-
Καλημέρα/σπέρα.
Επειδή (λογικά) θα παραγγείλουμε οικογενειακώς jimny (έκδοση mode, μόλις βγήκε στην αγορά με νέο εξοπλισμό...) είχα την απορία περί της τετρακίνησης για την οποία έχω ακούσει διάφορα όπως 'χάνεται η προσφυση με την τετρακίνηση γιατί είναι 50-50 και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό το ποσοστό και στις στροφές επηρρεάζεται' κτλ.
Ισχύουν αυτά; Σε περίπτωση βροχής δηλαδή προτιμάται η πίσω κίνηση;
Στη suzuki πάντως μου είπαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Με τα μπλοκέ διαφορικά τι παίζει; Είναι καλύτερα και γιατί;Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα/σπέρα.
Επειδή (λογικά) θα παραγγείλουμε οικογενειακώς jimny (έκδοση mode, μόλις βγήκε στην αγορά με νέο εξοπλισμό...) είχα την απορία περί της τετρακίνησης για την οποία έχω ακούσει διάφορα όπως 'χάνεται η προσφυση με την τετρακίνηση γιατί είναι 50-50 και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό το ποσοστό και στις στροφές επηρρεάζεται' κτλ.
Ισχύουν αυτά; Σε περίπτωση βροχής δηλαδή προτιμάται η πίσω κίνηση;
Στη suzuki πάντως μου είπαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Με τα μπλοκέ διαφορικά τι παίζει; Είναι καλύτερα και γιατί;Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα/σπέρα.
Επειδή (λογικά) θα παραγγείλουμε οικογενειακώς jimny (έκδοση mode, μόλις βγήκε στην αγορά με νέο εξοπλισμό...) είχα την απορία περί της τετρακίνησης για την οποία έχω ακούσει διάφορα όπως 'χάνεται η προσφυση με την τετρακίνηση γιατί είναι 50-50 και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό το ποσοστό και στις στροφές επηρρεάζεται' κτλ.
Ισχύουν αυτά; Σε περίπτωση βροχής δηλαδή προτιμάται η πίσω κίνηση;
Στη suzuki πάντως μου είπαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Με τα μπλοκέ διαφορικά τι παίζει; Είναι καλύτερα και γιατί;Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης alexx έγραψε:
Καλημέρα/σπέρα.
Επειδή (λογικά) θα παραγγείλουμε οικογενειακώς jimny (έκδοση mode, μόλις βγήκε στην αγορά με νέο εξοπλισμό...) είχα την απορία περί της τετρακίνησης για την οποία έχω ακούσει διάφορα όπως 'χάνεται η προσφυση με την τετρακίνηση γιατί είναι 50-50 και δεν μπορεί να αλλάξει αυτό το ποσοστό και στις στροφές επηρρεάζεται' κτλ.
Ισχύουν αυτά; Σε περίπτωση βροχής δηλαδή προτιμάται η πίσω κίνηση;
Στη suzuki πάντως μου είπαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Με τα μπλοκέ διαφορικά τι παίζει; Είναι καλύτερα και γιατί;
Ευχαριστώ.Γεια χαρά!!! :):)
Σε προλαβαίνω λέγοντάς σου ότι στην άσφαλτο δεν θα επιλέγεις την 4κίνηση!!!!!!
Κοίταξε και αυτά τα topics για να καταλάβεις το γιατί.
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=14129
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=16266
Δες και κάτι που είχα γράψει στο δεύτερο τόπιc.......για το θέμα της χρήσης της τετρακίνησης στο στεγνό βρήκα δύο links που θα σε ενδιαφέρουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... highlight=
και εδώ http://www.4x4abc.com/4WD101/axle-wind-up.html
Στο δεύτερο έχει ακόμα ένα link που εξηγεί αναλυτικά γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε την 4κίνηση με κλειδωμένο το κεντρικο διαφορικό, όταν υπάρχει πρόσφυση.Eπίσης υπάρχουν και τα παρακάτω topics για το Jimny. Αφορούν κυρίως το προηγούμενο μοντέλο μπορεί να βρεις κάτι που να σε ενδιαφέρει.
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10554
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5589
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6184
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=1657Το παρόν ας κλειδωθεί παρακαλώ!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το παρόν ας κλειδωθεί παρακαλώ!!!
Ευχαριστούμε....συνάδελφε [moderator]
Suzuki Jimny και 4κίνηση...