-
Χλωμό τό βλέπω Νίκο.
-
Εγώ δε νομίζω ότι χρειάζεται να οργανωθεί κάτι ιδιαίτερο. Το ξέρεις πως άμα μου τη βαρέσει, ανεβαίνω και στο ξεκάρφωτο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όποιος θέλει να ανέβει το δηλώνει (με ημερομηνία) και όποιος ψήνεται ακολουθεί. Tόσο απλά.
-
Αρα καλυτερα να προτεινει καποιος μια ημερομηνια,να δουμε,μαζευομαστε 4-5,και παμε!!!!!
-
ναι, πάμε λέμε !!!! 2 από Κοζάνη σίγουροι !!!
βελτίωσε και το mini ο Παφ και δεν κρατιέται !!! χεχεχε
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
βελτίωσε και το mini ο Παφ και δεν κρατιέται !!! χεχεχε
Μόνο στά όνειραααα,μόνο στα όνειρααααα......
παλιοχαρακτήρα
-
ναι!!!! για γέλιο θα πάμε λέμε !!!! βουυυυυυρ !!!!
-
Λοιπόν, όπως είπαμε με κάποιους προχτές στην πίτα του Forum, θα είμαι για άσχετους λόγους το ΣΚ 11-12/2 στη Θεσσαλονίκη. Την Κυριακή 12/2 δεν έχω κανονίσει τίποτα.
Τι λέτε λοιπόν για 12/2 στις Σέρρες ? (όχι κλεισμένη πίστα, 'κανονικά')
Για να ακούω συμμετοχές ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Λοιπόν, όπως είπαμε με κάποιους προχτές στην πίτα του Forum, θα είμαι για άσχετους λόγους το ΣΚ 11-12/2 στη Θεσσαλονίκη. Την Κυριακή 12/2 δεν έχω κανονίσει τίποτα.Τι λέτε λοιπόν για 12/2 στις Σέρρες ? (όχι κλεισμένη πίστα, 'κανονικά')
Για να ακούω συμμετοχές ?
συνοδηγους δεχεστε κυριε νασο μας???? ( ουπς , σορρυ , σκετο νασο )
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
συνοδηγους δεχεστε κυριε νασο μας???? ( ουπς , σορρυ , σκετο νασο )Η ίδια ερώτηση ισχύει και για μένα!
-
Αν έχω προλάβει να ετοιμάσω τη Delta είμαι μέσα
-
jjsdfgcvbnb
-
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
θα ερχόμουν με το zuper duper corolla μου των 75 ίππων (τόσους είχει το 1990!) αλλά πέφτει πάνω σε εξεταστική...Είδατε διάβασμα πού κάνουν οι φοιτητές ρε,πού τεμπέληδες τούς ανεβάζετε καί τεμπέληδες τους κατεβάζετε;
Πέραν τής πλάκας,άν τύχει καί ευκαιρέσεις,έλα τουλάχιστον να σέ γνωρίσουμε.
-
Εσύ HUNTER είσαι μέσα δηλαδή ?
Είδα 'προσφορές' και από popolaros και msamaro.
glf, τι κάνετε εκεί στο βορά, τρέχετε σε πίστες ή μόνο σε ράλια ?
-
Count me in κατά πάσα πιθανότητα..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε: