-
Καλησπέρα παιδιά!
αν και είμαι νέος στο forum, ίσως να με θυμάστε σχετικά με την πρόθεση μου να αγοράσω ένα Mini Cooper. Ύστερα από εβδομάδες πίεσης στην αντιπροσωπεία (Motion n Style) τελικά μου παραχώρησαν ένα Mini One για test drive μέσα σε αυτό το ΠΣΚ. Το Cooper μου είπαν ότι ήταν τρακαρισμένο(!!). Τέλος πάντων οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες και πάντα σε σύγκριση με το 206cc που έχω ήδη. Αναζητώ απαντήσεις εδικά όσον αφορά τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου, οπότε όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. Λοιπόν τα θετικά αν και λίγο πολύ γνωστά τα αναφέρω:
- Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και δεν είναι το καινούργιο του 2005, είναι πολύ καλό. Οι ταχύτητες κουμπώνουν ακριβώς και σου δείνει πολύ καλή αίσθηση. Το προτιμώ σαφώς από το 206.
2)Οδηγική συμπεριφορά στις στροφές και στην ευθεία καταπληκτική! Το τιμόνι πολύ σαφές και στις στροφές φαίνεται να κρατά καλύτερα, αν και το 206 το θεωρώ για τα δικά μου κριτήρια πολύ καλό. Στην εθνική όταν έπισα ατ 150-160 αισθανόμουν πιο ασφαλής από ότι με το 206.
3)Κινητήρας στα 1400 όσο και αν ακούγεται παράξενο, ικανοποιητικός για το ΟΝΕ. Δεν ξέρω αν φταίνε οι κοντές σχέσεις, αλλά το ΟΝΕ είναι αποδεκτά νευρικό σίγουρα πολύ καλύτερο από άλλα 1400 που έχω οδηγήσει.
Ας περάσουμε τώρα στα αρνητικά τα οποία και με κάνουν διστακτικό στην αγορά ενός Cooper:
1)Αναρτήσεις! Το αυτοκίνητο το είχα διαβάσει και το περίμενα ότι θα έχει σκληρή ανάρτηση αλλά όχι και έτσι ειδικά το ΟΝΕ που πρέπει να έχει τη standard ανάρτηση. Εκεί που απογοητεύτηκα δεν ήταν μέσα στην πόλη, αλλά στην Εθνική Οδό. Συγκεκριμενα υπάρχει ένα κομμάτι στην Αθηνών-Λαμίας από την Κηφισιά μέχρι το Σύριο περίπου, όπου ο δρόμος έχει μικρές αλλά συνεχόμενες ανωμαλίες στην αριστερή λωρίδα. Στο 206 απλά τις αισθάνεσαι, ενώ στο Mini One στην κυριολεξία πίδαγα πάνω-κάτω μέσα στο αυτοκίνητο. Εκεί πραγματικά ήρθα προ εκπλήξεως αφού δεν το είχα ξανανιώσει ποτε. Κράταγα το τιμόνι με τα δύο χέρια και οι αγκώνες μου με τη μέση συνεχώς αναπηδούσαν! Είναι δυνατόν? Ειλικρινα δεν ξέρω αν φταίει η ανάρτηση ή το κάθισμα...
2)Και ερχόμαστε στο κάθισμα. Υποτίθεται ότι το συγκεκριμένο ΟΝΕ έχει τα σπορ καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και ειδική ρύθμιση για την μέση. Λοιπόν τα καθίσματα μου φάνηκαν επιοικώς ανεπαρκή! Η ειδική στήριξη για τη μέση με ενοχλούσε ενώ και η πλάγια στήριξη μου φάνηκε πολύ χειρότερη του 206 οπου το κάθισμα σε αγκαλιάζει! Εδώ κρατώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το αν το κάθισμα είναι σίγουρα το σπορ.
3)Ποιότητα στο εσωτερικό. Τα πλαστικά δεν είναι πολύ καλής ποιότητας αν και καλύτερα του 206. Όταν έσβησα επίτηδες το ραδιόφωνο, μέσα στην πόλη άκουγα διάφορους θορύβους ειδικά από πίσω. Αν και σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν αυτούς του 206cc, οι θόρυβοι είναι υπαρκτοί. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν συγκρίνεται με BMW στον τομέα αυτό, αλλά από την άλλη είναι πολύ καλύτερο του 206cc.
4)Θέση οδήγησης και χέρια. Το Μινι είναι το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο θα ήθελα να είχα ένα armrest. Δεν υπάρχει χώρος στην πόρτα να ακουμπήσεις το αριστερό χέρι ενώ οδηγείς.Από όλα τα παραπάνω αυτό που μείωσε τον ενθουσιασμο μου για το Cooper, είναι η ανάρτηση. Επειδή κάνω πολλά ταξίδια, με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι και άνετο στις μεγάλες διαδρομές. Το Μινι που οδήγησα για εκείνο το μικρό κομμάτι της Εθνικής σίγουρα δεν είναι άνετο. Επιπλέον δεν είχα που να ακουμπήσω τα χέρια μου (αγκώνες), όσο χαζό και αν ακούγεται.
Παιδιά όσοι απο εσάς είστε κάτοχοι ενός Μίνι δώστε μου τα φώτα σας. Είναι όλα έτσι? Θα χωροπηδάμε σαν κατσίκια μέσα στο αυτοκίνητο; Όσο μου αρέσει σαν αυτοκίνητο τόσο με προβληματίζουν τα παραπάνω...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης - Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και δεν είναι το καινούργιο του 2005, είναι πολύ καλό. Οι ταχύτητες κουμπώνουν ακριβώς και σου δείνει πολύ καλή αίσθηση. Το προτιμώ σαφώς από το 206.
-
Καλησπέρα παιδιά!
αν και είμαι νέος στο forum, ίσως να με θυμάστε σχετικά με την πρόθεση μου να αγοράσω ένα Mini Cooper. Ύστερα από εβδομάδες πίεσης στην αντιπροσωπεία (Motion n Style) τελικά μου παραχώρησαν ένα Mini One για test drive μέσα σε αυτό το ΠΣΚ. Το Cooper μου είπαν ότι ήταν τρακαρισμένο(!!). Τέλος πάντων οι εντυπώσεις μου είναι ανάμικτες και πάντα σε σύγκριση με το 206cc που έχω ήδη. Αναζητώ απαντήσεις εδικά όσον αφορά τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου, οπότε όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. Λοιπόν τα θετικά αν και λίγο πολύ γνωστά τα αναφέρω:
- Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και δεν είναι το καινούργιο του 2005, είναι πολύ καλό. Οι ταχύτητες κουμπώνουν ακριβώς και σου δείνει πολύ καλή αίσθηση. Το προτιμώ σαφώς από το 206.
2)Οδηγική συμπεριφορά στις στροφές και στην ευθεία καταπληκτική! Το τιμόνι πολύ σαφές και στις στροφές φαίνεται να κρατά καλύτερα, αν και το 206 το θεωρώ για τα δικά μου κριτήρια πολύ καλό. Στην εθνική όταν έπισα ατ 150-160 αισθανόμουν πιο ασφαλής από ότι με το 206.
3)Κινητήρας στα 1400 όσο και αν ακούγεται παράξενο, ικανοποιητικός για το ΟΝΕ. Δεν ξέρω αν φταίνε οι κοντές σχέσεις, αλλά το ΟΝΕ είναι αποδεκτά νευρικό σίγουρα πολύ καλύτερο από άλλα 1400 που έχω οδηγήσει.
Ας περάσουμε τώρα στα αρνητικά τα οποία και με κάνουν διστακτικό στην αγορά ενός Cooper:
1)Αναρτήσεις! Το αυτοκίνητο το είχα διαβάσει και το περίμενα ότι θα έχει σκληρή ανάρτηση αλλά όχι και έτσι ειδικά το ΟΝΕ που πρέπει να έχει τη standard ανάρτηση. Εκεί που απογοητεύτηκα δεν ήταν μέσα στην πόλη, αλλά στην Εθνική Οδό. Συγκεκριμενα υπάρχει ένα κομμάτι στην Αθηνών-Λαμίας από την Κηφισιά μέχρι το Σύριο περίπου, όπου ο δρόμος έχει μικρές αλλά συνεχόμενες ανωμαλίες στην αριστερή λωρίδα. Στο 206 απλά τις αισθάνεσαι, ενώ στο Mini One στην κυριολεξία πίδαγα πάνω-κάτω μέσα στο αυτοκίνητο. Εκεί πραγματικά ήρθα προ εκπλήξεως αφού δεν το είχα ξανανιώσει ποτε. Κράταγα το τιμόνι με τα δύο χέρια και οι αγκώνες μου με τη μέση συνεχώς αναπηδούσαν! Είναι δυνατόν? Ειλικρινα δεν ξέρω αν φταίει η ανάρτηση ή το κάθισμα...
2)Και ερχόμαστε στο κάθισμα. Υποτίθεται ότι το συγκεκριμένο ΟΝΕ έχει τα σπορ καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και ειδική ρύθμιση για την μέση. Λοιπόν τα καθίσματα μου φάνηκαν επιοικώς ανεπαρκή! Η ειδική στήριξη για τη μέση με ενοχλούσε ενώ και η πλάγια στήριξη μου φάνηκε πολύ χειρότερη του 206 οπου το κάθισμα σε αγκαλιάζει! Εδώ κρατώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το αν το κάθισμα είναι σίγουρα το σπορ.
3)Ποιότητα στο εσωτερικό. Τα πλαστικά δεν είναι πολύ καλής ποιότητας αν και καλύτερα του 206. Όταν έσβησα επίτηδες το ραδιόφωνο, μέσα στην πόλη άκουγα διάφορους θορύβους ειδικά από πίσω. Αν και σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν αυτούς του 206cc, οι θόρυβοι είναι υπαρκτοί. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν συγκρίνεται με BMW στον τομέα αυτό, αλλά από την άλλη είναι πολύ καλύτερο του 206cc.
4)Θέση οδήγησης και χέρια. Το Μινι είναι το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο θα ήθελα να είχα ένα armrest. Δεν υπάρχει χώρος στην πόρτα να ακουμπήσεις το αριστερό χέρι ενώ οδηγείς.Από όλα τα παραπάνω αυτό που μείωσε τον ενθουσιασμο μου για το Cooper, είναι η ανάρτηση. Επειδή κάνω πολλά ταξίδια, με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι και άνετο στις μεγάλες διαδρομές. Το Μινι που οδήγησα για εκείνο το μικρό κομμάτι της Εθνικής σίγουρα δεν είναι άνετο. Επιπλέον δεν είχα που να ακουμπήσω τα χέρια μου (αγκώνες), όσο χαζό και αν ακούγεται.
Παιδιά όσοι απο εσάς είστε κάτοχοι ενός Μίνι δώστε μου τα φώτα σας. Είναι όλα έτσι? Θα χωροπηδάμε σαν κατσίκια μέσα στο αυτοκίνητο; Όσο μου αρέσει σαν αυτοκίνητο τόσο με προβληματίζουν τα παραπάνω...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Γιάννης - Το κιβώτιο ταχυτήτων αν και δεν είναι το καινούργιο του 2005, είναι πολύ καλό. Οι ταχύτητες κουμπώνουν ακριβώς και σου δείνει πολύ καλή αίσθηση. Το προτιμώ σαφώς από το 206.
Mini One test drive...εντυπώσεις και απορίες!