Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpolal last edited by

      Το παρέλαβα τελικά εχθές το απόγευμα και εκτός από το κ@λ@αυτοκόλητο που μου κοτσάρανε πίσω χωρίς να με

      ενημερώσουν όλα ήταν άψογα...

      Ο τεχνικός που μας το έφερε ήταν ευγενέστατος και έκατσε να μου δείξει τα πάντα με μεγάλη σχολαστικότητα περίπου

      1 ολόκληρη ώρα. Χειρισμό, πίνακα οργάνων, μηνύματα υπολογιστή, προειδοποιητικά, σέρβις, θήκες, μηχανή,

      πορτμπαγκάζ, τα πάντα...(άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος).

      Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
      Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

      Το ηχοσύστημα με τα 7 ηχεία (και κεντρικό) είναι πραγματικά πολύ καλό και παίζει πολύ πάρα δυνατά με πολύ μπάσο

      αν και ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός. (μάλλον θέλουν και τα ηχεία το στρώσιμο τους)
      Επίσης οι λειτουργίες του ραδιοσιντί είναι οι βασικές, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο, τίμιο.

      Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο νομίζεις ότι είσαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο.
      Παρόλο που έχει 17άρες ζάντες και σπόρ ανάρτηση δεν κοπανάει και νομίζεις ότι είναι ένα κομμάτι.
      Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη και η γυναίκα μου που το οδήγησε μου είπε ότι της έδινε την εντύπωση ότι είναι

      πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του.
      Το τιμόνι του είναι αρκετά ελαφρύ (ίσως υπερβολικά ελαφρύ) και ο επιλογέας ταχυτήτων μαλακός και οι αλλαγές χωρίς

      προβλήματα.
      Δεν μπορώ να συνηθίσω ακόμα την 6 αν και νομίζω ότι τελικά την εκμεταλεύεσαι μόνο σε ταξίδια. (θα δείξει)

      Σαν μηχανή δεν μπορώ να πώ πολλά αφού δεν το πίεσα αν και έχει ήδη γράψει 150 χιλιόμετρα (από εχθές....).
      Μπορώ να πώ ότι αντίθετα από όσα διάβασα εδώ και αλλού προσωπικά μου φαίνεται αρκετά σβέλτο, δεν το έχω

      διαπιστώσει 100% αυτό ακόμα αλλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γενικά καλή.
      Νευρικό δεν είναι βέβαια, αλλά μια-δυο φορές που χρειάστηκε να το πατήσω λίγο παραπάνω η αντίδραση του ήταν

      άμεση.
      Εντύπωση μου έκανε ότι πήγαινα με 90-100 και δεν το καταλάβαινα αν δεν κοίταζα το κοντέρ.

      Ο ήχος της μηχανής είναι όντως λίγο τραχύς πάντως και ακούγεται σαν αμερικάνικο...


      Στο πεδίο των δοκιμών τώρα (βλέπε Λιμανάκια Βουλιαγμένης, σιγά που δεν θα πήγαινα) τα δύο περάσματα που έκανα

      ήταν περισσότερο διερευνητικά για να το μάθω παρά κανονικά...(δεν το πίεσα όπως είπα, έπαιξα με τρίτη-τετάρτη

      χωρίς να υπερβώ τις 4.000 στροφές)

      Η εντύπωση που μου έμεινε είναι ότι το αυτοκίνητο τελικά μπορεί πολύ περισσότερα από ότι εγώ αντέχω. (μένει να το

      ανακαλύψω σιγά σιγά)
      Στο μεγάλο πέταλο αλλά και αλλού πάντως δοκιμάζοντας είτε φρενάρισμα πάνω στην στροφή, είτε αλλαγή πορείας

      (απότομο κλείσιμο τροχιάς, αλλαγή λωρίδας) η συμπεριφορά του ήταν άμεση και ξυράφι.
      Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές.
      Ακόμα και στο άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφή το μόνο που είδα ήταν μια ελάχιστη μετατόπιση ολόκληρου του

      οχήματος και ένα μικρό άνοιγμα της τροχιάς του.
      Συνοψίζοντας μπορώ να πώ ότι η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις είναι αυτή της ασφάλειας με πολύ μεγάλα

      περιθώρια να δώσει περισσότερα αν το ζητήσεις.

      Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι

      στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

      Προς το παρόν λοιπόν, το καμαρώνω και προσπαθώ να βρώ τις κατάλληλες δικαιολογίες για να την κοπανάω ενίοτε τα

      βράδυα για μια γρήγορη βόλτα.
      Θα επανέλθω ξανά με νεώτερα.
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dpolal last edited by

        Το παρέλαβα τελικά εχθές το απόγευμα και εκτός από το κ@λ@αυτοκόλητο που μου κοτσάρανε πίσω χωρίς να με

        ενημερώσουν όλα ήταν άψογα...

        Ο τεχνικός που μας το έφερε ήταν ευγενέστατος και έκατσε να μου δείξει τα πάντα με μεγάλη σχολαστικότητα περίπου

        1 ολόκληρη ώρα. Χειρισμό, πίνακα οργάνων, μηνύματα υπολογιστή, προειδοποιητικά, σέρβις, θήκες, μηχανή,

        πορτμπαγκάζ, τα πάντα...(άξιζε η εικοσαρούμπα που πήρε στο τέλος).

        Πρώτες εντυπώσεις λοιπόν να πώ απλά άψογο...
        Ποιότητα υλικών, δέσιμο, φινίρισμα όλα φωνάζουν από μακρυά και είναι τέλεια... (μάλλον παραείμαι χαρούμενος)

        Το ηχοσύστημα με τα 7 ηχεία (και κεντρικό) είναι πραγματικά πολύ καλό και παίζει πολύ πάρα δυνατά με πολύ μπάσο

        αν και ο ήχος μου φάνηκε λίγο μουντός. (μάλλον θέλουν και τα ηχεία το στρώσιμο τους)
        Επίσης οι λειτουργίες του ραδιοσιντί είναι οι βασικές, τίποτα περισσότερο ή λιγότερο, τίμιο.

        Σαν αίσθηση το αυτοκίνητο νομίζεις ότι είσαι μέσα σε χρηματοκιβώτιο.
        Παρόλο που έχει 17άρες ζάντες και σπόρ ανάρτηση δεν κοπανάει και νομίζεις ότι είναι ένα κομμάτι.
        Γενικά σου εμπνέει εμπιστοσύνη και η γυναίκα μου που το οδήγησε μου είπε ότι της έδινε την εντύπωση ότι είναι

        πολύ μεγαλύτερο από το μέγεθος του.
        Το τιμόνι του είναι αρκετά ελαφρύ (ίσως υπερβολικά ελαφρύ) και ο επιλογέας ταχυτήτων μαλακός και οι αλλαγές χωρίς

        προβλήματα.
        Δεν μπορώ να συνηθίσω ακόμα την 6 αν και νομίζω ότι τελικά την εκμεταλεύεσαι μόνο σε ταξίδια. (θα δείξει)

        Σαν μηχανή δεν μπορώ να πώ πολλά αφού δεν το πίεσα αν και έχει ήδη γράψει 150 χιλιόμετρα (από εχθές....).
        Μπορώ να πώ ότι αντίθετα από όσα διάβασα εδώ και αλλού προσωπικά μου φαίνεται αρκετά σβέλτο, δεν το έχω

        διαπιστώσει 100% αυτό ακόμα αλλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι γενικά καλή.
        Νευρικό δεν είναι βέβαια, αλλά μια-δυο φορές που χρειάστηκε να το πατήσω λίγο παραπάνω η αντίδραση του ήταν

        άμεση.
        Εντύπωση μου έκανε ότι πήγαινα με 90-100 και δεν το καταλάβαινα αν δεν κοίταζα το κοντέρ.

        Ο ήχος της μηχανής είναι όντως λίγο τραχύς πάντως και ακούγεται σαν αμερικάνικο...


        Στο πεδίο των δοκιμών τώρα (βλέπε Λιμανάκια Βουλιαγμένης, σιγά που δεν θα πήγαινα) τα δύο περάσματα που έκανα

        ήταν περισσότερο διερευνητικά για να το μάθω παρά κανονικά...(δεν το πίεσα όπως είπα, έπαιξα με τρίτη-τετάρτη

        χωρίς να υπερβώ τις 4.000 στροφές)

        Η εντύπωση που μου έμεινε είναι ότι το αυτοκίνητο τελικά μπορεί πολύ περισσότερα από ότι εγώ αντέχω. (μένει να το

        ανακαλύψω σιγά σιγά)
        Στο μεγάλο πέταλο αλλά και αλλού πάντως δοκιμάζοντας είτε φρενάρισμα πάνω στην στροφή, είτε αλλαγή πορείας

        (απότομο κλείσιμο τροχιάς, αλλαγή λωρίδας) η συμπεριφορά του ήταν άμεση και ξυράφι.
        Οι αναρτήσεις κάνουν πολύ καλή δουλειά και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές.
        Ακόμα και στο άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφή το μόνο που είδα ήταν μια ελάχιστη μετατόπιση ολόκληρου του

        οχήματος και ένα μικρό άνοιγμα της τροχιάς του.
        Συνοψίζοντας μπορώ να πώ ότι η γενικότερη αίσθηση που αποκομίζεις είναι αυτή της ασφάλειας με πολύ μεγάλα

        περιθώρια να δώσει περισσότερα αν το ζητήσεις.

        Μπορεί τελικά να αποδειχθεί αργό (το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν SAXO VTS) αλλά προσωπικά η ευτυχία μου είναι

        στα στροφιλίκια και όχι στην ευθεία.

        Προς το παρόν λοιπόν, το καμαρώνω και προσπαθώ να βρώ τις κατάλληλες δικαιολογίες για να την κοπανάω ενίοτε τα

        βράδυα για μια γρήγορη βόλτα.
        Θα επανέλθω ξανά με νεώτερα.
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr