Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1 χρονο με 147
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 1 χρονο με 147
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 7
      741a last edited by

      Γεια χαρά σε όλους.
      Αν και γερμανόφιλος αγόρασα πριν από 1 χρόνο μία 147 fl 120. Ο βασικότερος λόγος που το διάλεξα ήταν ότι ήταν το πιο fun to drive από όσα ειχα δοκιμάσει και το πιο sexy στην εμφάνιση (116, Α3, GOLF). Φοβόμουνα βέβαια και για τα γνώστα ιταλικά (αξιοπιστία, ποιότητα κλπ.)
      Μετά από 1 χρόνο και 30000 km μπορώ να πω τα παρακάτω:

      1. Κινητήρας: Παίρνει άριστα σε ήχο, ευστροφία και τράβηγμα. Ακόμα και χαμηλά δε διαμαρτύρεται ενώ ψηλά δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους. Πολύ το χαίρομαι το παιχνίδι με κάθε είδους FSI 1,6 και FOCUS.
        Λάδι: Περίπου 0,5 l/ 10000 km δεν πρέπει να είναι υπερβολικά. Βενζίνη: ~8,5 l/100 km σε μικτή χρηση αλλα σβέλτη όχι γρήγορη οδήγηση. Σε ήρεμο ταξίδι έχω δει και 7,3l /100 km. Ψηλά όμως καίει ( και ποιο δεν καιει;).
      2. Κράτημα: Κανένα παράπονο. Απόλυτα ουδέτερο ( 16αρες ζάντες, 205/55 λάστιχα), ψάχνεις να βρεις τα όρια σου με αυτό το αμάξι. Η άνεση θα μπορούσε να είναι καλύτερη (αν και ανάρτηση comfort). Από τα φρένα κανένα παράπονο.
      3. Τιμονι: πιο ελαφρύ από την προ-fl 147 αλλά πολύ καλύτερο από A3 και GOLF. Κιβώτιο: Καλή κλιμάκωση ( θα χωρούσε και 6η) αλλά υστερεί σε αίσθηση.
      4. Ποιότητα: Όταν ξεκινάω το πρωί και είναι κρύο ακούγονται κάποιοι τριγμοί από το ταμπλώ (μάλλον συστολή- διαστολή) αλλά μετά από λίγα km εξαλείφονται ( είναι λίγο περίεργο!). Τα υλικά φαίνονται καλά με εξαίρεση το λεβιέ ταχυτήτων ( υποτίθεται δερματινος αλλά 'ξεφλούδισε', το δέρμα στο τιμόνι πάντως δείχνει καλό). Κάποιες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να τις προσέξουν περισσότερο. Από design μέσα-έξω δεν παίζεται.
      5. Άλλα προβλήματα: τίποτα ( μην το ματιάσω!). Μόνο αυτα που ανέφερα πιο πάνω.
        Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το auto και ευχαριστιεμαι την οδήγηση του (γι` αυτό και το πήρα). Αν ήταν τόσο στιβαρό όσο και οι γερμανοί θα ήταν τέλειο. Δεν μπορείς να τα χεις όλα! Σου δίνει βέβαια άλλα που δε δίνουν οι γερμανοί.
        Πολλά και ευχάριστα km σε όλους.
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 7
        741a last edited by

        Γεια χαρά σε όλους.
        Αν και γερμανόφιλος αγόρασα πριν από 1 χρόνο μία 147 fl 120. Ο βασικότερος λόγος που το διάλεξα ήταν ότι ήταν το πιο fun to drive από όσα ειχα δοκιμάσει και το πιο sexy στην εμφάνιση (116, Α3, GOLF). Φοβόμουνα βέβαια και για τα γνώστα ιταλικά (αξιοπιστία, ποιότητα κλπ.)
        Μετά από 1 χρόνο και 30000 km μπορώ να πω τα παρακάτω:

        1. Κινητήρας: Παίρνει άριστα σε ήχο, ευστροφία και τράβηγμα. Ακόμα και χαμηλά δε διαμαρτύρεται ενώ ψηλά δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους. Πολύ το χαίρομαι το παιχνίδι με κάθε είδους FSI 1,6 και FOCUS.
          Λάδι: Περίπου 0,5 l/ 10000 km δεν πρέπει να είναι υπερβολικά. Βενζίνη: ~8,5 l/100 km σε μικτή χρηση αλλα σβέλτη όχι γρήγορη οδήγηση. Σε ήρεμο ταξίδι έχω δει και 7,3l /100 km. Ψηλά όμως καίει ( και ποιο δεν καιει;).
        2. Κράτημα: Κανένα παράπονο. Απόλυτα ουδέτερο ( 16αρες ζάντες, 205/55 λάστιχα), ψάχνεις να βρεις τα όρια σου με αυτό το αμάξι. Η άνεση θα μπορούσε να είναι καλύτερη (αν και ανάρτηση comfort). Από τα φρένα κανένα παράπονο.
        3. Τιμονι: πιο ελαφρύ από την προ-fl 147 αλλά πολύ καλύτερο από A3 και GOLF. Κιβώτιο: Καλή κλιμάκωση ( θα χωρούσε και 6η) αλλά υστερεί σε αίσθηση.
        4. Ποιότητα: Όταν ξεκινάω το πρωί και είναι κρύο ακούγονται κάποιοι τριγμοί από το ταμπλώ (μάλλον συστολή- διαστολή) αλλά μετά από λίγα km εξαλείφονται ( είναι λίγο περίεργο!). Τα υλικά φαίνονται καλά με εξαίρεση το λεβιέ ταχυτήτων ( υποτίθεται δερματινος αλλά 'ξεφλούδισε', το δέρμα στο τιμόνι πάντως δείχνει καλό). Κάποιες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να τις προσέξουν περισσότερο. Από design μέσα-έξω δεν παίζεται.
        5. Άλλα προβλήματα: τίποτα ( μην το ματιάσω!). Μόνο αυτα που ανέφερα πιο πάνω.
          Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το auto και ευχαριστιεμαι την οδήγηση του (γι` αυτό και το πήρα). Αν ήταν τόσο στιβαρό όσο και οι γερμανοί θα ήταν τέλειο. Δεν μπορείς να τα χεις όλα! Σου δίνει βέβαια άλλα που δε δίνουν οι γερμανοί.
          Πολλά και ευχάριστα km σε όλους.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 7
          741a last edited by

          Γεια χαρά σε όλους.
          Αν και γερμανόφιλος αγόρασα πριν από 1 χρόνο μία 147 fl 120. Ο βασικότερος λόγος που το διάλεξα ήταν ότι ήταν το πιο fun to drive από όσα ειχα δοκιμάσει και το πιο sexy στην εμφάνιση (116, Α3, GOLF). Φοβόμουνα βέβαια και για τα γνώστα ιταλικά (αξιοπιστία, ποιότητα κλπ.)
          Μετά από 1 χρόνο και 30000 km μπορώ να πω τα παρακάτω:

          1. Κινητήρας: Παίρνει άριστα σε ήχο, ευστροφία και τράβηγμα. Ακόμα και χαμηλά δε διαμαρτύρεται ενώ ψηλά δεν έχει καμία σχέση με τους άλλους. Πολύ το χαίρομαι το παιχνίδι με κάθε είδους FSI 1,6 και FOCUS.
            Λάδι: Περίπου 0,5 l/ 10000 km δεν πρέπει να είναι υπερβολικά. Βενζίνη: ~8,5 l/100 km σε μικτή χρηση αλλα σβέλτη όχι γρήγορη οδήγηση. Σε ήρεμο ταξίδι έχω δει και 7,3l /100 km. Ψηλά όμως καίει ( και ποιο δεν καιει;).
          2. Κράτημα: Κανένα παράπονο. Απόλυτα ουδέτερο ( 16αρες ζάντες, 205/55 λάστιχα), ψάχνεις να βρεις τα όρια σου με αυτό το αμάξι. Η άνεση θα μπορούσε να είναι καλύτερη (αν και ανάρτηση comfort). Από τα φρένα κανένα παράπονο.
          3. Τιμονι: πιο ελαφρύ από την προ-fl 147 αλλά πολύ καλύτερο από A3 και GOLF. Κιβώτιο: Καλή κλιμάκωση ( θα χωρούσε και 6η) αλλά υστερεί σε αίσθηση.
          4. Ποιότητα: Όταν ξεκινάω το πρωί και είναι κρύο ακούγονται κάποιοι τριγμοί από το ταμπλώ (μάλλον συστολή- διαστολή) αλλά μετά από λίγα km εξαλείφονται ( είναι λίγο περίεργο!). Τα υλικά φαίνονται καλά με εξαίρεση το λεβιέ ταχυτήτων ( υποτίθεται δερματινος αλλά 'ξεφλούδισε', το δέρμα στο τιμόνι πάντως δείχνει καλό). Κάποιες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να τις προσέξουν περισσότερο. Από design μέσα-έξω δεν παίζεται.
          5. Άλλα προβλήματα: τίποτα ( μην το ματιάσω!). Μόνο αυτα που ανέφερα πιο πάνω.
            Γενικά είμαι ευχαριστημένος από το auto και ευχαριστιεμαι την οδήγηση του (γι` αυτό και το πήρα). Αν ήταν τόσο στιβαρό όσο και οι γερμανοί θα ήταν τέλειο. Δεν μπορείς να τα χεις όλα! Σου δίνει βέβαια άλλα που δε δίνουν οι γερμανοί.
            Πολλά και ευχάριστα km σε όλους.
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Υπάρχει το 147 Forum. http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=2212
            Σε παρακαλώ κάνε εκει την δημοσίευση σου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr