δεν θα κάνουμε απολύτως τίποτα... Πάντως για να μην είμαι εντελώς απαισιόδοξος υπάρχει κι ένα μεγάλο καλό.... θα απαλλαγούμε από τους ταξιτζήδες αφού πλέον τα ταξί δεν θα τους χρειάζονται!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr