-
Αλλαξε μηνας, να μην αλλαξει thread?
-
Αλλαξε μηνας, να μην αλλαξει thread?
-
Αλλαξε μηνας, να μην αλλαξει thread?
-
http://www.sportime.gr/xst/auto_inside.asp?article_id=13069
Αυτος μου χει λειψει πραγματικα! -
Ναι μακάρι να γυρίσει!
Μας έχει λείψει και ο Μικα και στο μέλλον ο Σούμι.
Ας ελπίσουμε οτι οι λοιποί θα αναπληρώσουν το κενό του, οχι όπως όταν έφυγε ο Μίκα... Χάθηκε το ενδιαφέρον, να μην υπάρχουν μονομαχίες...
-
Ακόμα και ο Σουμάχερ θεωρεί ότι δεν έχει μονομαχήσει με τον Αλόνσο στην ουσία παρά μόνο μια φορά πέρσι στην Ιμολα...
-
Απο το 2000 και μετά δεν έχει μονομαχίες....
Δε μιλάω για μεμονωμένες περιπτώσεις...
Αυτό είναι κακό... πολύ κακο.... εκει που πάλευαν στα πιτ στόπ για δέκατα ποιος θα βγεί, που πατούσαν τη γραμμη των πιτ για να κλείσουν τον αντίπαλο και τρώγαν πεναλτάκι.... που ναι αυτα...
Δηλαδή υποστηρίζω το πακέτο Σουμι-Φερράρι αλλά προτιμούσα τις εποχές 98-99 που έχανε συνέχει αλλα είχε ενδιαφέρον! Πέρυσι πήγε να πάρει λίγο με Αλόνσο-Ραικόνεν αλλά στήθος με στήθος δεν είχε πολλές, + το οτι ο ραικόνεν χαλούσε συνέχεια... (το αμάξι εννοω΄χα΄λούσε)
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Απο το 2000 και μετά δεν έχει μονομαχίες....Δε μιλάω για μεμονωμένες περιπτώσεις...
Αυτό είναι κακό... πολύ κακο.... εκει που πάλευαν στα πιτ στόπ για δέκατα ποιος θα βγεί, που πατούσαν τη γραμμη των πιτ για να κλείσουν τον αντίπαλο και τρώγαν πεναλτάκι.... που ναι αυτα...
Δηλαδή υποστηρίζω το πακέτο Σουμι-Φερράρι αλλά προτιμούσα τις εποχές 98-99 που έχανε συνέχει αλλα είχε ενδιαφέρον! Πέρυσι πήγε να πάρει λίγο με Αλόνσο-Ραικόνεν αλλά στήθος με στήθος δεν είχε πολλές, + το οτι ο ραικόνεν χαλούσε συνέχεια... (το αμάξι εννοω΄χα΄λούσε)
Ναι ναι, δίκιο έχεις! Οι χρονιές 1998-99 ήταν πολύ όμορφες γιατί είχαμε 2 κορυφαίους οδηγούς με σούπερ ανταγωνιστικά μονοθέσια και απίθανες μάχες. Η προσπέραση ας πούμε του Μίκα στην άσφαλτο που στέγνωνε στο Σπα του '99, όταν ο Σούμι ντουμπλάριζε τον Σάλο, και στους δύο μαζί ήταν σαν έμπνευση και σαν εκτέλεση κάτι που δεν βλέπουμε εύκολα
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Απο το 2000 και μετά δεν έχει μονομαχίες....
Δε μιλάω για μεμονωμένες περιπτώσεις...
Αυτό είναι κακό... πολύ κακο.... εκει που πάλευαν στα πιτ στόπ για δέκατα ποιος θα βγεί, που πατούσαν τη γραμμη των πιτ για να κλείσουν τον αντίπαλο και τρώγαν πεναλτάκι.... που ναι αυτα...
