-
Na balo kai alles????
-
Μην γελάσετε, αλλά την TVR την ερωτεύτηκα (μικρός και χαζός γαρ, στο σωτήριο έτος 1984 - νομίζω) με αυτό το αυτοκίνητο. Αν βλέπατε επιδόσεις/τιμή, ίσως να καταλαβαίνατε !
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Na balo kai alles????Basta mate
Νομίζω πως είναι καλά για πρώτο πιάτο!
Κράτα και για μετά...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μονο που λυπαμαι ειναι οι εργαζομενοι...θα υπαρξουν και αλλες τετοιες εταιρειες...
Nomizeis oti H TVR einai etaireia tis stigmis?
Diabaste EDW tin istoria olon ton modellon tis.
-
Εγώ έβρισκα πάντα φοβερά πρωτότυπη την λύση του **αεραγωγού **κάτω απο το τιμόνι που φρόντιζε για την **ψύξη **των ορ ( ), εξασφαλίζοντας στο οδηγό ενός τέτοιου macho αυτοκινήτου και εξίσου καταπληκτικές **επιδόσεις **και σε **άλλες **'πίστες' !!!!!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Μην γελάσετε, αλλά την TVR την ερωτεύτηκα (μικρός και χαζός γαρ, στο σωτήριο έτος 1984 - νομίζω) με αυτό το αυτοκίνητο. Αν βλέπατε επιδόσεις/τιμή, ίσως να καταλαβαίνατε !
Εμείς να γελάσουμε;
Αυτοί που προσκυνούν τα τσεχο-φάου-βε να τα βλέπουν...Υ.Γ.
Άλλο να επιλέγεις εν πλήρει συνειδήσει το όποιο αμάξι με βάση την οποιαδήποτε λίστα κριτηρίων μπορεί κάποιος να δημιουργήσει προκειμένου να καλύψει τις απολύτως προσωπικές του ανάγκες, και άλλο να παραπαίει αποτάσσοντας όνειρα και δημιουργίες μηχανικών που μιλάνε στην ψυχή του ανθρώπου-οδηγού ως αναποτελεσματικές, ασύμφορες διαδικασίες και αναξιόπιστες εφαρμογές προς αποφυγήν έκθεσης των εν τω μακαρίω ύπνω του δικαίου επιβατών του όποιου πριτσινομένου μεταλλικού ελάσματος μεταφοράς προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου και του, ντεμέκ , οδηγού! -
ακόμα θυμάμαι τεστ του Clarckson εγκαταλελημένο αεροδρόμιο μεταξύ των...
- Caterham superlight
- Dodge Viper
- Aston Martin Vantage
- TVR Cerbera 4.2
- Lotus Esprit
- Porche 911 Carrera Turbo
....
'AND THE TVR STORMS PAST ΤHE PORCHE 911, THOUGH IT WORTHS HALF THE MONEY...THIS BLACKPOOL MISSILE ROCKS THE LOT':yahoo:
Βγήκε πρώτο μακράν για την ιστορία....
Το cerbera κόστιζε 30000 λίρες αγγλίας το 1999......
====================================
με αυτο τράκαρε και ο Νταμπίζας στην παραλιακή και βγήκε 'σχεδόν' ατσαλάκωτος.....
-
Ναι, αλλά για να λέμε και όλη την αλήθεια, στο TVR γυρνάς το διακόπτη της θερμοκρασίας και σου μένει στο χέρι!! Όλα έχουν ένα τίμημα!!
Βέβαια, αυτό είναι και μέρος της ομορφιάς και της γοητείας των TVR!! Δε νομίζω κάνενας από τους ιδιοκτήτες να έχει παράπονο που η ποιότητα κατασκευής δεν είναι εφάμιλλη της Porsche
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
http://www.nimag.nl/nimag?nav=ycdvIsHcPvMlJECC***Sagaris ***:whistlink: . Spoiler με άποψη !
To 1o μου αγαπημένο!
Και το 2ο που το ξεχάσατε... (TVR GRIFFITH)
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ναι, αλλά για να λέμε και όλη την αλήθεια, στο TVR γυρνάς το διακόπτη της θερμοκρασίας και σου μένει στο χέρι!! Όλα έχουν ένα τίμημα!!Έχεις μπει ποτέ σε παλιότερο TVR; Σα κοντραπλακέ με τρύπες και σκόρπια ρολόγια και διακοπτάκια από άλλα αυτοκίνητα είναι μέσα!
Το χειμώνα είσαι με ένα πατσαβούρι στο χέρι (στα ανοικτά, αλλά μερικές φορές και στα κλειστά), ενώ, πας και ψωνίζεις ανταλλακτικά... από τη Rover; ( ταπείνωση!!!!!)Βέβαια, αυτό είναι και μέρος της ομορφιάς και της γοητείας των TVR!! Δε νομίζω κάνενας από τους ιδιοκτήτες να έχει παράπονο που η ποιότητα κατασκευής δεν είναι εφάμιλλη της Porsche
true!
Για αυτό το λόγω και αν και δεν τη συμπαθώ, αντιλαμβάνομαι απολύτως το λόγο ύπαρξής της και την αξία της διαχρονικά.
Αντιλαμβάνομαι επίσης οτι αυτή η 'αλητεία' που βγάζουν όλα τα TVR (με τον ήχο και τη συμπεριφορά τους) και το σνομπ απέναντι σε οτιδήποτε άλλο κοινώς αποδεκτό 'σπορ' όχημα βγάζει πολλή γοητεία σε αρκετούς. -
εμένα πάντως δεν μου φαίνονται τα διακοπτάκια έτοιμα να πέσουν...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Theo, τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια - ή λένε ότι τους πείς . Αυτό που θα με ενδιέφερε περισσοτερο είναι ένα trend - παραδείγματος χάρη, αν ένα εργοστάσιο 'βγάζει' 100 αυτοκίνητα το χρόνο για μία πενταετία, you can safely assume ότι θα έχει προσαρμόσει τα έξοδά του σε αυτό το επίπεδο παραγωγής. Αν δε τον έκτο και έβδομο χρόνο η παραγωγή είναι στα 50...τότε, bad news indeed...Ως αρκούντος κατέχοντας το *'when money talks, the world listens' *άθλημα , δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου, όπως επιχειρείς να θέσεις το θέμα, αν και σε μονοδιάστατη μορφή!
Αν μας επιτραπεί λοιπόν να το απλοποιήσουμε τόσο, τότε η παρατήρηση μιας τέτοιας πτώσης, αφενός μεν θα μας αφήσει ν'απορούμε πού θα μας οδηγήσει το graph, αλλά εκεί έρχεται πάντα το fundamental & qualitative analysis να μας δώσει τις απαιτούμενες απαντήσεις.
Σε μια περίοδο που ομολογουμένως οι πωλήσεις στην Ευρώπη δεν ήταν ιδιαίτερα εύρωστες και ακόμα και κλασικά μεγαθήρια παρατήρησαν κάμψη των βασικών μεγεθών τους, έστω και ελαφριά, μια εταιρία χειρωνακτικής συναρμολόγησης οδηγικών ονείρων που εκ των πραγμάτων εντάσσεται σε μια niche αγορά δεν θα μπορούσε παρά να επηρεαστεί πιθανότατα σε μεγαλύτερο βαθμό. Εν προκειμένω, η TVR παράγει γύρω στα 600-750 αυτοκίνητα το χρόνο και έτσι είναι πιο ευμετάβλητη στο να αγγίξει το break-even point της με τις μονοδιάσταστες πωλήσεις της να προσανατολίζονται αποκλειστικά (άντε 99% ) στην εγχώρια αγορά.
Με δεδομένο αυτό και στα πλαίσια της πρσπάθειας για την απεξάρτηση από τις πωλήσεις στην αγγλική και μόνο αγορά, η ανάγκη για εύρεση χώρου που να μπορεί να στεγάσει το νέο αναθεωρημένο και παγκοσμιοποιημένο 'όνειρο' είναι επιτακτική. Εξ ου και θα αφήσουν την Bristol Avenue έστω και με κόστος τους όσους εξιδεικευμένος εργάτες απαιτηθεί ν'απολυθούν προκειμένου να συνεχίσει η εταιρία να προσφέρει αυτό που ονειρεύτηκε τόσο ο Wheeler αλλά και ενστερνίστηκε ο Smolenski να διαδώσει.
Αυτή η κίνηση δεν είναι καινούρια. Έχει γίνει στο παρελθόν με πολλές γνωστές εταιρίες (Aston Martin, Jaguar, Lotus) και δεν πρόκειται να σταματήσει.Η Λότους ακόμα και τώρα 'ψάχνετε' να δει αν θα 'παράγει' την επερχόμενη Esprit στην Αγγλία ή την Μαλαισία κι ας είναι η τωρινή της παραγωγή σχεδόν 10πλάσια από αυτήν της TVR και τα αυτοκίνητά της να διατίθενται σε όλο τον κόσμο! Τόσο οι σκληροπυρηνικοί Lotάκηδες όσο και η ίδια η εταιρία δεν θα ήθελε το 'image' να διαστρεβλωθεί με ένα αυτοκίνητο που να παράγεται στην Μαλαισία, αλλά όταν τα νούμερα που κι εσύ ορθώς επικαλείσαι σε παροτρύνουν να το κάνεις, οι αποφάσεις που παίρνεις είναι πολλές φορές πιο σκληρές από αυτό που μιλάει μέσα στην ψυχή σου, μιας και αυτό που θες είναι την επαύριο να υπάρχεις και να μην υφίσταται μόνο η όποια υστεροφημία σου!
Ιστορικά η έδρα της Lotus δεν ήταν στο Hethel, αλλά κάπου αλλού που μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή! Η μεταφορά της γραμμής παραγωγής της όμως στο παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο πλησίον της Potash Lane την βοήθησαν να αποκτήσει αυτό που τόσο χρειαζόταν: Άπλετο χώρο και πίστα δοκιμών! Κάτι καλύτερο;;;Το ίδιο συνέβη και για την Jaguar που 'παράτησε' πολύ πρόσφατα τις ιστορικές της εγκαταστάσεις, αλλά νομίζω και για την Aston Martin που έκανε μια μικρή τουρνέ στην Αγγλική επαρχία προτού καταλήξει (αν δεν σφάλλω οικτρά! ) και πάλι από εκεί που ξεκίνησε.
Αλλά και για την Porsche τα πράγματα δεν ήταν πολύ διαφορετικά μερικά χρονάκια πριν! Τα Boxster (και τα Cayman αν δεν σφάλλω) παράγονται στην Φιλανδία , και έσωσαν την εταιρία από το λουκέτο. Ως κερασάκι στην τούρτα ήρθε και ο πιπεράτος κουβάς-SUVάς να σώσει για τα καλά την εταιρία από το χείλος του γκρεμού και παρ'όλα αυτά στο τέλος έφτασε η Φάου Βε να αγοράσει μετοχές της ίδιας της 'θυγατρικής' ( ; ) της εταιρίας προκειμένου ν'αποσωβήσει τον όποιο ενδεχόμενο κίνδυνο επιθετικής εξαγοράς της στο άμεσο μέλλον!!!
Εύχομαι πραγματικά ολόψυχα το εγχείρημά της διοίκησης της TVR να στεφθεί από επιτυχία γιατί ο κόσμος που ζούμε έχει την ανάγκη να βιώνει τέτοια 'όνειρα' να γίνονται πραγματικότητα, ασχέτως κι αν οι περισσότεροι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να το βλέπουμε στο γκαράζ μας.
Στο κάτω-κάτω, άνθρωποι είμαστε και όχι αλεπούδες για να κάνουμε κρεμαστάρια ό,τι δεν 'φτάνουμε'...
