-
Κοίταξα σήμερα τον ολικό χιλιομετρητή και είδα 48.000km...Βρε, πώς περνάει ο καιρός...Το αυτοκίνητο, ένα βυσσινί Renault Clio 1.4 16V που έχουμε στην οικογένεια από τον Απρίλιο του 2001.
Τους πρώτους μήνες της ζωής του, τους έζησε μακριά από τα ωραία μου (και ψιλο-κουλά) χεράκια. Μέχρι τα 23.000, ο μόνος που το βασάνιζε (ο αδερφός μου) είχε απλά ένα πολύ βαρύ πόδι. Το δεξί συγκεκριμένα... Στα υπόλοιπα 25.000, ο κύριος φταίχτης ήμουν εγώ. Λοιπόοοοοον...
Κινητήρας
Ο 98αρης ταιριάζει σαν γάντι πάνω στο αυτοκίνητο. Δυνατός, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνει με δυο κάτω αν είναι φορτωμένο (που σπανίως είναι,αλλά λέμε τώρα ) και αρκετά οικονομικός. Μια φορά που έκανα μια αρκετά συνολική μέτρηση, με μπόλικο μποτιλιάρισμα, προάστια και αυτοκινητόδρομο, βρήκα 7,8 λίτρα στα 100km. Έχω σχετικά ελαφρύ πόδι και η μέτρηση έγινε λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κινείται εύκολα με πολύ χαμηλές στροφές και αρκετά αθόρυβα, απόρροια της ροπής χαμηλά. Ανεβάζει αρκετά εύκολα και φτάνει στα 120 σχετικά γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις, ενώ συνεχίζει ομαλά και μέχρι την τελική του. Ψηλά, έχει όμορφο σχετικά ήχο, ένα μακρόσυρτο σφύριγμα. Thumbs up, λοιπόν!Οδική συμπεριφορά
Φοράει Michelin Energy 185/60 14'. Καλή άνεση, μέσα στα χαρακώματα της πόλης, αλλά και στον έξω δρόμο. Μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα με γραμμές, αφού το τιμόνι (μη ηλεκτροϋδραυλικό) έχει σωστό βάρος και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση ότι κρατάει πολύ τις κεκτημένες. Μπορεί, επίσης, να οδηγηθεί υπερστροφικά στο άφημα του γκαζιού, μόνο με τη βοήθεια της ελληνικής οδοποιϊας. Σε αυτήν την οδήγηση, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Εξηγώ: Ως νέος οδηγός (2 χρόνια), εκτιμώ πολύ τη ρυθμισιμότητά του και το γεγονός ότι διορθώνεται πολύ εύκολα η πορεία του, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Ο κινητήρας είναι άψογος αρωγός σε αυτή την ομοιογένεια, αφού δεν κρεμάει σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι και πιο δυνατός από τις δυνατότητες του πλαισίου. Δυνατά φρένα, πιάνουν από νωρίς, αλλά εύκολη παρέμβαση του ABS . Συμπέρασμα: Αυτοκίνητο 'σχολείο' για τους νέους, απολαυστικό για τους έμπειρους (όπως κρίνεται από τους συντάκτες τουλάχιστον).Εσωτερικό - Χώροι
Funky εσωτερικό, με λάθη εργονομίας (αυτό το αλάρμ μπροστά στο χειρόφρενο το ψάχνουμε συχνά ). Ο πατέρας μου χτυπούσε το τιμόνι για κόρνα, γούστο θα είχε να άνοιγε κάνας αερόσακος!!! Το χειριστήριο ανάκλισης του συνοδηγού (όχι του ίδιου, της θέσης του! ) είναι δύσχρηστο και μη προσβάσιμο στον οδηγό, αντίθετα από του 206 π.χ. Χώροι...Για μικρές αποστάσεις, μέχρι 50-100km, βολεύονται δυο άτομα πίσω, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι ΟΛΟΙ άνω του 1.85. Εξαιρετικά τα δύο συρταράκια για Α4. Χαμηλή μέση γραμμή αμαξώματος και ψηλή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα, πολύ καλό για την πόλη, ανασταλτικό για στροφιλίκι. Θέμα συνήθειας βέβαια...απλά όταν έμπαινα στην -ο κώλος σου τρίβεται στην άσφαλτο- Πριμέρα και στο Λεονόσαυρο, μετά το Κλιό μου φαίνεται πολυμορφικό! Απότομος συμπλέκτης και φρένο, όπως απεφάνθη και η νέα οδηγός - κοπέλα μου και γκάζι με αρκετά μεγάλη διαδρομή. Δεν μου αρέσει ο επιλογέας, τον βρίσκω το σημαντικότερο μείον του αυτοκινήτου. Χάνεις εύκολα ταχύτητα, σκληρός αλλά όχι σαφής...Το μόνο που δεν θέλω να κρατήσουν στο επερχόμενο μοντέλο.Αξιοπιστία - Επισκευές
Φυσιολογικές τιμές για σέρβις σε αντιπροσωπεία, μερικά ανταλλακτικά παράλογα ακριβά. Ακόμα θυμάμαι το νταράκουλο, τη θολούρα, την αντάρα που με κυρίευσε όταν άκουσα το αμίμητο 'Για γρύλο παραθύρου, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι το τέλος του μήνα...και τιμή 320 (!) €...' Μου έσπασε (και δεν ανέβαινε, αλλά κατέβαινε ) Σάββατο του 15/8 σε εκδρομή και το πήγα τη Δευτέρα. Μέχρι το τέλος του μήνα;;; Στη Θεσσαλονίκη μένω, όχι σε κάνα νησάκι του Ειρηνικού! Ούτε έχω γκαράζ να το κλείσω...Τελικά βρέθηκε σε δυο μέρες με κόστος 280€. Σαν να λέμε 'να είσαι και ευχαριστημένος'. Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (μπορώ να πω ποια ή εμπίπτει σε συκοφαντία; ) γενικά όλον αυτόν τον καιρό, αλλά δεν ξέρω κάποιον εμπιστοσύνης. Βλέπετε, η οικογένεια είχε όλο Νισσάν που είχαμε έναν 'γιατρό'. Τώρα...
Δεύτερο κόλπο, τρικύλινδρο μετά από πλύσιμο κινητήρα, όπου πήραν νερό οι πίπες. Το πρόβλημα έχει λυθεί στο facelift. Χωρίς έξοδο αυτό...Κατά τ΄άλλα, παρά το τρακάρισμα που είχε πέρσι με ένα μηχανάκι (από εκεί έγινε και το σπάσιμο του γρύλου μάλλον), το αυτοκίνητο απλά έχει κληρονομήσει μερικούς τριγμούς στο εσωτερικό...Λογικό, αφού στα χέρια μας δεν είχε και την καλύτερη μεταχείριση.Συμπέρασμα
Αν ξαναγόραζα ίδια κατηγορία, πάλι αυτό θα έπαιρνα. Πολύ ευχαριστημένος, αφού σε αυτά που ζητούσαμε, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και κάτι παραπάνω. Τόσο, που φοβάμαι ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα έχει δύσκολη αποστολή, όσον αφορά τη θέση στην καρδιά μου. Αν κάποιος ζητάει χώρους ή ένα ακόμα χαμηλότερο κόστος χρήσης, ας στραφεί κάπου αλλού (π.χ. Κόρσα, τα κορεάτικα κλπ.). Αν ζητάει ένα αυτοκίνητο, για δυο άτομα, που να κινείται πολύ εύκολα και με αρκετές δυνατότητες...Με την ευχή μου!!!Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος, αλλά...έπρεπε να τα πω κάπου!
-
Κοίταξα σήμερα τον ολικό χιλιομετρητή και είδα 48.000km...Βρε, πώς περνάει ο καιρός...Το αυτοκίνητο, ένα βυσσινί Renault Clio 1.4 16V που έχουμε στην οικογένεια από τον Απρίλιο του 2001.
Τους πρώτους μήνες της ζωής του, τους έζησε μακριά από τα ωραία μου (και ψιλο-κουλά) χεράκια. Μέχρι τα 23.000, ο μόνος που το βασάνιζε (ο αδερφός μου) είχε απλά ένα πολύ βαρύ πόδι. Το δεξί συγκεκριμένα... Στα υπόλοιπα 25.000, ο κύριος φταίχτης ήμουν εγώ. Λοιπόοοοοον...
Κινητήρας
Ο 98αρης ταιριάζει σαν γάντι πάνω στο αυτοκίνητο. Δυνατός, ώστε να μην χρειάζεται να πηγαίνει με δυο κάτω αν είναι φορτωμένο (που σπανίως είναι,αλλά λέμε τώρα ) και αρκετά οικονομικός. Μια φορά που έκανα μια αρκετά συνολική μέτρηση, με μπόλικο μποτιλιάρισμα, προάστια και αυτοκινητόδρομο, βρήκα 7,8 λίτρα στα 100km. Έχω σχετικά ελαφρύ πόδι και η μέτρηση έγινε λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Κινείται εύκολα με πολύ χαμηλές στροφές και αρκετά αθόρυβα, απόρροια της ροπής χαμηλά. Ανεβάζει αρκετά εύκολα και φτάνει στα 120 σχετικά γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις, ενώ συνεχίζει ομαλά και μέχρι την τελική του. Ψηλά, έχει όμορφο σχετικά ήχο, ένα μακρόσυρτο σφύριγμα. Thumbs up, λοιπόν!Οδική συμπεριφορά
Φοράει Michelin Energy 185/60 14'. Καλή άνεση, μέσα στα χαρακώματα της πόλης, αλλά και στον έξω δρόμο. Μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα με γραμμές, αφού το τιμόνι (μη ηλεκτροϋδραυλικό) έχει σωστό βάρος και το πλαίσιο δίνει την εντύπωση ότι κρατάει πολύ τις κεκτημένες. Μπορεί, επίσης, να οδηγηθεί υπερστροφικά στο άφημα του γκαζιού, μόνο με τη βοήθεια της ελληνικής οδοποιϊας. Σε αυτήν την οδήγηση, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο έχω οδηγήσει. Εξηγώ: Ως νέος οδηγός (2 χρόνια), εκτιμώ πολύ τη ρυθμισιμότητά του και το γεγονός ότι διορθώνεται πολύ εύκολα η πορεία του, χωρίς απότομες αντιδράσεις. Ο κινητήρας είναι άψογος αρωγός σε αυτή την ομοιογένεια, αφού δεν κρεμάει σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά δεν είναι και πιο δυνατός από τις δυνατότητες του πλαισίου. Δυνατά φρένα, πιάνουν από νωρίς, αλλά εύκολη παρέμβαση του ABS . Συμπέρασμα: Αυτοκίνητο 'σχολείο' για τους νέους, απολαυστικό για τους έμπειρους (όπως κρίνεται από τους συντάκτες τουλάχιστον).Εσωτερικό - Χώροι
Funky εσωτερικό, με λάθη εργονομίας (αυτό το αλάρμ μπροστά στο χειρόφρενο το ψάχνουμε συχνά ). Ο πατέρας μου χτυπούσε το τιμόνι για κόρνα, γούστο θα είχε να άνοιγε κάνας αερόσακος!!! Το χειριστήριο ανάκλισης του συνοδηγού (όχι του ίδιου, της θέσης του! ) είναι δύσχρηστο και μη προσβάσιμο στον οδηγό, αντίθετα από του 206 π.χ. Χώροι...Για μικρές αποστάσεις, μέχρι 50-100km, βολεύονται δυο άτομα πίσω, υπό την προϋπόθεση ότι δεν είναι ΟΛΟΙ άνω του 1.85. Εξαιρετικά τα δύο συρταράκια για Α4. Χαμηλή μέση γραμμή αμαξώματος και ψηλή θέση οδήγησης σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι είσαι πάνω στο αυτοκίνητο και όχι μέσα, πολύ καλό για την πόλη, ανασταλτικό για στροφιλίκι. Θέμα συνήθειας βέβαια...απλά όταν έμπαινα στην -ο κώλος σου τρίβεται στην άσφαλτο- Πριμέρα και στο Λεονόσαυρο, μετά το Κλιό μου φαίνεται πολυμορφικό! Απότομος συμπλέκτης και φρένο, όπως απεφάνθη και η νέα οδηγός - κοπέλα μου και γκάζι με αρκετά μεγάλη διαδρομή. Δεν μου αρέσει ο επιλογέας, τον βρίσκω το σημαντικότερο μείον του αυτοκινήτου. Χάνεις εύκολα ταχύτητα, σκληρός αλλά όχι σαφής...Το μόνο που δεν θέλω να κρατήσουν στο επερχόμενο μοντέλο.Αξιοπιστία - Επισκευές
Φυσιολογικές τιμές για σέρβις σε αντιπροσωπεία, μερικά ανταλλακτικά παράλογα ακριβά. Ακόμα θυμάμαι το νταράκουλο, τη θολούρα, την αντάρα που με κυρίευσε όταν άκουσα το αμίμητο 'Για γρύλο παραθύρου, θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι το τέλος του μήνα...και τιμή 320 (!) €...' Μου έσπασε (και δεν ανέβαινε, αλλά κατέβαινε ) Σάββατο του 15/8 σε εκδρομή και το πήγα τη Δευτέρα. Μέχρι το τέλος του μήνα;;; Στη Θεσσαλονίκη μένω, όχι σε κάνα νησάκι του Ειρηνικού! Ούτε έχω γκαράζ να το κλείσω...Τελικά βρέθηκε σε δυο μέρες με κόστος 280€. Σαν να λέμε 'να είσαι και ευχαριστημένος'. Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας (μπορώ να πω ποια ή εμπίπτει σε συκοφαντία; ) γενικά όλον αυτόν τον καιρό, αλλά δεν ξέρω κάποιον εμπιστοσύνης. Βλέπετε, η οικογένεια είχε όλο Νισσάν που είχαμε έναν 'γιατρό'. Τώρα...
Δεύτερο κόλπο, τρικύλινδρο μετά από πλύσιμο κινητήρα, όπου πήραν νερό οι πίπες. Το πρόβλημα έχει λυθεί στο facelift. Χωρίς έξοδο αυτό...Κατά τ΄άλλα, παρά το τρακάρισμα που είχε πέρσι με ένα μηχανάκι (από εκεί έγινε και το σπάσιμο του γρύλου μάλλον), το αυτοκίνητο απλά έχει κληρονομήσει μερικούς τριγμούς στο εσωτερικό...Λογικό, αφού στα χέρια μας δεν είχε και την καλύτερη μεταχείριση.Συμπέρασμα
Αν ξαναγόραζα ίδια κατηγορία, πάλι αυτό θα έπαιρνα. Πολύ ευχαριστημένος, αφού σε αυτά που ζητούσαμε, μας έβγαλε ασπροπρόσωπους και κάτι παραπάνω. Τόσο, που φοβάμαι ότι το επόμενο αυτοκίνητο θα έχει δύσκολη αποστολή, όσον αφορά τη θέση στην καρδιά μου. Αν κάποιος ζητάει χώρους ή ένα ακόμα χαμηλότερο κόστος χρήσης, ας στραφεί κάπου αλλού (π.χ. Κόρσα, τα κορεάτικα κλπ.). Αν ζητάει ένα αυτοκίνητο, για δυο άτομα, που να κινείται πολύ εύκολα και με αρκετές δυνατότητες...Με την ευχή μου!!!Υ.Γ. Συγγνώμη για το μεγάλο μέγεθος, αλλά...έπρεπε να τα πω κάπου!
Εμπειρίες και εντυπώσεις από Renault Clio 1.4 16V!