Δηλαδή υποστηρίζω το πακέτο Σουμι-Φερράρι αλλά προτιμούσα τις εποχές 98-99 που έχανε συνέχει αλλα είχε ενδιαφέρον! Πέρυσι πήγε να πάρει λίγο με Αλόνσο-Ραικόνεν αλλά στήθος με στήθος δεν είχε πολλές, + το οτι ο ραικόνεν χαλούσε συνέχεια... (το αμάξι εννοω΄χα΄λούσε)
Ναι ναι, δίκιο έχεις! Οι χρονιές 1998-99 ήταν πολύ όμορφες γιατί είχαμε 2 κορυφαίους οδηγούς με σούπερ ανταγωνιστικά μονοθέσια και απίθανες μάχες. Η προσπέραση ας πούμε του Μίκα στην άσφαλτο που στέγνωνε στο Σπα του '99, όταν ο Σούμι ντουμπλάριζε τον Σάλο, και στους δύο μαζί ήταν σαν έμπνευση και σαν εκτέλεση κάτι που δεν βλέπουμε εύκολα
Μικρή διόρθωση. Σπα 2000 και 'σάντουιτς' είχε γίνει ο Ζόντα
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Απο το 2000 και μετά δεν έχει μονομαχίες....
Δε μιλάω για μεμονωμένες περιπτώσεις...
Αυτό είναι κακό... πολύ κακο.... εκει που πάλευαν στα πιτ στόπ για δέκατα ποιος θα βγεί, που πατούσαν τη γραμμη των πιτ για να κλείσουν τον αντίπαλο και τρώγαν πεναλτάκι.... που ναι αυτα...
Δηλαδή υποστηρίζω το πακέτο Σουμι-Φερράρι αλλά προτιμούσα τις εποχές 98-99 που έχανε συνέχει αλλα είχε ενδιαφέρον! Πέρυσι πήγε να πάρει λίγο με Αλόνσο-Ραικόνεν αλλά στήθος με στήθος δεν είχε πολλές, + το οτι ο ραικόνεν χαλούσε συνέχεια... (το αμάξι εννοω΄χα΄λούσε)
Ναι ναι, δίκιο έχεις! Οι χρονιές 1998-99 ήταν πολύ όμορφες γιατί είχαμε 2 κορυφαίους οδηγούς με σούπερ ανταγωνιστικά μονοθέσια και απίθανες μάχες. Η προσπέραση ας πούμε του Μίκα στην άσφαλτο που στέγνωνε στο Σπα του '99, όταν ο Σούμι ντουμπλάριζε τον Σάλο, και στους δύο μαζί ήταν σαν έμπνευση και σαν εκτέλεση κάτι που δεν βλέπουμε εύκολα
Μικρή διόρθωση. Σπα 2000 και 'σάντουιτς' είχε γίνει ο Ζόντα
Σωστά
-
-
Juan Pablo Montoya may have had plenty of reasons to chastise himself after an incident-filled Australian Grand Prix, but afterwards he openly pointed fire at his team and teammate Kimi Raikkonen.
Although the McLaren driver spun on the warm-up lap, then behind the Safety Car early in the race before finally running wide across a kerb to end his afternoon, the Colombian's biggest disappointment was with Raikkonen and the team management.
He said he was pretty unimpressed with Raikkonen's aggression towards him on the opening lap of the race, when they nearly banged wheels at both the first corner and then the quick chicane out the back of the circuit.
'Yeah, the last race was the same,' he said. 'He threw the car at me and he did the same here. But it doesn't matter - we are racing. I am not going to sit down and cry about it.'
'It was Kimi being heroic on the last lap and putting the fastest lap in, because it was half a second quicker than any other lap he did in the race. So he was either slow or thinking about something else other than driving except on the last lap.
'If you think about it, how do you go half a second quicker on the last lap? What do you gain out of it? It is not going to be a circuit record because the circuit record is 1m24s for Michael (Schumacher), so what are you risking? Going off on the last corner? I don't know.'
'I think (because) I am in a good position. Last year I wasn't in a position to fight him so I don't think he felt threatened by me.'
Montoya's frustrations also boiled over towards the team after the race, claiming he was 'shocked' that the team opted to change Raikkonen's damaged nose at the final Safety Car pitstop because Montoya was stacked up behind him.
'I was kind of shocked the team did that,' he said. 'When you are doing stacked pitstops and you can put both cars on the podium, they decide to change Kimi's nose.
'Yes, he did damage the endplate but the end result was that I ended up going up over a kerb, the car ended up shutting itself off and that cost us points. If they wouldn't have done that (changed Raikkonen's nose) then I wouldn't have been behind Ralf (Schumacher) at any point.'
'Ron said that Kimi had the pace to win the race and it turns out that he didn't. So we ended up with him finishing second and me not finishing so for the constructors' (championship) that cost us at least six points.'
Speaking about his own exit from the race, when he ran wide at the final corner across a kerb, Montoya said: 'I went on the kerb and bringing the car back it just turned itself off. It was just flapping from side to side when it shut itself off.
'It seemed like the system reset itself and went off. When the systems all came back on, the car was in neutral but everything else was off.
'It is a shame because the car was good. Renault was a bit quicker than us, but not much. I think I was a little bit quicker than Kimi, so I think we would have been okay (without the spins). I think Fernando would have beaten us, but I think we had a good enough pace.'
Kριμα για τον εαυτο του να κανει τετοιες δηλωσεις...Μαλλον ξερει οτι εχει φυγει ηδη απο την ομαδα για του χρονου
-
Θεος ο Speed, εδωσε την καλυτερη ευχη που θα μπορουσε στον μεγαλυτερο ερωτηλο της συγχρονης F1!
http://www.gowest.gr/index.php?option=c ... Itemid=169
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Θεος ο Speed, εδωσε την καλυτερη ευχη που θα μπορουσε στον μεγαλυτερο ερωτηλο της συγχρονης F1!http://www.gowest.gr/index.php?option=c ... Itemid=169
Ξέχασες τον Irvine
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Juan Pablo Montoya...Πολυ κλαψιαρης ρε παιδια...
Stewart: Schumacher will kill himself
Λαθος τιτλο εβαλαν, πουθενα δεν το λεει αυτο στο κειμενο. Μαλλον ηθελαν να πουν 'Schumacher will not kill himself' (ή το πολυ πολυ 'Schumacher would have killed himself...')
-
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Two Spanish teams enter F1 applicationsΑπο τις δυο ομαδες η Racing Engineering εχει τα λεφτα και την υποστηριξη της κυβερνησης, ενω ο Scalabroni δεν εχει τιποτα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Stewart: Schumacher will kill himself
Λαθος τιτλο εβαλαν, πουθενα δεν το λεει αυτο στο κειμενο. Μαλλον ηθελαν να πουν 'Schumacher will not kill himself' (ή το πολυ πολυ 'Schumacher would have killed himself...')
Bad news sale
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Απο το 2000 και μετά δεν έχει μονομαχίες....
Δε μιλάω για μεμονωμένες περιπτώσεις...
Αυτό είναι κακό... πολύ κακο.... εκει που πάλευαν στα πιτ στόπ για δέκατα ποιος θα βγεί, που πατούσαν τη γραμμη των πιτ για να κλείσουν τον αντίπαλο και τρώγαν πεναλτάκι.... που ναι αυτα...
Δηλαδή υποστηρίζω το πακέτο Σουμι-Φερράρι αλλά προτιμούσα τις εποχές 98-99 που έχανε συνέχει αλλα είχε ενδιαφέρον! Πέρυσι πήγε να πάρει λίγο με Αλόνσο-Ραικόνεν αλλά στήθος με στήθος δεν είχε πολλές, + το οτι ο ραικόνεν χαλούσε συνέχεια... (το αμάξι εννοω΄χα΄λούσε)
Ναι ναι, δίκιο έχεις! Οι χρονιές 1998-99 ήταν πολύ όμορφες γιατί είχαμε 2 κορυφαίους οδηγούς με σούπερ ανταγωνιστικά μονοθέσια και απίθανες μάχες. Η προσπέραση ας πούμε του Μίκα στην άσφαλτο που στέγνωνε στο Σπα του '99, όταν ο Σούμι ντουμπλάριζε τον Σάλο, και στους δύο μαζί ήταν σαν έμπνευση και σαν εκτέλεση κάτι που δεν βλέπουμε εύκολα
Μικρή διόρθωση. Σπα 2000 και 'σάντουιτς' είχε γίνει ο Ζόντα
εσύ το μυαλό σου στο φαγητό!
-
Oz track removes Schu bump
It won’t be there next year
http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 4929.shtmlMichael Schumacher's words seem to have a lot of influence when it comes to organisers of the Australian Grand Prix.
After understeering at the final corner at Albert Park last Sunday, the German was in the process of recovering his Ferrari when he struck a concrete gap in the grass verge and hit the wall.
He told German television: ''I have to wonder why (the bump) needs to be there.''
According to the local Herald Sun newspaper, road workers will take to the concrete patch with jackhammers this week.
Juan Pablo Montoya also came unstuck over the bump, and former Champion Mika Hakkinen once shunted at the same spot, as did Schumacher a few years ago.
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006