Θυμόσαστε σε κάποια εκπομπή του Top Gear που είχαν βάλει κάποιους να προσπαθήσουν ν'ανοίξουν την πόρτα ενός TVR και μετά να επιχειρήσουν να το κατεβάσουν το παράθυρο;;;
Τουλάχιστον σε αντίθεση με τα τεχνολογικώς προηγμένα Golf V FSI που πέφτουν τα παράθυρά τους έτσι για πλάκα και τα ψάχνεις μέσα στις πόρτες και ρουφάνε εντός δικαιολογημένου φακέλου λειτουργίας του κινητήρα τους μέχρι και 1.0Ltr/1000km λάδι, αυτά τουλάχιστον έχουν το προνόμιο να σε συγκινούν όχι μόνο εξ όψεως αλλά και από την πρώτη στιγμή που έρθεις σ'επαφή μαζί τους.Ο ΑΘΛΟΣ του να παράγεις 700 αυτοκίνητα το χρόνο και τα περισσότερα μέρη να τα κατασκευάζει ο ΙΔΙΟΣ, είναι κάτι που ούτε η Porsche, ούτε η Lamborghini, ούτε η Lotus, ούτε πολλές άλλες εταιρίες που βασίζονται σε εξωτερικούς προμηθευτές δεν έχουν διανοηθεί να επιχειρήσουν!
Αν λοιπόν είναι να διασφαλίσω ένα τέτοιο ηρωικό εγχείρημα για το οποίο πλέον μου δίνεται εργοστασιακή εγγύηση 3 χρόνων τότε ΝΑΙ! Στέλνω την Coxster μου στο διάολο και επιλέγω την δύσκολη διαδρομή για την ανέυρεση της οδηγικής Νιρβάνας κι ας μου μένει το κουμπί του βεντιλατέρ στο χέρι, και να μυρίζει το αμάξι μου ολίγον από πολυεστερική βάρκα . Εν τω μεταξύ, θ'ανοίγω το αμάξι μου μ'ένα κουμπί κάτω από τον καθρέπτη, θα μπαίνω και θ'αντικρύζω το σχεδόν διαστημικό ταμπλό, θα βάζω μπρος το 4λιτρο 6κύλινδρο τέρας και οι μπούκες από το πλάι θα ξυπνούν για άλλη μια φορά τους γείτονές μου που μέσα στον REM ύπνο τους μου χαρίζουν το χαμόγελό τους, και έχοντας ζεστάνει την μοτερούκλα θα πατάω το ατελείωτο πεντάλ του γκαζιού προσφέροντάς μου ένα 0-200 σε 13' και θα στρίβουν όπως λίγα άλλα 'ουράνια' αμάξια.
Θα μου πείτε πως πολλά μοτέρ σπάνε, και δεν θα έχετε άδικο! Αλλά πόσες χυλόπιτες έχετε φάει από ωραίες γυναίκες και να σας έχουν αποτρέψει από τον στόχο της ανεύρεσης 'εκείνης';;; Κάπως έτσι το βλέπουν όλοι οι ιδιοκτήτες TVR! Έχουν μια δύστροπη μα θεϊκή γκόμενα που πολλές φορές τους αφήνει στα κρύα του λουτρού και τους ψήνει το ψάρι στα χείλη αλλά αυτό που νιώθουν όταν είναι μαζί της δεν μπορούν να το πάρουν από καμμιά άλλη, κι ας την λένε Porker, Ferrari, ή Lambo! Άλλωστε οι κάτοχοι TVR 'παίρνουν' την ίδια και καλύτερη γκόμενα (μιας που είναι και πολύ πιο σπάνια...) αλλά με έκπτωση τουλάχιστον 50-75% από τις προαναφερθείσες θέες και ημί-θεες! Επομένως δεν μπορούν να είναι και αχάριστοι!D-Jet:
- Θέματα στεγανότητας έχουν προκύψει ακόμα και στο δικό μου το αμάξι, μοντέλο 2004! Ουδέν κρυπτόν υπό του ύδατος! :):)
- Για τον κινητήρα του 'μπουμπουκιού' μου απευθύνομαι στις κατά τόπους Toyota, που'ναι και φτηνότερη από τις εδώ Rover & Honda! (Μην βαράτε Αγγλάρες μου!
- Η έλλειψη πόλωσης και διαφοροποίησης βλάπτει σοβαρά την υγεία του οδηγού! Οι όποιοι 'αντάρτες' έστω και με την μορφή ενός τετράτροχου outlaw αυτοκινήτου είναι χρήσιμοι στο να μας δείχνουν όχι μόνο τα όποια όρια (εδώ της αυτοκίνησης ως έκφραση και τρόπος υλοποίησης) αλλά και μας δίνουν το στίγμα του πόσο διαφορετικές θέσεις, απόψεις, στάσεις και επιλογές μπορούν να υπάρχουν σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Η έλλειψή τους θα μας οδηγούσε σε **simply clever **λύσεις που το μόνο που έχουν να μας πουν είναι ότι αποτελούν την επιτομή του συμβιβασμού του 'όλα σ'ένα τίποτα' πληρώνοντας τίποτα!
Τόσο καλά και μη χειρότερα, κύριοι!
-
Υ.Γ.
Με 1200+ λέξεις, σε πόσα 'κανονικά' post αντιστοιχεί η παραπάνω απάντησή μου;;; -
Γράφετε, γράφετε, γράφετε. Γιατί για να εξηγήσετε τι;.
Οι μονολιθικές απόψεις δεν αλλάζουν, όπως δε θα αλλάξει και η γνώμη όσων αγαπούν αυτού του τύπου τις εταιρείες.
Για τους λόγους του ο καθένας αγαπά αυτά τα αυτοκίνητα. Μακάρι να βρεθεί τρόπος να συνεχίσει την πορεία της αυτή η εταιρεία.
-
'Does it have anti-lock brakes, or an airbag or traction control?'
'Nope,' he said beamingly. 'We're still making our cars for heterosexuals.' -
Γράφουμε, για να θυμούνται οι παλιότεροι, και να μαθαίνουν οι νεότεροι!
Ευτυχώς ανήκεις στους πρώτους!
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Γράφουμε, για να θυμούνται οι παλιότεροι, και να μαθαίνουν οι νεότεροι!Ευτυχώς ανήκεις στους πρώτους!
-
Πριν κάποια χρόνια (όχι πολλά) είχα την τύχη να πάω στην Πάτρα όπου θα φωτογραφίζαμε μία Ferrari 360. Εκεί ο ιδιοκτήτης της είχε και ένα TVR Tuscan.
Μπήκα και στα δύο φυσικά, αλλά μόνο με το TVR με έκαναν βόλτα.Για την Ferrari δεν χρειάζεται να πω τίποτα. Και δεν είναι και επί του παρόντος.
Αλλά για το TVR θα πω… θα πω ότι ήταν η μεγαλύτερη καρακιτσαριά που έχω δει ποτέ μου. Τόσο μεγάλη και τρανή που ο μεγαλύτερος κάγκουρας εδώ στην Ελλάδα είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο.
Μπεζ δέρμα σε όλο το ταμπλό, όπου αντανακλά σε όλο το παρμπρίζ σε σημείο να μην μπορείς να δεις καλά τον δρόμο.
Διάσπαρτα χρυσά κουμπάκια από εδώ και από εκεί… όπου με την πρώτη ματιά σου θυμίζουν γύφτο με χρυσά βραχιόλια, δαχτυλίδια και δόντια.
Περιστροφική διακόπτες για τελείως άσχετα πράγματα, χρυσοί αεραγωγοί.Βρε από πού ανοίγει το πόρτα; Ααα το πόρτα ανοίγει με κουμπάκι κάτω από το καθρέπτη… ΑΑΑ!!! Και γαμώ τις καγκουρίες… αλλά λόγο ότι το έφτιαξε μια τέτοια εταιρία δεν το ονομάζουμε έτσι γιατί είναι κακό και η μαμά θα μας βάλει πιπέρι στο στόμα… το ονομάζουμε εκκεντρικότητα… κάτι σαν αυτά που κάνουν οι διάσημοι και οι πλούσιοι. Ωραία πράγματα.
Καλέ το παράθυρο γιατί ανοίγει μαζί με την πόρτα;
Γιατί στο Αγγλία που δεν βρέχει καθόλου, οι άγγλοι μπορούν να μπουν με το πάσο τους μέσα στο αμάξι… δεν είναι σαν την Ελλάδα που βρέχει συνέχεια και μπαίνεις αστραπή μέσα στο αμάξι μην γίνεις πάπια.Πάμε παρακάτω…
Άνοιξε λίγο το καπώ να δούμε το μοτόρι βρε αδερφάκι μου…
Α δεν μπορώ δεν ανοίγει…
Γιατί; Χάλασε τίποτα στον μηχανισμό γιατί αν ναι έχω τον μαστροΜίτσο που σκαμπάζει από τέτοια.
Όχι όχι δεν ανοίγει από την μαμά εταιρία ;
ΑΑΑ άλλο ένα εκκεντρικό στοιχείο (και όχι καγκουριά)
Αλλά μπορείς να ανοίξεις ένα κομμάτι από το καπώ για να βάλεις νερά, να δεις λάδια και τα λοιπά.
Άντε κάτι είναι και αυτό, για άνοιξε το…
Οκ
Βρε καλό μου γιατί δεν ανοίγεις ούτε και εσύ; Ντρέπεσαι, γιατί καλέ δικά μας είναι τα παιδιά…
Άνοιξε βρε χρυσό μου… άνοιξεεεε άνοιξε γαμώ το κέρατο σου! ΤΙΠΟΤΑ.
Ναι δεν άνοιγε με τίποτα γιατί είχε πετσικάρει από το ήλιο… και γαμώ τις φάσεις σας λέω!Τεσπα…
Μπορώ να πω ότι τέτοιες εταιρίες που απλά υπάρχουν για να υπάρχουν χέστηκα και αν θα κλείσουν αύριο.
Δεν θα κάτσω να στεναχωρηθώ αν θα κλείσει η TVR και κάθε TVR αλλά θα κάτσω να στεναχωρηθώ για τις ελληνικές εταιρίες (φυσικά όχι αυτοκινήτων) που κλείνουν η μία μετά την άλλη και μεταφέρονται στα Βαλκάνια .Το να μου βγάζεις αυτό το αυτοκίνητο φορτωμένο με ένα σορό μαλακίες και παράλληλα να γιουχάρεις τις άλλες εταιρίες που ναι μεν βγάζουν και εκείνες σπορτ αυτοκίνητα αλλά φορτωμένες με άλλες μαλακίες που απλά εκείνες δεν είναι κιτς αλλά είναι μαλακίες που μπορεί να σου σώσουν την ζωή, το θεωρώ μαλακία.
Αυτά από εμένα.
-
Την ΤVR τη γουσταρω παρα πολυ. Αλητεια και ταπεινωση σε οποιον την 'προσβαλλει' στο δρομο.
Παραξενο παντως που δε σας πειραξε που αγοραστηκε απο ενα Ρωσο... Χμ
-
Wraio post Thanasi
Dystyxos ligoi apo osous egrapsan edw, eixan tin tyxi (H atyxia) na mpoun se TVR.
To Tuscan exei to pio ekkentriko interior (min ksexnas oti auto pou eides isws na eitan customised) apo ola ta TVR kai dystyxos eitan to pio anaksiopisto.To thema einai allou.
Den sou arese statiko.
Bolta se pigan?
Akouses ton hxo pou kanei?
Enioses tin epiaxynsi? (pio grigoro apo tin 360 pou fotografises)Ta TVR einai idiotropa, ekkentrika, zeis me ton fobo oti kati tha xalasei, den einai gia kathe mera, ALLA sou prosferoun synaisthimata pou den sou prosferoun amaksia tis seiras, akoma kai apo gnostous megalous sport kataskeuastes me diplasio kostos
Einai GABLA re adelfe
Twra oso anafora tis apolyseis, kai egw stenaxoriemai gia tin anergia pou mastizei tin Ellada, alla den pauo na stenaxoriome gia opiondipote xanei tin douleia tou, opoudeipote ston kosmo
TVR - Σε 6 μήνες θα κλείσει?