-
jarnot τη τογιοτα πως τη βλεπεις?
-
Πέρυσι η ΜακΛάρεν 'κατηγορήθηκε' για επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα και στρατηγικής, φέτος άρχισε να 'κατηγορείται' για συντηρητική προσέγγιση στρατηγικής
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
1)αν εισαι πρωτος , αφηνεις τους αλλους να κουρευονται...και τους συναντας οταν ειναι αναγκασμενοι να σε αφησουν...αν δνε υπηρχαν οι σημαιες, ποσο ευκολα θα μπορουσαν να προσπερασουν οι προηγουμενοι του αγωνα?
2)αν η στρατηγικη σου λεει οτι πρεπει να ξεκινησεις απο τη 4η σειρα, το ρισκο της μπροστινης κυκλοφοριας ειναι αρκετα μεγαλο...τα μπερδεματα στις πρωτες στροφες οδηγουν πολυ συχνα σε αποχωρησεις...Δε διαφωνω καθολου! Το θεμα ειναι οτι ο Kimi βασικα δεν εφταιγε σε τιποτα και την εφαγε σχεδον απο πισω...που καλλιστα μπορουσε να του συμβει στην Turn 1 και 1ος να ξεκιναγε...
3)για να ηταν πεθαμενοι στους 3 πρωτους αγωνες περσι, δε σημαινει οτι καποιοι δε προετοιμασαν σωστα το μονοθεσιο?μηπως ηταν οι ιδιοι που το βελτιωσαν στη συνεχεια?
Η απαντηση μου αφορουσε ικανοτητα για βελτιωση στο μεσο της χρονιας.
Και κατι αλλο που μου διεφυγε προηγουμενως: Ειναι αστειο να μιλουν μερικοι για 'επιλογη' της McLaren να ξεκινησει απο μπροστα. Λες και ειναι στο χερι τους δηλαδη. Εδω χωρις προβληματα και χωρις καμια extreme στρατηγικη ηταν 1.1s πισω απο τον 2ο της Renault. Δηλαδη και καλα αν φορτωνονταν 5 γυρους λιγοτερο θα κερδιζαν στανταρ 1.1s συν κανα δυο που ισως κατεβαζε ο Alonso... Αυτο φυσικα αν ειχαν τη μαντικη ικανοτητα να προβλεψουν τι χρονο θα εκαναν οι αλλοι...
Εκτος φυσικα αν αυτοι που το υποστηριζουν πιστευουν οτι οντως στη McLaren εχουν τετοια αποδοση ή οτι θεωρουν οτι την εχουν- το 1ο δεν εχει καμια βαση, για το 2ο ο Dennis αν δεν εχασα επεισοδια απλα λεει οτι ειμαστε ανταγωνιστικοι και θα το παλεψουμε...
-
Καταρχήν, μάπα το καρπούζι. Εντυπωσιακό και αμφίρροπο αγώνα περιμέναμε, ανάλατος περίπατος της Renault μας προέκυψε. Από πλευράς απόδοσης, οι κιτρινομπλέ είναι ξεκάθαρα μπροστά, με Ferrari, McLaren και Honda να βράζουν περίπου στο ίδιο καζάνι. Το θέμα είναι ποιος θα βελτιωθεί περισσότερο και τα λεφτά μου δεν θα τα έβαζα στην Honda. Αν λοιπόν οι άλλοι δύο αργήσουν να αντιδράσουν (βαρια-βαρια μέχρι Βαρκελώνη) πάμε φουλ για Repeat.
Στα της McLaren τώρα έχουμε μια περίεργη αλλαγή φιλοσοφίας. Από την λογική του όλα ή τίποτα (δηλ. ή νικάμε ή εγκαταλείπουμε), στην συντηρητική λογική του να μαζέψουμε τώρα στην αρχή κανένα πονταλάκι.
Μιας και η λογική όλα ή τίποτα δεν είναι τακτική των τελευταίων χρόνων, αλλά φιλοσοφία δεκαετιών στη McLaren, δύο τινα συμβαίνουν: Η βλέπουν ότι στην παρούσα φάση δεν μπορούν να κερδίσουν ή είδαν και απόειδαν με την αναξιοπιστία και αποφάσισαν να αλλάξουν μυαλά.
Εμένα πάντως σαν φίλο της McLaren αυτό δεν μου αρέσει (προσοχή δεν λέω ότι είναι λάθος). Παμε στα σίγουρα για κανένα βάθρο απλά δεν είναι McLaren. Είναι κάτι άλλο.Σε ότι αφορά την στρατηγική συμφωνώ με τον greo. Το να πας για τακτική ενός pit stop λιγότερου να το καταλάβω, αλλά το τι πλεονέκτημα μπορεί να προσφέρει το μακρύτερο πρώτο stint, που σε οδηγεί αυτόματα στις πιο πίσω θέσεις τις εκκίνησης, πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Βάζεις τον εαυτό σου ανάμεσα σε αργοτερους συνδυασμούς και μετά σου φταίει ο Klien. Και τη δουλειά έχεις στην πρώτη στροφή να μονομαχείς με τον (κάθε) Klien και όχι με τον Alonso, τον Fisichella, τον Schumacher;
Βάζεις τα χεράκια σου και βγάζεις τα ματάκια σου!
Και αυτός ο γκαντεμοσαυρός πάντως δεν παίζεται! Ένας να κάνει λάθος φρενάρισμα, πάνω του θα πέσει! -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πέρυσι η ΜακΛάρεν 'κατηγορήθηκε' για επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα και στρατηγικής, φέτος άρχισε να 'κατηγορείται' για συντηρητική προσέγγιση στρατηγικήςΕπειδή μας τη σπάει ο ξανθομπάμπουρας, η McLaren και οι υποστηρικτές τους...
Επίσης, για ένα αρχάριο λάθος ένος οδηγού που πίνει κάτι που δίνει φτερά, 'κατηγορούμε' την McLaren και όποιον σχετίζεται με αυτήν γιατί έδωσε το δικαίωμα στον οδηγό(που όπως λέγεται πίνει κατι που δίνει φτερά) με καθυστερημένο φρενάρισμα και περίεργη προσέγγιση της δεξιάς στροφής να στουκάρει το ένα μονοθέσιο της... -
Για την ώρα η Renault είναι εμπρός από τους υπόλοιπους. Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές έκαναν ένα σχετικά εύκολο 1-2. Εντύπωση μου προκάλεσε ο λόγος που επικαλέστηκε η εταιρεία για την κακή απόδοση στα δοκιμαστικά του FA. Εν πάσει περιπτώσει ο Ισπανός τελικά βρέθηκε 2ος και σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του KR και την κακή απόδοση του πακέτου MS-248F1-Bridge ειδικότερα στο 2ο stint κατάφερε να αποσπαστεί ακόμα παραπάνω στο κυνήγι του τίτλου από τους βασικούς διώχτες εκτός ομάδας.
Για την Honda έδειξε ότι η 2η θέση θα είναι και φέτος η καλύτερη επίδοση αυτής. Τουλάχιστον για όσο καιρό θα προσπαθεί με τον JB που για μία ακόμα φορά ενώ μπορούσε έδειξε λίγος τουλάχιστον για να υπερασπίσει τη 2η θέση από την άλλη R26. Από την άλλη ο RB είχε την ατυχία (ή έκανε το λάθος) να κινηθεί πιο γρήγορα στο pit-lane με αποτέλεσμα ένα stop & go.
Η McLaren είχε την ατυχία να χάσει τον Φιλανδό στον 1ο γύρο αλλά κρίνοντας από την απόδοση του Κολομβιανού δεν πιστεύω ότι θα ήταν δυνατοί για να χτυπήσουν τη νίκη. Πάντως ίσως να ήταν ολίγον πιο συντηρητικοί από όσο θα έπρεπε όσον αφορά τον κινητήρα καθώς ο Κολομβιανός προς το τέλος άλλαζε χαλαρά (τρόπος του λέγειν) τις σχέσεις στις 19~19.5 χιλιάδες στροφές. Περιέργως πως από τις ανταγωνιστικές ομάδες η μόνη χωρίς προβλήματα κινητήρα (επισήμως) είναι η McLaren.
Η Φερράρι απογοήτευσε όσον αφορά τον MS (ειδικά στο τρόπο με τον οποίο ο Γερμανός κινήθηκε στο 2ο τρίτο του αγώνα του) τα ψηλοθαλάσσωσε όσον αφορά τις αλλαγές ελαστικών (3 secs παραπάνω για το Μιχαλάκη) αλλά είχε από την άλλη, περιέργως πως , μία πολύ καλή θέση για τον FM. Βέβαια χωρίς τις εγκαταλήψεις των Williams και της BMW του ΝΗ δεν θα είχε δει οκτάδα αλλά και η εγκατάλειψη είναι αποτέλεσμα του αγώνα. Τώρα ειδικά μετά την επιστροφή του Τομπάζη ευελιπιστεί σε κάτι καλύτερο και με βεβαιότητα στην Imola θα χτυπήσει για τη νίκη.
Για την BMW η θέση του JV ήταν μάλλον ανέλπιστο δώρο. Αν είχε αντέξει και ο έταιρος πιλότος θα ήταν ακόμα καλύτερα τα πράγματα. Ο κινητήρας της BMW φαίνεται καλός αλλά το μονοθέσιο δεν είναι από πλευράς μηχανικής πρόσφυσης εκεί που θα έπρεπε. Ο τρόπος που ο Μιχαλάκης έφαγε τον JV το έδειξε καθαρά.
Για την Toyota μονολεκτικώς 'κρίμα'. Οι Ιάπωνες ας αφήσουν το kaizen για τα αυτοκίνητα παραγωγής και ας εγκαταλείψουν επιτέλους το παρωχημένο σχέδιο των μονοθεσίων τους (στοίχημα ότι το πάτωμα ακόμα θα στηρίζεται στα σχέδια της F2002) για κάτι ριζικά ανανεωμένο. Δυστυχώς αυτό δεν θα είναι ούτε η TF106B σύμφωνα με τα συνφραζόμενα. Τώρα όσον αφορά την δικαιολογία των ελαστικών να θυμίσω ότι και η Williams είχε πέρυσι ελαστικά Michelin και δεν δείχνει να ταλαιπωρείτε ιδιαίτερα από τα Bridge.
Για την Williams απλά πίεσαν περισσότερο στο Bahrein τους κινητήρες και το πλήρωσαν στην Μαλαισία. Για τους λοιπούς είχαμε τα ιλαροτραγικά της Red Bull με δύο εγκαταλείψεις (δεν ψύχεται ο V8 της Φερράρι και ήταν στραβός και ο γαϊδαρος), και μετά από αυτήν το χάος. Κινητά εμπόδια τα Midland και τα Agguri. Λίγο καλύτερα τα πράγματα για την STR που έχει και καλούς οδηγούς. Για τους Ιάπωνες της Super Aguri απλά να θέσω το ερώτημα. Ο TS δεν σας φτάνει?? Πρέπει να φέρετε και άλλον Ιάπωνα?
Πάντως και το πρόγραμμα φέτος της F1 είναι περιέργο καθώς οι 2 πιο ζεστοί αγώνες της χρονιάς ήταν και οι 2 στην αρχή με τα γνωστά αποτελέσματα.
Τώρα όσον αφορά τις επιδόσεις μάλλον αυτά που ήθελε να πετύχει η ομοσπονδία δεν τα πέτυχε. Τα μονοθέσια είναι και πάλι πολύ γρήγορα (αυτό δεν υποστήριζε το 2004 και πέρασε στις αλλαγές το 2005??) και σύντομα τα ρεκόρ πίστας θα αρχίσουν να ξανασπάνε. Αν η Bridge κινηθεί σχετικά γρήγορα ο πόλεμος των ελαστικών θα είναι και πάλι εντόνος και τα μονοθέσια προς το τέλος της σαιζόν θα κινούνται 2 με 2.5 δεύτερα πιο γρήγορα από τώρα. Σε αυτό βοηθά και η εξέλιξη των V8 που καλώς ή κακώς θα αρχίσουν να ανεβάζουν άλογα πολύ πιο γρήγορα από ότι οι V10 (στην αρχή η εξέλιξη είναι πιο γρήγορη όσο ωριμάζει η τεχνολογία γίνεται και πιο δύσκολο) παρόλο που οι περιορισμοί στην διάμετρο μας έχουν οδηγήσει σε σχεδιάσεις με πολύ μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου από ότι το 2005. Εκεί όμως ας είναι καλά τα υλικά και οι περιορισμοί στο ελάχιστο βάρος. Λίγο πιο ισχυρά έμβολα και όλα θα είναι ok. Διαβλέπω προς το τέλος της σαιζόν (αν το επιτρέψουν και τα καύσιμα) ρυθμούς περιστροφής στις 20000 σαλ και σε σχέση με τώρα περίπου 25~35 άλογα περισσότερα για τους top κινητήρες και πιθανόν 40 άλογα για αυτούς που είχαν μία πιο συντηριτική προσέγγιση στην αρχή της σαιζόν. Από πλευράς αεροδυναμικής στον πόλεμο που ξέσπασε μεταξύ της Φερράρι και της Renault για το πόσο κάμπεται η πτέρυφα της 248 και για το αν το εμπρόσθιο 'μουστάκι' είναι μονολιθικά συνδεδεμένο ή όχι ελπίζω ότι η ΦΙΑ θα το λύσει το πρόβλημα χωρίς πολλούς φανφαρονισμούς.
-
Εν τω μεταξύ, αυτοί τι κάνανε? Ξεκινούσανε πολύ πίσω και παίζανε συγκρουόμενα...τα 'θελαν, τα πήραν. ΤΕΛΟΣ.
-
Ρε παιδια αυτος ο Sato τι εκανε χθες? Μιλαμε κρατησε για μισο αγωνα Albers, Monteiro και Liuzzi!!!
Hats off και παλι στον τσαμπουκα της ομαδας και του Taku
-
Δεν ξέρω αν προσεξε κανεις τις επιδόσεις τις McLaren σε σχέση με τις περσινές στις ίδιες πίστες;
- 2005 Malaysia:
Kimi: δεν πήρε βαθμούς (άσχετο αν τελικά τερμάτισε)
JPM : 4oς - 2006, Malaysia:
Kimi: δεν πήρε βαθμούς
JPM : 4ος
-2005, Bahrain
Kimi: 3ος
de la Rosa* : 5oς
-2006, Bahrain
Kimi: 3ος
JPM : 5oςΔε δείχνει βέβαια κάτι αυτό αλλά αν γίνει και τρίτη φορά παύει πια να είναι σύμπτωση, ε;;;
- Η σύγκριση (το καταλάβατε) αναφέρεται στον δευτερο οδηγό της ομάδας.
- 2005 Malaysia:
-
Ειμαι ο μονος που μου φανηκε οτι ο Ροζμπεργκ εκανε μαλακια στην εκκινηση, στριμωχνοντας τον Γουεμπερ τερμα δεξια και δινοντας απλετο χωρο στον Αλονζο να περασει;
Βεβαια ο Αλονζο μαλλον θα περνουσε ετσι κι αλλιως, αλλα ηταν σαν να του ανοιξε την πορτα και να του ειπε και περαστε... -
Eχουμε και λεμε:
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η ανικανότητα θα πρέπει να βαραίνει το τεχνικό-σχεδιαστικό τημ της McLaren. Δουλειά τους ήταν να παρουσιάσουν βελτίωση μεσούσης της περιόδου και την παρουσίασαν. Αν το υπόλοιπο τημ χάνει νίκες και τίτλους μέσα από τα χέρια του είναι άλλο θέμα.Διαφωνείς ότι έκαναν καλή δουλειά τα παραπάνω έτη; Εγώ τουλάχιστον δεν πίστευα στα μάτια μου...
Απο οσο ξερω, σε σχεση με περσι και προπερσι, το τεχνικο τημ της ΜακΛαρεν ειχε σημαντικες αποχωρησεις θα το πεις;, αλλαγες; οπως θες πεστο παντως δεν ειναι το ιδιο. Αν ξερεις κατι διαφορετικο, να το μαθουμε. Οι ιδιοι λενε οτι δεν εγινε και τιποτα, εγω λεω οτι αυτο θα δειξει. Το βεβαιο ειναι οτι το προσφατο παρελθον δεν αποτελει ασφαλες κριτηριο.
Λαθος, το ζητουμενο ειναι να τερματισεις την Κυριακη μπροστα.
Αυτο ειναι το ζητουμενο της Κυριακης. Το ζητουμενο του Σαββατου ειναι να παρεις την πολ. Μερικες ομαδες εχουν εφαρμοσει προσφατως βεβαια τη στρατηγικη, το ζητουμενο της Κυριακης ειναι να βραθει μια καλη δικαιολογια.
- Ποιος ειπε οτι ειναι ο γρηγοροτερος και δεν το πηρα χαμπαρι?
- Τι συμβαινει αν εισαι ανταγωνιστικος συνολικα αλλα 'τυχαινει' ο ανταγωνιστης σου να εχει συστημα εκκινησης απο αλλο πλανητη και στριψει πρωτος?
1.Μπορεις να διαβασεις ολες τις δηλωσεις αναμεσα στα 2 GP που ελεγαν οτι αν βρουμε καλο σετ-απ κλπ κλπ κλπ το αυτοκινητο δικαιωσε τις προσδοκιες μας: the performance of the car meeting our expectations. Εχω μεινει με την εντυπωση οτι οι προσδοκιες μιλουσαν για νικες και πρωταθλημα, σωστα;
2.Αν βγαλετε τον παραγοντα τυχη απο το μυαλο σας, τι καλα που θα ηταν! Τιποτα δεν ετυχε. Στρωσαν τον κωλο τους κατω, δουλεψαν και ΠΕΤΥΧΑΝ. Η εκκινηση ειναι εξαιρετικα σημαντικη και μπορει μεχρι και νικες να δωσει. Καποιοι το καταλαβαν, καποιοι αλλοι οχι. Κακο του κεφαλιου τους.Και αφηνεις τους αλλους να παιζουν τα συγκρουομενα.
Δηλ. αν εισαι 1ος οι πισω σου αποκλειεται να παιξουν συγκρουομενα... >Οταν ομως ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ να ξεκινησεις στην 4η σειρα, τοτε ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ να θεσεις τους οδηγους σου σε υψηλο ρισκο.
Το προσθετο ρισκο ειναι μολυ μικρο για να ληφθει υποψιν.
Επειδη αυτα τα μυαλα τα εχουν ΚΑΙ στο Woking οι 'ατυχιες' θα συνεχιζονται για πολυ ακομη.
- Ασχετως συμβαντων οι Ρενω δειχνουν να ειναι πολυ γρηγοροτερες.
Οταν ο 1ος οδηγος σου βγαινει μετα τα pitstops μισο δευτερο μπροστα απο Ferrari στον 1ο αγωνα και 2 δευτερα μπροστα απο Honda στον 2ο δεν εισαι πολυ γρηγοροτερος. Νομιζω...
Αντιθετως εγω νομιζω οτι οσα δευτερολεπτα μπροστα και να βγεις, τους ιδιους ποντους παιρνεις, αρκει να βγεις μπροστα.
Πέρυσι η ΜακΛάρεν 'κατηγορήθηκε' για επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα και στρατηγικής, φέτος άρχισε να 'κατηγορείται' για συντηρητική προσέγγιση στρατηγικής
Μπορεις ρε migf1 να μου δωσεις ΕΝΑ πλεονεκτημα του να ξεκινας στο mid-pack; Δε θελω δυο, ΕΝΑ θελω.>Επειδή μας τη σπάει ο ξανθομπάμπουρας, η McLaren και οι υποστηρικτές τους...
Επίσης, για ένα αρχάριο λάθος ένος οδηγού που πίνει κάτι που δίνει φτερά, 'κατηγορούμε' την McLaren και όποιον σχετίζεται με αυτήν γιατί έδωσε το δικαίωμα στον οδηγό(που όπως λέγεται πίνει κατι που δίνει φτερά) με καθυστερημένο φρενάρισμα και περίεργη προσέγγιση της δεξιάς στροφής να στουκάρει το ένα μονοθέσιο της...
Βασιλακη, στην κριτικη μου δεν υπαρχει το παραμικρο δειγμα εμπαθειας. Ισα, ισα που κανω κριτικη που ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κανουν οι ιδιοι οι οπαδοι, αν θελουν να δουνε βελτιωση. Εγω πχ θελω βελτιωση γιατι πανω απο ολα θελω καλυτερους αγωνες.
Το σημαντικο ομως ειναι αλλο: Ποιος ειπε οτι ο Κλιν εκανε αρχαριο λαθος; Κατ'αρχην απο τον τροπο που ηταν χτυπημενο το δικο του μονοθεσιο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τον κοπανησε απο πισω. Κατα δευτερον εικονα δεν εχουμε και ο Αυστριακος υποστηριζει οτι τον στριμωξαν οι δυο ΜκΛ πανω στο κερμπ. Για ποιο λογο πιστευουμε τον εναν και οχι τον αλλο; Εγω δεν πιστευω κανεναν γιατι τετοια ατυχηματα συμβαινουν αφθονα στη μεση του γκριντ στους πρωτους γυρους ΚΑΘΕ αγωνα. Εδωσες 3 φωτο με ατυχηματα πρωτοπορων, που για να τις κανεις 3 πηγες μεχρι το 99. Αν παμε αντιστοιχα για ατυχηματα της μεσης του γκριντ μεχρι το 99, σου φερνω ισα με 50 (και λιγες ειπα).>Για τους Ιάπωνες της Super Aguri απλά να θέσω το ερώτημα. Ο TS δεν σας φτάνει?? Πρέπει να φέρετε και άλλον Ιάπωνα?Και μαλιστα 30φευγα, να συμπληρωσω εγω; Να ηταν ταλεντο, να πεις παει στο διαολο.>Ειμαι ο μονος που μου φανηκε οτι ο Ροζμπεργκ εκανε μαλακια στην εκκινηση, στριμωχνοντας τον Γουεμπερ τερμα δεξια και δινοντας απλετο χωρο στον Αλονζο να περασει;
Βεβαια ο Αλονζο μαλλον θα περνουσε ετσι κι αλλιως, αλλα ηταν σαν να του ανοιξε την πορτα και να του ειπε και περαστε...
Για το δευτερο μην παιρνεις κι ορκο, γιατι ο Γουεμπερ φαινοταν πιο γρηγορος απο τον Ναντο στο πρωτο κομματι.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Πέρυσι η ΜακΛάρεν 'κατηγορήθηκε' για επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα και στρατηγικής, φέτος άρχισε να 'κατηγορείται' για συντηρητική προσέγγιση στρατηγικής
Μπορεις ρε migf1 να μου δωσεις ΕΝΑ πλεονεκτημα του να ξεκινας στο mid-pack; Δε θελω δυο, ΕΝΑ θελω.
Κανένα δεν υπάρχει. Εγώ συμφωνώ ότι μαλακίζονται (και) φέτος στη ΜακΛάρεν. Αντί να κυνηγήσουν με νύχια και με δόντια την πολ κάθονται και μου... μελετάνε στρατηγικές 1 πιτ-στοπ λιγότερου.
ΥΓ. Το αρχικό μου σχόλιο ειχε να κάνει με την αντίφαση των φιλάθλων (ή/και οπαδών).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Απο οσο ξερω, σε σχεση με περσι και προπερσι, το τεχνικο τημ της ΜακΛαρεν ειχε σημαντικες αποχωρησεις θα το πεις;, αλλαγες; οπως θες πεστο παντως δεν ειναι το ιδιο. Αν ξερεις κατι διαφορετικο, να το μαθουμε. Οι ιδιοι λενε οτι δεν εγινε και τιποτα, εγω λεω οτι αυτο θα δειξει. Το βεβαιο ειναι οτι το προσφατο παρελθον δεν αποτελει ασφαλες κριτηριο.Αφου λοιπον δεν εχουμε ενδειξεις για την ικανοτητα τους να βελτιωνουν -αν οντως ειναι σχετικα καινουριο τημ-, καθε προωρη κριτικη ειναι αβασιμη. Με αλλα λογια αθωοι μεχρι αποδειξεως του αντιθετου...
Αυτο ειναι το ζητουμενο της Κυριακης. Το ζητουμενο του Σαββατου ειναι να παρεις την πολ. Μερικες ομαδες εχουν εφαρμοσει προσφατως βεβαια τη στρατηγικη, το ζητουμενο της Κυριακης ειναι να βραθει μια καλη δικαιολογια.
Λαθος και παλι. Οπως εχει σημερα το συστημα (καυσιμα για αγωνα και μη βαθμολογηση για δοκιμαστικα), το ζητουμενο του Σαββατου ειναι να τερματισεις πρωτος την Κυριακη.
1.Μπορεις να διαβασεις ολες τις δηλωσεις αναμεσα στα 2 GP που ελεγαν οτι αν βρουμε καλο σετ-απ κλπ κλπ κλπ το αυτοκινητο δικαιωσε τις προσδοκιες μας: the performance of the car meeting our expectations. Εχω μεινει με την εντυπωση οτι οι προσδοκιες μιλουσαν για νικες και πρωταθλημα, σωστα;
Λαθος οι προσδοκιες μιλουσαν για αποδοση που τους επιτρεπει να παλευουν επι ισοις οροις για νικες και πρωταθλημα. Οχι αποδοση που τους επιτρεπει να παιρνουν pole κατα βουληση.
2.Αν βγαλετε τον παραγοντα τυχη απο το μυαλο σας, τι καλα που θα ηταν! Τιποτα δεν ετυχε. Στρωσαν τον κωλο τους κατω, δουλεψαν και ΠΕΤΥΧΑΝ. Η εκκινηση ειναι εξαιρετικα σημαντικη και μπορει μεχρι και νικες να δωσει. Καποιοι το καταλαβαν, καποιοι αλλοι οχι. Κακο του κεφαλιου τους.
Εννοειται οτι το συστημα εκκινησης δεν ειναι τυχη -γι'αυτο αλλωστε το εβαλα σε εισαγωγικα- οποτε μην το παμε εκει. Αυτο που ειπα ειναι οτι και pole να επαιρναν πολυ πιθανο να μην εστριβαν πρωτοι γιατι οι Renault θα τους επαιρνε παραμαζωμα στην εκκινηση -οπως καλη ωρα εγινε χθες-, οποτε η στρατηγικη παει στον κάλαθο. Και μετα θα τ'ακουνε απο μερικους γιατι δεν μπορουν να προσπερασουν. Σε αυτο δεν πηρα απαντηση.
Επειδη αυτα τα μυαλα τα εχουν ΚΑΙ στο Woking οι 'ατυχιες' θα συνεχιζονται για πολυ ακομη.
Δεν ειναι επιχειρημα αυτο...
Αντιθετως εγω νομιζω οτι οσα δευτερολεπτα μπροστα και να βγεις, τους ιδιους ποντους παιρνεις, αρκει να βγεις μπροστα.
Συγνωμη αλλα εκτιθεσαι με αυτο που λες. Οτι δηλαδη την ταχυτητα δεν τη μετραμε σε δευτερολεπτα αλλα σε θεσεις. Και μην ακουσω οτι ο Alonso στους 2 αγωνες ειχε τον ελεγχο να βγει χαλαρα μπροστα και πηγαινε συντηρητικα ή δεν ξερω κι εγω τι γιατι δεν ισχυει.
Μπορεις ρε migf1 να μου δωσεις ΕΝΑ πλεονεκτημα του να ξεκινας στο mid-pack; Δε θελω δυο, ΕΝΑ θελω
Να δωσω εγω ενα αν επιτρεπεται: οταν μπαινουν οι πρωτοι στα pits και πεφτουν στο mid-pack εχεις 5 τουλαχιστον γυρους να γραψεις ταχυτερους γυρους και να τους περασεις. Αυτο και στα 2 pitstops. Απλο ε?
Το σημαντικο ομως ειναι αλλο: Ποιος ειπε οτι ο Κλιν εκανε αρχαριο λαθος; Κατ'αρχην απο τον τροπο που ηταν χτυπημενο το δικο του μονοθεσιο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να τον κοπανησε απο πισω. Κατα δευτερον εικονα δεν εχουμε και ο Αυστριακος υποστηριζει οτι τον στριμωξαν οι δυο ΜκΛ πανω στο κερμπ. Για ποιο λογο πιστευουμε τον εναν και οχι τον αλλο;
Οντως το λαθος δεν ηταν τοσο αρχαριο οσο ακουγεται αλλα με τον τροπο που ηταν χτυπημενα τα μονοθεσια ειναι χωρις 2η σκεψη εμπρος τροχος με πισω τροχο. Με αλλα λογια απο πισω και φταιξιμο. Οσο για το στριμωγμα αν δεν κανω λαθος ο JPM ειχε φυγει πιο μπροστα και δεν επαιξε ρολο.
Εγω δεν πιστευω κανεναν γιατι τετοια ατυχηματα συμβαινουν αφθονα στη μεση του γκριντ στους πρωτους γυρους ΚΑΘΕ αγωνα. Εδωσες 3 φωτο με ατυχηματα πρωτοπορων, που για να τις κανεις 3 πηγες μεχρι το 99. Αν παμε αντιστοιχα για ατυχηματα της μεσης του γκριντ μεχρι το 99, σου φερνω ισα με 50 (και λιγες ειπα).
Συμφωνω να παμε στο παρελθον. Ας μετρησει λοιπον οποιος ενδιαφερεται και δε βαριεται, απο τις φορες που δεν ξεκινησε η McLaren με pole σε ποσες επαθε ατυχημα στην αρχη. Το ποσοστο. Και ας μιλησουμε μετα για ρισκο...
Αντε τη φαγαμε παλι τη μερα με το forum...
-
αυτό που κάνει φέτος η Μακλάρεν θυμάμαι να το κάνει αρκετές χρονιες, άλλοτε συχνότερα και άλλοτε πιο αραιά... γενικά αν σε ρωτούσε κάποιος πια ομάδα συνήθως πάει για 1 πιτ στοπ λιγότερο από όλες τις άλλες ή πια έχει τα περισσότερα καύσιμα στο 1ο στιντ... άνετα θα έλεγες η Μακλάρεν.... Πάντως είμαι σίγουρος πως πολλοί θα αντιγράψουν τον Φισικέλα στο επόμενο αγώνα...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Ειμαι ο μονος που μου φανηκε οτι ο Ροζμπεργκ εκανε μαλακια στην εκκινηση, στριμωχνοντας τον Γουεμπερ τερμα δεξια και δινοντας απλετο χωρο στον Αλονζο να περασει;Βασικα πολυ καλα πηγε στην ευθεια, αλλα μετα την πατατα που εκανε στο Bahrain πηγε πολυ μαζεμενα στην 1η στροφη. Θα τον δασκαλεψαν και απ'την ομαδα και ισως το παρακανε λιγακι.
Για τους Ιάπωνες της Super Aguri απλά να θέσω το ερώτημα. Ο TS δεν σας φτάνει?? Πρέπει να φέρετε και άλλον Ιάπωνα?
Ο Sato δεν ειναι της πλακας. Αυτη ειναι η γνωμη μου τουλαχιστον. Για τον αλλο δεν ξερω, ειναι και λιγο νωρις ακομα...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Λαθος οι προσδοκιες μιλουσαν για αποδοση που τους επιτρεπει να παλευουν επι ισοις οροις για νικες και πρωταθλημα. Οχι αποδοση που τους επιτρεπει να παιρνουν pole κατα βουληση.Περαν του οτι οταν παλευεις για την νικη, σημαινει οτι τουλαχιστον παλευεις στα χιλιοστα για την πολ, εγω ειδα οτι ετσι οπως εχουν τα πραματα στην παρουσα φαση, δεν παλευουν για τη νικη επι ισοις οροις και καταφευγουν σε στρατηγηματα.
Εννοειται οτι το συστημα εκκινησης δεν ειναι τυχη -γι'αυτο αλλωστε το εβαλα σε εισαγωγικα- οποτε μην το παμε εκει. Αυτο που ειπα ειναι οτι και pole να επαιρναν πολυ πιθανο να μην εστριβαν πρωτοι γιατι οι Renault θα τους επαιρνε παραμαζωμα στην εκκινηση -οπως καλη ωρα εγινε χθες-, οποτε η στρατηγικη παει στον κάλαθο. Και μετα θα τ'ακουνε απο μερικους γιατι δεν μπορουν να προσπερασουν. Σε αυτο δεν πηρα απαντηση.
Πιθανοτατα! Η ουσια ειναι ομως οτι αυτο το μαθαμε την Κυριακη, ενω η αποφαση για εκκινηση στις πιο πισω σειρες (γιατι περι αποφασης προκειται) ληφθηκε το Σαββατο. Απο τη δικη μου σκοπια δηλαδη, ουτε κάν το παλεψαν.
Αντιθετως εγω νομιζω οτι οσα δευτερολεπτα μπροστα και να βγεις, τους ιδιους ποντους παιρνεις, αρκει να βγεις μπροστα.
Συγνωμη αλλα εκτιθεσαι με αυτο που λες. Οτι δηλαδη την ταχυτητα δεν τη μετραμε σε δευτερολεπτα αλλα σε θεσεις. Και μην ακουσω οτι ο Alonso στους 2 αγωνες ειχε τον ελεγχο να βγει χαλαρα μπροστα και πηγαινε συντηρητικα ή δεν ξερω κι εγω τι γιατι δεν ισχυει.
Δεν εκτιθεμαι καθολου, αν ακουσες το team radio. Οι οδηγιες στον Αλονσο ηταν του στυλ 'Μαζεψε 1', κατεβα 1/10'. Οταν μια ομαδα εχει κρουσμα αναξιοπιστιας στον 12ο γυρο του πρωτου αγωνα και πρεπει να βγαλει με εναν κινητηρα 2 αγωνες, δεν πιεζει ουτε χιλιοστο παραπανω απο οσο νομιζει οτι θα της χαρισει τη νικη.
Να δωσω εγω ενα αν επιτρεπεται: οταν μπαινουν οι πρωτοι στα pits και πεφτουν στο mid-pack εχεις 5 τουλαχιστον γυρους να γραψεις ταχυτερους γυρους και να τους περασεις. Αυτο και στα 2 pitstops. Απλο ε?
Οχι τοσο! Γιατι αν εντωμεταξυ εχεις κολλησει πισω απο ενα κακοστημενο ελαφρυ μονοθεσιο με υψηλη τελικη (ονοματα δε λεμε, υποληψεις δε θιγουμε) εχεις φαει 20-30' στο κεφαλι που δεν τα κλεινεις με τιποτα σε 5 γυρους.
Οντως το λαθος δεν ηταν τοσο αρχαριο οσο ακουγεται αλλα με τον τροπο που ηταν χτυπημενα τα μονοθεσια ειναι χωρις 2η σκεψη εμπρος τροχος με πισω τροχο. Με αλλα λογια απο πισω και φταιξιμο. Οσο για το στριμωγμα αν δεν κανω λαθος ο JPM ειχε φυγει πιο μπροστα και δεν επαιξε ρολο.
Συμφωνω απολυτα, απλα ηθελα να διευκρινιστει το τελευταιο γιατι εμεινε η εντυπωση οτι επροκειτο για μια καμικαζι στουκα άλα Σατο. Τον Μοντυ, ο Κλιν τον ανεφερε δεν ξερω, τι να σου πω!
Συμφωνω να παμε στο παρελθον. Ας μετρησει λοιπον οποιος ενδιαφερεται και δε βαριεται, απο τις φορες που δεν ξεκινησε η McLaren με pole σε ποσες επαθε ατυχημα στην αρχη. Το ποσοστο. Και ας μιλησουμε μετα για ρισκο...
Ο ιδιος ο Ράικονεν για παραδειγμα δεν ειχε κοπανισει ενα ακινητοποιημενο μονοθεσιο το 2003 στη Βαρκελωνη; Ετσι χωρις ψαξιμο, το λεω. Και στο Χοκενχάιμ το σάντουιτς το θυμασαι; Σου βρηκα ηδη 2 τα τελευταια χρονια και με το προχθεσινο 3, για τον ΕΝΑΝ μονο οδηγο της συγκεκριμενης ομαδας, που συνηθως δεν εκκινει απο πισω. Τι να συγκρινουμε τωρα;
-
ρε παιδιά μη το παλεύεται τόσο, δεν υπάρχει λόγος..... εχτές και σε άλλους τους αγώνες είδαμε όλοι τι στρατηγική δουλεύει και τι όχι.... το αν η Μακλάρεν αποφεύγει την απ'ευθείας κόντρα είναι δικό της πρόβλημα... από κει και πέρα το να προσπαθήσεις να εξηγήσεις πως ένα ταχύτατο μονοθέσιο όπως η Μακλάρεν επιλέγει τέτοια στρατηγική, απλά δε θα μπορέσεις διότι ούτε και οι ίδιοι μπορούν αφού επιμένουν σε αυτό.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Μπορεις ρε migf1 να μου δωσεις ΕΝΑ πλεονεκτημα του να ξεκινας στο mid-pack; Δε θελω δυο, ΕΝΑ θελω
Να δωσω εγω ενα αν επιτρεπεται: οταν μπαινουν οι πρωτοι στα pits και πεφτουν στο mid-pack εχεις 5 τουλαχιστον γυρους να γραψεις ταχυτερους γυρους και να τους περασεις. Αυτο και στα 2 pitstops. Απλο ε?
Δεν είναι καθόλου σίγουρο κάτι τέτοιο Ειδικά όταν έχεις ανατγωνιστικό μονοθέσιο σε συμφέρει χαλαρά να ξεκινήσεις από την πολ και να φτιάξεις διαφορά με άδεια πίστα μπροστά σου.
Συμφωνώ με αυτό που λέει ο greo παρακάτω, ότι δλδ στην παρούσα φάση η ΜακΛάρεν φαίνεται να μην πιστεύει ότι μπορεί να χτυπήσει στα ίσα τον άμεσο ανατγωνισμό και για αυτό καταφεύγει σε στρατηγικές λιγότερων πιστ-στοπς (ίσως επίσης να μην εμπιστεύεται και την ταχύτητα/αποτελεσματικότητα του pit-crew ή μπορεί να θέλει να ελαχιστοποιήσει τις νεκρές περιόδους στον αγώνα, ποιος ξέρει). Το ζήτημα είνια πως ΔΕΝ ξεκίνησε καλά, συγκριτικά πάντα με τον άμεσο αναταγωνισμό και ειδικά με τη Ρενό.
Έχουμε πάντως αρκετό χρόνο μποροστά μας να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.
-
Επιτέλους του εφεξε και του Fisico να παρει και λίγο τα πανω του να δει και αυτός κανα τίτλο πραγμα που το βλέπω κοματακι δύσκολο γιατί ο Αλόνσο παραμένει ακόμη πολύ δυνατός και με την r26.
Ενώ για την RENAULT ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα αυτό το ζόρι που τραβάει η ΤΟΥΟΤΑ είναι πέρα από καθε λογική. Τραγικό να ξοδεύεις τόσα χρήματα όλα αυτά τα χρόνια με μηδενικά αποτελέσματα και μάλλον οι 'Γερμαναράδες' τους δουλευουν ψιλό γαζί ολο αυτόν τον καιρό τους Γιαπωνέζους, αν και η λύση είναι έτοιμη. Αραγε αν η TOYOTA κανει μια τεράστια προσφορά εξαγοράς της RENAULT F1 πως θα αντιδράσει ο πρόεδρος της RENAULT? καλά τετοια πράγματα δεν γίνονται (η γίνονται) αλλά ειναι ο σίγουρος δρόμος να χτυπήσει κορυφή η ΤΟΥΟΤΑ χωρίς και πολύ πολύ κόπο
Τελος στις θεωρίες ελπίζω να βρεί σίγουρα το δρόμο της και είμαι σίγουρος ότι οταν καταλάβουν καλα τα Γιαπωνέζικα λάστιχα θα χτυπήσουν αρκετά βαρθρα φέτος και του χρόνου πανε για Παγκόσμιο.... -
δε ξερω το προγραμμα της τογιοτα τι λεει παντως οι εμφανισεις της δεν ειναι ενθαρρυντικες...
βγαζοντας μια πιθανη τελικη καταταξη οπως ειδα τα πραγματα στα γκραν πρι πχ ρενω-μακλαρεν-φερραρι-χοντα, μετα μαλλον παει η ουιλιαμς αμα συνεχισει καλα και μετα η τογιοτα???????????θα ναι ευχαριστημενοι οι ιαπωνες με τη 5η και την 6η θεση?
Επισημο thread: GP Μαλαισιας-Sepang