-
Παιδιά καλησπέρα!
Για όσους με θυμούνται έψαχνα εδώ και αρκετό καιρο να αλλάξω το 206cc που είχα. Είχα δοκιμάσει αρκετά αυτοκίνητα από πολύ σπορ (Subaru Impreza 1.6 Turbo), lifestyle (Mini Cooper) έως και τζιπ (Suzuki Vitara). Τελικά μετά από αρκετές αναβολές, σκέψεις και συγκρίσεις είχα καταλήξει στο Α3. Από την Πέμπτη, λοιπόν, έχω αποκτήσει ένα Α3 1.6FSI γνωρίζοντας τη γνώμη σας για τον ανεμικό κινητήρα και το υψηλό κόστος του αυτοκινήτου.
Οι εντυπώσεις μου μέχρι στιγμής από το αυτοκίνητο είναι παραδόξως οι καλύτερες. Η εργονομία μέσα εξαιρουμένων των ηλ. παραθύρων είναι φανταστική. Το κάθισμα σε δένει και τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων δένουν αρμονικά εκεί που περιμένει το χερι να τα βρει. Τριγμοί και ήχοι δεν ακούγονται καθόλου γεγονός που μου κάνει περισσοτερο εντύπωση αφού προέρχομαι από cc.
Το radio-cd είναι φανταστικό σε απόδοση αν και παρατηρώ ότι κάποια πράγματα στον έλεγχο θα μπορούσαν να τα έχουν προσέξει παραπάνω. Π.χ. μέχρι στιγμής δεν έχω cd-text, ενώ από τα χειριστήρια στο τιμόνι δεν μπορείς να αλλάξεις ραδιόφωνο σε cd και αντίστροφα ούτε και να κλείσεις/ανοίξεις το όλο ήχοσύστημα.
Κάτι παρόμοιο συναντώ και στον πολύ καλό κατά τα άλλα κλιματισμό. Όταν πατάς π.χ. το πρόγραμμα για να ξεθολώσει το μπαμπρίζ, αυτό γίνεται αμέσως και πολύ γρήγορα. Όταν όμως πατάς και πάλι το σχετικό κουμπί για να κλείσει ο κλιματισμός, αυτός δεν κλείνει, απλά χαμηλώνει στο μίνιμουμ.
Το αυτοκίνητο αρχίζω τώρα να το γνωρίζω και ομολογουμένως είναι πάρα πάρα πολύ ξεκούραστο. Το Σάββατο έκανα περίπου 200χλμ Αθήνα-Σούνιο-Γλυφάδα-Λεγραινά-Αθήνα και το δοκίμασα τόσο στην Αττική όσο και στις στροφές. Στην Αττική ούτως ή άλλως το περίμενα καλό μετά και από το test drive, η είδηση όμως είναι ότι το Α3 είναι εκπληκτικό και στις στροφές! Σε στροφές όπου το 206 σε φόβιζε ή αισθανόσουν ότι τώρα θα πετάξει κάτι, το Α3 δεν καταλαβαίνει τίποτα, ενώ και το τιμόνι αν και λίγο ελαφρύ στη συνέχεια το συνηθίζεις εύκολα.
Πάμε τώρα στο θέμα του κινητήρα...Μέχρι τώρα έχω μόλις 450χλμ και ο αντιπρόσωπος μου είπε να το πηγαίνω μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 3000χλμ. Με την 6η εκεί φτάνω τα 140χλμ/ωρα και μπορώ να πω ότι η ταχύτητα αυτή επιτυγχάνεται σχετικά εύκολα με πολύ ομαλή ('απαλή') οδήγηση. Σίγουρα δε νιωθω το πέταγμα του 206 όμως και το γαλλικό στην αρχή ως άστρωτο με είχε απογοητεύσει στον κινητήρα. Οι αληθινές μου εντυπώσεις από τη μηχανή θα γίνουν φαντάζομαι μετά το καλοκαίρι όταν ανοίξει. Τα καλά νέα όμως υπάρχουν στην κατανάλωση γεγονός που με εξέπληξε αφού στο test drive είχα δει τιμές κοντά στα 11l/100. Το Σάββατο αυτή ήταν 7,4-7,6l/100 (μέση τελευταίων 2ωρών) με τη συνολική να βρίσκεται στα 8,5. Με 50 -
Παιδιά καλησπέρα!
Για όσους με θυμούνται έψαχνα εδώ και αρκετό καιρο να αλλάξω το 206cc που είχα. Είχα δοκιμάσει αρκετά αυτοκίνητα από πολύ σπορ (Subaru Impreza 1.6 Turbo), lifestyle (Mini Cooper) έως και τζιπ (Suzuki Vitara). Τελικά μετά από αρκετές αναβολές, σκέψεις και συγκρίσεις είχα καταλήξει στο Α3. Από την Πέμπτη, λοιπόν, έχω αποκτήσει ένα Α3 1.6FSI γνωρίζοντας τη γνώμη σας για τον ανεμικό κινητήρα και το υψηλό κόστος του αυτοκινήτου.
Οι εντυπώσεις μου μέχρι στιγμής από το αυτοκίνητο είναι παραδόξως οι καλύτερες. Η εργονομία μέσα εξαιρουμένων των ηλ. παραθύρων είναι φανταστική. Το κάθισμα σε δένει και τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων δένουν αρμονικά εκεί που περιμένει το χερι να τα βρει. Τριγμοί και ήχοι δεν ακούγονται καθόλου γεγονός που μου κάνει περισσοτερο εντύπωση αφού προέρχομαι από cc.
Το radio-cd είναι φανταστικό σε απόδοση αν και παρατηρώ ότι κάποια πράγματα στον έλεγχο θα μπορούσαν να τα έχουν προσέξει παραπάνω. Π.χ. μέχρι στιγμής δεν έχω cd-text, ενώ από τα χειριστήρια στο τιμόνι δεν μπορείς να αλλάξεις ραδιόφωνο σε cd και αντίστροφα ούτε και να κλείσεις/ανοίξεις το όλο ήχοσύστημα.
Κάτι παρόμοιο συναντώ και στον πολύ καλό κατά τα άλλα κλιματισμό. Όταν πατάς π.χ. το πρόγραμμα για να ξεθολώσει το μπαμπρίζ, αυτό γίνεται αμέσως και πολύ γρήγορα. Όταν όμως πατάς και πάλι το σχετικό κουμπί για να κλείσει ο κλιματισμός, αυτός δεν κλείνει, απλά χαμηλώνει στο μίνιμουμ.
Το αυτοκίνητο αρχίζω τώρα να το γνωρίζω και ομολογουμένως είναι πάρα πάρα πολύ ξεκούραστο. Το Σάββατο έκανα περίπου 200χλμ Αθήνα-Σούνιο-Γλυφάδα-Λεγραινά-Αθήνα και το δοκίμασα τόσο στην Αττική όσο και στις στροφές. Στην Αττική ούτως ή άλλως το περίμενα καλό μετά και από το test drive, η είδηση όμως είναι ότι το Α3 είναι εκπληκτικό και στις στροφές! Σε στροφές όπου το 206 σε φόβιζε ή αισθανόσουν ότι τώρα θα πετάξει κάτι, το Α3 δεν καταλαβαίνει τίποτα, ενώ και το τιμόνι αν και λίγο ελαφρύ στη συνέχεια το συνηθίζεις εύκολα.
Πάμε τώρα στο θέμα του κινητήρα...Μέχρι τώρα έχω μόλις 450χλμ και ο αντιπρόσωπος μου είπε να το πηγαίνω μέχρι 4000 στροφές για τα πρώτα 3000χλμ. Με την 6η εκεί φτάνω τα 140χλμ/ωρα και μπορώ να πω ότι η ταχύτητα αυτή επιτυγχάνεται σχετικά εύκολα με πολύ ομαλή ('απαλή') οδήγηση. Σίγουρα δε νιωθω το πέταγμα του 206 όμως και το γαλλικό στην αρχή ως άστρωτο με είχε απογοητεύσει στον κινητήρα. Οι αληθινές μου εντυπώσεις από τη μηχανή θα γίνουν φαντάζομαι μετά το καλοκαίρι όταν ανοίξει. Τα καλά νέα όμως υπάρχουν στην κατανάλωση γεγονός που με εξέπληξε αφού στο test drive είχα δει τιμές κοντά στα 11l/100. Το Σάββατο αυτή ήταν 7,4-7,6l/100 (μέση τελευταίων 2ωρών) με τη συνολική να βρίσκεται στα 8,5. Με 50
Νέος κάτοχος Α3 και εντυπώσεις!