Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 CHALLENGE 2005 season ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 CHALLENGE 2005 season ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Formula 1
    9
    51
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      2005 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ F1 CHALLENGE 99-02 v.1

      1. Το επίσημο GP αποτελείται από 4 session, ελεύθερα δοκιμαστικά, επίσημα δοκιμαστικά(quals-20 λεπτά), warm-up(10 λεπτά) και αγώνα.
      2. Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών θα είναι 20 λεπτά και κάθε οδηγός θα μπορεί να κάνει απεριόριστο αριθμό γύρων. Συμμετοχή στα επίσημα δοκιμαστικά έχουν μόνο όσοι συμμετείχαν στο practice έστω και αν μπήκαν στο τελευταίο λεπτό του session.
      3. Ο κάθε παίκτης θα δικαιούται να βγει στη πίστα όποτε θέλει(ελεύθερη έξοδος) και θα έχει απεριόριστο αριθμό γυρών. Η διάρκεια των προκριματικών θα είναι 20 λεπτά! Δεν υπάρχει περιορισμός στη ποσότητα καυσίμων η οποία άλλωστε δε μπορεί να «ελεχθεί».
      4. Οι 8 γρηγορότεροι των προκριματικών θα πάρουν το ticket για τον αγώνα και οι άλλοι θα αποκλειστούν.
      5. Η διάρκεια του αγώνα θα είναι το 25% της συνολικής απόστασης με τη δυνατότητα αλλαγής εφόσον το επιθυμεί το σύνολο των συμμετεχόντων.
      6. Οι καιρικές συνθήκες θα είναι πάντα changing weather.
      7. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal, fuel: normal).
      8. Σε κάθε επίσημο αγώνα μπορεί να συμμετέχει μόνο όποιος είναι εγγεγραμμένος στο forum 4 TROXOI και έχει τη άδεια να συμμετέχει σε όσους αγώνες θέλει.
      9. Αναγκαστική δήλωση συμμετοχής στο thread του αγώνα μέχρι και μισή ώρα πριν την διεξαγωγή. Δηλώσεις συμμετοχών εκτός προθεσμίας δεν θα λαμβάνονται...
      10.1 Το όνομα του Server και ο κωδικός του θα είναι πάντα... Server Name: 4T FORUM Password: μέσω pm(personal message-προσωπικό μήνυμα). Αν κάποιος δεν έχει ήδη τον κωδικό, pm στον χρήστη mschumacher για την παραλαβή του(μπορεί ωστόσο να αλλαχθεί ο κωδικός αν αντιμετωπιστεί πρόβλημα).
      10.2 Η έναρξη(για τα ελεύθερα δοκιμαστικά) θα γίνεται η ώρα 10:15 μμ(22:15), ημέρα Δευτέρα.
      10.3Οι αγώνες θα διεξάγονται την Δευτέρα μετά από κάθε GP της πραγματικής F1, σύμφωνα με το πρόγραμμα του 2006. Το Spa-Francorchamps επειδή φέτος δεν είναι στο καλεντάρι του 2006, θα ορισθεί μια ημερομηνία από τους συμμετέχοντες μετά από το 1ο half του πρωταθλήματος για τη διεξαγωγή του. Στη θέση της Τουρκίας θα τρέξουμε το A1-Ring(Αυστρία).
      11. Όσοι συμμετέχοντες έχουν mismatch δε θα παίρνουν μέρος στους αγώνες (με εξαίρεση το .exe mismatch).
      12. Ο server έχει την υποχρέωση να σώζει το(α) replay(ς) του(ων) αγώνα(ων) σε περίπτωση που το αποτέλεσμα αμφισβητηθεί.
      13. Η βαθμολογία θα έχει ως εξής: 10-8-6-5-4-3-2-1.
      14. Όσοι οδηγοί τιμωρηθούν από το παιχνίδι με DQ δε θα βαθμολογηθούν εφόσον υπέπεσαν σε προσωπικό οδηγικό λάθος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (disconnect κτλ) θα βαθμολογηθούν κανονικά.
      15. Αλλαγές σε όλους τους παραπάνω κανονισμούς κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος είναι εφικτές εφόσον το ζητήσει η πλειοψηφία των συμμετεχόντων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mschumacher last edited by

        2005 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ F1 CHALLENGE 99-02 v.1

        1. Το επίσημο GP αποτελείται από 4 session, ελεύθερα δοκιμαστικά, επίσημα δοκιμαστικά(quals-20 λεπτά), warm-up(10 λεπτά) και αγώνα.
        2. Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών θα είναι 20 λεπτά και κάθε οδηγός θα μπορεί να κάνει απεριόριστο αριθμό γύρων. Συμμετοχή στα επίσημα δοκιμαστικά έχουν μόνο όσοι συμμετείχαν στο practice έστω και αν μπήκαν στο τελευταίο λεπτό του session.
        3. Ο κάθε παίκτης θα δικαιούται να βγει στη πίστα όποτε θέλει(ελεύθερη έξοδος) και θα έχει απεριόριστο αριθμό γυρών. Η διάρκεια των προκριματικών θα είναι 20 λεπτά! Δεν υπάρχει περιορισμός στη ποσότητα καυσίμων η οποία άλλωστε δε μπορεί να «ελεχθεί».
        4. Οι 8 γρηγορότεροι των προκριματικών θα πάρουν το ticket για τον αγώνα και οι άλλοι θα αποκλειστούν.
        5. Η διάρκεια του αγώνα θα είναι το 25% της συνολικής απόστασης με τη δυνατότητα αλλαγής εφόσον το επιθυμεί το σύνολο των συμμετεχόντων.
        6. Οι καιρικές συνθήκες θα είναι πάντα changing weather.
        7. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal, fuel: normal).
        8. Σε κάθε επίσημο αγώνα μπορεί να συμμετέχει μόνο όποιος είναι εγγεγραμμένος στο forum 4 TROXOI και έχει τη άδεια να συμμετέχει σε όσους αγώνες θέλει.
        9. Αναγκαστική δήλωση συμμετοχής στο thread του αγώνα μέχρι και μισή ώρα πριν την διεξαγωγή. Δηλώσεις συμμετοχών εκτός προθεσμίας δεν θα λαμβάνονται...
        10.1 Το όνομα του Server και ο κωδικός του θα είναι πάντα... Server Name: 4T FORUM Password: μέσω pm(personal message-προσωπικό μήνυμα). Αν κάποιος δεν έχει ήδη τον κωδικό, pm στον χρήστη mschumacher για την παραλαβή του(μπορεί ωστόσο να αλλαχθεί ο κωδικός αν αντιμετωπιστεί πρόβλημα).
        10.2 Η έναρξη(για τα ελεύθερα δοκιμαστικά) θα γίνεται η ώρα 10:15 μμ(22:15), ημέρα Δευτέρα.
        10.3Οι αγώνες θα διεξάγονται την Δευτέρα μετά από κάθε GP της πραγματικής F1, σύμφωνα με το πρόγραμμα του 2006. Το Spa-Francorchamps επειδή φέτος δεν είναι στο καλεντάρι του 2006, θα ορισθεί μια ημερομηνία από τους συμμετέχοντες μετά από το 1ο half του πρωταθλήματος για τη διεξαγωγή του. Στη θέση της Τουρκίας θα τρέξουμε το A1-Ring(Αυστρία).
        11. Όσοι συμμετέχοντες έχουν mismatch δε θα παίρνουν μέρος στους αγώνες (με εξαίρεση το .exe mismatch).
        12. Ο server έχει την υποχρέωση να σώζει το(α) replay(ς) του(ων) αγώνα(ων) σε περίπτωση που το αποτέλεσμα αμφισβητηθεί.
        13. Η βαθμολογία θα έχει ως εξής: 10-8-6-5-4-3-2-1.
        14. Όσοι οδηγοί τιμωρηθούν από το παιχνίδι με DQ δε θα βαθμολογηθούν εφόσον υπέπεσαν σε προσωπικό οδηγικό λάθος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (disconnect κτλ) θα βαθμολογηθούν κανονικά.
        15. Αλλαγές σε όλους τους παραπάνω κανονισμούς κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος είναι εφικτές εφόσον το ζητήσει η πλειοψηφία των συμμετεχόντων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          2005 ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ F1 CHALLENGE 99-02 v.1

          1. Το επίσημο GP αποτελείται από 4 session, ελεύθερα δοκιμαστικά, επίσημα δοκιμαστικά(quals-20 λεπτά), warm-up(10 λεπτά) και αγώνα.
          2. Η διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών θα είναι 20 λεπτά και κάθε οδηγός θα μπορεί να κάνει απεριόριστο αριθμό γύρων. Συμμετοχή στα επίσημα δοκιμαστικά έχουν μόνο όσοι συμμετείχαν στο practice έστω και αν μπήκαν στο τελευταίο λεπτό του session.
          3. Ο κάθε παίκτης θα δικαιούται να βγει στη πίστα όποτε θέλει(ελεύθερη έξοδος) και θα έχει απεριόριστο αριθμό γυρών. Η διάρκεια των προκριματικών θα είναι 20 λεπτά! Δεν υπάρχει περιορισμός στη ποσότητα καυσίμων η οποία άλλωστε δε μπορεί να «ελεχθεί».
          4. Οι 8 γρηγορότεροι των προκριματικών θα πάρουν το ticket για τον αγώνα και οι άλλοι θα αποκλειστούν.
          5. Η διάρκεια του αγώνα θα είναι το 25% της συνολικής απόστασης με τη δυνατότητα αλλαγής εφόσον το επιθυμεί το σύνολο των συμμετεχόντων.
          6. Οι καιρικές συνθήκες θα είναι πάντα changing weather.
          7. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal, fuel: normal).
          8. Σε κάθε επίσημο αγώνα μπορεί να συμμετέχει μόνο όποιος είναι εγγεγραμμένος στο forum 4 TROXOI και έχει τη άδεια να συμμετέχει σε όσους αγώνες θέλει.
          9. Αναγκαστική δήλωση συμμετοχής στο thread του αγώνα μέχρι και μισή ώρα πριν την διεξαγωγή. Δηλώσεις συμμετοχών εκτός προθεσμίας δεν θα λαμβάνονται...
          10.1 Το όνομα του Server και ο κωδικός του θα είναι πάντα... Server Name: 4T FORUM Password: μέσω pm(personal message-προσωπικό μήνυμα). Αν κάποιος δεν έχει ήδη τον κωδικό, pm στον χρήστη mschumacher για την παραλαβή του(μπορεί ωστόσο να αλλαχθεί ο κωδικός αν αντιμετωπιστεί πρόβλημα).
          10.2 Η έναρξη(για τα ελεύθερα δοκιμαστικά) θα γίνεται η ώρα 10:15 μμ(22:15), ημέρα Δευτέρα.
          10.3Οι αγώνες θα διεξάγονται την Δευτέρα μετά από κάθε GP της πραγματικής F1, σύμφωνα με το πρόγραμμα του 2006. Το Spa-Francorchamps επειδή φέτος δεν είναι στο καλεντάρι του 2006, θα ορισθεί μια ημερομηνία από τους συμμετέχοντες μετά από το 1ο half του πρωταθλήματος για τη διεξαγωγή του. Στη θέση της Τουρκίας θα τρέξουμε το A1-Ring(Αυστρία).
          11. Όσοι συμμετέχοντες έχουν mismatch δε θα παίρνουν μέρος στους αγώνες (με εξαίρεση το .exe mismatch).
          12. Ο server έχει την υποχρέωση να σώζει το(α) replay(ς) του(ων) αγώνα(ων) σε περίπτωση που το αποτέλεσμα αμφισβητηθεί.
          13. Η βαθμολογία θα έχει ως εξής: 10-8-6-5-4-3-2-1.
          14. Όσοι οδηγοί τιμωρηθούν από το παιχνίδι με DQ δε θα βαθμολογηθούν εφόσον υπέπεσαν σε προσωπικό οδηγικό λάθος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (disconnect κτλ) θα βαθμολογηθούν κανονικά.
          15. Αλλαγές σε όλους τους παραπάνω κανονισμούς κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος είναι εφικτές εφόσον το ζητήσει η πλειοψηφία των συμμετεχόντων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mschumacher last edited by

            Στο 1ο αγώνα ενδέχεται ο κανονισμός '4' να μην ισχύσει εφόσον ο server (όπου ελπίζουμε να κάνει ο Spyros) μπορεί να ανταπεξέλθει.

            ** μη ξεχνάτε να δηλώνετε συμμετοχή μέχρι και μισή ώρα πριν την έναρξη των ελεύθερων δοκιμαστικών**

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mschumacher last edited by

              μπορεί κάποιος να βάλει το thread μόνιμα στη κορυφή όπως το είχαμε παλιά?
              edit: thanx 😉

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                ρε σουμι βαλε και καταναλωση καυσιμων εδω-->

                1. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal).
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mschumacher last edited by

                  Ο χρήστης patro έγραψε:
                  ρε σουμι βαλε και καταναλωση καυσιμων εδω-->

                  1. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα(και tyre wear: normal, mechanical failures: normal).

                  ok

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    F1 1995 Mod

                    http://www.f1gaming.de/get_file.php?act ... d=77&w=url

                    Κάντε μια δοκιμή, νομίζω αυτό είναι αλλά ίσως απαιτεί κάποιες μετατροπές για να δουλέψει στο F1 Challenge (κανονικά έχει βγει για το F1 2001 αν θυμάμαι καλά). Εγώ το είχα δοκιμάσει παλιότερα και είχε δουλέψει κανονικά....

                    F1 1997 Mod

                    http://www.f1gaming.de/get_file.php?act ... d=79&w=url

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iron_gr last edited by

                      ms, λάθος στον πίνακα! 24/2/2006 race?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mschumacher last edited by

                        Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
                        ms, λάθος στον πίνακα! 24/2/2006 race?

                        ok

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iron_gr last edited by

                          Ρε, 8/5/06 Europe όχι IMOLA!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iron_gr last edited by

                            Εγώ με τον pini, συμφωνούμε στο να τρέχουμε πάντα dry ή τουλάχιστον selected season,
                            διότι ο αγώνας είναι μόνο 25% και δε μπορεί να γίνει σωστά.

                            Μία άλλη λύση είναι να τρέχουμε παραπάνω!

                            Για να πουν και οι υπόλοιποι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theofaman last edited by

                              Ο χρήστης iron_gr έγραψε:
                              Εγώ με τον pini, συμφωνούμε στο να τρέχουμε πάντα dry ή τουλάχιστον selected season,
                              διότι ο αγώνας είναι μόνο 25% και δε μπορεί να γίνει σωστά.

                              Μία άλλη λύση είναι να τρέχουμε παραπάνω!

                              Για να πουν και οι υπόλοιποι...

                              Δεν ξέρω τί έγινε χθες αλλά από την στιγμή που η μόνη νίκη μου είναι σε βροχή τί περιμένετε να απαντήσω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                patro last edited by

                                iron και γω συμφωνω γιατι ολες οι δοκιμες που κανουμε πανε χαμενες και δεν προλαβαινουμε να στησουμε το αμαξι σε 30 σεκ.

                                κατι να γινονταν και για τις ποινες... εφαγα 2 χωρις λογο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mschumacher last edited by

                                  εγώ νομίζω πως καλό είναι όπως είναι τώρα.... θα προτιμούσα ωστόσο ο αγώνας να αυξηθεί στο 50% για να έχουμε και pit stops στο παιχνίδι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alonso last edited by

                                    50% νομιζω πως ειναι υπερβολικο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iron_gr last edited by

                                      Ένα 40% όμως; Καλό;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alonso last edited by

                                        Αν θα κανουμε αναγκαστηκα 1 πιτ στοπ ναι αλλιως ΟΧΙ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • V
                                          vasilakis last edited by

                                          Μέσα για το 1 τουλάχιστον αναγκαστικό πιτ-στοπ με την προυπόθεση όσοι τρέχουν με πλήκτρα να ξέρουν τι να κάνουν!
                                          Η απόσταση του αγώνα θα πρέπει να μεγαλώσει ή να παραμείνει η ίδια(25%)?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alonso last edited by

                                            Κοιτα εγω θα ελεγα να μεινει ετσι πως ειναι αλλα ο iron ειπε να το κανουμε 40%

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr