Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel / Vauxhall GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel / Vauxhall GT
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 30
    • 31
    • 16 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    619
    884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos997 last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos997 last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opelgtdimitris last edited by

          5.7 το εχουν οι 4τροχοι και ειναι πιο λογικο γιατι Με 350 αλογα πως γινεται να το κανει σε 5 (sportauto)? Καποιος ειναι κουλος μου φαινεται...ειπαμε για την πισω κινηση - 4 κινηση και την ελληνικη ασφαλτο συγκρινουμε ανομοια πραγματα.

          Ειμαστε off topic και για να γυρισουμε στο θεμα μας. Πηγες και ρωτησες χρονο παραδοσης για το GT? 2008?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos997 last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skye last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:

              το μονο καλυτερο που εχει το s2k απο το speedster (οπως ειναι και τα δυο απο το εργοστασιο και οχι αμα βαλεις τουρμπο στο ενα και αμα βαλεις νιτρομπουκαλες στο αλλο), ειναι το air condition. και το μπες-βγες, η ανεση και ηχομονωση. αυτα

              Η καυτή λουίζα ποιο προτιμάει?

              απο σεπτεμβρη μεχρι ιουνιο speedster. και το καλοκαιρι s2000 (λογω a/c κυριως)

              Δεν πούλησε λόγω σήματος, αφού από τη μια η διαφορά τιμής με την Elise δεν ήταν σημαντική και αφετέρου οι φίλοι της εταιρείας δεν στρέφονται συνήθως σε τέτοια οχήματα. Πρόκειται για ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο και λόγω σπανιότητας και λόγω ποιότητας

              δεν πουλησε γιατι αυτοι που εχουν αυτα τα λεφτα θελουν αφενος και καποια μαρκα με στατους (κακα τα ψεματα. το ιδιο ισχυει και για το φαεθον της VW) και αφετερου θελουν καποια περισσοτερη ανεση και τουλαχιστον ενα a/c εκτος απο το γκαζι, οποτε πηγαιναν στις κλασσικες επιλογες Z4-SLK-TT και οι σκληροπυρηνικοι σε S2000 αντε και elise..
              κατα τ'αλλα μιλαμε για ενα εκπληκτικο αυτοκινητο που ομολογω οτι με εχει κανει να νιωσω σχεδον οπως η R6
              ακομα βριζω τον ξαδερφο μου που το πουλησε περσι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megas last edited by

                Καλημερα,
                εχω το gt μολις 10 μερες περιπου και ξερω και τον dimitris-gt .
                Το ειχε παραγγειλει αλλα το ακυρωσε επειδη του ειπαν παραδοση σετπ.
                τεσπα,το gt του αρεσε αλλα τωρα λιγο μου τα χαλαει που το βγαζει 'σκαρτο' επειδη το ακυρωσε

                ΙΜΗΟ,κακως γινεται συγκριση του GT με EVO,SUBI κλπ...αλλη κατηγορια,αλλες επιδοσεις.
                Συγκρινετε το με mx5 2litro ,z4 2.0 2.2 2.5 αντε και 3,0!
                Με tt cabrio .
                Ekei παιζει ,σε αυτην την κατηγορια.Μην τα βαζουμε ολα σε εναν κουβα γιατι αλλιως μπορουμε να το συγκρινουμε και με μια F430!!]

                Μετα απο 10 μερες εχω να πω τα εξης και κυριως στον skous(?)που θελει να το παρει..
                προσεξτε εχει σημασια το οτι πουλησα miata sporty 1800 6αρι σασμαν με κομπρεσσορα Μ62 ΣΤΑ 240 αλογα περιπου..

                Κιβωτιο στο gt με εξεπληξε θετικοτατα..ειναι πολυ καλο και μαλιστα θα ελεγα καλυτερο απο miata NC,αλλα λιγο κατωτερο απο miata ΝΒ FL.

                Φρενα,χωρις να εχω φρεναρει και απο πολλα χλμ αλλα δειχνουν δυνατα αλλα σαν αισθηση μου δινουν οτι θελουν αρκετη δυναμη στο πεταλ για να μειωσεις ταχυτητα αποφασιστικα.

                Σασι,φανταστικο...παντελως ακαμπτο,καμια σχεση με miata,slk και Z4 που εχω οδηγησει.Σαν ακαμψια θεωρω πως ειναι στα ιδια επιπεδα με σασι s2k.

                Κινητηρας.
                Ειναι πολυ γραμμικος,οταν εχεις ολα τα ηλεκτρονικα on(TCS,ESP)σου δινει μια αποστειρωμενη αισθηση δυναμης.
                Οταν ειτε τα βγαλεις ολα off ειτε απλα μπεις στο comptetitive mode,τοτε νιωθεις μια ωμη δυναμη η οποια σε εντυπωσιαζει και απλα μαζευει τα χλμ με πολυ πολυ γρηγορο τροπο.
                Το 5αρι σασμαν αθ μπορουσε να ειναι καλλιστα 6 αρι,αλλα ειναι λαθος να γινεται συγκριση σε ρεπριζ με αλλα αμαξια με 6αρι αφου ειναι πιο κοντες οι σχεσεις.
                Αν θες να πηγαινεις το ιδιο γρηγορα με αμαξια 240+ιππων με 6αρι κιβωτιο στο gt θα πρεπει να εισαι μια σχεση κατω(λογικο).

                Εχει τεραστια αποθεματα πλευρικης προσφυσης,ειναι προβλεψιμο και πολυ καλα ζυγισμενο.
                Θα ελεγα πως ειναι αρκετα μαλακο για τα γουστα μου τουλαχιστον.
                Ομως η οδικη του συμπεριφορα ειναι πολυ καλη.
                Το τιμονι σαν αισθηση μου αρεσε παραπολυ,σε πληροφορει καλα για το που εχει στριψει τους τροχους και εχει μια βαρια αισθηση.Ειναι εφαμιλλο για μενα με miata NB(ισως λιιιιγο πιο κατω).Οσοι εχουν οδηγησει miata καταλαβαινουν γιατι το συκγρινω με ΜΧ5.

                All in all ,o χαρακτηρας του GT ειναι :ενα δυνατο cruiser ικανο και στις στροφες και συναμα 'παιχνιδιαρικο' οταν το θες(λογω πισω κινησης).
                Αν το θελει καποιος για κοντρες και απολυτα 0-100 0-400 ας παρει καλυτερα EVO η κατι παρομοιο.

                Και κατι αλλο...στα γερμανικα site περιοδικων σαν 0-100 βγαζει το ιδιο με το νεο s3 και 0,2 sec πιο αργο σε σχεση με Ζ4 3ΛΙΤΡΗ.
                Αρα μονο αργο δεν ειναι ..![/list]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megas last edited by

                  sorry,double post!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    opelgtdimitris last edited by

                    Μεγακλη δεν το εβγαλα σκαρτο παλι με παρεξηγεις. Η επιλογη σασμαν απο Hummer H3 ειναι λαθος το εχουμε συζητησει και μαζι. 5αρι σασμαν σε σπορ αυτοκινητο ειναι τραγικο γιατι οι επιδοσεις πεφτουν πολυ ιδιος απο ρεπριζ. δεν ηθελα να συγκρινω με evo αν ειναι δυνατον. για Megane, cupra και golf μιλησα. Η συζητηση γυρισε στα νουμερα του evo γιατι φανηκαν λιγο περιεργα .
                    Θελω να ανοιξω τα ματια μερικων που νομιζουν οτι επειδη εχει 265 αλογα και ειναι σχετικα ελαφρυ θα ειναι πολυ γρηγορο.και εγω στην αρχη ετσι νομιζα το βλεπω τωρα αυτο σαν ρεαλιστης επειδη μου εφυγε ο ενθουσιασμος για το GT εφοσον το ακυρωσα. Ειναι λογικο να σου φαινονται ασχημα αυτα που γραφω επειδη πληρωσες 37 χιλιαρικα να το αποκτησεις και το καταλαβαινω απολυτα αυτο. νομιζω ομως οτι και εσυ μου ελεγες οτι η ρεπριζ του ειναι χειροτερες απο ΤΤ 3.2 roadster. Δεν νομιζω να ειναι προσβλητικα αυτα που γραφω για το αυτοκινητο σου συνολικα. μιλαω παντα για επιδοσεις για τιποτα αλλο και ναι ειμαι τρελλαμενος με επιδοσεις και περιμενα πιο πολλα πραγματα απο το GT στον τομεα αυτο γιατι τα χαρτια αυτο δειχνουν ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megas last edited by

                      To κιβωτιο ειναι της Γιαπωνεζικης AISIN ,το AISIN AR-5
                      τα ιδια κιβωτια φορανε και τα miata.

                      Tα πληρωσα αλλα δεν το μετανιωσα !
                      Ξερεις γιατι..?Γιατι ηξερα εκ των προτερων τι ζητουσα .

                      BTW,με το καλο να ερθει το white EVO σου,θα ειναι πολυ ωραιο και δυνατο ειμαι σιγουρος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opelgtdimitris last edited by

                        σε ευχαριστω σιγουρα θα με γεμισει περισσοτερο σαν αυτοκινητο. To εψαξα πολυ απο οτι βλεπεις γιατι δεν ειναι και λιγα τα χρηματα που θα εδινα.

                        Δες εδω απο το Site της aisin
                        http://www.aisin-ai.co.jp/english/products/fr.html
                        Δεν αναφερεται κατι στο 5αρι του mx5.

                        Το ΑR-5 To εχει αναμεσα στο αλλα και το bmc levend
                        οποτε καταλαβαινεις τι λεω οτι ειναι πολυ μακριες οι σχεσεις του και ας μην το εχω οδηγησει.

                        anyway το αυτοκινητο ειναι κουκλα και πρεπει να στριβει τελεια να εισαι καλα να το χαιρεσαι φαινεται οτι πηρες αυτο που ηθελες πραγματικα και ειναι σιγουρα καλυτερο απο μιατα παντου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          megas last edited by

                          Αν διαβασεις πιο προσεκτικα τι εγραψα θα δεις ..φορανε τα ιδια κιβωτια,δλδ μαρκας aisin.
                          Σιγουρα δεν ειναι ο ιδιος τυπος!
                          και σιγουρα δεν θα εχουν τις ιδιες σχεσεις με το van που ειναι στην φωτο

                          http://img49.imageshack.us/my.php?image=transeh4.jpg

                          χαρα στο κουραγιο σου βρε Δημητρη να καθεσαι να ψαχνεις το net να βρισκεις φωτο και στοιχεια που αποδυναμωνουν την εικονα που ειχες για το gt.Θα πρεπει να απαγοητευτηκες πολυ εε?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
                            anyway το αυτοκινητο ειναι κουκλα και πρεπει να στριβει τελεια να εισαι καλα να το χαιρεσαι φαινεται οτι πηρες αυτο που ηθελες πραγματικα και ειναι σιγουρα καλυτερο απο μιατα παντου

                            Ακριβώς το ανάποδο !

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opelgtdimitris last edited by

                              ενα search εκανα στο google μου πηρε μισο λεπτο για να δω ποια αυτοκινητο φορανε αυτο το σασμαν. και δεν προσπαθω να αποδυναμωσω την εικονα του τι με ενδιαφερει εμενα ποσα αυτοκινητα θα πουλησει η οπελ. απλα αναφερω στοιχεια για να τα σκεφτουν και αλλοι που θελουν να το αγορασουν. εγω θα ελεγα ευχαριστω αν μου τα ελεγε αυτα καποιος οταν σκεφτομουν να το παρω. Προφανως για εσενα οι επιδοσεις αυτες ειναι αρκετες. Για αλλους μπορει να μην ειναι. Αλλωστε τα φορουμ για αυτο δεν ειναι? ανταλλαγη πληροφοριων.

                              και ναι απογοητευτηκα γιατι μου αρεσε τοσο το αυτοκινητο εξωτερικα και απο θεμα τιμης που εχασα 2 μηνες να περιμενω για να μου πουν οτι θα πρεπει να περιμενω αλλους 8! Φυσικα και δεν θα περιμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opelgtdimitris last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                anyway το αυτοκινητο ειναι κουκλα και πρεπει να στριβει τελεια να εισαι καλα να το χαιρεσαι φαινεται οτι πηρες αυτο που ηθελες πραγματικα και ειναι σιγουρα καλυτερο απο μιατα παντου

                                Ακριβώς το ανάποδο !

                                Θα ξεκινησεις πολεμο ! που ειναι καλυτερο το μχ5? δεν στριβει καλυτερα (δες δοκιμες στο εξωτερικο και τι εχει πει ο ιδιος ο keichi-drift king) , δεν πηγαινει καλυτερα, εχει καλυτερο value for money το gt. τι αλλο εμεινε? ψαξε λιγο καλυτερα για το gt

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ε όχι και πόλεμο συνονόματε .
                                  Αίσθηση (feeling το λένε οι Άγγλοι), **ρυθμισιμότητα **(handling το λένε οι Άγγλοι). Ας μην αναφερθώ σε ταπεινά (κουκούλες, αξιοπιστία, χώρο αποσκευών, αέρα στα μαλάκια μας,.......)

                                  Είναι όλα αυτά που διαχωρίζουν ένα αυτοκίνητο που θα περάσει και δε θα ακουμπήσει από το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Όλα αυτά που κάνουν το βρετανικό EVO (το καλύτερο περιοδικό επιδόσεων κατά τη γνώμη μου) να δίνει 3 αστέρια στο Opel και 5 (ναι, τη μέγιστη διάκριση που αποσπούν μόνο πολύ εξαιρετικά μοντέλα) στo ΜΧ-5 Μκ2.5 1.8 Sporty !

                                  Φθηνό μουράτο γκάζι; Ναι! Πραγματικό σπορ αυτοκίνητο; Ποτέ! (Στο GT αναφέρομαι...)

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hunter last edited by

                                    Πραγματικό σπόρ αυτοκίνητο θα βρεις μόνο στις πίστες και στις ειδικές των αγωνων Δημητρη.Ολά τα άλλα (και το ΜΧ-5 και το GT) ειναι καθημερινα αυτοκίνητα που αποκαλούνται σπόρ είτε απο τις εταιρίες παραγωγής για να αυξηθει το αγοραστικό τους κοινό,ειτε απο τους ιδιοκτητες τους για να ικανοποιηθούν τα δικά τους προσωπικα πιστευω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opelgtdimitris last edited by

                                      • 1 Και δεν πιστευω οτι το καινουργιο μιατα ειναι τοσο σπορ οσο το παλιο.α και στην αμερικη εχει μεινει πισω το μιατα στις πωλησεις επειδη εσπασε ενα ρεκορ καποτε δεν θα ειναι και το πιο καλοπουλητο ολων των εποχων.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ανδρέα, το θέμα είναι τι θεωρεί ο καθένας σπορ. Σωστή ανόθευτη αίσθηση από τα χειριστήρια ή κάτι που ζυγίζει 500 κιλά και γυρνάει τα Μέγαρα στο 1.05; Μεγάλη κουβέντα αυτή και δεν είναι της παρούσης.
                                        Ακόμα όμως κι αν έχεις δίκιο, αυτό δε σημαίνει ότι όλα τα υπόλοιπα μοντέλα είναι ίδια. Το καθένα έχει επενδύσει διαφορετικά στα σπορτίφ στοιχεία του. Έτσι δεν είναι;
                                        Δημήτρη, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι το καινούριο Miata υστερεί έναντι του παλιού (καθαρά προσωπική γνώμη). Από εκεί και πέρα, είναι το τι ζητάει κανείς. Θέλεις ένα πραγματικό καθαρόαιμο; Πάει στο S2000 των 50Κ. Θέλει τη μέγιστη ποιότητα και κύρος; Στρέφεται στην SLK. Θέλει και κύρος και καλά οδικά χαρακτηριστικά (αλλά δεν ξημεροβραδιάζεται στις πίστες); Τότε γλυκοκοιτάει την Ζ4. Θέλει να είναι πιο γρήγορος στις ευθείες από τους παραπάνω και να μη δώσει 50Κ; Τότε με 35Κ, το Opel εκπληρώνει στο μέγιστο τις δικές του απαιτήσεις.
                                        Μάλλον λοιπόν δεν το διευκρίνησα σωστά από την αρχή. Το Opel έχει το κοινό του κι αυτό είναι απόλυτα σεβαστό. Απλά μη λέμε ότι είναι παντού καλύτερο από ένα Miata, γιατί οδηγικά **δεν **είναι. Ακόμα κι αν αυτό έχει σημασία μόνο για το 5% των αγοραστών της κατηγορίας.

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          opelgtdimitris last edited by

                                          http://www.youtube.com/results?search_q ... tice+miata

                                          το ιδιο αυτοκινητο ειναι με αλλους προφυλακτηρες και 170 αλογα σκεψου με 260 τι θα το εκανε το μιατα. και το παλιο το μιατα μην το αναφερουμε εχει σταματησει να βγαινει. οποιαδηποτε συγκριση μονο με το καινουργιο γινεται. εχω την εντυπωση οτι δεν πουλησε στην Ελλαδα και απο αυτους που το πηραν αρκετοι το πουλησαν να παρουν ενα s2000. Λογικο ειναι τα 160 αλογα ειναι λιγα με αυτο τον ανταγωνισμο που αναφερεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                            Πραγματικό σπόρ αυτοκίνητο θα βρεις μόνο στις πίστες και στις ειδικές των αγωνων Δημητρη.Ολά τα άλλα (και το ΜΧ-5 και το GT) ειναι καθημερινα αυτοκίνητα που αποκαλούνται σπόρ είτε απο τις εταιρίες παραγωγής για να αυξηθει το αγοραστικό τους κοινό,ειτε απο τους ιδιοκτητες τους για να ικανοποιηθούν τα δικά τους προσωπικα πιστευω.

                                            Aντρέα αυτό που λές είναι 'αγωνιστικό' και όχι 'σπορ', μου φαίνεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 16 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr