-
μπαααααααααα
ειδα κ κατι τρελες 70άρες να'ουμ
ε τι να εκαμα βιαζομουν πραγματικα κ ειπα να δω πώς παει στις αγερωχες 5οοο σαλ
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
μπααααααααααειδα κ κατι τρελες 70άρες να'ουμ
ε τι να εκαμα βιαζομουν πραγματικα κ ειπα να δω πώς παει στις αγερωχες 5οοο σαλ
Oσο ανεβαινουν τα κελεομετρα θα γινει πιο οικονομικο...
Επισης αν εισαι μονιμα μεσα σε μποτιλιαρισμα τα 4-4,5 ειναι μια χαρουλαΒολτα αμεσα να ξες
-
δεν ειδα καμια κληση στο κινητουμπινι μ
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
η 2η μέτρηση έδειξε 3.7 λ/100 χλμκαλούτσικα δεν ειναι;
Μια χαρά! Αρχίζει και στρώνει το μοτόρι...
Ακόμα πιο πολλά χλμ διένυσα με το προηγούμενο ντεπόζιτο. Συγκεκριμένα, στα 270 άναψε το λαμπάκι και άλλα 25 με ρεζέρβα έχοντας σίγουρα καμιά 10αριά ακόμα. Τσιμπώντας το γκάζι το μοτέρ επιταχύνει και φτάνει άνετα τα 80-90 χλμ/ώρα, ταχύτητα ικανοποιητική, αλλά και ιδανικός συνδυασμός που προσφέρει την οικονομία καυσίμου.
Εισαι σε πολυ καλο δρομο............συνεχισε με πιο 'ελαφρυ' χερι...............Δοκιμασε οταν πιασεις μια ταχυτητα που σε βολευει για την συγκεκριμενη διαδρομη, να ' κλεισεις' ελεφρα το γκαζι.
Αυτό εφαρμόζω τώρα.
-
Ατομικο record .......................**319 km **πριν αναψει το λαμπακι. Σε κατηφορα το πηγαινααααααααααα.... Θα παραμεινω στο ιδιο βενζιναδικο μηπως παιζει ρολο ΚΑΙ αυτο...
Ετσι οπως παει η τιμη της μπενζινας θα παρουμε ηλεκτρικο στο τελος...
-
Σήμερα είχαμε καθαριότητα και καθώς έπλενα το εργαλείο διαπίστωσα πως είχε ξεβιδωθεί μια βίδα, αυτή που συγκρατεί το λάστιχο στον πίσω τροχό ανάμεσα στη σέλα και στον λασποτήρα . Πάμε για αντικατάσταση. Κατά τ' άλλα κούκλα με τα πλύσιμο
-
Ο χρήστης mjr έγραψε:
Σήμερα είχαμε καθαριότητα και καθώς έπλενα το εργαλείο διαπίστωσα πως είχε ξεβιδωθεί μια βίδα, αυτή που συγκρατεί το λάστιχο στον πίσω τροχό ανάμεσα στη σέλα και στον λασποτήρα . Πάμε για αντικατάσταση. Κατά τ' άλλα κούκλα με τα πλύσιμοOποτε ακουτε καποιον νεο ήχο..... υπαρχει περιπτωση να εχει λασκαρει καποια βιδα, απο το μηχανακι εννοω... Στο δικο μου λασκαρει μια απο τις βιδες του μπροστινου φτερου.
Καλα χιλιομετρα σε ολους μας...
-
Αντικαταστάθηκε η βίδα και όλα μπόμπα! Πριν λίγο γέμισα με 16 € , η ρεζέρβα είχε γράψει 34 χλμ και είχε και άλλα. Πάντως η κατανάλωση όσο πάει και μειώνεται
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Oποτε ακουτε καποιον νεο ήχο..... υπαρχει περιπτωση να εχει λασκαρει καποια βιδα, απο το μηχανακι εννοω... Στο δικο μου λασκαρει μια απο τις βιδες του μπροστινου φτερου.Καλα χιλιομετρα σε ολους μας...
Καλά χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης mjr έγραψε:
Αντικαταστάθηκε η βίδα και όλα μπόμπα! Πριν λίγο γέμισα με 16 € , η ρεζέρβα είχε γράψει 34 χλμ και είχε και άλλα. Πάντως η κατανάλωση όσο πάει και μειώνεταιOποτε ακουτε καποιον νεο ήχο..... υπαρχει περιπτωση να εχει λασκαρει καποια βιδα, απο το μηχανακι εννοω... Στο δικο μου λασκαρει μια απο τις βιδες του μπροστινου φτερου.
Καλα χιλιομετρα σε ολους μας...
Καλά χιλιόμετρα
Με αυτά τα 16 € έγραψε το οδόμετρο 299,6 χλμ, για 400 μέτρα δεν έφτασα την 300άρα .
Πάντως πάμε πολύ καλά! -
Παιδιά, επειδή έχω ένα tiger 1050 και θέλω να το δώσω για να πάρω ένα σκουτεράκι, σκέφτομαι σοβαρά το xmax, αλλά θα ήθελα μία βοήθεια για το αν αξίζει να πάω σε καινούργιο ή να πάρω μεταχειρισμένο.
Όλες οι αντιπροσωπείες δίνουν προσφορά καινούργια μηχανάκια από στοκ του 2009 4.200-4.400€, ενώ υπάρχουν και μεταχειρισμένα του 2009 κοντά στα 3.500€.
Το ερώτημα είναι αν οι διαφορές του μοντέλου του 2010, αξίζουν τα λεφτά τους ή είναι καλή λύση τα καινούργια του 2009; -
Το μοντελο του 2009 κοστιζε 4250 ευρω ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (εγω το αγοραζα 4250 με πινακιδες κ το κλειδι στο χερι),οποτε το 4200-4400 για εκεινο το μοντελο ΦΕΤΟΣ, απο την στιγμη που εχει κανει κ face lift κ προσπαθουν να ξεστοκαρουν τα παλια, ΔΕΝ ειναι 'προσφορα'. Αυτο να πεις στους εξυπνακηδες...
-
Έτσι είναι. Σιγά την προσφορά!
Όταν θες να ξεστοκάρεις τα μοντέλα του 2009, επειδή υπάρχει το καινούργιο μοντέλο, δεν είναι δυνατόν να κάνεις τον δύσκολο. Πρότεινα 4.000€ μετρητά για 09 καινούργιο και η απάντηση ήταν ότι δεν γίνεται με τίποτα να πουληθεί σε αυτήν την τιμή!
Εκμεταλλεύονται την έλλειψή μοντέλων του 2010 λόγω της μεγάλης ζήτησης. Για τον ίδιο λόγο δεν κάνουν καλύτερες τιμές στα 2010. Σου λέει αφού θα πουληθούν όλα, γιατί να τα ρίξω. Ούτε την νέα αύξηση ΦΠΑ δεν απορρόφησαν.Είναι σίγουρο ότι σε 2-3 μήνες να έχει ξεφουσκώσει η ζήτηση (θα αρχίσει να χειμωνιάζει κιόλας) και θα αλλάξουν τα πράγματα.
-
δεν καταλαβες, οχι μονο 'σιγα την προσφορα', αλλα στο ανω ακρο που αναφερεις (4400, κ γενικα οτιδηποτε πανω απο 4250) ειναι κ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ απο οτι ηταν οταν πουλιοταν ως φρεσκο μοντελο.
Δεν πειραζει, ας τα βαλουν εκει που τους αξιζει κ μετα να βγαινουν να κλαιγονται στα καναλια. Δεν φτανει που ειναι γελοιωδως πανακριβα σαν ειδος, πεσανε κ οι εξυπνοι να βρουνε μαλακες. Το ασχημο ειναι οτι θα βρουν.
-
Αν θυμάμαι καλά το μοντέλο του 2009 κόστιζε 4.700€ και 4.820€ το Black.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το μοντελο του 2009 κοστιζε 4250 ευρω ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (εγω το αγοραζα 4250 με πινακιδες κ το κλειδι στο χερι),οποτε το 4200-4400 για εκεινο το μοντελο ΦΕΤΟΣ, απο την στιγμη που εχει κανει κ face lift κ προσπαθουν να ξεστοκαρουν τα παλια, ΔΕΝ ειναι 'προσφορα'. Αυτο να πεις στους εξυπνακηδες...Μην με κανεις να ψαχνω την προσφορα στα σκουπιδια
-
Πραγματικά οι τιμές του xmax είναι υπερβολικές. Κρίμα, γιατί θεωρώ ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μου αυτή τη στιγμή.
Έχω ένα triumph tiger 1050 το οποίο έχω ευχαριστηθεί με το παραπάνω σε ταξίδια και βόλτες, όμως τα ταξίδια κόπηκαν (γυναίκες ) και ταυτόχρονα μετακόμισα πιο κοντά στο κέντρο, οπότε χρειάζομαι ένα σκούτερ.
Τελικά πήρα ένα μεταχειρισμένο kymco xciting, αλλά με βλέπω να πουλάω το tiger και να αγοράζω ένα καινούργιο σκούτερ. Με 4.950€ τιμή καταλόγου δε με βλέπω για το yamaha, αν και μου αρέσει πολύ.Και μιας και με έπιασε και σχολιάζω τις τιμές της yamaha για τα σκούτερ, δεν είναι δυνατόν το άσπρο tmax με ABS να κοστίζει περίπου όσο το tiger!!
-
Μιας και το θεμα ειναι και λιγακι προσωπικο ας συμπληρωσω το ημερολογιο.
Ειχα αιωνες να νοιωσω προβλημα στο λαστιχο.Ξεκιναω το πρωι για την δουλεια και ακουω περιοδικο ηχο στον τροχο. Ειχε χωθει μερος,μιας τεραστιας 'καρφιτσας' 5 ποντους το μηκος, στο πισω λαστιχο. Ητα ετσι επιτηδες φτιαγμενη απο καποιον κομπλεξικο, που θα καθοταν ορθια οταν την πεταγες και η ακρη της ηταν τροχισμενη. Δεν μπορω να θυμηθω που την πετχα και δεν την ειδα. Ψαχνωντας για επισκευη καταληγω σε αγορα απο alex pak σε μακαρονι και εργαλεια.Ετοιμαζομαι στο σπιτι παω να βαλω το μακαρονι με το εργαλειο και σπαει το εργαλειο............... ποιοτητας μην χεσω.... Βουλωνω την τρυπαρα και ψαχνω λαστιχα. Βρισκω κοντα μου και πηγαινοντας μου λεει οτι εχει εργαλεια αλλα ΟΧΙ μακαρονι......... Ρε μαστορα πλλκακα με κανεις.........αντε λεω νασου φερω εγω μακαρονι.....αν προφτασω.......Το εβαλε, φαινεται καλα και παρακολουθω την πιεση.Ομως το πρωι που δεν πηρα το scooter πηρα την 'γρια' μου. XL 500S του΄81...... σε αψογη κατασταση με τα χωματερα τα λαστιχακια της, ναι,ναι ειχα οικονομισει 23αρι pirelli χωματερο τοοοοοοτε που εβγαζε τετοια. Δεν ειναι ανετη η σελα, δεν πολυ φρεναρει, με τα ταμπουρακια της, εχει τα αρθριτικα της αλλα αισθανομουν υπεροχα. Την καμαρωνα.... Ειχε και 38 βαθμους και εψησα και τα ποδια μου....... Με εξυπηρετησε παντως μια χαρα. Στο τελος της ημερας ομως καταλαβα ποσο διαφορα τεχνολογιας υπαρχει.......ο αποπισω μου πιαστικε, τα ποδια μου ψηθικαν, το μυαλο μου δουλεψε με προοπτικη για το φρεναρισμα, τα ποδια-χερια συντονιστικαν αλλιως, οι κραδασμοι μου εκαναν μασσαζ σχεδον παντου και ο αερας με κτυπαγε ολοκληρο.Η μεση ομως ηταν καλυτερα μιας και δεν καταλαβα λακουβες και ανωμαλιες δρομου.
Την βγαζω που και που στο χωμα και ιδιαιτερα τον χειμωνα για να ξεμουδιαζει, μεχρι να παρω ΚΑΙ ενα πιο συγχρονο χωματερο.
Ελειπα 3 βδομαδες και μου ελειψε το μηχανακι μου...... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ του ειχε αποσυνδεσει την μπαταρια και πηρε αμεσως οταν την επανασυνδεσα.
Ευχαριστιες για την αναγνωση.Ναμαστε καλα.
-
Αλλαγή λαδιών σήμερα, 4000 χλμ συμπληρώθηκαν. Τις προηγούμενες ημέρες λόγω διακοπών την τιμητική του, είχε το αυτοκίνητο. Η μηχάνη πήρε με την πρώτη κανένα πρόβλημα με την μπαταρία.
@ANGEL13: Αναλυτικότατη ενημέρωση -
Ο χρήστης mjr έγραψε:
Αλλαγή λαδιών σήμερα, 4000 χλμ συμπληρώθηκαν. Τις προηγούμενες ημέρες λόγω διακοπών την τιμητική του, είχε το αυτοκίνητο. Η μηχάνη πήρε με την πρώτη κανένα πρόβλημα με την μπαταρία.
@ANGEL13: Αναλυτικότατη ενημέρωσηΚαλοδιασκεδαστο και εξυπηρετικο να ειναι το μηχανακι να περναμε και εμεις απολααυστικα.
Αφου υπαρχει πολυ φιλοξενος χωρος εδω γιατι να μην γαφουμε για τους καμους μας........αναλυτικα.Ναμαστε καλα να τα γραφουμε......
Καλα χιλιομετρα -
46666 km σημερα και προχωραμε. Τα νουμερα δεν λενε κατι μονο την συμμετρια τονιζω....
250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))