-
Οπως θα διαβασατε ο ΣΟΑΑ ζητησε απο την εθεα νεο κανονισμο για τα ραλλυ σπριντ.
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να διαβαζαμε και τις αποψεις των forumαδων,αλλα και των λεσχων και των κριτων και των θεατων.
Για...πυροβοληστε μηπως και ...σωθουμε.
δηλ. τι σας αρεσει , τι δεν σας αρεσει - βολευει ,τι ειναι δικαιο , τι πρεπει να βελτιωθει και τι οχι.
Εμαι σιγουρος οτι ο συνδεσμος εχει ηδη αποψη αλλα στα δημοκρατικα εκλεγμενα σωματεια η πληροφορηση ειναι παντα απαραιτητη.dimos
-
Οπως θα διαβασατε ο ΣΟΑΑ ζητησε απο την εθεα νεο κανονισμο για τα ραλλυ σπριντ.
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να διαβαζαμε και τις αποψεις των forumαδων,αλλα και των λεσχων και των κριτων και των θεατων.
Για...πυροβοληστε μηπως και ...σωθουμε.
δηλ. τι σας αρεσει , τι δεν σας αρεσει - βολευει ,τι ειναι δικαιο , τι πρεπει να βελτιωθει και τι οχι.
Εμαι σιγουρος οτι ο συνδεσμος εχει ηδη αποψη αλλα στα δημοκρατικα εκλεγμενα σωματεια η πληροφορηση ειναι παντα απαραιτητη.dimos
-
Οπως θα διαβασατε ο ΣΟΑΑ ζητησε απο την εθεα νεο κανονισμο για τα ραλλυ σπριντ.
Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να διαβαζαμε και τις αποψεις των forumαδων,αλλα και των λεσχων και των κριτων και των θεατων.
Για...πυροβοληστε μηπως και ...σωθουμε.
δηλ. τι σας αρεσει , τι δεν σας αρεσει - βολευει ,τι ειναι δικαιο , τι πρεπει να βελτιωθει και τι οχι.
Εμαι σιγουρος οτι ο συνδεσμος εχει ηδη αποψη αλλα στα δημοκρατικα εκλεγμενα σωματεια η πληροφορηση ειναι παντα απαραιτητη.dimos
-
Πυρόσβεση χειρός όπως στις αναβάσεις.
Χωρισμός όχι μόνο με κυβικά αλλά και με ομάδες.Με ομολογκασιόν όσο κι αν δεν αρέσει σε πολλούς.Δεν μπορούμε να έχουμε 3 αυτοκίνητα,ένα για ράλλυ, ένα για αναβάσεις και ένα για σπρίντ....
Περισσότερα Κ, για περισσότερη ασφάλεια.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Πυρόσβεση χειρός όπως στις αναβάσεις.Να αναφέρω εδώ πως πολύ έγκυρα χείλη εκπροσώπου αγωνιζομένων ζήτησαν δημόσια εγκατεστημένη πυρόσβεση και στα σπριντ διότι 'τι διαφορά έχει αν κάνεις μια ειδική πχ. 12 χλμ. 2 φορές σε ένα ράλι και 2 φορές σε ένα σπριντ' ?
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
dimos
Ενα σπριντ δεν θα έπρεπε να έχει σχέση με ράλλυ όπου ως γνωστόν υπάρχει ωράριο, σταθμοί ΣΕΧ κλπ. το σπριντ ρποσομοιάζει περισσότερο με μια ανάβαση διαφορετικά αν θέλουμε να ισχύει ο κανονισμός του ράλλυ θα πρέπει να μπουν ΣΕΧ, Service park και ότι άλλο χαρακτηρίζει τα ράλλυ. τωρα μερικοί διατείνονται ότι το σπιντ είναι ένας 'προθάλαμος' εξοικίωσης των νέων οδηγών για να συμμετέχουν σε ράλλυ. Τότε ας θεσμοθετηθούν μερικοί αγώνες μινι ράλλυ μια δυο μικρές ειδικές και σύνολο χιλ/τρων περί τα 30-40 ώστε να γίνει αυτή η εξοικίωση. Αλλοιώς είναι άδικο να πηγαίνει αγωνιζόμενος σε σπριντ να κάνει μια φορά 8-10 χιλ. και επειδή συνέβει κάτι στη διαδρομή δεν ξανατρέχει στον αγώνα. Πλήρωσε 170Ε για μια βόλτα 8 χιλ. ενώ θα μπορούσε να διακοπεί η ειδική για λίγο μέχρι αποκατάστασης και να συνεχιστεί ο αγώνας.
Μια καλή ιδέα θα πραγμματοποιηθεί φέτος από τη λέσχη του Πύργου δηλαδή αγώνας ασφάλτινος με μια ειδική διαδρομή που θα γίνει 4 φορές με τον κανονισμό του ραλλυ με sevice park και ΣΕΧ. Το πότε θα μάθουμε σύντομα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πυρόσβεση χειρός όπως στις αναβάσεις.
Να αναφέρω εδώ πως πολύ έγκυρα χείλη εκπροσώπου αγωνιζομένων ζήτησαν δημόσια εγκατεστημένη πυρόσβεση και στα σπριντ διότι 'τι διαφορά έχει αν κάνεις μια ειδική πχ. 12 χλμ. 2 φορές σε ένα ράλι και 2 φορές σε ένα σπριντ' ?
Συμφωνώ απολύτως...Απλά για περιορισμό του κόστους....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πυρόσβεση χειρός όπως στις αναβάσεις.
Να αναφέρω εδώ πως πολύ έγκυρα χείλη εκπροσώπου αγωνιζομένων ζήτησαν δημόσια εγκατεστημένη πυρόσβεση και στα σπριντ διότι 'τι διαφορά έχει αν κάνεις μια ειδική πχ. 12 χλμ. 2 φορές σε ένα ράλι και 2 φορές σε ένα σπριντ' ?
Το Σπριντ Σερρών έχει μια ειδική 24 χλμ Χ 2=48. Το Παλλάδιο είχε 42 χλμ ειδικές (αν θυμάμαι καλα...). Γιατί στο Σπριντ των περισσότερων χιλιομέτρων θα πρέπει να ισχύουν πιο ελαστικοί κανονισμοί απ ότι στο ράλλυ των λιγότερων χιλιομέτρων?
-
Σημαντικές διαφορές σπριντ - αναβάσεων:
ο Συνοδηγός vs. Οδηγός μόνος του
ο Ενδιάμεσοι vs. Κριτές με σημαίες και πυροσβεστήρεςΗ άποψή μου είναι πως τα σπριντ είναι ράλι, μία μόνο ειδική μόνη της. Απλούστερα όμως, χωρίς ΣΕΧ, service park (= τρομερός μπελάς για τους οργανωτές) κτλ. Και ως τέτοια θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται.
-
Ο χρήστης go7887 έγραψε:
Ενα σπριντ δεν θα έπρεπε να έχει σχέση με ράλλυ όπου ως γνωστόν υπάρχει ωράριο, σταθμοί ΣΕΧ κλπ. το σπριντ ρποσομοιάζει περισσότερο με μια ανάβαση διαφορετικά αν θέλουμε να ισχύει ο κανονισμός του ράλλυ θα πρέπει να μπουν ΣΕΧ, Service park και ότι άλλο χαρακτηρίζει τα ράλλυ.
καμία σχέση..
το σπριντ δεν είναι ανάβαση, είναι ΡΑΛΛΥ.
για μένα ΚΑΚΩΣ δεν κρατιέται ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. αν είναι προθάλαμος για ράλλυ, ας μάθουν τα πληρώματα να κρατάνε ωράριο.
ετσι κι αλλιώς ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΧ και ΚΑΡΤΕΛΑ ΩΡΑΡΙΟΥ που συμπληρώνει ΚΡΙΤΗΣ, αρα φίλε μου και ΣΕΧ υπάρχουν και ωράρια. απλά τα έχουν 'χύμα' οπότε ξεκινάει κανείς οτι ώρα θέλει και αρχίζει το μπάχαλο τύπου 'γιατί αυτος αλλαξε λάστιχα και γω δεν άλλαξα'.
αν υπήρχε ωράριο εκκίνησης δεν θα φώναζε κανείς. όπως 'λουζεσαι' τον καιρό στα ράλλυ το ίδιο ας ισχύσει και στα σπριντ.απο κει και πέρα, το θέμα του κλεισίματος της ειδικής είναι κάτι άλλο.
ΣΑΦΩΣ και πρέπει να υπάρχουν πολλά Κ. μιας και είναι μικρότερος αγώνας.
σε περίπτωση ατυχήματος τα Κ ειδοποιουν και σταματάει ο αγώνας.
ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ Ο ΓΕΡΑΝΟΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
με 2 γερανούς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ για να φτάσουν πιο γρήγορα όπου χρειαστεί ελαχιστοποιούμε την κοιλιά του προγράμματος.
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΣΤΑ ΣΕΧ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.Ράλλυ είναι, δεν είναι ανάβαση.
-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Το Σπριντ Σερρών έχει μια ειδική 24 χλμ Χ 2=48. Το Παλλάδιο είχε 42 χλμ ειδικές (αν θυμάμαι καλα...). Γιατί στο Σπριντ των περισσότερων χιλιομέτρων θα πρέπει να ισχύουν πιο ελαστικοί κανονισμοί απ ότι στο ράλλυ των λιγότερων χιλιομέτρων?
ολόσωστός...
-
Ο κανονισμός των σπρίντ επιβάλεται να αλλάξει.
Να ισχύουν οι κανονισμοί που ισχύουν και στα μίνι ράλλυ με ωράριο,ΣΕΧ κλπ και το κυριότερο να γίνεται πιο ολοκληρωμένος τεχνικός έλεγχος γιατί όπως σίγουρα θα έχετε δεί οι πιό πολλοί υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν θα έπρεπε να ξεκινάνε! (Παράδειγμα πέρυσι αυτοκίνητο που πήρε μέρος σχεδόν σε όλα τα σπρίντ περνώντας έλεγχο γιά ΔΤΤ μπροστά μου λιγο πολύ του είπανε να το πετάξει και δεν το περάσανε φυσικά).Αλλά επειδή συνήθως τα σπρίντ γίνονται από μικρές λέσχες με λίγες συμμετοχές ο εκάστοτε λεσχειάρχης 'παρακαλάει' γιά να μην τους κόβουν με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η ιδέα που θέλει να υλοποιήσει η λέσχη του Πύργου είναι ότι το καλύτερο και μακάρι να την αφήσουνε να το κάνει και σίγουρα θα βρει μιμητές.
Αυτού του είδους οι αγώνες γίνονται και στην Ιταλία με μία ειδική να γίνεται 4-5 φορές.Λύση αποδεδειγμένα καλή με λίγα έξοδα (ίδιοι κριτές,γερανοί ,ασθενοφόρα κλπ και ιδανικό γιά τον κόσμο που θα δει τα αυτοκίνητα τόσες φορές) -
ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ GLF ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕΧ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΑΥΣΤΗΡΟ ΩΡΑΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΟΜΩΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ.ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΠΡΙΝΤ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΥΚΛΩΝΕΤΑΙ Η ΕΙΔΙΚΗ.ΘΥΣΙΑ ΣΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ..ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΡΙΝΤ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.ΚΑΤΑ Τ΄ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΛΛΥ.
-
Προσωπική μου άποψη είναι τα spint να είναι η 'εισαγωγή' στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό.
Αγώνες δηλαδή που μέσα από αυτούς ο 'νέος' οδηγός θα βρίσκεται στον προθάλαμο για τα υπόλοιπα πρωταθλήματα. Ούτε Ανάβαση είναι αλλά ίσως ούτε και 100% ράλλυ.
Το ζητούμενο λοιπόν είναι
- Ασφάλεια (γιατί με αυτή ποτέ δεν παίζουμε)
- Μικρό κόστος
- Πρόγραμμα τέτοιο που θα προσωμοιώνει τα πραγματικά Rally.
Χρυσή τομή χρειάζεται σε όλα.
Ο μέχρι τώρα κανονισμός για τις κατηγορίες δεν είναι κακός, αφού όποιος έχει ένα αυτοκίνητο (που δεν είναι ούτε Α αλλά ούτε Ν) τρέχει στην κατηγορία των κυβικών του. Αλλωστε τα σπριντάκια είναι περισσότερο 'ψυχαγωγικά' είναι και δεν νομίζω πρωταθληματικά. Οχι ότι πολλοί δεν ονειρεύονται πρωταθλήματα.
ΣΕΧ, Service Park καλό είναι να υπάρχουν καθαρά για εκπαιδευτικούς λόγους
Για πυρόσβεση δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, αυτό είναι ένα θέμα πιο υπεύθυνων ανθρώπων από εμένα.
Οτι και αν αποφασιστεί καλό είναι να μπει ως κριτήριο το χαμηλό κόστος (συμμετοχής αλλά και προετοιμασίας).
Περισσότερες συμμετοχές σημαίνει και περισσότροι θεατές άρα και περισσότερη προβολή
-
Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
Ο μέχρι τώρα κανονισμός για τις κατηγορίες δεν είναι κακός, αφού όποιος έχει ένα αυτοκίνητο (που δεν είναι ούτε Α αλλά ούτε Ν) τρέχει στην κατηγορία των κυβικών του. Αλλωστε τα σπριντάκια είναι περισσότερο 'ψυχαγωγικά' είναι και δεν νομίζω πρωταθληματικά. Οχι ότι πολλοί δεν ονειρεύονται πρωταθλήματα.Δύο σχετικές ερωτήσεις:
Γιατί να είναι σε όλα τα άλλα προσομοίωση κανονικού ράλι αλλά, σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο, να είναι 'τρέξτε με ό,τι θέλετε' ? Θέλω να πω, γιατί, στα πλαίσια μιας εισαγωγικής μορφής αγώνων, το ΣΕΧ είναι σημαντικό αλλά το να έχεις ένα αυτοκίνητο σύμφωνο με κάποιους συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς δεν είναι ?
Πόσα αυτοκίνητα έτρεχαν έτσι ? Δηλαδή 'ούτε Α ούτε Ν' και, ενδεχομένως, χωρίς καν να έχουν homologation ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο μέχρι τώρα κανονισμός για τις κατηγορίες δεν είναι κακός, αφού όποιος έχει ένα αυτοκίνητο (που δεν είναι ούτε Α αλλά ούτε Ν) τρέχει στην κατηγορία των κυβικών του. Αλλωστε τα σπριντάκια είναι περισσότερο 'ψυχαγωγικά' είναι και δεν νομίζω πρωταθληματικά. Οχι ότι πολλοί δεν ονειρεύονται πρωταθλήματα.
Δύο σχετικές ερωτήσεις:
Γιατί να είναι σε όλα τα άλλα προσομοίωση κανονικού ράλι αλλά, σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο, να είναι 'τρέξτε με ό,τι θέλετε' ? Θέλω να πω, γιατί, στα πλαίσια μιας εισαγωγικής μορφής αγώνων, το ΣΕΧ είναι σημαντικό αλλά το να έχεις ένα αυτοκίνητο σύμφωνο με κάποιους συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς δεν είναι ?
Πόσα αυτοκίνητα έτρεχαν έτσι ? Δηλαδή 'ούτε Α ούτε Ν' και, ενδεχομένως, χωρίς καν να έχουν homologation ?
Πόσα έτρεχαν έτσι? Πάρα πολλά.Εχω δει αυτοκίνητα με καθίσματα ληγμένα,άλλα με ρολ-μπαρ 'Μαστρο-Κώστας ο υδραυλικός' ,με πυροσβεστήρα μιάς χρήσης!! Επίσης αγωνιζόμενους με κράνη μηχανής , με φόρμα 2 κομματιών (ένα πάνω και άλλο κάτω) και άλλα ΤΡΑΓΙΚΑ.
Σε σπρίντ προ 2 ετών πριν την αφετηρία και ενώ τα πληρώματα περιμέναν να ξεκινήσει ο αγώνας περνάει μία καντίνα και με τον 'πάγκο' που προεξείχε παρασέρνει ένα συνοδηγό, του σχίζει την φόρμα και του δημιουργεί ένα καλό σχίσιμο.Το ασθενοφόρο που ήρθε ήταν άδειο (εγκαταλελειμένο σε κάποιο κέντρο υγείας) ο δε οδηγός ήταν ο φύλακας του κέντρου υγείας. Η απάντηση του ήταν ότι του είπαν να έρθει έτσι γιά τυπικούς λόγους.Ούτε λόγος βέβαια γιά γάζες κλπ.Ευτυχώς βρέθηκε κάποιος γιατρός θεατής και έδωσε τις πρώτες βοήθειες με υλικά που είχε στο αυτοκίνητο του!
Κύριοι τα σπρίντ πρέπει να γίνουν αγώνες σύμφωνα με τα πρότυπα των ράλλυ.Με ουσιαστικούς τεχνικούς ελέγχους,με σεβασμό στον αγωνιζόμενο,στον θεατή .Δεν είναι μόνο 'να πάρουμε τα 170 ευρώ και να τελειώνουμε στις 14.00 να πάμε σπίτια μας' -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο μέχρι τώρα κανονισμός για τις κατηγορίες δεν είναι κακός, αφού όποιος έχει ένα αυτοκίνητο (που δεν είναι ούτε Α αλλά ούτε Ν) τρέχει στην κατηγορία των κυβικών του. Αλλωστε τα σπριντάκια είναι περισσότερο 'ψυχαγωγικά' είναι και δεν νομίζω πρωταθληματικά. Οχι ότι πολλοί δεν ονειρεύονται πρωταθλήματα.
Δύο σχετικές ερωτήσεις:
Γιατί να είναι σε όλα τα άλλα προσομοίωση κανονικού ράλι αλλά, σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο, να είναι 'τρέξτε με ό,τι θέλετε' ? Θέλω να πω, γιατί, στα πλαίσια μιας εισαγωγικής μορφής αγώνων, το ΣΕΧ είναι σημαντικό αλλά το να έχεις ένα αυτοκίνητο σύμφωνο με κάποιους συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς δεν είναι ?
Πόσα αυτοκίνητα έτρεχαν έτσι ? Δηλαδή 'ούτε Α ούτε Ν' και, ενδεχομένως, χωρίς καν να έχουν homologation ?
Πόσα έτρεχαν έτσι? Πάρα πολλά.Εχω δει αυτοκίνητα με καθίσματα ληγμένα,άλλα με ρολ-μπαρ 'Μαστρο-Κώστας ο υδραυλικός' ,με πυροσβεστήρα μιάς χρήσης!! Επίσης αγωνιζόμενους με κράνη μηχανής , με φόρμα 2 κομματιών (ένα πάνω και άλλο κάτω) και άλλα ΤΡΑΓΙΚΑ.
Σε σπρίντ προ 2 ετών πριν την αφετηρία και ενώ τα πληρώματα περιμέναν να ξεκινήσει ο αγώνας περνάει μία καντίνα και με τον 'πάγκο' που προεξείχε παρασέρνει ένα συνοδηγό, του σχίζει την φόρμα και του δημιουργεί ένα καλό σχίσιμο.Το ασθενοφόρο που ήρθε ήταν άδειο (εγκαταλελειμένο σε κάποιο κέντρο υγείας) ο δε οδηγός ήταν ο φύλακας του κέντρου υγείας. Η απάντηση του ήταν ότι του είπαν να έρθει έτσι γιά τυπικούς λόγους.Ούτε λόγος βέβαια γιά γάζες κλπ.Ευτυχώς βρέθηκε κάποιος γιατρός θεατής και έδωσε τις πρώτες βοήθειες με υλικά που είχε στο αυτοκίνητο του!
Κύριοι τα σπρίντ πρέπει να γίνουν αγώνες σύμφωνα με τα πρότυπα των ράλλυ.Με ουσιαστικούς τεχνικούς ελέγχους,με σεβασμό στον αγωνιζόμενο,στον θεατή .Δεν είναι μόνο 'να πάρουμε τα 170 ευρώ και να τελειώνουμε στις 14.00 να πάμε σπίτια μας' -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο μέχρι τώρα κανονισμός για τις κατηγορίες δεν είναι κακός, αφού όποιος έχει ένα αυτοκίνητο (που δεν είναι ούτε Α αλλά ούτε Ν) τρέχει στην κατηγορία των κυβικών του. Αλλωστε τα σπριντάκια είναι περισσότερο 'ψυχαγωγικά' είναι και δεν νομίζω πρωταθληματικά. Οχι ότι πολλοί δεν ονειρεύονται πρωταθλήματα.
Δύο σχετικές ερωτήσεις:
Γιατί να είναι σε όλα τα άλλα προσομοίωση κανονικού ράλι αλλά, σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο, να είναι 'τρέξτε με ό,τι θέλετε' ? Θέλω να πω, γιατί, στα πλαίσια μιας εισαγωγικής μορφής αγώνων, το ΣΕΧ είναι σημαντικό αλλά το να έχεις ένα αυτοκίνητο σύμφωνο με κάποιους συγκεκριμένους τεχνικούς κανονισμούς δεν είναι ?
Πόσα αυτοκίνητα έτρεχαν έτσι ? Δηλαδή 'ούτε Α ούτε Ν' και, ενδεχομένως, χωρίς καν να έχουν homologation ?
Από την άποψη κόστους. Είναι διαφορετικό το ότι θα συμμετέχει κάποιος σε ένα συγκεκριμένο πρωτάθλημα άρα και να προετοιμάσει ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και εντελώς διαφορετικό κάποιος 'νέος' που έστω ότι έπεσε στα χέρια του ένα 'φτηνό' ραλλύ ή ότιδήποτε άλλο, να 'δοκιμάσει' τις ικανότητές του ενάντια στο χρονόμετρο και στον γενικότερο συναγωνισμό.
Στην πρώτη περίπτωση ξεκινάς έχοντας δεδομένη την ικανότητα και χτίζεις και το μέσο, ενώ στην δεύτερη δεν έχεις δεδομένη την ικανότητα αλλά έχεις δεδομένο το μέσο.
Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανένα παιδί που να θέλει να εμπλακεί με τους αγώνες να ξεκινάει λέγοντας ότι 'πρέπει να βρώ το τάδε αυτοκίνητο' ή 'πρέπει να φιάξω το αυτοκίνητό μου με Χ κόστος για να τρέξω'. Οι περισσότεροι ξεκινάνε με αυτό που έχουν...
-
το σπριντ δεν είναι ανάβαση, είναι ΡΑΛΛΥ.
για μένα ΚΑΚΩΣ δεν κρατιέται ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. αν είναι προθάλαμος για ράλλυ, ας μάθουν τα πληρώματα να κρατάνε ωράριο.
Nομίζω κάπου εδω είναι το κλειδί για τους νέους κανονισμούς ,αυτο που έγραψε ο glf.
Έτσι μαθαίνουν οι νέοι και μπαίνουν σταδιακά στο κλίμα των αγώνων ράλι.Για να μην πώ να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή πρώτα σ'ένα σπρίντ και μετα να μπορείς να πάρεις μέρος σε ράλι . -
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
το σπριντ δεν είναι ανάβαση, είναι ΡΑΛΛΥ.
για μένα ΚΑΚΩΣ δεν κρατιέται ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. αν είναι προθάλαμος για ράλλυ, ας μάθουν τα πληρώματα να κρατάνε ωράριο.
Nομίζω κάπου εδω είναι το κλειδί για τους νέους κανονισμούς ,αυτο που έγραψε ο glf.
Έτσι μαθαίνουν οι νέοι και μπαίνουν σταδιακά στο κλίμα των αγώνων ράλι.Για να μην πώ να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή πρώτα σ'ένα σπρίντ και μετα να μπορείς να πάρεις μέρος σε ράλι .Εσύ πρέπει να γίνεις δάσκαλος & όχι οδηγός αγώνων.
Πολύ σωστά μας τα λες κύριε Άγη μας.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