-
Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας εκθέσω τον εκνευρισμό μου με κάποιους που θέλουνε να θεωρούνται καταστημάτων ή σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.Λοιπόν:
Το Φλεβάρη αγόρασα ένα πιεστικό μηχάνημα.Το χρησιμοποίησα 5-6 φορές & ήταν όλα μια χαρά.Μια μέρα εκεί που έπλυνα το αμάξι ξαφνικά έκανε κάτι διακοπές.Το κοιτάζω & δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Και αρχίζουμε!!!!Την προηγούμενη Δευτέρα το πάω στο κατάστημα απ'όπου το πήρα & μου λέει μια κοπέλα ευγενικότατη'Κύριέ μου εμείς εδώ δεν έχουμε σέρβις πρέπει να το πάτε στην Παλλήνη'.Φεύγω το πάω στην Παλλήνη βρίσκω ένα .
-Τι έχουμε;;
-Όταν έχω πατημένη τη σκανδάλη από το πιστόλι σταματάει η τροφοδοσία
-Άστο & σε δυό μέρες έλα να το πάρεις.
Παίρνω την Τετάρτη τηλ.μου λέει μια κοπέλα'δεν είναι ακόμη έτοιμο'
-Μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο;;
-()-Ορίστε
-Έφερα τη Δευτέρα ένα πιεστικό στο σέρβις & μου είπανε σε δύο μέρες να έρθω να το πάρω.Είναι έτοιμο;;
-Και τι είναι κύριέ μου σουβλάκι να στο τυλίξω;;;
-Άμα ήταν για σουβλάκια ξέρω που θα πήγαινα
-Πάρτε από Δευτέρα να δούμε τι θα γίνει
(& το κλείνει)
Παίρνω τη Δευτέρα τηλέφωνο & μου λένε 'πάρτε μετά το Πάσχα & βλέπουμε'
Η μ........α σε όλο το μεγαλείο .
Λέω του πατέρα μου χτες 'δε πας μια βόλτα να δεις τι παίζετα & κάνε & φασαρία'
Να μην σας τα πολυλογώ πάει κάνει μια μικροφασαρία & τελικά το μηχάνημα ήταν έτοιμο με το καρτελάκι κολημένο & τι βλάβη είχε.
Το δοκίμασα & ήταν μια χαρά.Την επόμενη φορά αν παρουσιαστεί ξανά κάτι τέτοιο θα απαιτήσω καινούργιο.Με όλα αυτά θα ήθελα να πω ότι επειδή κάποιοι τυχαίνει να είναι προιστάμενοι,υπεύθυνοι ή ότι άλλο νομίζουν ότι έχουν πιάσει................& αντιμετωπίζουν τον κόσμο λες & είναι αυτοί & κανένας άλλος
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μύνημά μου
Ξέχασα & το σπουδαιότερο:Το κατάστημα ALEXPAK -
Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας εκθέσω τον εκνευρισμό μου με κάποιους που θέλουνε να θεωρούνται καταστημάτων ή σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.Λοιπόν:
Το Φλεβάρη αγόρασα ένα πιεστικό μηχάνημα.Το χρησιμοποίησα 5-6 φορές & ήταν όλα μια χαρά.Μια μέρα εκεί που έπλυνα το αμάξι ξαφνικά έκανε κάτι διακοπές.Το κοιτάζω & δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Και αρχίζουμε!!!!Την προηγούμενη Δευτέρα το πάω στο κατάστημα απ'όπου το πήρα & μου λέει μια κοπέλα ευγενικότατη'Κύριέ μου εμείς εδώ δεν έχουμε σέρβις πρέπει να το πάτε στην Παλλήνη'.Φεύγω το πάω στην Παλλήνη βρίσκω ένα .
-Τι έχουμε;;
-Όταν έχω πατημένη τη σκανδάλη από το πιστόλι σταματάει η τροφοδοσία
-Άστο & σε δυό μέρες έλα να το πάρεις.
Παίρνω την Τετάρτη τηλ.μου λέει μια κοπέλα'δεν είναι ακόμη έτοιμο'
-Μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο;;
-()-Ορίστε
-Έφερα τη Δευτέρα ένα πιεστικό στο σέρβις & μου είπανε σε δύο μέρες να έρθω να το πάρω.Είναι έτοιμο;;
-Και τι είναι κύριέ μου σουβλάκι να στο τυλίξω;;;
-Άμα ήταν για σουβλάκια ξέρω που θα πήγαινα
-Πάρτε από Δευτέρα να δούμε τι θα γίνει
(& το κλείνει)
Παίρνω τη Δευτέρα τηλέφωνο & μου λένε 'πάρτε μετά το Πάσχα & βλέπουμε'
Η μ........α σε όλο το μεγαλείο .
Λέω του πατέρα μου χτες 'δε πας μια βόλτα να δεις τι παίζετα & κάνε & φασαρία'
Να μην σας τα πολυλογώ πάει κάνει μια μικροφασαρία & τελικά το μηχάνημα ήταν έτοιμο με το καρτελάκι κολημένο & τι βλάβη είχε.
Το δοκίμασα & ήταν μια χαρά.Την επόμενη φορά αν παρουσιαστεί ξανά κάτι τέτοιο θα απαιτήσω καινούργιο.Με όλα αυτά θα ήθελα να πω ότι επειδή κάποιοι τυχαίνει να είναι προιστάμενοι,υπεύθυνοι ή ότι άλλο νομίζουν ότι έχουν πιάσει................& αντιμετωπίζουν τον κόσμο λες & είναι αυτοί & κανένας άλλος
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μύνημά μου
Ξέχασα & το σπουδαιότερο:Το κατάστημα ALEXPAK -
Ανοίγω αυτό το θέμα για να σας εκθέσω τον εκνευρισμό μου με κάποιους που θέλουνε να θεωρούνται καταστημάτων ή σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.Λοιπόν:
Το Φλεβάρη αγόρασα ένα πιεστικό μηχάνημα.Το χρησιμοποίησα 5-6 φορές & ήταν όλα μια χαρά.Μια μέρα εκεί που έπλυνα το αμάξι ξαφνικά έκανε κάτι διακοπές.Το κοιτάζω & δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Και αρχίζουμε!!!!Την προηγούμενη Δευτέρα το πάω στο κατάστημα απ'όπου το πήρα & μου λέει μια κοπέλα ευγενικότατη'Κύριέ μου εμείς εδώ δεν έχουμε σέρβις πρέπει να το πάτε στην Παλλήνη'.Φεύγω το πάω στην Παλλήνη βρίσκω ένα .
-Τι έχουμε;;
-Όταν έχω πατημένη τη σκανδάλη από το πιστόλι σταματάει η τροφοδοσία
-Άστο & σε δυό μέρες έλα να το πάρεις.
Παίρνω την Τετάρτη τηλ.μου λέει μια κοπέλα'δεν είναι ακόμη έτοιμο'
-Μπορώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο;;
-()-Ορίστε
-Έφερα τη Δευτέρα ένα πιεστικό στο σέρβις & μου είπανε σε δύο μέρες να έρθω να το πάρω.Είναι έτοιμο;;
-Και τι είναι κύριέ μου σουβλάκι να στο τυλίξω;;;
-Άμα ήταν για σουβλάκια ξέρω που θα πήγαινα
-Πάρτε από Δευτέρα να δούμε τι θα γίνει
(& το κλείνει)
Παίρνω τη Δευτέρα τηλέφωνο & μου λένε 'πάρτε μετά το Πάσχα & βλέπουμε'
Η μ........α σε όλο το μεγαλείο .
Λέω του πατέρα μου χτες 'δε πας μια βόλτα να δεις τι παίζετα & κάνε & φασαρία'
Να μην σας τα πολυλογώ πάει κάνει μια μικροφασαρία & τελικά το μηχάνημα ήταν έτοιμο με το καρτελάκι κολημένο & τι βλάβη είχε.
Το δοκίμασα & ήταν μια χαρά.Την επόμενη φορά αν παρουσιαστεί ξανά κάτι τέτοιο θα απαιτήσω καινούργιο.Με όλα αυτά θα ήθελα να πω ότι επειδή κάποιοι τυχαίνει να είναι προιστάμενοι,υπεύθυνοι ή ότι άλλο νομίζουν ότι έχουν πιάσει................& αντιμετωπίζουν τον κόσμο λες & είναι αυτοί & κανένας άλλος
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μύνημά μου
Ξέχασα & το σπουδαιότερο:Το κατάστημα ALEXPAK -
ALEXPAK
...
Φαντάσου τι θα είναι το παπί με τα 570 ευρώ απ' το ίδιο κατάστημα...
-
Χεχεχε...
Πριν κανα-δυό χρόνια έπαθε κάτι μια τηλεόραση εντός εγγύησης. Την πήγα στην εταιρεία ΑΣΤΡΑ που είχε αναλάβει το service.
Περίμενα μια βδομάδα, περίμενα δύο και πήρα τλφ.- Έτοιμη;
- Όχι ακόμα, γιορτές, πολλή δουλειά κλπ κλπ Θα είναι έτοιμη σε μια βδομάδα. Μιλήστε με τον υπεύθυνο κ. τάδε, σας συνδέω.
- (υπεύθυνος σέρβις τηλεοράσεων) Θέλει νέο μετασχηματιστή η τηλεόραση.
- Ε, βάλτε τον.
- Θα είναι έτοιμη μεθαύριο. Θα σας τη φέρουμε στη διεύθυνση που μας δώσατε. Ώρα τάδε.
- Εντάξει, ευχαριστώ.
Δεν ήρθε κανείς...
Πάλι τηλέφωνο:- Μου κάνετε πλάκα; Είπαμε ότι θα τη φέρνατε και με κλείσατε σπίτι.
- Συγνώμη, λάθος. Θα τη φέρουμε αύριο, ίδια ώρα.
- Ελπίζω να μη με ξαναστήσετε πάλι.
Με ξαναέστησαν. Δέχθηκαν τηλέφωνο από έναν εξαγριωμένο Τούρκο:
-
Θέλω να μιλήσω ΑΜΕΣΩΣ με τον υπεύθυνο ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Με στήσατε δυο φορες!
-
Θα σας συνδέσω με τον υπεύθυνο του σέρβις.
-
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ! ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
-
Εντάξει περιμένετε.
-
Καλημέρα σας, είμαι ο τάδε. Ποιο είναι το πρόβλημά σας;
-
#$%#^##$^#$#$^#$^^#$ γκρρρρρρ
-
Χίλια συγνώμη, θα επιληφθώ του θέματος.
Η τηλεόραση ήρθε την επομένη...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
.- Ελπίζω να μη με ξαναστήσετε πάλι.
Με ξαναέστησαν. Δέχθηκαν τηλέφωνο από έναν εξαγριωμένο Τούρκο:
Τον νοικιάζεις τον Τούρκο;Τον χρειάζομαι σε καθημερινη βάση.
Αν δέρνει κιόλας,τον αγοραζω όσο-όσο! -
Oι άνθρωποι είναι κατά διαόλου,δεν παίζονται
Εγώ πάντως ούτε κατσαβίδι θα ξαναπάρω από κει,& αν έχω πάρει πράγματα!!!Κάτι τέτοια γίνονται & φεύγει ο κόσμος. -
ΟΚ, όταν μου χάλασε το DVD μου με έστειλαν πρώτα στο Νέο Κόσμο, όπου έτρεξα σαν τρελλός να το προλάβω ανοιχτό στις 16.00. Δέχτηκαν το μηχάνημα αλλά, μετά απο 3 μέρες, με πήραν τηλέφωνο: 'Σόρρυ, αλλά αυτό δεν το επισκευάζουμε εδώ, πρέπει να το πάρετε'.
Καλάααα, λέω και το παίρνω - τρέχω πάλι σαν παλαβός να προλάβω και το παίρνω. Μου λένε ότι μπορώ να το πάω και στην Γλυφάδα οπότε το επόμενο Σάββατο που είμουν εκεί το παίρνω μαζί μου - προνοώ όμως και τηλεφωνώ πρίν και μου λένε ότι μόνο στο κεντρικο της Αθήνας γίνεται τέτοια παραλαβή 'και ποιός σας πληροφόρησε λάθος?'.
Τους βρίζω (περίπου) και πάω στην Αθήνα, όπου τους απογείωσα ελαφρώς. Μετά απο 5 μέρες μου τηλεφωνούν και μου λένε οτι το DVD επισκευάζεται με 350 ευρώ κόστος (το είχα αγοράσει 200). Τους απάντησα πολύ ευγενικά οτι θα το σκεφτώ και τους έγραψα...
Κατόπιν δέχτηκα μερικά τηλεφωνήματα που μου ζητάγανε να το πάρω και να πληρώσω τα 20 ευρώ....μμμ...
-
Επειδή δεν είχα όρεξη να τους πάρω τηλέφωνο & να τους διαολοστείλω Πασχαλιάτικα,έκατσα τους έγραψα ένα e-mail τους τα είπα για τα καλά(σφάξιμο με το γάντι ),αλλά σιγά μην ιδρώσει το αυτί τους!!!!
-
Τα ιδια παθαμε με την Miele...για service σε πλυντηριο πιατων.
2 μηνες στην αναμονη επειδη δεν ειχανε ανταλλακτικο, και μετα τους ξεφυγε οτι δεν το παραγγειλανε επειδη θελανε να μαζευτουν πολλα ανταλλακτικα και να τα φερουν ολα μαζι απο τη γερμανια.
Οταν τελικα το φτιαξανε, ξαναχαλασε
Και απο συμπεριφορα, αστα να πανε, ο 'υπευθυνος' ολο σε meeting ητανε
Οποτε ποτε ξανα Miele
-
Μη το ψάχνετε παίδες, σχεδόν όλα τα service το ίδιο χάλι έχουνε... Έχω κι εγώ άπειρες ιστορίες ντροπής να σας πώ...
-
Φανταζομαι το ΙΝΚΑ υποθεσεις απο καταγγελιες που θα εχει μαζεψει....
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Μη το ψάχνετε παίδες, σχεδόν όλα τα service το ίδιο χάλι έχουνε... Έχω κι εγώ άπειρες ιστορίες ντροπής να σας πώ...Δυστυχώς ετσι ειναι... να μην σου τύχει
-
Na po kai ego mia (arketa) palia empiria se sxetiko me to forum antikeimeno, otan diladi eixa ena ford fiesta.
Pitsirikas ego, sxetika kainourio to aftokinito (to 1.25 16V) kai skao stin AUTOPLUS na paro 'psagmena' mpouzi. Koitao monos mou sto stand me ta mpouzi kai den evriska gia to diko mou. Erxetai ypallilos kserolidis, kanei ena mpraf, pairnei ena set apo to stand kai mou leei:
-'filarako afta einai gia to amaksi sou'. Eixe vgalei gia to 1.3, tou leo oti den kanoune kathoti einai entelos diaforetikos kinitiras (to 1.3 itan 8V) kai me arxizei:
-'Ksereis posa xronia kano ego afti ti douleia? Otan sou leo kanoune, kanoune, idia einai!
-'Tote giati den to leei pano?' ego? Kai tipota o typos na synexizei akathektos
Sxedon me epise, alla eftyxos pou telika sikothika kai efyga
Ekei pou kataligo meta apo xronia einai ena:
ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΦΡΙΛΑ ΜΕ ΚΑΦΡΙΛΑ, ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝ**ΙΕΣ
Dystixos se aftin tin xora mono esy katalavainoun kapoioi
-
silkman, γράφεις όλο το μήνυμα με greeklish και στο τέλος πετάς τα ελληνικά, τι περίεργο είναι πάλι τούτο?
Πάντως όσον αφορά το θέμα, νομίζω οι εταιρείες σούπερμαρκετ κτλπ έχουν υποχρέωση άμεσης αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος μέσα στον πρώτο μήνα, μετά πρέπει να την πας στο εκάστοτε service της κατασκευάστριας εταιρείας, κι εκεί είναι το μπλέξιμο. Οφείλω πάντως να ομολογήσω ότι άριστο service έχουν εταιρείες όπως η Plextor. Είχα ένα cdrw με 2 χρόνια εγγύηση και στον χρόνο κάτι έπαθε, συνεννοήθηκα με την plextor (σωστή onsite υποστήριξη) και το έστειλα στην έδρα τους με δικά τους έξοδα αποστολής και επιστροφής και μου φέρανε καινούριο!! Το ίδιο νομίζω κάνει και η LG εδώ
-
Σε μηχανήματα πιεστικά κλπ για καθαρισμούς η εταιρεία είναι μια Nilfisk
-
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για τα Κarcher τι γνώμη έχετε σκέφτομαι να αγοράσω ενα μικρό...Μπράβο 'mirage' που το πας για μαμίσι το θέμα.
Να ξέρετε όλοι σας ότι εγγύηση σημαίνει επισκευή και όχι αντικατάσταση έστω κι αν η βλάβη παρουσιαστεί μια ώρα μετά την αγορά . Υπάρχει νομική κάλυψη γι' αυτό και το ΙΝ.ΚΑ δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω. Όσο για τα servise , εξαρτάται από την εταιρεία παραγωγής και όχι από το κατάστημα αγοράς .
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Σε μηχανήματα πιεστικά κλπ για καθαρισμούς η εταιρεία είναι μια NilfiskΝαι, καλά... Κάθε χρόνο, το σέρβις του στοιχίζει το 50% του καινούριου...
-
Η συνταγή είναι εύκολη. Τα δύο πρώτα τηλεφωνήματα σε ήπιο τόνο και μετά ζητάμε τον προϊστάμενο και αρχίζουμε τα 'Γαλλικά σε άψογα Ελληνικά'.
Δουλεύει η συνταγή δοκιμασμένα.
Πάντως από τη συγκεκριμένη εταιρεία ούτε σακούλες σκουπιδιών. Κρίμα γιατί όταν ξεκίνησε έδειχνε τελείως διαφορετική, αλλά τελικά όλοι το ίδιο καταντούν.
AΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ!!! (after sales)