-
Το αυτοκινητο εχει τωρα επανω αμορτισερ koni και ελατηρια king spring που του εχουν δωσει 4 ποντους υψος.Φοράει λαστιχα BF all terrain σε 215/70/16.Με αυτα τα λαστιχα η αποσταση των ελαστικων απο το πιατελο του γονατου ειναι 1 με 2 ποντους.
Θα ηθελα την γνωμη σας για την εξης μετατροπη.
Θα φύγουν τα πιατελα και θα μπουν στενότερα ελατηρια στο ιδιο υψος και ιδιες λιμπρες ετσι ωστε να μπορουν να μπουν μεγαλυτερα λαστιχα.Τα λαστιχα που σκεφτομαι να βαλω μετα την μετατροπη ειναι τα cooper st σε διασταση 225/75/16.
Θα επηρεάσει την οδική συμπεριφορα του αυτοκινητου?ΘΑ κοψει απο επιτάχυνση?θα καταπονείται το μπροστινο συστημα ?
Σημειωτέον οτι η μεχρι τωρα μετατροπη εχει κανει το αυτοκινητο ποιο σταθερο και ποιο ανετο εκτος δρόμου
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη -
Το αυτοκινητο εχει τωρα επανω αμορτισερ koni και ελατηρια king spring που του εχουν δωσει 4 ποντους υψος.Φοράει λαστιχα BF all terrain σε 215/70/16.Με αυτα τα λαστιχα η αποσταση των ελαστικων απο το πιατελο του γονατου ειναι 1 με 2 ποντους.
Θα ηθελα την γνωμη σας για την εξης μετατροπη.
Θα φύγουν τα πιατελα και θα μπουν στενότερα ελατηρια στο ιδιο υψος και ιδιες λιμπρες ετσι ωστε να μπορουν να μπουν μεγαλυτερα λαστιχα.Τα λαστιχα που σκεφτομαι να βαλω μετα την μετατροπη ειναι τα cooper st σε διασταση 225/75/16.
Θα επηρεάσει την οδική συμπεριφορα του αυτοκινητου?ΘΑ κοψει απο επιτάχυνση?θα καταπονείται το μπροστινο συστημα ?
Σημειωτέον οτι η μεχρι τωρα μετατροπη εχει κανει το αυτοκινητο ποιο σταθερο και ποιο ανετο εκτος δρόμου
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη -
Το αυτοκινητο εχει τωρα επανω αμορτισερ koni και ελατηρια king spring που του εχουν δωσει 4 ποντους υψος.Φοράει λαστιχα BF all terrain σε 215/70/16.Με αυτα τα λαστιχα η αποσταση των ελαστικων απο το πιατελο του γονατου ειναι 1 με 2 ποντους.
Θα ηθελα την γνωμη σας για την εξης μετατροπη.
Θα φύγουν τα πιατελα και θα μπουν στενότερα ελατηρια στο ιδιο υψος και ιδιες λιμπρες ετσι ωστε να μπορουν να μπουν μεγαλυτερα λαστιχα.Τα λαστιχα που σκεφτομαι να βαλω μετα την μετατροπη ειναι τα cooper st σε διασταση 225/75/16.
Θα επηρεάσει την οδική συμπεριφορα του αυτοκινητου?ΘΑ κοψει απο επιτάχυνση?θα καταπονείται το μπροστινο συστημα ?
Σημειωτέον οτι η μεχρι τωρα μετατροπη εχει κανει το αυτοκινητο ποιο σταθερο και ποιο ανετο εκτος δρόμου
Καθε γνωμη ευπροσδεκτη -
Ο χρήστης pinin έγραψε:
Θα επηρεάσει την οδική συμπεριφορα του αυτοκινητου?
ΘΑ κοψει απο επιτάχυνση?
θα καταπονείται το μπροστινο συστημα ?
Σημειωτέον οτι η μεχρι τωρα μετατροπη εχει κανει το αυτοκινητο ποιο σταθερο και ποιο ανετο εκτος δρόμου
Καθε γνωμη ευπροσδεκτηΝαι, αρνητικά.
Ναι θα κόψει επιτάχυνση και θα αυξήσει κατανάλωση.
Ναι θα καταπονείτει ακόμα περισσότερο το μπροστινό σύστημα... (που ήδη καταπονείται)
Ναι θα γίνει ακόμα πιο άνετο. Για πιο σταθερό εξαρτάται για ποια σταθερότητα εννοούμε. Λόγω μεγαλύτερης αδράνειας θα είναι πιο δύσκολο να στρίψει οπότε θα είναι πιο σταθερό στην ευθεία αλλά για τον ίδιο λόγο, μεγαλύτερη αδράνεια, μπορεί να χάνει πιο εύκολα το ελαστικό την επαφή του με το δρόμο.... -
Αν αντι να του βάλω λαστιχα 225/75/16 του βάλω 205/80/16 θα ειναι καλυτερα απο πλευρας οικονομιας και λιγοτερη καταπονηση του μπροστινου συστηματος
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ PININ