Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εξαγωγή καυσαερίων (2 απορίες).
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εξαγωγή καυσαερίων (2 απορίες).
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      braker last edited by

      Μερικές ερωτήσεις σχετικά με το θέμα.

      1. Κάποιους καταλύτες ονόματι Rossi τους έχετε ακουστά ; Αν ναι ξέρετε καμία ιστοσελίδα ; ποιά η γνώμη σας ;

      2. Σε ένα ατμοσφαιρικό 1.6L μοτέρ (11:1) που έχει εκκεντροφόρους, πιστόνια, αλλή εισαγωγή, μεγαλύτερη πεταλούδα, πρόγραμμα κτλ και έχει αυτή την πολλαπλή (55mm):

      Tι διαφορές θα έχει αν την αλλάξει με αυτή (πάλι 4-2-1 και 55mm) ; :

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        braker last edited by

        Μερικές ερωτήσεις σχετικά με το θέμα.

        1. Κάποιους καταλύτες ονόματι Rossi τους έχετε ακουστά ; Αν ναι ξέρετε καμία ιστοσελίδα ; ποιά η γνώμη σας ;

        2. Σε ένα ατμοσφαιρικό 1.6L μοτέρ (11:1) που έχει εκκεντροφόρους, πιστόνια, αλλή εισαγωγή, μεγαλύτερη πεταλούδα, πρόγραμμα κτλ και έχει αυτή την πολλαπλή (55mm):

        Tι διαφορές θα έχει αν την αλλάξει με αυτή (πάλι 4-2-1 και 55mm) ; :

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          braker last edited by

          Μερικές ερωτήσεις σχετικά με το θέμα.

          1. Κάποιους καταλύτες ονόματι Rossi τους έχετε ακουστά ; Αν ναι ξέρετε καμία ιστοσελίδα ; ποιά η γνώμη σας ;

          2. Σε ένα ατμοσφαιρικό 1.6L μοτέρ (11:1) που έχει εκκεντροφόρους, πιστόνια, αλλή εισαγωγή, μεγαλύτερη πεταλούδα, πρόγραμμα κτλ και έχει αυτή την πολλαπλή (55mm):

          Tι διαφορές θα έχει αν την αλλάξει με αυτή (πάλι 4-2-1 και 55mm) ; :

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Η δεύτερη πολλαπλή εξαγωγής φαίνεται πολύ πολύ ακριβότερη, έχει σωστές καμπύλες για να μην δημιουργεί αντίσταση στη ροή και το κυριότερο, πρέπει να έχουν ακριβώς ίδιο μήκος οι σωληνώσεις.

            Αν θα μπει σε κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο που ακόμα και ελάχιστες διαφορές μπορεί να είναι σημαντικές ίσως να αξίζει να δώσεις τα παραπάνω λεφτά. Αλλιώς η πρώτη φαίνεται πιο εντυπωσιακή, θα αλλάξει και χρώμα καθώς δουλέψει λίγο.

            Και οι δύο χρησιμοποιούν πολύ χοντρές σωληνώσεις, οι 4 αρχικοί σωλήνες μεγιστοποιούν τη δύναμη στις 10-11.000 σαλ ενώ οι 2 επόμενες σωλήνες (ίδια διάμετρος) τη κατεβάζουν στις 7.000 σαλ για 1.6 λίτρα κινητήρα. Σε λιγότερες στροφές θα έχει χαμηλότερες ταχύτητες ροής των καυσαερίων και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ πίεση από μια πιο λεπτή σωλήνωση. Όσο πιο μικρή πίεση έχει η εξάτμιση τόσο καλύτερη ιπποδύναμη, αν βάλεις πολύ μεγάλη εξάτμιση τότε δεν θα έχεις ιδανική ροή και θα έχεις μεγαλύτερη πίεση στην εξάτμιση και λιγότερη ιπποδύναμη. Η ιδανική ταχύτητα των καυσαερίων είναι 80-90 μέτρα/δευτ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • B
              braker last edited by

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr