Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saab 9-3 Sportsedan 1.8 - Τα πρώτα 1200 Km
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Saab 9-3 Sportsedan 1.8 - Τα πρώτα 1200 Km
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anemos231 last edited by

      Έχοντας πια διανύσει φίλοι μου (και κάποιες φίλες ελπίζω ) τα πρώτα 1200 χιλιόμετρα είμαι σε θέση να γράψω κάποιες εντυπώσεις από το νέο μου αυτοκίνητο.
      Να υπενθυμίσω ότι πριν δύο εβδομάδες περίπου απέκτησα το Saab 9-3 1.8 Sportsedan, στην έκδοση Linear, το οποίο ως γνωστό έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
      Κυβικά : 1800, Ιπποδύναμη : 122 HP/6000 rpm, Βάρος : 1440 Kg, Ελαστικά : 215/55/16.
      Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που ανέφερα, αυτά διανύθηκαν τα μισά περίπου στην εθνική και τα υπόλοιπα μισά εντός της Αθήνας. Φυσικά λόγω του στρωσίματος δεν πέρασα τις 4000 στροφές, (παρά μόνο σε δυο τρία προσπεράσματα) κι έτσι δεν μπορώ να εκφέρω σοβαρή άποψη για τις επιδόσεις. Πάντως με 4.000 στροφές και 5η ταχύτητα, κινείται κανείς αξιοπρεπώς στην εθνική με 140 Km/h.
      Ξεκινώ λοιπόν από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου πραγματικά έχεις διάχυτη την αίσθηση της ποιότητας και της πολυτέλειας. Επίσης τα πάμπολλα κουμπάκια στην κονσόλα δεν προβληματίζουν στη χρήση τους. Τουλάχιστον ένας νεαρός σαν τον γράφοντα (38 ετών, ) θα συνηθίσει αμέσως τη λειτουργία τους...
      Τώρα περνάω σε δύο αρνητικά, κατά τη γνώμη μου πάντα, στοιχεία:

      1. Έχω σημαντική ένσταση σχετικά με τα μπροστινά καθίσματα. Συγκεκριμένα, ως οδηγός έχω την αίσθηση ότι η πλάτη του καθίσματος δεν στηρίζει το σώμα όπως θα έπρεπε. Ιδιαίτερα σε γρήγορες στροφές είναι φανερή η μειωμένη πλευρική στήριξη. Πιστεύω, ότι αν και οικογενειακό, το 9-3, αφού φέρει και τον τίτλο Sportsedan, θα έπρεπε να παρέχεται με ένα καλύτερο και πιο μπάκετ κάθισμα.
      2. Παρότι έχει γίνει πολύ λόγος για τα φοβερά προσκέφαλα στα καθίσματα της Saab, εγώ ακόμη δεν τα έχω συνηθίσει. Άισθάνομαι να με πιέζει ελαφρά προς τα μπροστά και αυτό με εκνευρίζει λιγάκι.. Εννοείται βέβαια ότι είναι ασφαλέστατα, απλά η συνεχής επαφή του κεφαλιού με αυτά με εκνευρίζει λίγο..
        Περνάω και στις οδηγικές εντυπώσεις!
        Αν εξαιρέσουμε το ελαφρύ τιμόνι του, κάτι που με είχε ενοχλήσει και στο test drive, οι γενικές εντυπώσεις είναι πολύ καλές μέχρι στιγμής. Ο επιλογέας πολύ καλός, με κοντές διαδρομές και αρκετά σπορ αίσθηση, τα φρένα αποτελεσματικά με προοδευτική αίσθηση, οι αναρτήσεις συνδυάζουν και κάποια άνεση και κρατούν σωστά, χωρίς το αυτοκίνητο να παίρνει ενοχλητικές κλίσεις. Επαναλαμβάνω βέβαια ότι δεν το έχω παρακάνει (μέχρι στιγμής - χε χε..) καθώς ακόμη το στρώνω.
        Πάντως έχει κανείς την αίσθηση οδηγώντας το ότι πρόκειται για ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αντιδράσεις προοδευτικές και μάλλον προβλέψιμες. Επίσης σιγά σιγά συνηθίζω και τον όγκο του καθώς πρώτη φορά παίρνω σεντάν, και μάλιστα μεγάλο..
        Για επιδόσεις δεν μπορώ να μιλήσω, αφού δεν μπόρεσα να το ζορίσω, πάντως η εντύπωσή μου είναι ότι κινείται αξιοπρεπώς, παρά τα 1440 κιλά του, χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στην άσφαλτο..
        Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωση αυτή κυμάνθηκε γύρω στα 7,5 λίτρα στην εθνική και γύρω στα 11 λίτρα στην πόλη. Ελπίζω να κατέβει λιγάκι όταν ο κινητήρας θα έχει ρονταριστεί. Πάντως με το Megane 1,4 είχα κατανάλωση 1 λίτρο κάτω στην εθνική και 2 λίτρα κάτω στην πόλη...
        Αυτές λοιπόν είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις από το Saab. Μέχρι στιγμής τα θετικά είναι σαφώς περισσότερα από τα αρνητικά, αλλά ο χρόνος θα δείξει περισσότερα. Πάντως αν κάποιος ήθελε να αγοράσει το 9-3 και είχε και κάποια οικονομική άνεση, σίγουρα θα έπρεπε να κατευθυνθεί προς κάποια δίλιτρη έκδοση. Γιατί νομίζω πως καλό είναι να έχεις ένα όμορφο και ασφαλές αυτοκίνητο, αλλά ακόμη καλύτερο είναι να μπορείς και ενίοτε να βάζεις και φωτιά στο δρόμο..
        Με άπειρη προσοχή πάντοτε! (το αναφέρω για τους νεότερους στην ηλικία)
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anemos231 last edited by

        Έχοντας πια διανύσει φίλοι μου (και κάποιες φίλες ελπίζω ) τα πρώτα 1200 χιλιόμετρα είμαι σε θέση να γράψω κάποιες εντυπώσεις από το νέο μου αυτοκίνητο.
        Να υπενθυμίσω ότι πριν δύο εβδομάδες περίπου απέκτησα το Saab 9-3 1.8 Sportsedan, στην έκδοση Linear, το οποίο ως γνωστό έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
        Κυβικά : 1800, Ιπποδύναμη : 122 HP/6000 rpm, Βάρος : 1440 Kg, Ελαστικά : 215/55/16.
        Όσον αφορά τα χιλιόμετρα που ανέφερα, αυτά διανύθηκαν τα μισά περίπου στην εθνική και τα υπόλοιπα μισά εντός της Αθήνας. Φυσικά λόγω του στρωσίματος δεν πέρασα τις 4000 στροφές, (παρά μόνο σε δυο τρία προσπεράσματα) κι έτσι δεν μπορώ να εκφέρω σοβαρή άποψη για τις επιδόσεις. Πάντως με 4.000 στροφές και 5η ταχύτητα, κινείται κανείς αξιοπρεπώς στην εθνική με 140 Km/h.
        Ξεκινώ λοιπόν από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου πραγματικά έχεις διάχυτη την αίσθηση της ποιότητας και της πολυτέλειας. Επίσης τα πάμπολλα κουμπάκια στην κονσόλα δεν προβληματίζουν στη χρήση τους. Τουλάχιστον ένας νεαρός σαν τον γράφοντα (38 ετών, ) θα συνηθίσει αμέσως τη λειτουργία τους...
        Τώρα περνάω σε δύο αρνητικά, κατά τη γνώμη μου πάντα, στοιχεία:

        1. Έχω σημαντική ένσταση σχετικά με τα μπροστινά καθίσματα. Συγκεκριμένα, ως οδηγός έχω την αίσθηση ότι η πλάτη του καθίσματος δεν στηρίζει το σώμα όπως θα έπρεπε. Ιδιαίτερα σε γρήγορες στροφές είναι φανερή η μειωμένη πλευρική στήριξη. Πιστεύω, ότι αν και οικογενειακό, το 9-3, αφού φέρει και τον τίτλο Sportsedan, θα έπρεπε να παρέχεται με ένα καλύτερο και πιο μπάκετ κάθισμα.
        2. Παρότι έχει γίνει πολύ λόγος για τα φοβερά προσκέφαλα στα καθίσματα της Saab, εγώ ακόμη δεν τα έχω συνηθίσει. Άισθάνομαι να με πιέζει ελαφρά προς τα μπροστά και αυτό με εκνευρίζει λιγάκι.. Εννοείται βέβαια ότι είναι ασφαλέστατα, απλά η συνεχής επαφή του κεφαλιού με αυτά με εκνευρίζει λίγο..
          Περνάω και στις οδηγικές εντυπώσεις!
          Αν εξαιρέσουμε το ελαφρύ τιμόνι του, κάτι που με είχε ενοχλήσει και στο test drive, οι γενικές εντυπώσεις είναι πολύ καλές μέχρι στιγμής. Ο επιλογέας πολύ καλός, με κοντές διαδρομές και αρκετά σπορ αίσθηση, τα φρένα αποτελεσματικά με προοδευτική αίσθηση, οι αναρτήσεις συνδυάζουν και κάποια άνεση και κρατούν σωστά, χωρίς το αυτοκίνητο να παίρνει ενοχλητικές κλίσεις. Επαναλαμβάνω βέβαια ότι δεν το έχω παρακάνει (μέχρι στιγμής - χε χε..) καθώς ακόμη το στρώνω.
          Πάντως έχει κανείς την αίσθηση οδηγώντας το ότι πρόκειται για ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αντιδράσεις προοδευτικές και μάλλον προβλέψιμες. Επίσης σιγά σιγά συνηθίζω και τον όγκο του καθώς πρώτη φορά παίρνω σεντάν, και μάλιστα μεγάλο..
          Για επιδόσεις δεν μπορώ να μιλήσω, αφού δεν μπόρεσα να το ζορίσω, πάντως η εντύπωσή μου είναι ότι κινείται αξιοπρεπώς, παρά τα 1440 κιλά του, χωρίς βέβαια να βάζει φωτιά στην άσφαλτο..
          Τέλος, όσον αφορά την κατανάλωση αυτή κυμάνθηκε γύρω στα 7,5 λίτρα στην εθνική και γύρω στα 11 λίτρα στην πόλη. Ελπίζω να κατέβει λιγάκι όταν ο κινητήρας θα έχει ρονταριστεί. Πάντως με το Megane 1,4 είχα κατανάλωση 1 λίτρο κάτω στην εθνική και 2 λίτρα κάτω στην πόλη...
          Αυτές λοιπόν είναι οι πρώτες μου εντυπώσεις από το Saab. Μέχρι στιγμής τα θετικά είναι σαφώς περισσότερα από τα αρνητικά, αλλά ο χρόνος θα δείξει περισσότερα. Πάντως αν κάποιος ήθελε να αγοράσει το 9-3 και είχε και κάποια οικονομική άνεση, σίγουρα θα έπρεπε να κατευθυνθεί προς κάποια δίλιτρη έκδοση. Γιατί νομίζω πως καλό είναι να έχεις ένα όμορφο και ασφαλές αυτοκίνητο, αλλά ακόμη καλύτερο είναι να μπορείς και ενίοτε να βάζεις και φωτιά στο δρόμο..
          Με άπειρη προσοχή πάντοτε! (το αναφέρω για τους νεότερους στην ηλικία)
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr