-
ηθελα την βοηθεια οσων γνωριζουν παρακαλω.
σκοπευω να αγορασω εκκεντροφορους με τα εξης χαρακτηριστικα.
duration 262 peak timing 108 valve lift 10,0
lift at TDC 0,9
valve timing **23/59 -59/23 **δηλαδη overlap 46.
αφορα ενα opel astra G 1.4cc,με τον απαραιτητο προγραμματισμο που απαιτειται.
διερωταμαι,θα εχω αρυθμιες στο ρελαντι?
απαιτειται αυξηση συμπιεσης δεδομενου οτι ειμαι 10.1 προς 1ή συμφωνα με αλλη πηγη 10,5 προς 1.
θα εχω κερδος απο τις 4000σαλ και πανω?
μακροπροθεσμα θα εχω προβλημα σχετικα με αξιοπιστια?
γενικα ποια τα αρνητικα και ποια τα θετικα αν προβω στην ανω κινηση?
θα εκτιμησω πολυ τις απαντησεις σας.ευχαριστω. -
ηθελα την βοηθεια οσων γνωριζουν παρακαλω.
σκοπευω να αγορασω εκκεντροφορους με τα εξης χαρακτηριστικα.
duration 262 peak timing 108 valve lift 10,0
lift at TDC 0,9
valve timing **23/59 -59/23 **δηλαδη overlap 46.
αφορα ενα opel astra G 1.4cc,με τον απαραιτητο προγραμματισμο που απαιτειται.
διερωταμαι,θα εχω αρυθμιες στο ρελαντι?
απαιτειται αυξηση συμπιεσης δεδομενου οτι ειμαι 10.1 προς 1ή συμφωνα με αλλη πηγη 10,5 προς 1.
θα εχω κερδος απο τις 4000σαλ και πανω?
μακροπροθεσμα θα εχω προβλημα σχετικα με αξιοπιστια?
γενικα ποια τα αρνητικα και ποια τα θετικα αν προβω στην ανω κινηση?
θα εκτιμησω πολυ τις απαντησεις σας.ευχαριστω. -
ηθελα την βοηθεια οσων γνωριζουν παρακαλω.
σκοπευω να αγορασω εκκεντροφορους με τα εξης χαρακτηριστικα.
duration 262 peak timing 108 valve lift 10,0
lift at TDC 0,9
valve timing **23/59 -59/23 **δηλαδη overlap 46.
αφορα ενα opel astra G 1.4cc,με τον απαραιτητο προγραμματισμο που απαιτειται.
διερωταμαι,θα εχω αρυθμιες στο ρελαντι?
απαιτειται αυξηση συμπιεσης δεδομενου οτι ειμαι 10.1 προς 1ή συμφωνα με αλλη πηγη 10,5 προς 1.
θα εχω κερδος απο τις 4000σαλ και πανω?
μακροπροθεσμα θα εχω προβλημα σχετικα με αξιοπιστια?
γενικα ποια τα αρνητικα και ποια τα θετικα αν προβω στην ανω κινηση?
θα εκτιμησω πολυ τις απαντησεις σας.ευχαριστω. -
σίγουρα θα καίει περισσότερο ...
την συμπίεση την ανεβάζεις για να μην χάσεις ροπή χαμηλα ....
αλλα χάνεις απο αξιοπιστία του μοτέρ
με υψηλή συμπίεςση θα θες και καλύτερη βενζίνη αλλα οκ 10,5 δεν είναι και τόσο πολύ .... -
Μια χαρά εκκεντροφόροι είναι , δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα λειτουργίας.
Οι τιμές με ποιά μέθοδο είναι ?? Γράφει πουθενά για 0.040 - 0.050 - seat timing ?? ... μοιάζουν με seat timingΜια άνοδος της ωφέλιμης περιοχής λειτουργίας του μοτέρ είναι αναμενόμενη και επιθυμητή (διαφορετικά δεν θα τους έβαζες )
Με σωστό προγραμματισμό όλα θα είναι οκ. -
Παιδια ευχαριστω.
ο κατασκευαστης αναφερει οτι δεν χρειαζεται αυξηση συμπιεσης.(BILLAS)το μοτερ εχει 10,1/1 συμπιεση συμφωνα με την opel.
σε αλλο εντυπο αναφερεται να εχει 10,5/1συμφωνα με τα παραπανω χαρακτηριστικα θεωρειται οτι χρειαζεται αυξηση συμπιεσης?
καποιος που να εχει προσωπικη εμπειρια σε ατμοσφαιρικο μοτερ?γενικα καποια αρνητικα στοιχεια ηθελα αν υπαρχουν?
το προγραμμα γινεται απο τον ιδιο κατασκευαστη με τους εκκεντρ.
παραπανω στοιχεια για το seat timing δεν εχω.αναφερω οτι ανακοινωνεται στο site του κατασκευαστη.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
μακροπροθεσμα θα εχω προβλημα σχετικα με αξιοπιστια?Ναι, ελάχιστοι (έως κανείς) κατασκευαστής εκκεντροφόρων δεν φτιάχνει τους δικούς του. Συνήθως είναι εργοστασιακοί εκκεντροφόροι που έχουν κατεργαστεί μηχανικά. Δεν πρόκειται να κρατήσουν όσο οι εργοστασιακοί εκκεντροφόροι, τους παίρνεις για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους, όχι μακροζωία. Άλλοι αντέχουν περισσότερο άλλοι λιγότερο πάντως όχι όσο οι εργοστασιακοί.
-
Ειχα κ εγω το ιδιο «προβλημα» με το clio μου,οταν του εβαλα εκκεντροφορους..
Δηλαδη δεν ηξερα αν επρεπε να ανεβασω συμπιεση(10,0/1->11/1) καθως ο κατασκευαστης ελεγε οτι δεν χρειαζεται....
Ετσι τους βαλαμε επανω χωρις να πειραξουμε καπακι(παροτι ο μηχανικος μου επεμενε)
Το αποτελεσμα δεν ηταν καλο.....
Οταν τους ξαναβγαλαμε για να αυξησουμε συμπιεση,ροϊκη κτλ η διαφορα ηταν τεραστια.....
ΙΜΗΟ καλο ειναι οι εκκεντροφοροι να συνδιαζονται με δουλεια στην κυλινδροκεφαλη για το μεγιστο κερδος.....
Επισης καλο ειναι να δεις και για χταποδι..
-
χταποδι για astra G δεν υπαρχει οποτε ιδιοκατασκευη δεν με ενδιαφερει.
απλα θελω κατι αξιοπιστο σαν μετατροπη.
ειναι σιγουρο οτι αλοιωνονται οι εκκεντροφοροι οσο παιρνανε τα χιλιομετρα?δηλ.αφαιρειται μεταλλο απο το κυριως σωμα,το οποιο κυκλοφορει στο εσωτερικο του μοτερ μεχρι την απομακρυνση του με τα λαδια?
χρειαζεται καποια ρυθμιση ανα τακτα διαστηματα,δεδομενου οτι τα ωστηρια ειναι υδραυλικα?θα μπουν μαλλον γραναζια ρυθμιζομενα,απο εκει ρυθμιζω με την παροδο του χρονου το μποσικο απο την αφαιρεση μεταλου που ειπαμε πριν?
δεν θελω να μπλεξω με ροικη κτλ,απλα με ενδιαφερει αν μπορω να παρω 8-10 αξιοπιστα αλογα σε συνδυασμο με το προγραμα που εχω και θα αναβαθμισω,αλλα να μην εχω προβληματα μακροπροθεσμα?
αξιζει να το κανω?με ενδιαφερει η γνωμη σας παρακαλω.εχω δει σε γαλλικα δυναμομετρησεις οπου αλλα δουλεουν καλα με προγραμμα,αλλα δουλεουν καλυτερα χωρις προγραμμα,αλλα με εκκεντ.σερνονται και αλλα μομο με ρυθμιση στα μαμα γραναζια φυσανε.
μηπως πρεπει να βαλω μονο γραναζια να δωσω λιγο ροπη χαμηλα που θελω και να τελειωνω.δυναμη εχω ηδη ψηλα-κοφτη 7300σαλ,αλογα 125-θελω ροπη πιο πολυ απο χαμηλα.η θα χασω ηδη χαμηλα με τους 262 και θα παρω μονο απο 4000+σαλ?
-
διπλο post.
-
Απο το εργοστασιο τι φοραει ???
Πχ το κλιο μου φοραγε 211° και εβαλα 244°.Σε συνδυασμο με τον υπερκυβισμο(στροφαλος-μπιελες απο 1,6) το αμαξι ηταν εξαιρετικα ροπατο χαμηλα(~18 κιλα ροπης) αλλα ψηλα δεν ηταν τοσο καλο(ή τουλαχιστον δεν τραβαγε οπως τραβαγε χαμηλα)
Αν το ζητουμενο σου ειναι η ροπη χαμηλα,κοιτα αν μπορεις να το κανεις 1,6 να τελειωνεις....Εντελως αλλες ροπες...Ισως δε να ειναι και πιο αξιοπιστο ετσι....
Αν δεν θελεις υπερκυβισμο,τοτε οπωσδηποτε ανεβασε συμπιεση και κανε ροϊκη....Αν ο μηχανικος ειναι καλος δεν θα εχεις κανενα απολυτως προβλημα...
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ειναι σιγουρο οτι αλοιωνονται οι εκκεντροφοροι οσο παιρνανε τα χιλιομετρα?δηλ.αφαιρειται μεταλλο απο το κυριως σωμα,το οποιο κυκλοφορει στο εσωτερικο του μοτερ μεχρι την απομακρυνση του με τα λαδια?Οι εκκεντροφόροι δεν αλλοιώνονται όσο γράφεις χιλιόμετρα. Έχουν μια πολύ λεπτή φλούδα με εξαιρετική σκληρότητα και δεν υπάρχουν φθορές. Από τη στιγμή που φύγει αυτή η πολύ σκληρή στρώση ο εκκεντροφόρος θα φαγωθεί πάρα πολύ γρήγορα.
-
Χταποδι για Astra G υπαρχει απο την Supersprint αλλα αν εχεις Ζ14ΧΕ δεν μπορεις να το βαλεις...
Το μοτερ σου ειναι ηλεκτρογκαζο; Αν ναι,περιορισου σε Φ.Ε.
Ακομα και το πακετο το DBilas με εισαγωγη και προγραμμα,ειναι τζαμπα χρηματα.Αν εχεις Χ14ΧΕ παρε ενα ζευγαρι εκκεντροφορους Schrick,αυτους που εχουν διαρκεια 256,βαλε και μια καλη εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω μαζι με ενα φιλτρο αερος στο μαμα φιλτροκουτι και εισαι αρχοντας... Ο εγκεφαλος του συγκεκριμενου μοτερ ειναι Flash eprom και καλυπτει μονος του τις αναγκες σε καυσιμο και αβανς απλα μην ξεφυγεις πολυ,εχει και αυτος τα ορια του.Θα εισαι κοντα στα 115 πραγματικα αλογα και θα βγαζεις και καρτα καυσαεριων χωρις προγραμμα και λοιπες βλακειες... Θα συνιστουσα να μην προσπαθησεις να σεταρεις το προγραμμα στα δεδομενα των εκκεντροφορων καθως μπορει να αποκτησεις και προβληματα.Πουλα το,περισσοτερα θα κερδισεις ετσι.
Συμπιεση μην πειραξεις,εισαι ηδη στο 10,5:1 και οχι 10,1 που προαναφερεις...Ετσι και αλλιως αυτα τα μοτερ εχουν κακη προιστορια με τις φλαντζες...Επισης την ροικη ξεχνα την.Για το συγκεκριμενο σταδιο τα 300-400Ε για 2 αλογα ειναι μαλλον too much καθως η κεφαλη ειναι ηδη πολυ καλη. -
leonp
Οι εκκεντροφόροι δεν αλλοιώνονται όσο γράφεις χιλιόμετρα. Έχουν μια πολύ λεπτή φλούδα με εξαιρετική σκληρότητα και δεν υπάρχουν φθορές. Από τη στιγμή που φύγει αυτή η πολύ σκληρή στρώση ο εκκεντροφόρος θα φαγωθεί πάρα πολύ γρήγορα.
αυτο πως φευγει δηλαδη?the judge
εχω το Ζ14 ΧΕ με ηλεκτογκαζο και προγραμμα εισαγωγη billas.
ειμαι πολυ ευχαριστημενος,μιγματα ενταξει κοφτη 7300 3 δυναμομετρησεις πριν,μετα και μια για το τελικο tuning γιατι ο ανθρωπος ειναι γερμανια και δεν μπορει να το φτιαξει real time εδω...απλα ρωταω θα εχω μακροπροθεσμα προβλημα με τα χαρακτηριστικα αυτου του εκκεντροφορου?.σκεφτομαι για μπλοκ απο 1.6 αλλα δεν βρισκω..
το lift at TDC 0.9 μηπως ειναι οριακο?
το peak timing 108 τι ειναι?
valve lift 10.0 τι ειναι? -
Οι reprofile εκκεντροφόροι δεν έχουν την ίδια αντοχή με αυτούς που φτειάχνονται από blank μέταλλο γιατί δεν μπορεί να γίνει η ίδια κατεργασία για επιφανειακή σκληρότητα.
Αυτό βέβαια δεν είναι λόγος να μην τους βάλεις ... απλώς δεν θα κρατήσουν τόσα χλμ. όσο οι άλλοι.Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
το lift at TDC 0.9 μηπως ειναι οριακο?
το peak timing 108 τι ειναι?
valve lift 10.0 τι ειναι?lift 0.9 at TDC = το βύθισμα της βαλβίδας στο ΑΝΣ (για να υπολογίσεις αν βρίσκει στο πιστόνι)
peak timing 108 = Οι μοίρες που είναι full ανοιχτή η βαλβίδα
valve lift 10 mm = το max βύθισμα των βαλβίδωνΑν οι τιμές είναι για seat timing οι εκκεντροφόροι με 10.5 συμπίεση θα είναι μια χαρά ... ειδικά αν είναι μέρος του κιτ του billas , που σημαίνει ότι είναι δοκιμασμένοι.
-
Συγγραφέας Μήνυμα
ΒΑΣΙΛΗΣ
σε ευχαριστω για το ενδιαφερον.δεν ξερω καποιον που να εχει κανει ογκομετρηση για να μας πει αν οντως η συμπιεση ειναι 10,5 προς 1.σε γερμανικο site με τα specification για το μοτερ λενε 10,1 προς 1 για το 1.4 και 10,5 προς 1 για το 1.6
αν ειναι 10,1 προς 1 θα υπαρχει μεγαλη απωλεια χαμηλα σε ροπη-δυναμη?
ηδη χρησιμοποιω κιτ του billa προγραμμα-εισαγωγη και οι εκκεντροφοροι με τα γραναζια θα ειναι απο τον ιδιο τοποθετημενα και χρονισμενα απο εμπειρο μηχανικο...ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο αποψη αξιοπιστιας με οτι εχω κανει μεχρι τωρα και θελω να παραμεινει ετσι η μετατροπη που θα κανω.
τωρα αυτο που λες για την αντοχη στον χρονο?δηλ θα θελουν ρυθμιση τα γραναζια μετα απο καποια χιλιομ.επειδη το σωμα του εκκντρ.θα εχει αποκτησεις ανοχες απο την σταδιακη αφαιρεση μεταλου λογω φθορας? -
Δεν θα έχει αισθητή διαφορά το 10.1 - 10.5 , καλύτερα σαφώς είναι να έχει 10.5
Εφόσον είναι του billa στείλε του ένα email και ρώτα τον για την συμπίεση , μπορεί να έχει να σου προτείνει κάτι (πχ. πιο λεπτή αγωνιστική φλάντζα - τα συγκεκριμένα μοτέρ 'πάσχουν' από την αντοχή της εργοστασιακής φλάντζας)Η αντοχή του εκκεντροφόρου απλώς είναι μικρότερη από τον εργοστασιακό (πχ. θα αντέξει 200Κ χλμ. αντί για 250Κ χλμ.) , δεν είναι θέμα που πρέπει να σε ανησυχεί. Αν φτάσει σε σημείο να φαγωθεί ... θέλει αλλαγή
-
Θα υπαρξει επικοινωνια με τον billa απλα επειδη ειναι εμπορας θελει να πουλησει και αυτος.
δεν ειναι θεμα φλαντζας απλα η αυξηση συμπιεσης και γενικα χαμηλωμα καπακιου επηρεαζει λογω θερμοκρασιων και κακης βενζινης,τα οχι τοσο ανθεκτικα παρελκομενα πιστονι,μπιελα.οσοι εχουν πειραξει καπακι,στροφαλο(ελαφρωμα)εχουν παρει μπιελα και πιστονακι στο χερι...
αν μετα απο τοσα χιλιομ,το μονο που φθειρεται ειναι μονο ο εκκεντροφ.τοτε οκ.ωστηρια και βαλβιδες φθειρονται φανταζομαι?
-
Εάν στα χαρακτηριστικά του εκκεντροφόρου συνιστάται αύξηση στη συμπίεση να προσέξεις πολύ. Δεν έχει τόσο σημασία το overlap αλλά το ΠΟΤΕ κλείνουν οι βαλβίδες - τότε αρχίζει η πραγματική συμπίεση. Αν κλείνουν πολύ αργά η φαινομενική συμπίεση του κινητήρα είναι πολύ μικρότερη και μπορεί να χρειάζεται ένα πιστόνι με πολύ μεγαλύτερη θεωρητική συμπίεση.
-
τωρα μετα απο αυτο το σετ. duration262 peak timing108 valve lift 10,0 lift at TDC 0,9 valve timing 23/59-59/23
εχουμε και αυτο.duration 260 peak 110 valve lift 0,8 lift at TDC 0,8
valve timing 20/60-60/20για τους 260 τι λετε?φαινεται καλυτερ επιλογη τελικα?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ.