Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξιοπιστία και Αξία μεταπώλησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αξιοπιστία και Αξία μεταπώλησης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    26
    564
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      winmik last edited by

      Χαιρετώ τα μέλη του forum!
      Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια επίσημα και κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ site από τα οποία να μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για την αξιοπιστία των διάφορων εταιρειών και μοντέλων που κυκλοφορούν, πχ δηλαδή να περιέχουν στατιστικά από μηχανικές βλάβες. Αυτό που θέλω είναι ουσιαστικά να εξετάσω ποια μοντέλα έχουν αποδειχθεί 'ζημιάρικα', και ποιες εταιρίες έχουν καλή παράδοση ως αξιόπιστες.

      Επίσης μια ιδέα για το πως μπορώ να έχω μια εκτίμηση σε γενικές γραμμές για την αξία μεταπώλησης των διαφορων εταιριών & μοντέλων στην Ελλάδα θα ήταν ευπρόσδεκτη! (πχ η renault καλύτερη/χειρότερη από την ford, κλπ).

      Και στις δύο ερωτήσεις μου, με ενδιαφέρουν κυρίως τα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα, αλλά και η ford! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        winmik last edited by

        Χαιρετώ τα μέλη του forum!
        Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια επίσημα και κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ site από τα οποία να μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για την αξιοπιστία των διάφορων εταιρειών και μοντέλων που κυκλοφορούν, πχ δηλαδή να περιέχουν στατιστικά από μηχανικές βλάβες. Αυτό που θέλω είναι ουσιαστικά να εξετάσω ποια μοντέλα έχουν αποδειχθεί 'ζημιάρικα', και ποιες εταιρίες έχουν καλή παράδοση ως αξιόπιστες.

        Επίσης μια ιδέα για το πως μπορώ να έχω μια εκτίμηση σε γενικές γραμμές για την αξία μεταπώλησης των διαφορων εταιριών & μοντέλων στην Ελλάδα θα ήταν ευπρόσδεκτη! (πχ η renault καλύτερη/χειρότερη από την ford, κλπ).

        Και στις δύο ερωτήσεις μου, με ενδιαφέρουν κυρίως τα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα, αλλά και η ford! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          winmik last edited by

          Χαιρετώ τα μέλη του forum!
          Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια επίσημα και κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ site από τα οποία να μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για την αξιοπιστία των διάφορων εταιρειών και μοντέλων που κυκλοφορούν, πχ δηλαδή να περιέχουν στατιστικά από μηχανικές βλάβες. Αυτό που θέλω είναι ουσιαστικά να εξετάσω ποια μοντέλα έχουν αποδειχθεί 'ζημιάρικα', και ποιες εταιρίες έχουν καλή παράδοση ως αξιόπιστες.

          Επίσης μια ιδέα για το πως μπορώ να έχω μια εκτίμηση σε γενικές γραμμές για την αξία μεταπώλησης των διαφορων εταιριών & μοντέλων στην Ελλάδα θα ήταν ευπρόσδεκτη! (πχ η renault καλύτερη/χειρότερη από την ford, κλπ).

          Και στις δύο ερωτήσεις μου, με ενδιαφέρουν κυρίως τα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα, αλλά και η ford! Ευχαριστώ προκαταβολικά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tazz last edited by

            Ρίξε μια ματιά στην ενότητα 'Κατασκευαστές-μοντέλα'. Εκεί υπάρχουν ξεχωριστές υποενότητες για αρκετές μάρκες, θα σε βοηθήσουν να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.

            Από ξένα sites, δες το http://www.carsurvey.org

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              winmik last edited by

              Το έχω υπόψιν μου για την ενότητα με τους κατασκευαστές, αλλά ήλπιζα σε κάτι πιο συγκεντρωτικό, ώστε να μην χρειαστεί να ψάχνω (πολλεεές σελίδες) για κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Επίσης με ενδιαφέρει σημαντικά να βρω στατιστικά, αν υπάρχουν κάπου...

