-
Ένας υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου (μιλαμε για 2006), τι θα πρέπει να προσέξει για να μεγιστοποιήσει την μεταπώληση του; Προσθέστε ότι νομίζετε,κατά προτίμηση χωρίς να μακρυγορείτε.
Γεγονότα και σενάρια:
Έντονη η συζήτηση για αποκλεισμό των 4Χ4 απο το κέντρο.
Προσωπικα πιστεύω ότι θα μείνει καθαρά στην συζήτηση.Πίεση απο την ΕΕ για μείωση εως και εξάλειψη των δασμών.
Το περιμενουμε χρόνια,καποια στιγμη θα σκάσει,αλλα οταν γινει θα συνδιαστεί με αυξήσεις στα Τ.Κ. που θα αφορούν όχι μονο τα εισαγόμενα βέβαια.Αύξηση φόρων ειδικά σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, euro 3 και πριν.
Νέες πριμοδοτήσεις για τα υβριδικα (prius κτλ) καθώς και βελτίωση της τεχνολογίας και της τιμή τους (VW,honda εχουν ζηλέψει).Αμερικη αποκλείεται να γίνουμε συντομα (εκει το Prius μεταχειρισμενο εχει πιο ακριβα λογω της μεγαλη ζητησης).
Diesel,ολα δείχνουν οτι η παρούσα κυβέρνηση δεν σκοπεύει να αλλάξει κάτι,οποτε το ερώτημα είναι...αν θα γίνουν πρόωρες εκλογές οπως ακούγεται έντονα.
Κυβικα.Σε συνδιασμο με τα άνωθεν, φαίνεται ότι τα κυβικά δεν θα έχουν την τιμητική τους, τα 2000cc θα παραμείνουν ως το ταβάνι για τον μέσο Έλληνα,με πιθανότητα μετακίνησης στα 1800cc καθότι οι νέοι 1800αρηδες εμφανίζονται ολοένα και πιο δυνατοί.
Μετρό.Η εναλλακτικη που έσωσε την Αθήνα,απο οτι φαίνεται δεν υπαρχουν χρήματα να προχωρήσει και ενω ήδη είναι εμφανές ότι χωρις την επεκταση του η Αθήνα μπαίνει σε επικύνδυνο λούκι.Γενικότερα ζοφερη θα είναι η εικόνα των ΜΜΜ στην Ελλάδα τα αμεσως προσεχη χρόνια.(άποψη μου παντα,καζαμίας κι έτσι).
-
Ένας υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου (μιλαμε για 2006), τι θα πρέπει να προσέξει για να μεγιστοποιήσει την μεταπώληση του; Προσθέστε ότι νομίζετε,κατά προτίμηση χωρίς να μακρυγορείτε.
Γεγονότα και σενάρια:
Έντονη η συζήτηση για αποκλεισμό των 4Χ4 απο το κέντρο.
Προσωπικα πιστεύω ότι θα μείνει καθαρά στην συζήτηση.Πίεση απο την ΕΕ για μείωση εως και εξάλειψη των δασμών.
Το περιμενουμε χρόνια,καποια στιγμη θα σκάσει,αλλα οταν γινει θα συνδιαστεί με αυξήσεις στα Τ.Κ. που θα αφορούν όχι μονο τα εισαγόμενα βέβαια.Αύξηση φόρων ειδικά σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, euro 3 και πριν.
Νέες πριμοδοτήσεις για τα υβριδικα (prius κτλ) καθώς και βελτίωση της τεχνολογίας και της τιμή τους (VW,honda εχουν ζηλέψει).Αμερικη αποκλείεται να γίνουμε συντομα (εκει το Prius μεταχειρισμενο εχει πιο ακριβα λογω της μεγαλη ζητησης).
Diesel,ολα δείχνουν οτι η παρούσα κυβέρνηση δεν σκοπεύει να αλλάξει κάτι,οποτε το ερώτημα είναι...αν θα γίνουν πρόωρες εκλογές οπως ακούγεται έντονα.
Κυβικα.Σε συνδιασμο με τα άνωθεν, φαίνεται ότι τα κυβικά δεν θα έχουν την τιμητική τους, τα 2000cc θα παραμείνουν ως το ταβάνι για τον μέσο Έλληνα,με πιθανότητα μετακίνησης στα 1800cc καθότι οι νέοι 1800αρηδες εμφανίζονται ολοένα και πιο δυνατοί.
Μετρό.Η εναλλακτικη που έσωσε την Αθήνα,απο οτι φαίνεται δεν υπαρχουν χρήματα να προχωρήσει και ενω ήδη είναι εμφανές ότι χωρις την επεκταση του η Αθήνα μπαίνει σε επικύνδυνο λούκι.Γενικότερα ζοφερη θα είναι η εικόνα των ΜΜΜ στην Ελλάδα τα αμεσως προσεχη χρόνια.(άποψη μου παντα,καζαμίας κι έτσι).
-
Ένας υποψήφιος αγοραστής αυτοκινήτου (μιλαμε για 2006), τι θα πρέπει να προσέξει για να μεγιστοποιήσει την μεταπώληση του; Προσθέστε ότι νομίζετε,κατά προτίμηση χωρίς να μακρυγορείτε.
Γεγονότα και σενάρια:
Έντονη η συζήτηση για αποκλεισμό των 4Χ4 απο το κέντρο.
Προσωπικα πιστεύω ότι θα μείνει καθαρά στην συζήτηση.Πίεση απο την ΕΕ για μείωση εως και εξάλειψη των δασμών.
Το περιμενουμε χρόνια,καποια στιγμη θα σκάσει,αλλα οταν γινει θα συνδιαστεί με αυξήσεις στα Τ.Κ. που θα αφορούν όχι μονο τα εισαγόμενα βέβαια.Αύξηση φόρων ειδικά σε αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, euro 3 και πριν.
Νέες πριμοδοτήσεις για τα υβριδικα (prius κτλ) καθώς και βελτίωση της τεχνολογίας και της τιμή τους (VW,honda εχουν ζηλέψει).Αμερικη αποκλείεται να γίνουμε συντομα (εκει το Prius μεταχειρισμενο εχει πιο ακριβα λογω της μεγαλη ζητησης).
Diesel,ολα δείχνουν οτι η παρούσα κυβέρνηση δεν σκοπεύει να αλλάξει κάτι,οποτε το ερώτημα είναι...αν θα γίνουν πρόωρες εκλογές οπως ακούγεται έντονα.
Κυβικα.Σε συνδιασμο με τα άνωθεν, φαίνεται ότι τα κυβικά δεν θα έχουν την τιμητική τους, τα 2000cc θα παραμείνουν ως το ταβάνι για τον μέσο Έλληνα,με πιθανότητα μετακίνησης στα 1800cc καθότι οι νέοι 1800αρηδες εμφανίζονται ολοένα και πιο δυνατοί.
Μετρό.Η εναλλακτικη που έσωσε την Αθήνα,απο οτι φαίνεται δεν υπαρχουν χρήματα να προχωρήσει και ενω ήδη είναι εμφανές ότι χωρις την επεκταση του η Αθήνα μπαίνει σε επικύνδυνο λούκι.Γενικότερα ζοφερη θα είναι η εικόνα των ΜΜΜ στην Ελλάδα τα αμεσως προσεχη χρόνια.(άποψη μου παντα,καζαμίας κι έτσι).
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Diesel,ολα δείχνουν οτι η παρούσα κυβέρνηση δεν σκοπεύει να αλλάξει κάτι,οποτε το ερώτημα είναι...αν θα γίνουν πρόωρες εκλογές οπως ακούγεται έντονα.To ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ είναι πως το παραπάνω θέμα θα λυθεί (όταν λυθεί) μόνο και μόνο από εξωτερική (κοινοτική, όχι κρατική) παρέμβαση.
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έδειξαν τις προσεγγίσεις τους στο θέμα (προσέγγιση... από ΜΑΚΡΥΑ!!!), οπότε εκτός αν κανείς πιστεύει πως άλλο κόμμα θα σχηματίσει κυβέρνηση, το ξεχνάμε...
2006 και μεταπώληση