              Μου έχουν προτείνει τη Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου, το γεγονός όμως ότι είναι ...Γερμανική, δεν ξέρω κατά πόσο επηρεάζει τις εκτιμήσεις της. Υπάρχει κάποια άλλη πρόταση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grc-panos last edited by

                κοίτα... αν σε ενδιαφέρουν κυρίως τα γερμανικά και ιαπωνικά αυτοκίνητα πιστεύω πως πρόκειται για δύο χώρες που εν γένει 'κρατάνε' τις τιμές τους σε σχέση με τα ευρωπαϊκά.. δυστυχώς αυτό όμως υπόκειται σε πολλούς παράγοντες και ειδικεύεται ανα μοντέλο.. πχ τα toyota έχουν μακρά παράδοση αξιοπιστίας κλπ και κρατάνε τιμές ενώ τα suzuki αν και εφάμιλα δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο.. αλλά και στα suzuki να πάς ενα vitara κρατάει πολύ καλύτερα την τιμή του από ένα swift η ακόμα χειρότερα ένα baleno παρόλο που έχουν τα ίδια επίπεδα αξιοπιστίας.. κοινώς είναι λίγο μπάχαλο οπότε πριν μπεις στο τριπάκι αυτό θα πρότεινα να περιορίσεις λιγάκι τις επιλογές σου.. δλδ, ψάχνεις για οικογενιακό sedan, 4χ4, hot hatch κοκ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Αφού σ'ενδιαφέρει η αξία μεταπώλησης, περισσότερη σημασία έχει η φήμη μια εταιρείας και όχι οπωσδήποτε το πόσο αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της.
                  Έτσι τη φήμη των πολύ αξιόπιστων έχουν τα Toyota - Mazda (πλην των μοντέλων με wankel-renesys) - Honda - Hyundai και δευτερευόντως Ford - Opel - Fiat (ειδικά τα μικρά της) - Skoda (από το Octavia και μετά). Κακή φήμη έχουν (δικαιολογημένα ή μη) τα γαλλικά και οι VW (ειδική όμως περίπτωση αυτή, αφού αρκετοί τα θεωρούν ακόμα σκυλιά λόγω παράδοσης) - Lancia. BMW, Mercedes, Porsche, Audi, Ferrari κλπ 'premium' παίζουν σε άλλη κατηγορία, η αξιοπιστία είναι δευτερεύων παράγοντας για την απόκτησή τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    winmik last edited by

                    Ευχαριστώ καταρχάς όλους για τις απαντήσεις!

                    Πάνω κάτω και εγώ έτσι τα σκεφτόμουν, σε ότι αφορά την αξιοπιστία. Βασικά επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά αυτοκινήτου μέσα στο 2006, έχω αρχίσει και το ψάχνω κάπως πιο αναλυτικά. Ενδιαφέρομαι για αυτοκίνητο κατηγορίας Civic, Focus, Golf, Corolla κλπ, ίσως και 116 ή Α3.

                    Από πλευράς επιδόσεων/τιμής/εγγύησης κατασκευαστή, ουσιαστικά η σύγκριση είναι αρκετά εύκολη. Από πλευράς όμως της συχνότητας των βλαβών που εμφανίζει το κάθε μοντέλο, δεν ξέω πως μπορώ να έχω μια πιο ειδική εικόνα, κάτι παραπάνω δηλαδή από στερεότυπα (ή όχι) τύπου 'τα Honda και τα Τoyota είναι σκυλιά'. Ωραία, συμφωνώ, με όλα τα Τoyota που έχω 'συμβιώσει' (Rav, Corolla, Yaris παλιό και πρόσφατα το καινούριο) δεν μου έχει κάνει κανένα ποτέ πρόβλημα. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με τα άλλα, αφού δεν είναι δυνατόν να έχω προσωπική εμπειρία με όλα τα αυτοκίνητα. Πχ μου αρέσει το Focus. Πως θα μάθω συγκριτικά πχ με το A3 ποιο 'αντέχει' καλύτερα στο χρόνο? Γι αυτό και ψάχνω αν υπάρχει κάποιο site, που να έχει στατιστικά τι βλάβες παρουσιάζει το κάθε μοντέλο...

                    Πιθανότατα να μην υπάρχει κάτι σαν αυτό που ψάχνω, φαντάστηκα όμως ότι όλο και κάποιος θα ξέρει στο forum. Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonio1 last edited by

                      Ο Γερμανός θα είναι πάντα Γερμανός και στην αξιοπιστία....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        winmik last edited by

                        Είναι όμως έτσι ή είναι μύθος τα περί 'Γερμανικής τελειότητας'? Ο πατέρας μου έχει μανία με τις BMW, ε όλες μα όλες του έχουν παρουσιάσει πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά. Αυτή που έχει τώρα (525), μάλιστα παρουσίασε και πρόβλημα χωρίς προφανή αιτία ο δίσκος σε έναν από τους πίσω τροχούς. Τα Volkswagen όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω αρχίζουν και χάνουν τη φήμη τους. Μήπως το ξέρουν και οι ίδιοι οι Γερμανοί και δίνουν (οι περισσότεροι) 2 χρόνια εγγύηση, εναντί στα 5-6-7 (ford-toyota-honda, άλλοι εξ Ανατολής) των άλλων?

                        Αυτά σκέφτομαι και προβληματίζομαι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης Antonio1 έγραψε:
                          Ο Γερμανός θα είναι πάντα Γερμανός και στην αξιοπιστία....

                          Πόσο σίγουρος είσαι γι' αυτό που λες?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            μην παρεις απο αυτα που εχουν τη φημη των αναξιοπιστων (και VW μεσα IMHO)

                            απο τα αλλα παρε οποιο σου αρεσει περισσοτερο.... ειναι θεμα τυχης η αξιοπιστια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              winmik last edited by

                              Βρήκα κάτι σαν και αυτό που έψαχνα, τώρα το κατά πόσο είναι αξιόπιστο, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου... Το site είναι βρεττανικό.

                              http://www.reliabilityindex.co.uk/

                              Έχει ως top10 :

                              1 SKODA 45.93
                              2 MAZDA 57.14
                              3 HONDA 63.73
                              4 LEXUS 66.57
                              5 FORD 79.32
                              6 HYUNDAI 83.68
                              7 BMW 85.95
                              8 SEAT 89.21
                              9 VOLKSWAGEN 89.55
                              10 DAEWOO 90.65

                              Και για ...drop 10:

                              1 PORSCHE 277.46
                              2 JEEP 249.14
                              3 SUBARU 214.92
                              4 LANDROVER 185.42
                              5 ALFA ROMEO 171.05
                              6 JAGUAR 167.03
                              7 AUDI 160.88
                              8 SAAB 142.63
                              9 RENAULT 129.2
                              10 CHRYSLER

                              Μη αναμενόμενα (imho πάντα) αποτελέσματα:
                              --> Εκτός η Toyota από το top10
                              -->H renault στις χειρότερες

                              Τι γνώμη έχετε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                WinMik αν βάλεις τις δύο λίστες ανάποδα,ίσως βγάλεις μια άκρη..Η ΤΟΥΟΤΑ πού είναι;;;Οντως..Τώρα η Πορσε να είναι στις τελευταίες θέσεις....Βρωμάει από μακρυά ότι είναι φαβα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  winmik last edited by

                                  Ναι, κάπως έτσι το φαντάστηκα και εγώ.. Συνεχίζω το ψάξιμο, αλλά χωρίς σπουδαία αποτελέσματα. Μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε ευρωπαϊκά/αμερικάνικα site, δεν βγαίνει άκρη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    anastasios last edited by

                                    Μακρια απο ford πηρα περσυ ενα fiesta 1.6 του κουτιου και ηταν γεματο σκουριες στις πορτες (οπως και αλλα μετα απο μια μικρη ερευνα που εκανα) εβγαλε ενα καρο μηχανικα προβληματα οπως σασμαν καταναλωση λαδιου φοβερους τριγμους και αλλα πολλα μικροπροβληματα με το αμαξι εγραψα 17.000km σε 6 μηνες και εκανα γυρω στις 20 επισκεψης στο συνεργειο για διαφορες αντικαταστασεις!!!! Μετα απο ολοκρηρη φασαρια και 6 μηνες τρεξιμο καταφερα να μου το παρουν πισω στην τιμη που το πηρα και μου δωσαν ενα focus 1.6 me 115 hp ,βεβαια πληρωσα την διαφορα και δεν μου εδωσαν τις προσφορες που εδιναν σε αλλους παρολο που πληρωνα μετρητοις (πχ δωρεαν serviceγια δεκα χρονια) Τελικα και αυτο εβγαλε προβληματα οπως υγρασια στα φαναρια αντλια νερου και καταναλωση λαδιου στα 6.500κμ ειχα συμπληρωσει γυρω στα 2,5 λιτρα ευτυχως το κιβωτιο ειναι οκ !!! αλλα οι τριγμοι ειναι τριγμοι Ελπιζω να ναι μονο αυτα τωρα εχω 8.000km και το αμαξι το χω 2 μηνες !!! Οι τεχνικοι τωρα που με ξερουν και μου με το μικρο μου μου ειπαν να παρατηρω το χωρο των αποσκευων για νερο γιατι τρια στα δεκα βαζουν νερα αμα βρεχει Αυτα για την αξιοπιστια της ford

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gpan last edited by

                                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                                      ειναι θεμα τυχης η αξιοπιστια

                                      Συμφωνώ απολύτως. Κατ'εμε παίζει τεράστιο ρολο η παρτίδα του αυτοκινήτου και συνεπώς η κάθε λεπτομέρεια που μπορει να διαφοροποιηθεί κατα τη φάση παραγωγής.
                                      Απο τη βάρδια που το έφτιαξε μεχρι το ποια μερα ολοκληρώθηκε και απο το τι καιρο εκανε μολις αφησε το εργοστάσιο μεχρι ποσο κούνημα έφαγε στο ταξίδι με το πλοίο.
                                      Φυσικα τιποτα απο αυτα δεν μπορει να ελεγθεί απο τον υποψήφιο αγοραστή οποτε it's a matter of luck.
                                      Ενδεικτικά Pug 206 του 2001 60.000χλμ μόνο πρόβλημα την υγρασία στα φανάρια ενω Opel Vectra του 1999 με 50.000 καμμενο ABS, βασεις κινητηρα και αλλα ομορφα και χαρωπα.

                                      H λίστα της προηγούμενης σελίδας (του http://www.reliabilityindex.co.uk ) δε μπορεί να εχει καμμια σχέση με την πραγματικότητα για ενα λόγο: δεν υπαρχει η mercedes στις πιο αναξιοπιστες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Εμπιστεύομαι καλύτερα το http://www.carsurvey.org
                                        Εκεί πηγαίνει κάθε κακομοίρης και γράφει τον πόνο του, οπότε αν λάβεις υπόψη σου τον παράγοντα της 'αναμενόμενης αξιοπιστίας' (δλδ τι περίμενε και τι πήρε τελικά) μπορείς να βγάλεις κάποια στατιστικά συμπεράσματα.
                                        Πάντως, νομίζω ότι ο παράγοντας αυτός παίζει σημαντικότατο ρόλο. Π.χ. ψάχνοντας μια φορά για ένα merc W202 χάζευα τα αρνητικά σχόλια και συνειδητοποίησα ότι, ως επί το πλείστον, δεν αφορούσαν σοβαρές βλάβες αλλά χαζοβλάβες, οι οποίες, για κάποια άλλη εταιρία, δε θα επαρκούσαν για να χαρακτηριστεί το μοντέλο της 'αναξιόπιστο'. Εκεί νομίζω ότι την έχει πατήσει τα τελευταία χρόνια και η VW, η οποία πιστεύω ότι έχει σκάψει το λάκο της έτσι, πουλώντας 100% συμβατικά, από πλευράς ποιότητας κατασκευής, αυτοκίνητα 'πατώντας' στη φήμη και την αξιοπιστία των σκαθαριών και των πρώτων υδρόψυκτων.
                                        (αν κάνει κανείς restoration σε παλιό αμάξι, κάνει μπαμ η ποιότητα κατασκευής γιαυτό και από προσωπική εμπειρία θεωρώ την ποιότητα των σκαθαριών και των παλαιών Μερσέντες εξαιρετική για την εποχή τους και για την κατηγορία τους το καθένα. Αν θέλετε να το συζητήσουμε αυτό αλλού)
                                        Έχοντας, τα τελευταία 10 χρόνια, διάφορα VW, σύγχρονα αλλά και παλιότερα, έξησα από κοντά την αλλαγή της εταιρίας, από τα συντηρητικά αλλά καλοφτιαγμένα στα συμβατικά σύγχρονα αυτοκίνητα και οπωσδήποτε για τη διαφοροποίηση αυτή με έχασε και από πελάτη της (όπως και πολλούς άλλους που γνωρίζω). Το ίδιο γίνεται σιγά σιγά και με τη Mercedes στα μικρότερα μοντέλα της. Ακόμα και έτσι, όμως, δεν θα έλεγα ότι τα αυτοκίνητά τους είναι περισσότερο αναξιόπιστα από το μέσο όρο (εκτός, ίσως, από τη μοιραία διετία 2000-2002 για τις ΜΒ, όπου πάω πάσο) απλά δεν είναι πια τα τέρατα αξιοπιστίας που διαφημίζουν. Γιαυτό και η απογοήτευση των πελατών τους σε ενδεχόμενη βλάβη είναι μεγαλύτερη....
                                        Αυτά!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Αφού σ'ενδιαφέρει η αξία μεταπώλησης, περισσότερη σημασία έχει η φήμη μια εταιρείας και όχι οπωσδήποτε το πόσο αξιόπιστα είναι τα αυτοκίνητά της.
                                          Έτσι τη φήμη των πολύ αξιόπιστων έχουν τα Toyota - Mazda (πλην των μοντέλων με wankel-renesys) - Honda - Hyundai και δευτερευόντως Ford - Opel - Fiat (ειδικά τα μικρά της) - Skoda (από το Octavia και μετά). Κακή φήμη έχουν (δικαιολογημένα ή μη) τα γαλλικά και οι VW (ειδική όμως περίπτωση αυτή, αφού αρκετοί τα θεωρούν ακόμα σκυλιά λόγω παράδοσης) - Lancia. BMW, Mercedes, Porsche, Audi, Ferrari κλπ 'premium' παίζουν σε άλλη κατηγορία, η αξιοπιστία είναι δευτερεύων παράγοντας για την απόκτησή τους.

                                          Ο τυφλοσούρτης και οι γενικεύσεις δεν είναι καλές. Τα γαλλικά χαλάνε, τα γερμανικά ποιοτικά, τα ιαπωνέζικα αξιόπιστα....

                                          Το αμάξι είναι λαχείο! . & -

                                          Εχω 7,5 χρόνια [2] γαλλικά αυτοκίνητα. Δεν με έχουν προβληματίσει επουδενί με την αξιοπιστία τους.

                                          Ο πατέρας μου τα ίδια με τα ιταλικά Αlfa Romeo.

                                          To θέμα είναι πού θα πέσεις όπως είπε ένα φίλος. Φίλος εδώ μέσα έγραφε για Τοyota RAV4 με 3 σοβαρές βλάβες. Αλλος έγραψε για το Ford Maverick για σκουριές.

                                          Δεν μπορούμε να γενικεύσουμε από αυτό όμως.

                                          Να δούμε πότε θα το καταλάβετε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Εγώ ανέφερα τη φήμη (γι' αυτό το τόνισα με bold). Όταν επιλέγεις αυτοκίνητο θέλοντας κάτι 'αξιόπιστο' για να το πουλήσεις αργότερα ευκολότερα, εξετάζεις τη φήμη που έχει στην αγορά. Όχι στον Α και τον Β που την ψάχνει, αλλά στην πλειοψηφία των αγοραστών. Πχ η Alfa του Kyan. O ίδιος ισχυρίζεται ότι είναι αξιόπιστη (και τον πιστεύω), αλλά οι περισσότεροι δεν θα πλησιάσουν το αυτοκίνητο αν το βάλει σε αγγελία. Γι' αυτό η μεταπωλητική αξία μοντέλων συγκεκριμένων εταιρειών πέφτει πολύ γρήγορα και άλλων παραμένη υψηλή.
                                            Γι' αυτό ένα avensis είναι ακριβό και μια laguna δεν την παίρνουν ούτε τσάμπα. Ή ένα corolla το παίρνουν εύκολα, ενώ ένα xsara το ψάχνουν σε 30 σημεία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr